Jump to content

Schimbare ceasuri bord


pitbulltm
 Share

Postare recomandată

sau daca difera grafica - de la Passat, Golf, etc.

 

oricum, eeprom-urile le modificam dupa cum este nevoie, nu-i bai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri, inca ma mai gandesc daca merita sau este doar un moft, ma mai documentez daca castig ceva in plus, deoarece nu am navigatie si nici casetofon original, castig doar un ecran mai mare? Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

cam da...:Dsi range si acele luminate separat, daca nu ai immo3 in prezent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta dintre minidot si maxidot este ca maxidotul poate afisa si postul de radio in partea de sus. In rest, are aceleasi functii ca si minidotul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un moft care te costa.. Chestia e ca si eu am maxidot iar ecranu imi e cam varza..dar nici nu ma atrage un minidot..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Just Freeman, in cazul tau... cum spuneau si colegii, e un moft si cam atat. Fiind si eu in cazul tau, nu m-am complicat cu maxidot, am vrut sa am martorii clasici, asta in caz ca afisajul maxidot se strica. Oricum e chestie de gust, intradevar e mai frumos un display mare, dar... atat.

 

Afisajele, daca "se strica" se pot schimba sau... "repara". De fapt buba lor nu e afisajul in sine ci legatura dintre afisaj si placa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de reparat nu ai ce sa repari la ele.... decat prin inlocuire. Nu se dezlipesc de pe placa.... problema este in alta parte.

 

Si minidot si maxidot - au sanse sa se strice, in timp.... e adevarat ca cele BOO sunt un pic mai rezistente... si atat - ca in rest, ceasurile sunt mult mai slabe, din punct de vedere al componentelor folosite si nu permit activarea functiilor suplimentare - nu tu range, nu tu iluminare ace pe contact, etc (vb de immo3)

 

in rest - mai multe variante pentru mai multe gusturi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florine.. Da o alta culoare la display maxi dot nu se gaseste?

Si cum se poTe deosebi displayul chinezesc si cel oem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de reparatie... gasisem pe undeva prin vastul asta internet informatia ca de fapt buba e acea banda. Exclus din start ca ea sa se rupa, ci undeva sa nu mai faca contact ferm (sau deloc) intre banda si placa sau intre banda si lcd. Contacte imperfecte au ca rezult pixeli prost vizibili, asta de cele mai multe ori influentat de temperatura.

Normal, cand ai probleme de acest fel, putini sunt cei ce "gadila" chiar componenta cauzatoare, prefera schimbarea cu totul, e mai rapid si mai sigur.

Pana in prezent nu am probleme cu lcd-ul (mini), dar cand voi avea,  voi experimenta, chiar daca operatia e migaloasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu display minidot,am avut pe mana doar modelul cu o banda mica de cauciuc ce facea contact intre placa si display , la ala chiar cred ca nu ai ce face daca crapa iar la maxi-dot , defapt contactele imperfecte sunt pe banda la cip..din cauza fluctuatiilor de temperatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florine.. Da o alta culoare la display maxi dot nu se gaseste?

Si cum se poTe deosebi displayul chinezesc si cel oem?

 

nu exista, din pacate, care sa fie compatibil cu ceasurile de vw din generatia asta. Exista pe modelul de China, cu afisajul negru... dar nu cred (nu am avut in mana pana acum asa ceva) ca este compatibil.

 

simplu... dupa pret si banda flexibila. Oricum, suntem off topic aoco....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alynul, cu greu rezist tentatiei de a da jos clusterul de pe masina si sa l hacuiesc :)). Personal cred ca, contacte imperfecte apar intre lcd si banda, nu intre banda si placa de circuit imprimat. De ce? Banda flexibila poate fi lipita prin cositorire pe placa de imprimat, pe cand ea nu poate fi lipita in acest mod de lcd. Daca ati observat la lcd-urile mici (ceas si kilometraj), legatura este prin presare pe acea banda de cauciuc, banda ce are muuulte fire subtiri prin ea. de asemenea, se poate observa (foarte greu) pe lcd in zona conectoare, o mica depunere metalica (pe sticla). Aici e problema, banda flexibila de la un mini/maxi trebuie "lipita" in alt mod si... in timp, datorita temperaturilor (prea scazute sau prea crescute - ca la orice material, apare dilatatia si contractia) nu asigura un contact ferm in comparatie cu modul de conectare prin banda de cauciuc + presare mecanica.


Florin, pt ca eu nu am desfacut un maxidot, te intreb: sub lcd, in special in zona unde sunt semnalati martorii de avarie (de ex, rezervor de combustibil gol... alimentati), nu sunt (sub lcd) led-uri bicolore (ros si galben)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in functie de martori... la ulei - ai, ca lumineaza si galben si rosu. La altele - nu.

 

la LCD cu pixeli/linii moarte sau care se vede slab - nu mai ai ce sa-i faci.... decat tiganii/improvizatii, care nu rezista in timp.

 

dar.... ma repet - sa postam unde trebuie, nu aici..... ca o sa ne certe moderatorii, pe buna dreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare om mare caracter colegu Florin ma ajutat azi sa.mi montez ceasurile maxidot sport edition pe golfu din semnatura...mersi ....dar cum fac cu cinstea?!

Am sa pun poza sa se vada si maxidotu dar sa leg mfd1 sa se vada si partea de sus...:p

Era explicat mai in urma ce si cum sper sa reusesc..

post-37256-0-24523900-1394197635_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu mare placere!

La mfd1 problema poate sa fie mai complicata. Daca e varianta cu TMC incorporat, atunci conectezi 8,9,10 din mufa mica verde a unitatii cu mufa verde cluster, pinii 30,31,32. Daca e fara TMC e mai greu, trebuie sa-l instalezi si pe acesta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un tvtuner de pe un A6 prin care am bagat un dvd si .am video si televizor in masina pe mfd1....cum imi dau seama daca are tmc incorporat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut dupa ce am citit vreo 10 pagini din acest topic am ajuns sa postez si eu. Masina mea a suferit o serie de modificari iar ultima modificare a fost schimbarea motorului schimbare care a tras dupa ea si schimbarea ceasurilor, eu inainte aveam Ecu cu imo 2 dupa schimbarea Ecuului am avut imo3 si nu am mai putut folosii ceasurile vechi. Am pornit masina cu ceasurile de Seat (masina de pe care am luat motorul) care erau imperecheate cu noul ECU si m-am intalnit cu colegul Florin care a avut din fericere o pereche de ceauri de Pasat disel pe care le-a montat si adaptat, schimbat carcase si facute sa vina in bordul de golf 4 (ii multumesc pe aceasta cale). Problema dupa cum bine stiti la aceste ceasuri este ca nu mai functioneaza buzzerul atunci cand am  luminile aprinse si deschid usa si as vrea sa le fac cumva sa mearga, am inteles ca trebuie sa adaug pe placa o dioda si o rezistenta doar ca nu stiu unde.

Uneori cand mai deschid usa de la sofer si cea de la pasager se aprinde in bord martorul de usa deschisa dar cand inchid usa acesta nu se stinge imediat sau se stinge la putin timp dupa ce inchid usa (swich-urile functioneaza toate)

Cu ceasurile de pe Seat functiona buzzerul si chiar suna mai frumos ca astea de pe VW eu am acum si ceasurile de seat si cele de golf IMO2 si cele noi montate IMO3 de pasat, poat face din toate ceasurile astea sa imi functioneze buzzerul? pot lua ceva de pe placa de seat si sa adaug la cele de passat, eventual sa schimb si sunetul buzzerului? Sau o rezolvare mai simpla ar fi ceva despre ce a pomenit Florin in seara cand mi-a schimbat ceasurile sa schimb modulul de confort si o sa am toate astea functionale. Eu am o interfata VCDS asta ma va ajuta cu ceva daca  va fi nevoie de rescris CAN-Gateway? Imi cer scuze ca m-am lungit cu atatea intrebari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge din codare. Trebuie adaugat fizic o dioda si o rezistenta pe placa clusterului si o sa functioneze chiar si in configuratia actuala. E cea mai simpla solutie. Daca ai pe cineva la tine sa te ajute va zic ce aveti de facut. Daca nu ti- l modific eu cand ne mai vedem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara am si eu niste ceasuri 1j0920826 rb 8 si sa impuscat o piesa si as vrea sa stiu cu ce ceasuri as putea sa le schimb, masina porneste da nu merge nimic in bord, pot sa copiez dumpul din aceste ceasuri sa il pun in ceassuri vdo de exemplu sau trebuie tot rb8? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sunt absolut identice.. Si la immo si la gradatii si cu acelasi ecran..ar merge transferat dumpu'..dar nu cred ca are rost..cel mai simplu alte ceasuri..si codezi cheile:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cred ca sunt immo 2 astea ? da imi e mai usor sa copiez dumpul din acest bord si sa l scriu in celalat da nu stiam daca pot sa l inlocuiesc cu alt tip, masina este cu 2 usi si geamuri electrice si acum nu mai merg nici geamurile la ia, imi pare rau ca nu am facut o poza sa postez cu piesa care sa impuscat, asta iarna cand a fost frig m am jucat la geamurile electrice si de atunci sa stricat si de abia acum am desfacut ceasurile si am gasit locul unde a fost piesa era negru dar piesa nu mai este acolo, cred ca un condensator sau o rezistenta e lipsa .

Modificat de cristi_ony
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o urmatoarea intrebare. Am gasit acest ceas si nu stiu daca s-ar potrivi sau nu pe ALH-ul meu. Ce ar mai implica aceasta schimbare? Codari, cabluri, etc. Multumesc pentru raspunsuri.

 

PS: Am mai gasit unul care are codul: 1J5 920 845C. CAre din variante s-ar potrivi.

post-22674-0-00626200-1394395286_thumb.j

post-22674-0-62768000-1394395294_thumb.j

post-22674-0-20811400-1394395552_thumb.j

Modificat de grp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine daca era immo2.cauti un immo3 si o sa iti poti activa si km pana la pompa si ace iluminate... Si nu sunt foarte scumpe cele cu mini dot

Grp ..trebuie pus pe masina, trebuie sa mergi la cineva care se ocupa cu montajul altor clustere, dar pentru asta mai trebuie date niste informatii despre masina ta. Ce masina e, ce an, ce tip de ceasuri aveai inainte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara am si eu niste ceasuri 1j0920826 rb 8 si sa impuscat o piesa si as vrea sa stiu cu ce ceasuri as putea sa le schimb, masina porneste da nu merge nimic in bord, pot sa copiez dumpul din aceste ceasuri sa il pun in ceassuri vdo de exemplu sau trebuie tot rb8? Multumesc

 

Poti scrie dumpul tau doar in niste ceasuri RB8. Chiar daca difera foliile, le poti pune pe ale tale pe ceasurile noi.

 

Am si eu o urmatoarea intrebare. Am gasit acest ceas si nu stiu daca s-ar potrivi sau nu pe ALH-ul meu. Ce ar mai implica aceasta schimbare? Codari, cabluri, etc. Multumesc pentru raspunsuri.

 

PS: Am mai gasit unul care are codul: 1J5 920 845C. CAre din variante s-ar potrivi.

 

Ambele ceasuri sunt immo2. Daca masina ta e fabricata dupa 03.2001, nu vor merge aceste ceasuri la tine.

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 4 ALH 2002 TDI. Ceasurile sunt normale fara computer de bord. Nu stiu ce inseamna immo2 sau 3 :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!