Jump to content

Schimbare ceasuri bord


pitbulltm
 Share

Postare recomandată

Dupa montarea ceasurilor noi (facuta adaptarea si invatate cheile etc), daca se monteaza iarasi ceasurile vechi mai trebuie facut iarasi totul de la capat si pe ceasurile vechi? 

Eu am pus ceasurile vechi si a trebuit iarasi facuta adaptarea si invatarea cheilor si nu inteleg de ce, pentru ca eu citisem pe paginile din urma ca ceasurile vechi ar trebui sa mearga.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceasurile vechi trebuie sa mearga fara adaptari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina e immo2, trebuie refacuta adaptarea ceasurilor vechi. Daca e immo3, merge fara adaptare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este immo2.Deci asta este explicatia ... credeam ca am facut ceva gresit. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Iti zic sincer, nu am facut asta la toate bordurile si nu s-a intamplat nimic. Ross tech spun sa faci asta ca sa stergi toate cheile memorate si setari, etc.

 

 

Marius si ECU de unde stie care este ceasul pereche ?

 

dupa ce se fac procedurile descrise de noi, trebuie recodat si 19- can gateway, cu aceelasi cod.

 

oricum, repetam aceleasi informatii, care sunt pe paginile anterioare.... 

 

Matching the Cluster to the Engine ECU

[select]

[17 - Instruments]

[Adaption - 10]

Leave channel at "00"

[Read]

[save]

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Switch ignition Off and then back On within one minute, but do not start vehicle.

Notes: On some Euro Audi models with Immobilizer II, a PIN will be required.

 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_II_Immobilizer_Swapping_(Instrument_Cluster)

 

La immo 3 - Ceasurile invata de la ECU, de aceea raman adaptate.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare îmi poate spune și mie cineva ce tip de ceasuri sunt cele de mai jos. Sunt de pe un Seat Leon 1M din 2001.Multumesc.

Modificat de laurentiuNT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin,imi poti spune te rog daca unul din codurile astea sunt IMMO3?

 

Vreau sa le montez la mine (immo2),dar nu mi-am facut poza la ceasurile mele,din pacate.

post-132519-0-76412300-1421346684_thumb.

post-132519-0-21300000-1421346685_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt immo 2 ambele (la golf 4 ultima cifra reprezinta immo 1->5 = immo 2, =>6 immo 3

codurile de la ceasurile din poza sunt de Uk, benzina, minidot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult , am rezolvat aseara cu un dump de  Anglia si am modificat dupa aia cu vag din mile in km si gata, mai e o mica problema nu mi arata viteza exact adica daca merg cu viteza a 4 a la relantiu imi arata vreo 40 la ora si sunt sigur ca inainte cu ceasurile vechi era pe la 50 la ora viteza minima , am codat ceasul exact ca al vechi da nu mi dau seama de ce e asa diferenta 

Instrument Cluster (J285) Coding
??xxx: Options
+01 = Brakepad Warning active
+02 = Seatbelt Warning active
+04 = Washer Fluid Warning active
+16 = Secondary Display (Radio/Navigation) active
,xx?xx: Country
1 = Europe / 2 = USA
3 = Canada/Mexico/Latin America
,4 = Great Britain (GB) / 5 = Japan
,6 = Saudi Arabia / 7 = Australia
xxx?x: Cylinders
4 = 4-Cylinders
5 = 5-Cylinders
6 = 6-Cylinders
xxxx?: Engine
1 = speed signal via can 
3 = 6-Cylinder light armored vehicle(4182)
5 = all other engine variants(4182)
3 = 8-Cylinder (w8-4128)
 
 
Si am codat ceasurile          04015
Modificat de cristi_ony
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu siguranta vechile ceasuri erau decalibrate.. nu prea ai cum la aprox 800rpm sa ai 50 cu treapta a 4-a.

Nici la cea mai lunga cutie de diesel nu se intampla asa ceva.

Cred ca undeva la 35 maxim 40 poti avea cu treapta 4 la 1000rpm.

 

Ex: la un calcul simplu daca ai avea 50 la 800rpm in treapta a 4-a, atunci la 2000rpm ai avea 125km/h, pe cand majoritatea cutiilor de golfuri pe benzina au la 3000rpm 100-110km/h in treapta a 5-a.

 

codarea corecta la tine ar fi: 04145

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foloseste codarea de pe ceasurile originale ale masinii.... care le-ai avut pana acum.

 

Laurentiu - fa o scanare si posteaza codul ceasurilor - dupa poza pusa de tine, nu iti pot zice ce e cu ceasurile tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara ma poate ajuta cineva cu un dump pentru un ceasurile mele vechi 3B0 920 805 A vreau sa scriu al dump sa mai fac o verificare la aceste ceasuri? Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ce vers ai de ceasuri, V10 sau V13 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna baieti,eu am avut o experienta neplacuta cu schimbatu ceasurilor de bord.Am pe masina motometer immo 2 fara BC si mi-am cumparat ceasuri VDO immo3 cu minidot.De la inceput treaba a mers prost,in sensul ca in loc sa mi le adapteze mi-a facut immo off,la cine am mers sa mi le faca.Apoi ceasurile aveau alt soft,trebuia schimbat cred ca,din cate am citit dump-ul din ele cu unul care sa imi mearga pe masina la mine.N-am pe nimeni aici care sa se ocupe cu asa ceva din pacate....Pe langa asta ,ca imi indica viteza,motorina si apa aiurea,comp de bord indica foarte foarte eronat.Fata de consumul la pompa imi arata o valoare cu 2, 2.5% in plus consum,deci toate imi aratau aiurea.Nu am reusit sa ma bucur de ele plus ca am cheltuit o gramada de bani,si am fost nevoit sa mi le pun ale mele inapoi.Pacat de ceasuri ca aveau activat range-ul, iluminat ace,arata consum pe ora,display foarte bun,fara linii moarte,acuma nici nu stiu ce sa fac.Imi poate da cineva ceva solutie,sau le las la vanzare pe aria dedicata?Le-am pus deja la vanzare ,poate le cumpara cineva care are in zona un om priceput sa i le adapteze pt masina sa se poata bucura de ele.....eu am luat "plasa"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc user ului F l o r i n pentru ajutorul pe care l-am primit pe cale telefonica sa adaptez ceasurile pe masina. Intr-un minut am terminat cu chei de invatat cu tot!.

 

Acum, as mai avea o problema si anume nu pot sa pun la soft coding valoarea veche a ceasurilor (01123) pe cele noi. Pur si simplu nu se intampla nimic. Dar daca pun orice alta valoare ( luata dupa codurile ce mi le arata in help) merge fara probleme.

Ceasurile actuale au valoarea 01110. Ce ma intereseaza anume pe mine este ultima cifra la distance impulse number pentru ca imi arata viteza mai mare decat cea reala, de ex. la 90 la ora pe ceasuri, in vag imi arata 83 iar pe gps 76. Tind sa precizez ca acele sunt calibrate, m-am uitat la output test si se opresc exact unde trebuie (100).

 

Ce as putea sa fac? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune ultima cifra 1 sa fie 01111 si cred ca o sa iti mearga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa pun si 1 si 2 si 3 si 4 si nimic... Cum ii dau do it si se reconecteaza pe 17 Instruments, la fel imi arata soft codingul. Dar daca schimb oricare din celelalte cifre merge. Adica daca pun 05110 merge. Sau 05220 tot merge. Numai la ultima cifra orice as pune nu merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma indruma si pe mine cineva spre un coleg din zona baia mare care sa ma ajute?cluj,zalau,satu mare,...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ce vers ai de ceasuri, V10 sau V13 ?

Am  V13 , multumesc mult au mers in sfarsit si la mine cu ceasurile vechi si acum sunt si acele luminate la contact, multumesc mult

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea nevoie de un pic de ajutor.amschimbat folia la ceasuri eu am un passat diesel din 2000 si am pus foie la ceasuri de la un passat din 2001 singura problema este cu acul kilometrajului el indica pe bord de exemplu 70 km la ora si cu gpsul am 84 de km pe ora ce soluti exista va multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!