Jump to content

Cand porneste, cand nu porneste...


agent smith
 Share

Postare recomandată

iar a facut figura. toata saptamana a mers bine, a pornit chiar si dimineata cand era frig iar sambata s-a intamplat inevitabilul... n-a mai vrut sa porneasca de nici o culoare. deja ajung la capatu rabdarii.

punem altfel problema... cine se pricepe la golf 2 carburatie sa arunce un ochi in ea? daca nu poa' s-o repare, macar sa-mi spuna ce are si de unde se trage chestia asta...

platesc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramasese ca atunci cind refuza pornirea sa incerci cite ceva.

Ai incercat o fortare ( miscare ) a conectorului de la blocul chei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

viorel, gandeste-te ca nu are sens pentru ca masina porneste impinsa absolut de fiecare data (desi am incercat si treaba cu blocu de chei acum 2-3 sapt cand nu pornea si fara succes)

sigur e din alta parte.

mai dau un exemplu: am parcat masina, am lasat-o aprox o ora in locu ala, am pornit-o apoi si am mutat-o trei metri mai incolo, si dupa vreo alte doua ore cand am vrut sa plec n-a mai pornit. m-a impins cineva din fata s-o pornesc in marsarier dar fiind locul prea mic n-am reusit. apoi din curiozitate i-am dat o cheie "pe uscat" si a pornit fara obiectii.

mai astept sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

viorel, gandeste-te ca nu are sens pentru ca masina porneste impinsa absolut de fiecare data (desi am incercat si treaba cu blocu de chei acum 2-3 sapt cand nu pornea si fara succes)

sigur e din alta parte.

mai dau un exemplu: am parcat masina, am lasat-o aprox o ora in locu ala, am pornit-o apoi si am mutat-o trei metri mai incolo, si dupa vreo alte doua ore cand am vrut sa plec n-a mai pornit. m-a impins cineva din fata s-o pornesc in marsarier dar fiind locul prea mic n-am reusit. apoi din curiozitate i-am dat o cheie "pe uscat" si a pornit fara obiectii.

mai astept sfaturi.

<{POST_SNAPBACK}>

Am un manual vw in care spune f clar despre problema ta.Pune contactul si da-i o pornire de la elecromotor(ii faci o legatura intre piulita care strange cablul gros care vine de la baterie si papucul ala care vine putin ascuit in latral).Daca nu porneste e din electromotor.daca porneste este din cablul ala subtire care vine la elecromotor.Verifica cablul ala si papucul care face legatura intre cablu si elecromotor .Papucul poate fi oxidat.Daca nu schimba cablul si nu o sa mai ai probleme.Eu asa am facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are dreptate, ori nu ai alimentare la electromotor ori e busit electromotoru ... ca de aia iti porneste impinsa pt ca impingand, faci tu treaba electromotorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiti cum se spune ca o problema nu se rezolva niciodata singura? eventual doar sa se agraveze... exact asta s-a intamplat. masina nu mai porneste deloc din cheie, doar impinsa.

si cum o problema nu apare niciodata singura, in ultimele 2 zile au mai aparut din senin inca 3 bube:

- stergatoarele nu mai merg decat pe viteza 2 :banghead:

- ledurile de baterie si ulei din bord nu se mai aprind cand pun contactul :rolleyes:

- becul rosu de la frana de mana ramane aprins si dupa ce scot cheile din contact :D

acum probabil ca mai indicat ar fi sa iau legatura cu Mulder decat cu un electrician auto, pentru ca avem dosarele X aici.

mi-a dat Florin numarul unui electrician si maine fac tot posibilul sa ajung pana la service. nici nu stiu in conditiile date cum se va comporta masina in trafic :)

daca mai are cineva ceva de adaugat, feel free...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu becul de la frana de mana mai ramane aprins daca nu ai lichid de frana sau e ceva busit pe la senzorul de la lichidul de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Finalul era previzibil - macar asta stiam. Acum ca problema este stabila se poate investiga.

Din simptome, se pare ca este vorba de un cablu nestrins / cu probleme de conectica. La fel facea la mine ( se stingeau toate ledurile din bord ) cind uitasem sa string cablul la baterie. Sau ar mai putea fi un consum exagerat la electromotor ( sc in el ? - se poate asa ceva ? ) Verifica tensiunea pe baterie dupa pornire.

Comportarea stergatorului poate fi cauzata de comutator. Ai umblat pe la el ?

Semnalizarea frinei de mina , asa cum a zis si codres_ali , este comuna cu cea de la lichidul de frina. Vezi daca tija senzorului de pe vasul cu lichid frina ( este pe capac ) este lasat, caz in care inseamna ca nu mai ai suficient lichid. Ridic-o si vezi , mentinind-o asa , daca mai este aprins indicatorul. Mai poti scoate firele de pe capac si atunci ar trebui ca indicatorul sa se stinga ( daca tija aia e ridicata, poti banui senzorul ).

Daca ai putina rabdare, o putem depana impreuna ( in weekend-ul asta sau in urmatorul ). Nu te-am uitat, dar din pacate eu m-am apucat sa refac hidroizolatia de pe casa. Asta s-a intins mult mai mult decit prevazusem. Daca stiam... Si eu am ramas cu masina neterminata : i-am pus aparatorile si nu am mai apucat sa repun bandourile de pe roti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

feel free... :banghead:

am si eu o problema asemanatoare... la mine e posibil sa fie din aprindere dar...

mi se intampla mai ales cand e rece motorul.. dau o cheie, dau doua, dau trei :banghead: ... si incep sa ma enervez daca apuc sa i-o dau si pe a patra.

i-am mai facut felul si am impins-o si a luat-o de fiecare data in cativa metri..

ce sa-i fac?

(inca ceva.. nu stiu din ce cauza dar mi se buleste platina mereu - in 5 luni am schimbat 3; am zis k o fi condensatorul bulit si l-am schimbat si p-ala dar... problema a aparut :banghead: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am zis ca rezolv astazi si am rezolvat, ca nu mai puteam sta asa. am fost cu ea la acel service care se ocupa doar de partea electrica la masina. deci am picat la fix. au scos electromotorul, l-au curatat, l-au lubrifiat si schimbat o bucsa din el, au refacut cablajul intre contact-baterie-electromotor-alternator si am cumparat o baterie noua si borne noi (cea veche facea figuri, pierdea curent). acum masina porneste ca iesita din fabrica :unsure: ba mai mult, pot spune ca are alt sunet la pornire, suna a masina care chiar vrea sa porneasca :o

stergatoarele s-au rezolvat din panoul cu sigurante iar ledurile care imi faceau ieri figuri (inclusiv la frana de mana) si-au revenit momentan si merg bine.

cost total 200 lei: 120 lei bateria (2 ani garantie), 50 lei service-ul la electromotor iar restul cabluri, borne etc.

sunt un om fericit, acum pot sa revin la problemele cotidiene :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...

Baieti, e cam vechi topicul dar il readuc si eu la viata cu aceiasi problema... NU porneste masina numai cand vrea de la contact... in rest trebuie sa o pornesc manual de la electromotor cu scurt... altcumva nu porneste... ce sa banui prima oara... sa schimb direct cablu de pe excitatie? care anume e asta in blocu de chei? Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa nu ai probleme cu partea mecanica a contactului. Mie la passat tot asa mia facut si acum am buton de pornire. Limba aceea din contact nu mai iese suficient de mult ca sa invarta partea electrica de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!