Jump to content

Cand porneste, cand nu porneste...


agent smith
 Share

Postare recomandată

De vreo 2 luni ma confrunt cu problema asta la golfu meu. initial suspectam bateria (adica vreun scurt ceva, care s-o consume) dar am constatat pana la urma ca e nevinovata.

se manifesta in felul urmator: pun contactul, se aprind ledurile aferente in bord, dau sa pornesc... si nimic... nu face nimic, nu se aude nimic. pana nu demult credeam ca problema apare doar dimineata, dupa ce a stat noaptea nemiscata, dar azi m-am trezit ca doar dupa o ora de cand a fost oprita n-a mai vrut sa porneasca.

cine are vreo solutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am prob asta. la mine nu face contact mufa ce intra in contact :scratch: si eu am dat jos capacu si astfel am access la ea si o imping putin cu mana si porneste .... sol de compromis pana ma apuca chefu sa o fac k lumea :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun, deci ce trebuie facut? ma refer la varianta finala, fara chestii provizorii :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tre sa desfaci plasticu de sub volan, cel mic (2 suruburi) , si pt un prim pas cand nu porneste misca cu mana de firele/mufa ce intra in contact si daca porneste acoloe buba. Daca asta e buba, scoti mufa si vezi ... ori sunt oxidate, ori s-a rupt piedica la un piciorus .... ori e contactu' de vina ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm... teoretic ar trebui sa astept pana iar face figura sa incerc chestia aia. altfel nu voi putea sti sigur...

oricum, mersi de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre timp desfa ala ... ca altfel vei misca cand il desfaci ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand iti mai face figura asta .. ia fi tu baiat cuminte si dute si misca putin de bornele de la baterie .. sau mai bine zis mai curatele si tu.

nu stiu d c dar sunt aproape sigur ca de la asta e la tine :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand iti mai face figura asta .. ia fi tu baiat cuminte si dute si misca putin de bornele de la baterie .. sau mai bine zis mai curatele si tu.

nu stiu d c dar sunt aproape sigur ca de la asta e la tine  :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

later edit: sa ne spui si noua ce era :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu chestia asta. Uneori nu facea absolut nimic : nici macar demarorul nu arata a fi "afectat" de incercarile mea de pornire. Porneam doar daca in pozitia actionare demaror , miscam la intimplare cheile. Uneori o si injuram. Atunci pornea ....la prima incercare ! Nu stiu care era legatura.... :)

Buba a fost blocul chei, modulul cu contactele electrice. A avut doua probleme : un papuc din cupla care intra in cea a blocului in loc sa intre pe contactul pereche de pe modul se ducea inapoi si ca urmare mai facea contact joia si de craciun , iar a doua problema ( poate chiar din cauza contactului superficial ) un contact din interiorul modulului topit pur si simplu . Asta am vazut dupa ce am inlocuit modulul electric din bloc si l-am defacut pe cel vechi sa vad si eu ce-are inauntru !

Oricum la un moment dat, dupa un timp de rateuri la pornire, a murit complet ( n-a mai pornit nici injurata ). Banuiesc ca atunci s-a dus contactul din interiorul blocului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine aceeasi problema era din cauza ca bornele de la baterie nu erau stranse bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si contactele de la electromotor. Eu asa am patit, se oxidase niste contacte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba in primul rand bornele de la baterie. Apoi verifica contactul (verifica mufele)...si daca problema persista trebuie dat jos electromotorul si curatat ...sau schimbati carbunii.

Dar in primul rand schimba bornele de la baterie....nu le curata...schimba-le!!!

De ce nu ai spus data trecuta de problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut problema asta si de vina era o mufa de la electromotor care

sarea in timpul mersului, mi se intampla destul de frecvent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut problema. a fost papucul de la borna de alimentare a electromotorului... doar l-am strans cu un patent si merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca destul de multi s-au lovit de problema asta, dar nimeni n-a zis nimic :(

cristip, varianta cu "misca mufele" cade... am incercat si nu e de acolo.

ali press, bornele de la baterie au fost curatate recent... ramane sa elimin si posibilitatea sa fie "naspa" deci ma duc azi sa cumpar alte borne.

viorel, am o vaga presimtire ca aia e problema si la mine... eu sper sa nu :P

azi am pierdut deja niste ore la facultate din cauza asta. ma scoate din minti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa descrierile tale inca imi mentin ideea ca problema se datoreaza de la borne.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi si de la bendix. Ori e busita bobina, ori nu mai aluneca bine si nu mai are forta sa-l impinga ca sa inchida contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria am uitat o data s-o string ( am pus cablurile pe borne si-atit - am uitat sa le string ). Pe contact motor nici o problema. Dar daca dadeam pe electromotor murea complet - se stingeau si ledurile din bord. La fel daca porneam farurile sau ventilatia ( probabil orice consumator mai mare ).

Daca ar fi electromotorul eu zic ca s-ar mai auzi macar un clanc acolo ( macar o intentie de lansare bendix dar nu il invirte ). Si daca ar avea probleme, nu cred ca si-ar mai reveni ( azi merge maine nu ). Daca-i de la electromotor, tot un contact trebuie sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria am uitat o data s-o string ( am pus cablurile pe borne si-atit - am uitat sa le string ). Pe contact motor nici o problema. Dar daca dadeam pe electromotor murea complet - se stingeau si ledurile din bord. La fel daca porneam farurile sau ventilatia ( probabil orice consumator mai mare ).

Daca ar fi electromotorul eu zic ca s-ar mai auzi macar un clanc acolo ( macar o intentie de lansare bendix dar nu il invirte ). Si daca ar avea probleme, nu cred ca si-ar mai reveni ( azi merge maine nu ). Daca-i de la electromotor, tot un contact trebuie sa fie.

<{POST_SNAPBACK}>

Si mie imi facea la fel..Am fost la un elecrician si mi-a spus ca pot fi mai multe motive.Ori din contactul cu chei ori din tabloul de sigurante.Solutia?Mi-a tras un fir de la contact direct la elecromotor si asta e .Nu mai am probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am rezolvat problema inca.

am uitat sa mentionez (poate conteaza) faptul ca plasticul de sub volan de care zicea cristip ca e prins in doua suruburi, la mine era prins intr-un singur surub si in cealalta parte lipit cu super glue (dar lipit de cineva complet antitalent, era pus asa grosier).

john k, cat a costat operatia si unde ai fost cu masina?

daca nu repar buba, maine nu ajung la intalnirea golfistilor :P iar pieton exclus :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omule si eu am avut exact aceiasi problema.

La inceput am incercat sa tin contactul pus 30 sec. si dupa aia pornea.

Nu e diesel! Nu se auzea nici un clanc, nici un vuiet.

Cateodata nu pornea deloc, nici nu stiai la ce sa te astepti dimineata.

Am schimbat aprinderea electronica, si nu am mai avut probleme.

Se afla in spatiul de scurgere de la capota, in partea dreapta.

Ar fi fain daca ai avea una sa o incerci, sa vezi sigur.. ca nu e chiar ieftina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai porneste deloc ?

Daca vorbiti de "scoica" aia de plastic ce imbraca gitul volanului plus chei, ala n-are decit rol de protectie si aspect. Faptul ca este deteriorat arata ca s-a umblat cam de multe ori pe-acolo.

Da-l jos si vezi conectorul ce vine-n blocul de chei. Prima data misca de firele din el, poate ramai cu vreunul in mina. Daca nu, in timp ce dai la cheie misca incet conectorul si vezi daca se schimba / intimpla ceva.

Pentru pasii urmatori iti trebuie aparat de masura si schema electrica.

Daca nu s-a intimplat nimic la miscarea conectorului , atunci scoate-l din bloc si verifica +12V pe intrare. Este ? Daca da atunci ( eventual ) deconecteaza bateria si apoi vezi unul din celelalte fire din conector ar trebui sa ajunga pe excitatia electromotorului. Verifica ohmic daca se-ntimpla asta. Daca e ok si aici, cupleaza bateria la loc si verifica ohmic cablul baterie - electromotor. Verifica punind ohmetrul ( firele lui ) pe borne. Ar trebui sa vezi doar rezistenta firelor ohmetrului, plus 0,1 sau 0,2ohmi. Daca pina aici totul e ok poti banui ori electromotorul ori modulul chei.

Pentru verificarea electromotorului se face un scurt intre borna pe care vine cablul de la baterie si borna excitatie. Daca nu misca, e electromotorul. Daca misca, atunci nu mai ramine decit blocul chei.

Ma gindesc ca alta modalitate de verificare electromotor ar fi sa actionezi cheia, iar cineva sa masoare atunci daca apare +12V pe excitatia electromotorului.

Nu pot ataca problema decit principial pentru ca pentru a fi la concret ar trebui sa am schema de la exact masina ta. Si n-o am.

Tot ce-am zis eu pe-aici e valabil in ipoteza ca restul electricii este ok !

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am rezolvat problema inca.

am uitat sa mentionez (poate conteaza) faptul ca plasticul de sub volan de care zicea cristip ca e prins in doua suruburi, la mine era prins intr-un singur surub si in cealalta parte lipit cu super glue (dar lipit de cineva complet antitalent, era pus asa grosier).

john k, cat a costat operatia si unde ai fost cu masina?

daca nu repar buba, maine nu ajung la intalnirea golfistilor :D iar pieton exclus :P

<{POST_SNAPBACK}>

A costat 300k.Cat despre absenta de la intalnire de ce iti faci griji?Il impingi si gata:)))Glumeam.Cat timp am avut problema asta ii puneam contactul si o porneam de la elecromotor(stii cum se face?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

viorel, vad ca te pricepi. daca ai timp azi, poate dai o fuga pana la mine ca si asa suntem vecini :D cu ocazia asta intri si in posesia manualului promis. daca nu poti azi, nu-i bai, poate in weekend.

john k, nu stiu cum se face dar am o banuiala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma pricep putin pe problemele intilnite. Pe celelalte...

Vorbim sigur. Din pacate in timpul saptaminii , seara ajung destul de tirziu pe-acasa - dupa 18:00. Te sun azi imediat cum ajung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!