Jump to content

Intrebari Superb 2


nsm
 Share

Postare recomandată

Mersi, Pana primesc si alte raspunsuri mai....complete, inca o intrebare

 

Imi trebuie HIll Hold Control daca iau DSG? Intreb pentru ca am condus multa vreme masina cu transmisie automata (torque converter, nu dual clutch) si stiu ca daca iei piciorul de pe frana si esti in D, masina merge incetisor inainte, respectiv sta pe loc in rampa. DSG cum se comporta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Superb 2 este optiune: hill hold control + TPM - costa vreo 180 eur. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te uti la dotari de serie la Superb 2 cu DSG, o sa vezi ca scrie Hill Hold Control.

Am incercat acum sa configurez un Superb 2 Elegance 1.8 160CP cu DSG si nu exista optionalul de care zici tu.

Acel optional il gasesti la masinile cu transmisie manuala si costa 125 euro din ce vad eu.

 

post-104992-0-99591000-1423398449_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca daca tot suntem la pus screenshoturi... vezi aici - DSG + hill hold. Poate ca la benzina nu e, dar la diesel e sigur. 

 

post-122613-0-98876800-1423399159_thumb.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hill Hold nu are treaba cu motorizarea ci cu pompa ABS. De ce ar pune pe benzina o alta pompa ABS decat pe diesel?

La Jetta se cheama "Asistent pornire in rampa" si e dotare de serie pe orice motorizare, fie cu transmisie manuala, fie cu transmisie DSG.

 

Ma indoiesc sincer ca Superb 2 cu DSG nu are Hil Hold in dotarea de serie, chiar daca nu apare pe configuratorul Skoda (si cel de la VW e la fel de prost).

Nu m-as mira sa nu-l fi pus ca sa mai scoata de la clienti niste bani in plus. Hill Hold si TPMS se rezolva cu 2 codari pe ABS intr-un minut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, Pana primesc si alte raspunsuri mai....complete, inca o intrebare

 

Imi trebuie HIll Hold Control daca iau DSG? Intreb pentru ca am condus multa vreme masina cu transmisie automata (torque converter, nu dual clutch) si stiu ca daca iei piciorul de pe frana si esti in D, masina merge incetisor inainte, respectiv sta pe loc in rampa. DSG cum se comporta?

La transmisie manuala e util. Eu am pe actuala si e foarte confortabil.

La dsg nu este neaparat necesar deoarece e mult mai facil sa pleci din rampa cu un dsg, chiar neasistat de HHC. In acea zecime de secunda cat transferi piciorul de pe frana pe acceleratie masina nu are timp sa plece la vale si intradevar, asa cum ai sesizat la AG si la DSG masina incepe sa se miste in D cand eliberezi frana.

 

Si da, HHC este dotare optionala si este asociata ESP ului care este dotare de serie.

HHC este dotare de serie, doar pentru 1.8 tsi dsg

Inainte, cand esp era optional nu puteai pune HHC individual tocmai pentru ca este componenta a esp.

Scrie si in manual:

În controlul stabilităţii (ESC) sunt integrate următoarele sisteme.

Sistemul antiblocare frâne (ABS) » pagina 157.

Controlul tracţiunii (ASR) » pagina 157.

Blocarea electronică a diferenţialului (EDS) » pagina 158.

Sistemul activ de asistare a direcţiei (DSR) » pagina 158.

Sistemul de asistenţă la frânare (HBA) » pagina 158.

Sistemul de asistenţă la pornirea în rampă (HHC) » pagina 158.

Stabilizarea remorcii (TSA) » pagina 175.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, deci nu cumpar - Oricum nu am probleme cu plecarea in rampa nici la manuala....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara sa o ajuti putin din acceleratie, sa nu te astepti ca un DSG sa porneasca si sa continue sa inainteze lent la fel de 'smooth' ca  o cutie cu torque converters, poate doar cind e noua ... mai ales DSG-ul uscat care la mers prelungit in coloana se incinge si fara ulei prin jur sa-l raceasca incepe sa smuceasca ... pe linga uzura mai rapida, comfortul nu e acelasi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm HHC ca dotare optionala pt S2 FL 170CP DSG. Nici eu nu am probleme cu plecarea din rampa la nicio masina dar am ales in speranta sa-i fie mai usor sotiei dar nu regret nici eu alegerea. Vezi totusi daca se poate activa usor ulterior, cel putin asa parca vazusem la Octavia 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate activa. E hardware.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e software, din ABS.

de prin 2010-2011 cam toate octavia si superb au dar nu e activata

este o functie extrem de simpla. Abs mai mentine presiunea in instalatie cateva secunde dupa ce ai eliberat pedala de frana

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este dependent de senzorul de acelerare longitudinala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu are treaba. Andrei ti-a explicat mai sus, principiul de functionare

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara sa o ajuti putin din acceleratie, sa nu te astepti ca un DSG sa porneasca si sa continue sa inainteze lent la fel de 'smooth' ca  o cutie cu torque converters, poate doar cind e noua ... mai ales DSG-ul uscat care la mers prelungit in coloana se incinge si fara ulei prin jur sa-l raceasca incepe sa smuceasca ... pe linga uzura mai rapida, comfortul nu e acelasi

 

Chiar incepe sa smuceasca? Ma pui pe ganduri... Eu vreau sa iau DSG6, cu ulei. Sper ca alea nu fac asa. 

Am mers 140000 km cu masina cu transmisie automata standard, cu 4 viteze inainte si nu a avut niciodata vreo problema la mers in coloana. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu are treaba. Andrei ti-a explicat mai sus, principiul de functionare

BA da, este dependenta de acel senzor. Si tocmai, ca sunt module de ABS/esp care nu au incorporat senzorul G251 si la acelea nu se poate activa HHC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

fara sa o ajuti putin din acceleratie, sa nu te astepti ca un DSG sa porneasca si sa continue sa inainteze lent la fel de 'smooth' ca  o cutie cu torque converters, poate doar cind e noua ... mai ales DSG-ul uscat care la mers prelungit in coloana se incinge si fara ulei prin jur sa-l raceasca incepe sa smuceasca ... pe linga uzura mai rapida, comfortul nu e acelasi

 

Chiar incepe sa smuceasca? Ma pui pe ganduri... Eu vreau sa iau DSG6, cu ulei. Sper ca alea nu fac asa. 

Am mers 140000 km cu masina cu transmisie automata standard, cu 4 viteze inainte si nu a avut niciodata vreo problema la mers in coloana. 

 

Ia 2.0tdi DSG linistit, nu smuceste nimic. Am 40k km cu ea si functioneaza impecabil. Trebuie doar sa respecti niste reguli simple de folosire a DSG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu are treaba. Andrei ti-a explicat mai sus, principiul de functionare

Bun, asta stiam si eu dar ˝cine˝ sesizează că maşina este înclinată şi astfel presiunea sa se menţină pentru încă 2 secunde?

 

@pmihairo

 

Nu-ţi fă probleme, nu smunceşte. Dsg 6 are ambreiajele racite cu ulei, dupa cum spuneai şi la eliberarea pedalei de frana chiar se mişcă cu graţie fara sa accelerezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am spus mai sus, senzorul G251 de acceleratie longitudinala, senzor prezent obligatoriu la masinile 4x4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut, am început sa scriu inainte de a a fi afisat postul tau şi am finalizat după postul tau. Asa e cand faci mai multe treburi deodată :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In concluzie, la un S2 pre FL, MY2013, 2x4, DSG exista acel senzor G251? Se poate activa HHC cu VCSD-ul ?  

 

Nu am "bifat" optiunea la achizitia masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

nu, nu are treaba. Andrei ti-a explicat mai sus, principiul de functionare

BA da, este dependenta de acel senzor. Si tocmai, ca sunt module de ABS/esp care nu au incorporat senzorul G251 si la acelea nu se poate activa HHC.

 

 

sigur nu suporta toate Superb dupa 2011 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta a zis si Andrei si asta cred si eu, ca toate dupa 2011 suporta.

75NOR, intra cu VCDS pe 03-ABS , bifezi byte 16 - bit 0

Ai un scan cu VCDS sa vedem ce pompa ABS ai?

 

post-104992-0-05354600-1423478197_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e toata treaba sa accepte codarea, sa nu apara dupa codare incorect module installed.

dar , daca este 4x4 nu se pune problema sa nu mearga activat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!