Jump to content

Intrebari Superb 2


nsm
 Share

Postare recomandată

Diagnoza :

Sant un norocos .

post-78166-0-04686800-1422980790_thumb.j

Modificat de sarbul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e egr-ul? de ce esti norocos ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdane, este EGR-ul dupa codul de eoare P0403. Bad luck :(

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy : am uitat sa pun ghilimelele de rigoare . Asa noroc , sa tot am ; sa ma aia in bafta mea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mai ai si 4x4, incomodeaza putin la inlocuire....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wow, EGR -ul ? 

 

Ce rulaj are masina, daca nu sunt indiscret ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un must ACC-ul  ?

 

In principiu S2-ul e ok ca achizitie atat timp cat nu vrei ultima generatie se sisteme electronice: n-ai DCC, LightAssist, LaneAsistent sau ACC, ca sa le mentionam pe cele mai inatalnite.

 

DCC pare misto, dar mi-e teama de cat costa amortizoarele alea cand trebuie schimbate. 

ACC e misto de asemenea, pentru momentele in care mergi pe autostrada. Partea cu franarea de urgenta mi-ar lipsi. 

 

Eu vad ca astia zic ca au LightAssist si AFS : 

http://www.skoda.co.uk/models/hotspotdetail?HotspotName=New+%C5%A0KODA+Superb+-+Light+assistant&Page=technology&WebID=ae96cdca-03f5-4650-9cb4-7f88289cf501

http://www.skoda.co.uk/models/hotspotdetail?HotspotName=New+%C5%A0KODA+Superb+-+AFS+%E2%80%93+Adaptive+Frontlight+System&Page=technology&WebID=ae96cdca-03f5-4650-9cb4-7f88289cf501

 

Intrebarea e: Oare AFS-ul ar putea fi versiunea asta: 

?

Mai stiti de alte dotari care sunt pe Passat si care nu se regasesc pe S2 facelift:

- DSG-ul de pe S2 e cu 6 viteze, pe Passat e cu 7.

Modificat de pmihairo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La care DSG te referi ? 2.0tdi de 150 are acelasi DSG6 si pe S2 si pe B8

1.6tdi si 1.8 tsi aveau oricum DSG7 si la Superb. 

 

Deci ? Despre ce vorbim ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai intelesesem si eu ca doar cu motorul 1.8 TSI la S2 FL ai DSG7, in rest toate is cu DSG6. Eu vreau motorul 2.0 140 cai pe S2. 

Ai dreptate, acuma am vazut si eu ca de fapt si la motorul de 2.0 150 cai de la Passat ai tot DSG 6. 

 

Alte intrebari:

- TPMS la S2 FL - iti arata presiunea reala in maxi-dot sau e doar ala indirect care se bazeaza pe cat de repede se invart rotile? 

- Detectia oboselii se poate activa din VCDS?

- cam ce reducere credeti ca pot obtine acum (+2-3 luni) la un S2FL Business+ 2.0 140cai DSG (pentru care acum pretul de lista e 27.2 k inclusiv reducerea B+)

- Credeti ca pot sa negociez spargerea unui pachet (e.g sa scot navigatia din pachetul Business+)? (nu imi place deloc ecranul rezistiv, nu am sa folosesc navigatia decat in vacanta _in afara tarii_ pentru ca in tara am google maps pe telefon, si oricum eventual se poate inlocui dupa aceea cu o unitate aftermarket cu Android). 

 

Mersi.

Modificat de pmihairo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. TMPS este pe baza senzorilor de ABS, nu este sistemul "calitativ" care indica valoarea/roata

2. 

3. Tine de dealer

4. Nicio sansa, e pachet preconfigurat de fabrica. Dar, poti lua Ambition + Business si nu vei avea Navigatia si nici roti 18''. 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

75 NOR : masina are cca 124.000 km , 2010 , luata de noua ( 0 km ) , reprezentanta ; service corect si la timp , motorina OMV Maxx + EVO Mol .

Ce draq trebuia sa-i mai fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar de statistica am intrebat. Nu aveai ce sa-i faci, in casa nu o poti lua :)

 

Fac 22 000km/an si era curios cand o sa inceapa sa-mi cada.

 

Ca fapt divers, la fostul Passat B6, acelasi motor, la 90 000km s-a dus capsula vacumatica, iar la 95 000km pierdea ulei la EGR, iar volant era "pe gata".

 

E clar, cand iese din garantie, voi avea 88 - 90 000km, deci trebuie sa ii fac vant, sau sa bag bani in ea. 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din considerentul cu piesele care cad - 1.8 TSI sau 2.0 TDI?

 

Calculul ar trebui facut cam asa:

- 800 eur diferenta la pretul de lista al masinii

- 1-1.5l benzina in plus (sau mai mult?) la 100km - deci la 20k KM pe an --> 1500 ron pe an. 

- diferente la costuri service? Sunt? (Eu la 1.4 TSI in 3 ani am pus doar ulei si filtre + o distributie de vreo 700 ron). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca faci doar 20k /an esti la limita rentabilitatii cu dieselul.

 

Probabil la revanzare vei da mai repede dieselul decat benzina.

 

Dieselul sub 100k rulaj nu ar trebui sa ceara bani, deci e vorba de 5 ani la cat circuli tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi inca o data. 

 

Inca o intrebare: S2 are suspensie McPherson, nu multi-link cum are Passatul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, Skoda a renuntat la multi link pe puntea fata. Superb 1 a fost primul si singurul pana acum cu multibrat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi inca o data. 

 

Inca o intrebare: S2 are suspensie McPherson, nu multi-link cum are Passatul ?

Care Passat are multi link ? B6 si B7 au aceeasi suspensie cu S2-ul.

 

Daca vrei multi-link destept ia-ti C Klasse, are o suspensie fata foarte high-tech.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat B5 si B5.5 - acestea au multilink

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sunt inapoi la S2....

 

M-am uitat la componente, spre exemplu un brat fata de S2 FL e mai ieftin decat un brat de Passat B7 - acelasi productor, acelasi material.

 

Totusi, care sunt diferentele intre masinile astea 2, in afara de lipsa gizmo-urilor?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Platesti sigla de pe piesa. Piesa mentionata de tine e identica. 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee, la columbus sau la amundsen pot functiona simultan si navigatia si sistemul audio, radio, de examplu?

Do not laugh...too loud

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se parea si mie evident dar am vrut totusi sa ma asigurde asta... cu riscul ca am starnit zambete :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Srry de offtopic...

Nu reușesc sa mă hotarasc dacă sa merg pe un s2 nou sau pe passat b7 sh.

S2 ar fi 2.0 TDI dsg 140 , ambition sau elegance, pret între 25500 si 27000 (fără discount)

Passatul ar fi 2.0 TDI dsg 4x4, 170 cai, cu putine opțiuni in plus fata de s2 si cu 82k km (servisat in RO la reprezentanta, garantie 9 luni de acum inclo) 20000 fără negociere cu omul.

Nu reușesc sa mă conving cam câtă valoare vor pierde mașinile astea in 5 ani, 100k km. Sunt ambele cu multe dotări (xenon, senzori ploaie, lumina, parcare, parbriz încălzit, scaune încălzite, navigatie...). Din ce am găsit pe la sh, passaturile cu 180 000 km de 7 ani se vând cu 7-8000 EUR, ceea ce înseamnă o devalorizare de vreo 12000 EUR plus eventualele chestii care trebuie reparate la masina. Acuma, un superb cu toate optiunile de 4-5 ani cu 80-100k nu are cum sa fie mai puțin de 14-16k, ducand devalorizarea tot pe la 12000.

Voi ce părere aveți?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!