Jump to content

Intrebari Superb 2


nsm
 Share

Postare recomandată

Hmmm, eu ma gandesc tocmai invers. Am pt iarna roti de 205/55 R16 care sunt ok din punct de vedere confort dar as vrea sa trec tot pentru iarna la 225/45 R17 pentru un plus de stabilitate.

Pentru vara am roti de 225/40 R18 si nu mi se par chiar asa inconfortabile dar masina este mult mai stabila atat pe viraje cat si la viteze de autostrada.

Daca e interesat cineva de un schimb de roti de iarna 205/55 R16 <=> 225/45 R17 poate sa-mi dea PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu @cipo si @rempha !

 

Vara rulez pe 225/45/17 Cinturato P7, guma de top3 in Autobild, iar iarna pe 205/55/16 Dunlop Wintersport 4D, guma nr 1 in Autobild test iarna, ambele cu indice 94, deci perete intarit.

 

E o diferenta foarte mare de comportament al masinii intre 17'' si 16'', chiar daca gumele pe 16 sunt foarte performante. 

 

La 1500kg cat are masina, talonul de 11.3 cm este prea mare, masina are ceea ce se numeste "deriva de anvelopa", adica peretele anvelopei sufera oscilatii laterale datorita fortelor mari ce actioneaza pe el si astfel masina are un comportament de "gumilastic".

 

Am mers si cu un break 4x4 DSG cu roti iarna de 16'' si mi s-a parut ca in sensuri giratorii si la schimbare de directie sta mai prost decat a mea. Si gumele erau mai slabe, dar si cantarea mai mult cu vreo150kg

 

DPDP comportament masina, regret ca am ales 16'' pentru iarna, dar jantele OEM erau substantial mai ieftine pe 16'' decat pe 17'', iar table eu nu pun pe Superb - no offence

 

17'' este dimensiunea de compromis ideal, asta doar in ideea in care 18'' vine cu talon de 40 si nu de 45 si latime de 245, cum ar fi fost de dorit, cum este si la Audi, caz in care dimensiunea asta ar fi fost perfecta pentru masina

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt info si sfaturi . Raman la 17 , pt vara .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee daca este posibil a se monta un ACC la superb 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie camera, a doua maneta, probabil si un alt calc. Sunt mai multe componente dar ma interesa daca este posibila o asemenea adaptare avand in vedere ca ar tebui si o alta carcasa pentru coloana care sa permita montarea manetei si daca maneta poate fi montata pe actuala coloana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu carcasa e cel mai ic incovenient. Dupa montare, trebuie sa ajungi la o reprezentanta pentru calibrare si posibil sa nu vrea sa o faca deoarece , in baza lor de date masina nu are ACC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg, prin urmare e riscant sa iei un S2 in ideea de a pune ulterior acc si e indicat sa te orientezi spre modelele are au acc gen passat sau S3.

Idea era ca achizitia unui S2 in acest moment e oportuna deoarece se vinde la un pret cinstit. Nu e chilipir e doar un pret corect dupa parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un must ACC-ul  ?

 

In principiu S2-ul e ok ca achizitie atat timp cat nu vrei ultima generatie se sisteme electronice: n-ai DCC, LightAssist, LaneAsistent sau ACC, ca sa le mentionam pe cele mai inatalnite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul asta n-are sens sa te uiti la S2, retrofitul e prea complicat si doar te vei gandi ca nu ti-ai luat "ce trebuia" de fabrica :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, aşa gândesc şi eu că e mai bine.

În plus, poate prind şi o reducere de tva în 2016. :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri mi s-a aprins in bord martorul de motor + martor spirala , a aparut si mesajul " check engine , service now " . Poate sa fie de la motorina proasta ? caci am dubii asupra calitatii motorinei .post-78166-0-35930400-1422773212_thumb.j

Masina a intrat in limp mode .

Modificat de sarbul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pătit aceeasi chestie la Passat, la acelasi 2.0tdi cr, masina avea 90000km.

A fost capsulă vacumatica de la turbina. Din cate imi amintes era vreo 500eur piesa la Abia.

Sper sa nu fie la fel si la tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce masina a intrat in limp mode , am mai mers putin si am intrat intr-o parcare . Am oprit motorul pt 1-2 minute dupa care martorul spirala s-a stins . Masina a avut din nou putere in schimb a ramas martorul motor aprins . Acesta s-a stins dupa ce am oprit si re-pornit masina .

Cum am spus , suspectez motorina dar ... cine stie ? Mai are cineva info / sfaturi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e din motorina.

ori actuatorul de la turbo, ori clapeta / clapete, ori ceva pe la DPF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am oprit motorul si l-am repornit , martorii sau stins , unul cate unul . Acum masina merge . Sa inteleg ca ma bucur cam degeaba , problema poate sa reapara oricand ? ( avand in vedere ca nu e de la motorina ) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti poate aparea oricand, dar iti va aparea GARANTAT la prima depasire mai serioasa, sau in primul moment in care ceri mai multa putere masinii.

 

Atat timp cat mergi relaxat in oras nu se intampla nimic, dar cand vei cere putere se vor aprinde din nou martorii.

 

Pana o rezolvi, evita "mersul la munte". Am urcat Branul cu 1-a, pedala la fund si credeam ca nu mai ajung in varf cand am patit chestia asta. 

 

Trebuie sa pui masina pe tester ca sa ai confirmarea problemei, apoi - daca e capsula vacumatica - cere oferte din mai multe locuri.

 

Vezi ca montajul trebuie tot la reprezentanta, se lucreaza cu 2 computere: pe unul arata valorile ideale de functionare, pe unul arata in timp real cum lucreaza capsula si se tot regleaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se lucreaza cu un singur computer, e arhisuficient si Vcds, dar trebuie sa stii ce faci.

eu as zice ca e de la clapeta dr admisie sau voletii din galerie... asteptam sa vedem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e de la clapeta sau voleti , cum ar trebui sa decurga operatia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, cu inlocuirea componentei - scaneaza sa vedem eroarea stocata.

 

avand in vedere bolile clasice ale CR-ului, poate sa fie vorba de clapete de admisie - destul de scump - sau actuator turbina - peste 700 lei piesa.

 

totusi, astea sunt doar supozitii, trebuie scanat sa vedem ce apare - in functie de asta se verifica - daca mai este cazul - cablaje, furtunase vacuum,etc

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc sa ajung azi la o diagnoza . Daca reusesc , postez rezultatul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a lamurit.... EGR-ul buclucas ataca si la 2.0 TDI CFGB

 

P0403 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18): Malfunction

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!