Jump to content

Intrebari Superb 2


nsm
 Share

Postare recomandată

am observat si eu ca patineaza ambreiajele la viteze mici. ex: accelerezi usor, tine turatia constanta pe la 1500rpm dar viteza creste usor.

 

ref la DSG: aceleasi zgomote le-am intalnit la 2 masini pe benzina inchiriate, cutie manuala. apareau in aceleasi conditii (turatii relativ mici, apasat brusc acceleratia sau ridicat piciorul la fel de brusc). nu stiu cat de normal este sa apara "cloncanitul" asta la DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Citind despre DSG, aici si la topicurile dedicate, eu, ca posesr de manuala, nu pot trage decat 2 concluzii: fie DSG are probleme suficient de mari incat sa putem spune ca sufera la capitolul fiabilitate, fie este slab antifonata si soferul aude ce n-ar trebui ( recte, pardon de expresie, zgomotele normale functionarii) ceea ce-i scoate din minti pe proprietari.

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotele care se aud la viteze mici in timpul "bruscarii" fine a acceleratiei (apasare sau ridicare) sunt produse de suma jocurilor din lantul cinematic intre arbore cotit si roti: volant (cu masa dubla), pinioane CV (inclusiv la DSG), pinion-coroana diferential, caneluri cuplaj planetare si articulatie homocinetica planetare. Toate piesele enumerate au jocuri foarte mici la angrenare, dar la o schimbare de sens acestea se insumeaaa si rezulta zgomotul sesizat (cloncanit metalic). Acest zgomot il aud si eu cateodata la masina mea 2.0 TDI 6M. Cutia DSG are tot pinioane clasice, deci nu face exceptie.

Referitor la mentinerea in treapta 2 la viteze foarte mici in D, am observat acelasi lucru si la DSG 7 trepte de pe motorizarea 1.6 TDI (Jetta). Asa este soft-ul, dar sincer nu inteleg acest comportament (patinare in tr 2 in loc sa schimbe in tr 1) ?!

Modificat de radumelinte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@radu: Foarte ok si pertinenta explicatia.

 

Ref la comportamentul DSG, exact ce spui tu am constatat si la Octavia 1.6 tdi DSG7 din familie. La fel ca si la mine, in D, schimba din 2 in 1, doar cand efectiv se opresc rotile, altfel si daca ai 5km/h o tine in 2, patinand ambreiajele. Se rezolva daca dai pe manual, trece instant in 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi explicatie ref la zgomote am primit-o si eu de la service, dar nu asa de detaliata. pare pertinenta cu atat mai mult cu cat se replica si la cutiile manuale indiferent de motorizare, dar asta nu inseamna ca nu raman deranjante zgomotele :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot s-a vorbit cateva pagini inainte de schimbarea disc-urilor de frana. a venit timpul sa o fac si eu. Ma gandeam la ceva de genul "normale" sau "sport'

Ceva pareri :D ?

 

PS Dimensiunile sunt cele corecte? 312 pe fata si 288 pe spate cu o grosime de 25 mm?

post-4041-0-81960300-1407091697_thumb.pn

post-4041-0-24010500-1407091751_thumb.pn

Modificat de Twinsen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la zgomotul produs la decelerare/accelerare la cutie DSG, el este prezent si la Touran-ul meu si il resimt mai tare dupa ce mi s-au inversat tripodele de la planetara intre ele pentru ca imi tremura masina pe la 60 km/h in sarcina. Am scapat de tremurat dar s-a amplificat acest zgomot si este insotit de un mic soc in pedala de acceleratie ca si cum s-ar cupla/decupla ceva. De exemplu merg in D5 la o anumita turatie, iau piciorul de pe acceleratie si dupa 1-2 secunde accelerez, in momentul ala apare zgomotul si socul mic din pedala. Mi s-a explicat ca are legatura cu planetara si cu un tampon de la motor dar nu afecteaza functionalitatea cutiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La schimbare ai pus tot TRW - echiparea OEM - se verifica treaba asta?

Va trebui sa schimb si eu placutele si discurile fata - au ruginit pe interior, ca atare suprafata de contact e micsorata si cred ca si placutele au de suferit.

Ideea e ca in martie cand am facut revizia am intrebat clar daca sunt ok placutele si mi s-a comunicat ca e in regula.

De atunci n-am facut mai mult de 3000 km. In fine, am cam 52 000 km/

Ma gandesc ca poate iarna asta am avut o perioada cand n-am spalat masina si poate n-am miscat-o o perioada  mai lunga....sa-mi fie invatatura de minte.

 

Daca OEM e TRW, ce ati alege la discuri intre

1.Brembo

2.TRW

3.ATE

 

si aceeasi intrebare pentru placute

1.Brembo

2.TRW

3.ATE

 

??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as alege OEM de la reprezentanta... Sunt mult mai scumpe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la reprezentanta Skoda din Bistrita...undeva pe la 1700 disc plus placute plusmontaj(cred).

:tuktuk:

Pe la alte magazine undeva pe la 900 -950 fara montaj.

 

 

Se vehicula pe undeva pe aici ca OEM=TRW. Stie cineva?

Modificat de oaspetele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La octavia oem e ATE iar din ce spun colegii, ATE > TRW > BREMBO

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la reprezentanta Skoda din Bistrita...undeva pe la 1700 disc plus placute plusmontaj(cred).

:tuktuk:

Pe la alte magazine undeva pe la 900 -950 fara montaj.

 

 

Se vehicula pe undeva pe aici ca OEM=TRW. Stie cineva?

Iti pot spune sigur ca la Superb OEM = TRW, cel putin pentru placute. Scrie pe ele, daca vrei iti fac poza.

 

La discuri nu am vazut scris niciunde, nici pe interior, nici pe exterior ce producator sunt.

 

Daca schimbi doar placutele, mai bine mergi pe TRW, fiind solutia OEM. Daca pui alte placute si sunt mai dure in compozitie, vei avea consum mai rapid de discuri.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte multi recomanda ATE. Eu o sa merg pe aceasta solutie disc + placute.

De ex: pe fata un disc e 210 RON + set de placute 95. Pe spate e mai ieftin

 

Mi s epare total nejustificat sa dai 1700 RON pe originale cand un super disc sport de la Zimmermann e 375 RON

 

 

post-4041-0-92483100-1407472615_thumb.pn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LE: sunt pe telefon și abia după ce am postat am văzut că am răspuns la un mesaj scris acum vreo 2 luni. Sorry dacă mesajul meu nu are sens, poate fi șters fără probleme...

Discul mai mare se răcește mai repede, nu e neapărat mai eficient față de cele mai mici, dacă cele din urmă n-au trecut de limita de fading.

Eu folosesc normale ATE și nu-mi doresc altceva mai bun, dar nici nu sunt genul care scoate untul din ele.

Mă ține setul de plăcute aproape 100.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca as avea nevoie, eu as alege varianta OE, dar nu de la reprezentanta deoarece sunt mult mai scumpe decat de la un alt furnizor de piese auto de pe piata. Sunt adeptul variantelor AM doar pentru anumite categorii de consumabile (de exemplu am facut revizia cu filtre Mahle si ulei Castrol). Discurile si placutele le-as alege pe original. Nu se schimba in fiecare an pentru a se considera un efort financiar diferenta de pret AM -> OE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
safari hunter

  1. Am pus placute ATE, am schimbat si lichidul de frana, iar dupa 1500 km s-au asezat foarte bine. Masina se comporta la fel de bine ca in versiunea OEM care am inteles ca sunt TRW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e obligatoriu.  discurile oricum nu scrie nimic pe ele, deci nu se stie cine le face, iar placutele pot fi textar, galfer, ferodo, trw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare , Superb-ul din 2008/9/10 cu motor de 2.0 TDI are filtru de particule si acel sistem multibrat ?  :icon_rambo:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. da (daca te referi la suspensia spate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea sunt un mare cunoscator , sa inteleg ca pe fata ii de un fel si pe spate alt fel ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cosmin: cu tot respectul, intrebarea ta in aceasta sectiune a forumului suna ca intr-un film cu Stan si Bran.

Poti gasi raspunsuri referitoare la constructia si functionarea autovehiculelor pe Wikipedia.

Modificat de radumelinte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radule : pe tine te asteptam sincer sa rezolvi tu situatia :tuktuk:  ! multumesc  !

Modificat de Cosmin Aca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu uite na poftim ... sunt ei sanatosi la cap :

 

2x discuri frana fata 1.096 ron
set placute frana fata 558 ron
 
2x discuri frana spate 763 ron
set placute frana spate 403ron
 
2x disc fata demontat/montat 70ron
2x disc spate demontat/montat 70 ron
4x roata demontat/montat 40ron
 
"toata distractia decat 3000ron"
si mai erau ceva materiale mici.
toate astea la reprezentatna skoda piatra neamt.
pt masina din smenatura.
parerea mea e ca e cam mult.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astea sunt preturile la piese originale.

 

Fa o comparatie cu oricare alta marca si ai sa vezi ca se pastreaza proportiile. Iar manopera este de bun simt pentru o reprezentanta

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manopera e ok, piesele sunt prea sus la pret.

 

De ce nu iei TRW -uri pe cod OEM si sa mergi cu ele la montat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!