Jump to content

Intrebari Superb 2


nsm
 Share

Postare recomandată

autonet, augsburg

am facut operatia sus numita ; nivelul a crescut ...

pui capacul la vasul de expansiune si dai o tura sa deschida termostatul. pe urma completezi daca mai e cazul si e gata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

91k km si desi placutele se spune ca mai duc aproape o revizie, as vrea sa le inlocuiesc inainte de concediul din august care poate insuma peste 5000 km.

Sunt oarecum orientat pe ATE  si as dori sa imi recomandati un dealer serios pentru achizitie. Oricum la cumparare voi verifica provenienta cu codul QR.

Multumesc anticipat.

 

EXACT. Safari, in aceasi situatie sunt si eu, la ultima revizie am fost informat ca placutele sunt cam "duse", nu s-a aprins martorul inca dar am fots sfatuit sa le schimb pana la urmatoarea revizie de 105miii, acum am 93ooo.

Treaba este ca eu doresc sa schimb si discurile fatra/spate sa pun ceva mai performant pentru ca am impresia ca franeaza cam greu balena.

Modificat de Quino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva ceramic  :Driver: ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

safari hunter

Quino - la mine franarea este destul de prompta si nu ma pot plange de aceasta. In acelasi context cred ca discurile mele mai duc max. 50k km avand o uzura de pana la 2 mm din cota nominala motiv pentru care as opta pentru o varianta de compromis, adica doar placutele ATE sau poate Ferodo Premiere cu un pret mai mic, urmand ca peste 45 km sau la atingerea limitei de uzura sa inlocuiesc si discurile.

 

Nsm - nu stiu daca voi face un pas catre ceramica, voi mai citi si analiza avantajele si riscurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

91k km si desi placutele se spune ca mai duc aproape o revizie, as vrea sa le inlocuiesc inainte de concediul din august care poate insuma peste 5000 km.

Sunt oarecum orientat pe ATE  si as dori sa imi recomandati un dealer serios pentru achizitie. Oricum la cumparare voi verifica provenienta cu codul QR.

Multumesc anticipat.

 

EXACT. Safari, in aceasi situatie sunt si eu, la ultima revizie am fost informat ca placutele sunt cam "duse", nu s-a aprins martorul inca dar am fots sfatuit sa le schimb pana la urmatoarea revizie de 105miii, acum am 93ooo.

Treaba este ca eu doresc sa schimb si discurile fatra/spate sa pun ceva mai performant pentru ca am impresia ca franeaza cam greu balena.

 

Banuiesc ca ai discurile originale si esti la al doilea set de placute ? :)

 

La schimbare ai pus tot TRW - echiparea OEM ?

 

Ce anume te face sa ai senzatia ca franeaza mai greu ? La ultimul ITP te-ai uitat pe buletinul de franare? Ce coeficient ai? Exista dezechilibre ?

Si gumele (marca/DOT/compozitie/uzura profilului) pot influenta intr-o mare masura distanta de franare, inclusiv/mai ales presiunea din roti. Daca retin bine, tu mergeai cu Dunlop SP Sport Maxx ? Daca am retinut gresit - scuze :)

Sa nu te simti ofensat, te rog, ca am spus de cauciucuri, dar sunt destui care nu constientizeaza cat de importante sunt anvelopele si mai ales starea lor - nu era o referinta directa la tine, asta incercam sa spun.

 

Cat despre ceramice, subiectul e misto, dar.... nu stiu daca avem noi masinile pentru asa ceva. O singura data am condus masini cu ceramice, pe circuit, erau niste supercaruri - nu conteaza acum marca, dar ceea ce m-a frapat a fost felul ciudat in care s-au comportat pana am reusit cat de cat sa le incalzesc: scartaiau infiorator, iar senzatia/feedback-ul in pedala a fost ciudat rau. Dupa ce s-au incalzit, e adevarat, simteam ca se deplaseaza organele interne :) la franare inainte de ac de par, dar.... pentru uz stradal oare isi merita banii vs. plusul ocazional de performanta ? Citisem ca la RS6 era undeva in zona de 6-8 000 Euro ca si optiune un set de "Audi Ceramic"... Daca ne-am da de 2-3 ori pe zi pe Transfagarasan :)

 

Erau niste discutii ca Superburile cu motoare 3.6 V6 au discuri mai mari fata de restul. Care e beneficiul real? Sunt undeva informatii certe in "atati m" de franare mai putin pentru versiunile mentionate mai sus, sau doar incertitudini?

Pana la urma, daca se confirma informatia, nu ar fi si asta o solutie? Tot echipare OEM, gandita si testata de producator pentru masina asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt la discurile si placutele de fabrica. Nu le-am schimbat deloc.

Anvelopele le-am pus anul trecut si nu au mai mult de 15.oookm. Toyo proxes cf2. Eu am renuntat la marcile "europene".

Buna ideea cu discurile si placutele de la 3.6. Am sa ma intetesez la dealer.

Faza e ca eu de la inceput de cand am luat masina am avut senzatia asta de nesiguranta la franare si arunci aveam pirelli p7 cu care a venit masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placute de fabrica la 93k, super ! :beer:

 

Stiu destui care la 30k au schimbat placute fata, iar la 60k fata spate :tuktuk:

 

Pirelli P7 am si eu (echipare OEM) si am rulate doar cu ele 20k pe masina. Mi se par ok, de altfel au iesit locul 2 la AutoBild Sommer Reifen Test, dupa Michelin.

 

Apropo de discurile de la 3.6, trebuie sa te asiguri ca intra si jante mai mici, retinusem o discutie de pe Briskoda ca 3.6 are si etrierii mai mari si nu poti pune jante sub 18'' ca nu intra. Tot de acolo era o discutie ca si 2.0 tdi 170 are discurile ceva mai mari in diametru - dar etrieri identici cu toate celelalte versiuni si suporta fara probleme jante de 17''

E si asta o idee, sa vezi daca cu adevarat 2.0 tdi 170 are discuri mai mari in diametru fata de restul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Bravo. Bine punctat aici, mai ales ca eu iarna am set de roti pe 16 (mak veloce cu pirelli winter carving edge), sa nu ma trezesc cu vreo surpriza ca nu incap peste etrieri si sincer nu vreau sa schimb tot setul.

Daca ar fi cineva care stie totusi niste dimensiuni ...

post-31246-0-94189200-1403026136_thumb.j

Modificat de Quino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Presupunand ca da cineva cele 5000+ euro pe frane ceramice, care este ratiunea ? In trafic nu ajung niciodata la temp optima de functionare, poate daca mergi cu frana de mana trasa, cele din spate sa se incalzeasca...apoi, limitarea vine de la anvelope. Degeaba ai frane ceramice pe 225/17. Degeaba ai frane ceramice si nu ai suspensii pe masura...sigur, asa, aspirational..frane ceramice suna bine.... Dar mai bine suna caroserie de superb (din fibra de carbon) si dedesupt ferrari F50, sa-i bagi in boala pe fraierii cu bmw pisicuta de la semafor...

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se pot monta discurile de V6.

 

sau se pot monta cu modificari serioase : ganditi-va ca discurile fata au 345 diametru (fata de maxim 312 la 170 cai) si pe spate au 310 (ventilate) fata de maxim 286 la celalate.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim Andrei !

 

2.0tdi 140 ce discuri fata are ? Spate sunt 286 standard la toate modelele, corect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 2.0 tdi de 170 cu jante pe 16" oem. Deci nu trebuie de 17" la 170 de cai.

 

@75NOR

Eu am 58k km si placutele arata o uzura cam la jumatate.

La fosta Octavie la 74k km erau in stare foarte buna .

Pe Polo la 42 k km sunt impecabile.

 

Cred ca e o problema majora la stilul de condus daca cineva reuseste sa le pape in sub 30 k km. Cred ca ptr acestia si consumul este cu 1l/100 mai mare... Frana aiurea = risipa de energie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0tdi 140 ce discuri fata are ? Spate sunt 286 standard la toate modelele, corect ?

nu.  mai sunt si de 260 parca.  Depinde de motorizare si transmisie.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am un Superb 2 din 2012, 2.0l/170cp/TDI. Masina are ca dotari aproximativ tot ce am nevoie dar as vrea sa montez fara cheltuieli de mii de euro pe un Bolero camera video pt. marsarier(am senzori parcare spate) si bluetooh sau alt handsfree? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai complicat pentru ca nu exista camera dedicata pentru superb 2 ci iti trebuie o adaptare. Se decupeaza 1-2 cm din locasul clapetei pentru deschiderea portbagajului a.i. sa se potriveasca clapeta de Tiguan. Toata povestea te duce cam 4-500 euro

 

Asta ar fi kit-ul  http://www.carsystems.pl/vw-tiguan-5n0-rear-highline-camera-kit-5n0907441,id505.html

Modificat de Twinsen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut

 

La Superb-ul meu se aude un click click cand schimba viteza din a 3-a in a 2-a (DSG, 170 CP TDI). Uleiul in cutie e ok, verificat si completat recent in reprezentanta.

Aveti vreo idee? Ar trebui sa imi fac griji?

 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal nu e, asta e clar. DSG e cunoscut tocmai prin finetea schimbarii treptelor si procesul lipsit de zgomote si/sau smucituri.

 

Scria in Autobild de recall-uri pe tema asta, rezolvate prin up-date de soft, trebuie sa verifici la reprezentanta daca ai ultima versiune de soft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare de ce s-a completat? Nu aveai destul din fabrica? Cati km ai cu masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare de ce s-a completat? Nu aveai destul din fabrica? Cati km ai cu masina?

 

Am putin peste 210.000. Stiu ca se face o verificare si completare pe la 210k km. Ce nu inteleg e de ce nu au verificat softul cand au facut verificarea cutiei. O sa mai merg o data cu ea. Daca mai aveti idei sunt curios sa le aud

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se face nicio verificare. Se face ÎNLOCUIREA uleiului și filtrului la fiecare 60.000 sau 90.000km, depinde de generație (găsești exact în Serviceplan).

Acum ori mașina nu are istoric și nu știu când s-a înlocuit ultima oară, ori nu a fost cazul de înlocuire dar verificat/completat NU se face secât dacă au fost scurgeri sau s-a umblat pe la mechatronic sau ambreiaje și s-a pierdut ceva ulei.

Eu zic să tratezi cu maxim interes această operație de înlocuire ulei/filtru iar dacă e necesar să o faci degrabă, o avarie la DSG e scumpă de remediat.

De asemenea softul NU se Verifică/updatează în mod curent decât dacă reclami ceva probleme iar uzina zice că e o nouă versiune care rezolvă problema reclamată. Sau dacă pe mașină e acțiune de la uzină cum că se face DE URGENȚĂ update. Altfel nu Verifică nimeni dacă nu sunt probleme decât dacă ceri tu în mod expres să fie verificată versiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se face nicio verificare. Se face ÎNLOCUIREA uleiului și filtrului la fiecare 60.000 sau 90.000km, depinde de generație (găsești exact în Serviceplan).

Acum ori mașina nu are istoric și nu știu când s-a înlocuit ultima oară, ori nu a fost cazul de înlocuire dar verificat/completat NU se face secât dacă au fost scurgeri sau s-a umblat pe la mechatronic sau ambreiaje și s-a pierdut ceva ulei.

Eu zic să tratezi cu maxim interes această operație de înlocuire ulei/filtru iar dacă e necesar să o faci degrabă, o avarie la DSG e scumpă de remediat.

De asemenea softul NU se Verifică/updatează în mod curent decât dacă reclami ceva probleme iar uzina zice că e o nouă versiune care rezolvă problema reclamată. Sau dacă pe mașină e acțiune de la uzină cum că se face DE URGENȚĂ update. Altfel nu Verifică nimeni dacă nu sunt probleme decât dacă ceri tu în mod expres să fie verificată versiunea.

 

Mersi. Eu am dus masina la reprezentanta pentru revizie, le-am zis sa se uite atunci si la cutia de viteze la ulei (pe langa schimburile de filtre, ulei ce intra in revizie). Ei au zis atunci ca tot e ok. Doar ca acum aud click-ul ala. In rest nu simt schimbarile de viteza, merge foarte ok si click-ul nu se aude decat cand trece din a 3-a in a 2-a. O sa mai merg o data cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot s-a adus discutia de DSG: eu am sesizat un zgomot la turatii mici (~1200 rpmm) cand ridic piciorul brusc de pe acceleratie sau la fel, apas brusc (dar nu puternic). Se aude ca si cum ar cupla ambreiajul. Cei din service au zis ca e normal, ca ar fi niste jocuri intre piese, etc. Insa pe mine ma deranjeaza dar si ingrijoreaza putin.

Saptamana asta ma duc la revizie si le reamintesc.

La voi cum e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am sesizat nimic de genul asta.

 

In schimb, am sesizat ca nu-i place la viteze foarte mici - gen trecut peste speed bumper - cand, in D, cutia sta in 2. Daca o muti in manual, vezi ca automat selecteaza 1. Mai ales la demarajele bupa trecerile peste bumper simti ca, fiind in D2, parca patineaza ambreiajele. Daca o muti in manual, trece in 1 si dispare patinarea de ambreiaj...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!