Jump to content

Intrebari Superb 2


nsm
 Share

Postare recomandată

safari hunter

Da, se impun cateva precizari, care cronologic au fost :

- testul s-a facut la 1000 km => 72%, conform contractului de cumparare;

- amortizoarele au fost inlocuite dupa 18-20k km pentru defecte estetice: rugina excesiva la zona filetata superioara;

- cele noi au fost retestate si s-a obtinut valoarea de 84%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica imediat ce ai montat unele noi, le-ai testat si a aratat 84%?  Ma gandesc ca fiind noi, ar fi trebuit sa arate 100%? Cele noi au fost tot OEM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100% inseamna amortizor blocat si deci defect, valorile intermediare arata taria amortizorului (nu neaparat eficienta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

safari hunter

Diferenta de 12% este sesizabila la comportamentul masinii indeosebi pe drumuri virajate si la viteze relativ mari, spre exemplu pe autostrada. Altfel nici 72% nu a deranjat pe nimeni. Problema la noi este ca nu prea se mai da atentie modului de masurare a eficientei suspensiei in functie de tipul amortizorului, frecventa de rezonanta etc. Pe standul de camioane se masoara aceiasi parametri la ITP pentru autoturisme cu imprecizia de rigoare.

Eficienta 100 % nu exista si asta nu se refera la rigiditatea elementului de suspensie, cat la eficacitatea de a atenua amplitudinea unei deformari dinamice a suspensiei in raport cu viteza de deplasare si profilul suprafatei carosabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci 100% inseamna ca amortizorul este ca o bara rigida si 0% inseamna ca e ca un resort care te da uta-uta

Deci care este valoarea optima pentru un autoturism? Pe exemplul de mai sus pe Superb care e mai bun 72% , 84%?

 

Banuiesc ca pentru o masina de circuit, trebuie sa se apropie de 100%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista o cifra perfecta. Cu 84% balanta este inclinata spre stabilitate in detrimentul confortului, iar cu 72% ai mai mult confort. La un amortizor clasic exista intotdeauna un compromis. Pentru a schimba taria suspensiei in functie de necesitati a aparut suspensia adaptiva. Asta face suspensia adaptiva: modifica rigiditatea (raspunsul) amortizoarelor la apasarea unui buton.

Referitor la masinile de circuit, amortizoarele nu trebuie sa se duca spre 100%, deoarece masina nu ruleaza pe o suprafata perfect plana. Taria suspensiei este data si de arcurile tari si cursa scurta. Amortizorul este calculat sa lucreze impreuna cu arcul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru sugetii. Nici eu nu sunt convins ca trebuie schimbate... de aceia am pus si pozele.

Le urmaresc indeapropae...

Twinsen un test de verificare a eficientei amortizoarelor pe stand la reprezententa ar edifica daca este sau nu o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Nu prea stiu unde sa postez deci sper ca am nimerit.

 

De o sapt am facut revizia si am schimbat filtre, ulei etc. Ce am observat e ca mi-a crescut consumul (cel putin in oras) cam cu 25 - 30%. Adica de la 7.5 - 8.5 pe la 10 litri la suta. E normal? Eu stiam ca atunci cand e o probleme creste consumul.

 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizia nu ar trebuie sa influenteze consumul, ba din contra eu simt masina mai "usoara" imediat dupa revizie, merge mai rotund motorul, si nu cred sa fie placebo. Vad ca esti din Cluj, in ultimele zile si eu consum mai mult, caldura mare, AC pornit si parca au innebunit toti de la 4 pana la 8:30 seara e aglomerat peste tot. La a mea a crescut de la 6,5% drumurile uzuale la 8%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

sigur nu este de la schimbarea filtrelor/uleiului.... daca implica si un schimb de distributie, atunci se putea vb de un avans decalat, care ar genera o crestere de consum..... altfel - nu are de ce sa se intample asta.

 

monitorizeaza in timp si asteptam un feedback ulterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspunsuri. Mai monitorizez zilele astea si revin. Joi fac si un drum mai lung in afara. Vedem acolo cum se comporta. Masina merge ok, raspunde ok, doar consumul a crescut putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o intrebare.

Are si frate-miu un superb 2, 2012, DSG,cred ca 2.0l ,170cp da e cam "disperat" ca sa zic asa...se duce numai la reprezentanta pt orice.Cam cat ar trebui sa-l coste un schimb de ulei la motor si la cutie si de care anume trebuie pus?Pentru ca-mi zice niste preturi de la astia de-mi vine sa-l bat.Chiar nu se poate si la alt service?L-au prostit ca uleiul "la butoi" de la reprezentanta e cel mai cel...as vrea sa-i deschid ochii daca se poate.Scuze daca s-a mai discutat chiar nu am timp sa citesc tot topicul.

Daca e nevoie de date suplimentare despre masina revin.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce te face sa crezi ca o sa ii schimbi parerea? Pana nu scoate banul serios din buzunar nu o sa se convinga...

 

Eu la Porsche, pentru ca mi-a scos junioru' farurile de pe auto (avem DLR si nu m-am prins) si crezand ca am probleme cu instalatia electrica, am cerut o verificare pentru care am platit 200 RON.

In acesti bani a fost inclusa si schimbarea becului la bricheta - a fost 20 lei becul si 30 lei manopera.

 

Mai vrei si alte exemple?

Modificat de Twinsen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina e inca in garantie, obligatoriu ca sa pastreze garantia trebuie la reprezentanta. Sincer, nici eu nu as duce masina la un alt service pt revizia la dsg, daca as avea dsg, dar nu am si totusi, reviziile tot la reprezentanta le fac pt ca masina sa aiba cat de cat istoric curat la revanzare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un service complet, ulei+filtru, filtru motorina, filtru aer, filtru polen e aprox 800Ron la reprezentanta cu ulei Castrol la bidon. Cu ulei Castrol la butoi e mai ieftin. Si mai ieftin e cu ulei Mobil sau Texaco - desi nu sunt recomandate de Skoda.

 

Schimbarea uleiului la DSG + filtru te costa aprox 1000 Ron (sunt vreo 7l de ulei daca nu ma insel)

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

 

Eu mi-am facut recent revizia la reprezentanta (schimb de filtre, ulei etc.), acelasi Superb ca si fratele tau, si m-a costat putin sub 800 de lei. Eu zic ca merita, pt DSG.

 

Spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da nu poate creste consumul de la schimbul de filtre si ulei, eu am bagat niste ulei foarte smecher de la XADO si revitalizanti in motor si acum mi-a crescut un pic consumul dar pana se depun microparticulele pe pistoane si creste consumul un pic ca trebuie sa se ancalzeasca mai mult sa se poata depuna.

 

http://www.inspectieauto.ro/article/Ulei-semi-sintetic-Atomic-XADO-10W-40-SL-CF-4-L/53


pentru skoda superb filtre MANN - 192 lei iar filtrele pe mahle sunt 177 lei

ulei castrol 5w30 aceea 507.00 va trebuie 4.3 L pret 185 Lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Twinsen

@bZ1

@75NOR

@calin.I

Multumesc tuturor pt raspunsuri.Deh,masina fitzoasa nu ca a mea :D .Macar de v-ar face tot ce scriu astia pe devize in service dar cu lipsa asta de transparenta de la noi...nu's ce sa zic.Gata,v-am lasat.Ciao!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sta langa masina si sa constati ce lucrari se fac si calitatea lor direct acolo. Asa am facut cu toate masinile mele.

3 ore din viata sa stau langa masina in service, 1 data pe an e o placere :) Beau o cafea, stau de o poveste cu mecanicul, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se face aerisirea instalatiei de racire ? Am fost nevoit sa repar radiatorul iar operatia a necesitat demontare radiator si , la sfarsit , completare cu lichid racire ( antigel ) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, pe la capacul vasulul de expansiune. Completezi antigel, lasi capacul vasului de expansiune nemontat si pornesti motorul. Pompa de apa circula lichidul, iar aerul se elimina prin cel mai inalt punct al circuitului - adica vasul de expansiune. 2-3 min cu motorul pornit si ar trebui sa fie ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ; acum ma apuc si revin cu info

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut operatia sus numita ; nivelul a crescut ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Instalatia este presurizata si se aeriseste singura,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

safari hunter

91k km si desi placutele se spune ca mai duc aproape o revizie, as vrea sa le inlocuiesc inainte de concediul din august care poate insuma peste 5000 km.

Sunt oarecum orientat pe ATE  si as dori sa imi recomandati un dealer serios pentru achizitie. Oricum la cumparare voi verifica provenienta cu codul QR.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!