Jump to content

Intrebari Superb 2


nsm
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor!

Intrucat nu stiu unde sa postez intrebari despre Superb 2 deschid acest nou topic.

Azi ma duc sa-mi ridica Superba si...

asincepe cu 2 intrebari:

1. La motorizarea Euro 5 CR TDI 170 CP ce motorina pot sa bag sa nu am probleme cu filtrul de particule?

E ok sa bag EUR5 sau trebuie motorina scumpa, de top? La PD-ul de 170 cai erau probleme...

2. Cum se activeaza/dezactiveaza autohold-ul? M-am uitat la masina dar nu am observat un buton dedicat pe consola centrala... (in manual scrie ca porneste auotmat...)

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice motorina Euro 5 de calitate si de la pompe "curate"

Hill Hold Control este inclus in ESP, dar nu se dezactiveaza odata cu acesta.

Se activeaza singur doar in panta si tine masina franata cateva secunde.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog...nu cred ca mai avem nevoie de inca un topic legat de carburanti. Nici HHC-ul nu este o "necunoscuta" .

Orice alte intrebari care tin strict de Superb 2, sunt in regula. :icon_thumright:

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu privire la carburanti (scuze :D)

eu am CR 140 euro5.

am intrebat dealerul ce motorina sa bag - mi-a raspuns: oricare.

'sigur nu cea mai scumpa?' 'nu are rost sa va aruncati banii, toata e compatibila'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate trebuia sa trec la consilier achizitie dar daca tot sunt intrebari legate de Superb...

Am ceva bani sa iau un Superb 2 dar sunt intr-o oarecare dilema:

1. 1,4 TSI Ambition Combi(noua din fabrica) + incalzire scaune fata, bixenon, PDG, Isofix pe scaunul pasagerului, airbag laterale spate, culoare NEmetalizata pret 22540 iar pret final 19000 EUR cu 3 prime de casare incluse si ceva discount.

2. 2.0 TDI Elegance Berlina 170 cai DSG cu ceva km la bord (sub 80mii) din 2008 (2009 in carte) + vopsea metalizata 16300 EUR(undeva la 28000 EUR noua).

3. 2.0 TDI Elegance Berlina 170 cai DSG cu ceva km la bord (sub 50mii) din 2008 (2009 in carte) + vopsea metalizata + piele neagra integral 16000 EUR (undela la 29000 EUR noua).

Fac undeva la 15-20mii km pe an, si vreau sa stiu ce sa iau din aceste 3 masini DAR nu vreau raspunsuri gen ca aia are vopsea nu stiu de care....nu sunt curios de o tabla cat ma intereseaza confortul si consumul. Cei care au motor de 1,4 TSI vreau niste consumuri concrete si nu din carte caci la cel de 2.0 cu 170 cai si DSG am aflat ca in oras se duce catre 8%, iar iarna chiar si 9% intr-un oras cu aglomeratie medie (50mii locuitori), la drum intins pe autobanda dar nu mai mult de 130 si cu tempomat a luat 6,1% dar fara tempomat (doar din pedale)6,5%, iar diferenta din carte intre 1,4 TSI si 2,0 TDI 170 CP DSG este cu 0,5-1 litru mai mult la TSI.

Raspundeti doar cei ce aveti Superb 2 cu aceste motoare si veniti cu avantaje/dezavantaje. Diferenta este de 3000 EUR dar daca as lua de noua Berlina ar mai scadea 800-1000 EUR aprox. Dotarile suplimentare de la 1.4 TSI pe care le-am trecut sunt de necesitate maxima asa ca nu ma inrtereseaza alte bazaconii de fite (gen Bolero, insertii de lemn...).

P.S.: stiu ca e la jumate de pret masina second DAR nu e noua, e euro4, consum destul de mare, aceleasi dotari de care sunt interesat nevoie mare iar in fond nu ma intereseaza cat e una noua ca oricum dau pe una intre 16 mii si 19 mii.

Modificat de sp0nsoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu spun ca avantajul de a folosi cupoanele e foarte mare. Nu stiu cat consuma 1,4 tsi, dar cu superbul meu media de la ridicare (undeva la 12000km) e 6,9%, folosit intr-o proportie maricica extraurban dar mers ceva mai grabit decat media.

Oras 7-9%, afara 5,5-6,5%. Am vazut si consumuri sub 5%, si nu pe 5o de km, ca pe aia am scos 4,4%.

Daca totusi vrei ca masina sa miste ceva, zic ca varianta 3 e de luat in calcul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am o nelamurire cu privire la bixenon de data asta.

Atunci cand am lumina pe Auto si e intuneric (in garaj) sau pe on se aprind farurile cu xenon. Atunci cand dau flash sau comut pe faza mare se misca si xenonul (parca fulgera :icon_cool: ) dar se aprind si farurile cu halogen. Cum se face sa merg doar pe xenon. Imi aduc aminte ca la dealer in curte cand am testat o alta superb, dadea flash doar cu xenon cand era pe on si doar cu halogen cand era pe off.

Imi scapa mie ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

La farurile bixenon, dai flash cu xenon. Xenon cu lupa = faza scurta, Xenon pe oglinda = faza lunga. Cand dai flash, se aprinde faza lunga (apropos, noaptea, cand aprinzi faza lunga, se face zi pe 150 m). Din cate stiu eu, sistemul AFS functioneaza doar pe auto. Pe ON isi face autoleveling-ul si ramane fix ca un far normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am impresia ca ceva ne scapa:

coroborati linkul acesta: http://briskoda.net/forums/topic/164211-bi-xenon-full-xenon/

The Bi Xenon system in the superb works as follows, it behaves differently depending on the conditions.

1) Headlights on dipped beam, engage high beam and a flap is moved inside the headlight and full beam is on until you switch off using the same xenon bulb as dipped beam but with a larger beam pattern.

2) Headlights switched off, headlights flashed. a standard Halogen bulb is used in this circumstance for the flash because of the amount of time a xenon bulb takes to power up and stabilse, also a xenon bulb does not like being switched on/off over and over again. So to enable the flash to be instant a halogen bulb has to be used.

cu acesta: http://wikicars.org/en/Bi-xenon_Headlights

Bi-Xenon Headlights refers to HID (High Intensity Discharge) Xenon headlights that offer both low (dipped) and high (main) beam lighting from a dual headlight system (as opposed to a quad headlight system).

A bi-xenon system eliminates the need for a separate halogen high beam bulb/lens by either moving the xenon bulb within the lens or by moving a shield up or down in front of the bulb (depending on the reflector design) to allow light to escape from the lens in a different pattern.

si vedeti daca intelegeti ceva.... :blink:

fara sa ma uit prea atent la a mea, mi s-a parut ca sunt 2 becuri:

- xenon in spatele lupei

- halogen langa, cu oglinda concava.

ma pot insela desigur - mai incolo chiar vreau sa cobor pana la masina sa ma edific in manual.

cert este insa ca eu vad logica unui bec cu halogen pe acolo: se aprinde 'instantaneu' - pentru flashuri, cum spune si lincul de pe briskoda - si, foarte important, poate fi 'servisat' pe drum, nu ramai fara lumina complet, poti opri la prima benzinarie si rezolvi macar partial problema.

Modificat de adso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un lucru este clar ptr mine (adica am testat)

Atunci cand mergi cu DRL activ si vrei sa dai flash, dai doar cu halogen. Nu mai pornesc xenoanele probabil din motivele enuntate mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Chiar nu stie nimeni cum se face sa dai flash sau sa mergi cu faza mare doar pe xenon?

Am tot incercat si la mine se aprind concomitent si farurile cu halogen si se misca si oglinda la xenon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da' stiu ca te framanta.... :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

probabil se activeaza cu vag

Modificat de adigolf2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu o intrebare, se poate modifica la marsarier sa coboare oglinda din stanga si nu cea din dreapta? parchez masina pe partea stanga cu spatele si nu imi e util deloc oglinda lasata jos in dreapta :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm.. se presupune ca pe partea stanga poti sa scoti si tu capul pe fereastra :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu o intrebare, se poate modifica la marsarier sa coboare oglinda din stanga si nu cea din dreapta? parchez masina pe partea stanga cu spatele si nu imi e util deloc oglinda lasata jos in dreapta :(

NU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe bolero se poate monta camera pentru marsarier?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar daca are intrare video.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A reusit careva sa acceseze meniul engine, meas. block la vag com 11.2 pe superb2 ? Imi apar ca inactive :(

Modificat de adigolf2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am jucat luna trecuta prin toata masina si merge. fii mai atent, incearca acolo unde a zis bundy.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu o intrebare, se poate modifica la marsarier sa coboare oglinda din stanga si nu cea din dreapta? parchez masina pe partea stanga cu spatele si nu imi e util deloc oglinda lasata jos in dreapta :(

La tuareg se poate schimba oglinda care se lasa in jos comutand butonul de reglare oglinzi pe cea dorita. De asemenea daca nu vrei sa coboare nici una lasi comutatorul pe 0. Nu merge si la Superb asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Advanced measuring value merge, e normal insa sa fie inactive? inainte aveam 8.12 si aparea ok, insa nu imi recunoastea superbul :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, e normal, producatorii mai schimba softul modulelor de pe masina, motorul tau nu are LC?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!