Jump to content

Senzor presiune freon (G65)


Aurelian 6n2
 Share

Postare recomandată

Aurelian 6n2

Dupa cum spune si titlul topicului, problema consta in defectarea acestui senzor G65,defect pe care l-am aflat dupa ce AC-ul a refuzat sa porneasca.

Am incarcat instalatia - la fel, nimic - .In urma scanarii cu Vag-com-ul mi-a dat aceasta eroare la senzorul de presiune a freonului.

As vrea sa stiu daca s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema, daca se poate remedia acest senzor printr-un fel de curatare sau trebuie neaparat inlocuit.

As fi recunoscator daca mi-ati da un cod pt. acest senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza eroarea asa cum a aparut pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DANIEL IONUT

Salut am avut si eu problema asta, de fapt mai era una, aveam radiatorul de freon facut "ciur" :huh: . Adica era gauric si cind mi l-am schimbat,a trebuit sa schimb si filtrul de particule sau ceva de genul asta se numea respectiva piesa ce semana cu un filtru de motorina doar ca era tot capsulat si nu se vedea nimik inauntru. Acest senzor la mine e prins pe filtrul de care vorbeam putin mai devreme, cind am vrut sa pun senzorul pe filtrul cel nou, am observat ca avea un pin (piciorus) rupt,in acest senzor sunt 4 picioruse, cel putin asa era la mine, si unu era oxidat si rupt, a trebuit sa imi cumpar altul si a fost destul de scump, cam 160 RON, eu zic ca ai putea sa te uiti sa vezi care e problema acolo,e o mufa care intra in el ,in senzor, se scoate si acolo se pot vedea pinii, el se desfileteaza daca vrei sa il scoti din filtrul acela de particule.

Sper ca m-ai inteles ,daca nu o sa revin cu o alta explicatie si poate si cu o poza.

Salutare si spersa iti rezolvi problema cit mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aurelian 6n2
Publicat (modificat)

La mine nu scapa deloc freon, a fost verificat in service specializat.Senzorul are 3 fire si este infiletat prin intermediul unei valve de protectie pe coloana de jos a condensorului.

Mi s-a facut o oferta cu 150 lei pt respectivul senzor. Ar merita sa incerc pe la dezmembrari sau risc sa iau unul defect ?

post-51381-0-35347000-1304855283_thumb.p

Modificat de Aurelian 6n2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La mine nu scapa deloc freon, a fost verificat in service specializat.Senzorul are 3 fire si este infiletat prin intermediul unei valve de protectie pe coloana de jos a condensorului.

Mi s-a facut o oferta cu 150 lei pt respectivul senzor. Ar merita sa incerc pe la dezmembrari sau risc sa iau unul defect ?

post-51381-0-35347000-1304855283_thumb.p

Si eu am aceeasi situatie ca a ta. Instalatia nu scapa freon dar pt ca acest sensor pressure switch e dus,din ce am inteles in tot sistemul de AC presiunile sunt aiurite.Am mai fost la un service care mi-au spus ca e duc compresorul de AC.Dar e perfect functional. Piesa in jur de 2000 ron noua. Exact asa arata si senzorul meu ce trebuie schimbat. Am dat comanda si maine va fi schimbat. Pret 150 ron piesa. Ce inseamna sa mai intrebi in stg-dr inainte de a sari cu banu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat azi senzorul de presiune si incarcat cu ulei si freon dar nu merge. Nu baga rece. Se pare ca pana la urma compresorul de AC e dus. In primele secunde baga rece dupa aia moare , nu mai e rece aerul. Asa acum ma gandesc sa caut pe la dezmembrari unul (dar sa dea aia ceva garantie) ca de cumparat unul nou - nici gand (aprox 2000 ron). Exista firme care sa reconditioneze compresoare auto de AC?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si acuma, dupa schimbare, ce eroare ai pe masina? LA statusul compresorului, in blocurile de masura ce cifra apare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Habar n-am! Ar trebui sa ii fac vreo scanare cu vag-comul cumva? Sau la ce te referi? Eu deja am inceput sa ma interesez de schimbarea compresorului. Ar trebui sa mai fac ceva inainte de a achizitiona un alt compresor (nou sau vechi- ca oricum ambele ipostaze sunt scumpe) sa nu dau o caruta de bani de pomana?

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles ca intai se face o diagnoza competenta, adica nu doar interogare memorii de erori, ci si vizualizare blocuri de masura si interpretare rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez eroarea gasita pe Touranul meu ,in legatura cu faptul ca nu functioneaza clima(nu baga aer rece,de fapt nu porneste compresorul).

1 Fault Found

18049 - Please check DTC Memory of A/C Controller

P1641 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 798 /min

Torque: 14.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 13.98 V

Bin. Bits: 00001000

Temperature: 53.1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori senzorul defect, ori o problema la cablaj - conectori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am schimbat senzorul, freonul si uleiul din compresor, acum functioneaza ok.

:offtopic: : nu am nimic cu nimeni dar ce treaba are Touranul cu Polo ? Nu exista o sectiune pt. fiecare model de vw in parte ? :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
Skoda Octavia 2

Buna ziua,

Si eu am avut aceeasi eroare cu senzorul de presiune, dar rezolvarea a fost curatirea lui si a mufei si stergerea erorii, dupa care clima a functionat perfect. Asta pina ieri cand, stand in parcare, motorul pornit la relanti, am auzit un zgomot puternic de sub capota. M-am uitat si am observat ca de la presiunea creata mufa de la senzor mi-a fost aruncata in capota, de acolo acel zgomot puternic. Am vorbit cu un mecanic si mi-a zis ca e vorba de o sonda care s-a stricat si trebuie schimbata. Nu am apucat sa merg in service, dar de cate ori ma duc prefer sa ma duc pregatit, documentat si instruit.

A mai patit cineva asa ceva?

Este veridic ceea ce a zis mecanicul respectiv?

Mentionez ca am incercat sa bag mufa aceea de la senzor in lacasul ei, dar nu am putut din cauza aerului care iesea si a iesit timp de vreo 30 de minute.

Va multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, am mai intalnit eu aceasta problema si userul este de pe acest forum, Si ceea ce iesea de acolo este freon, nu aer. Senzorul trebuia schimbat de prima data cand a aparut eroarea, asa nu pierdeai si freonul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda Octavia 2

Categoric trebuia schimbat, masina inca era in garantie, probabil de acceea au apelat la degresarea lui si stergerea erorii. (Imi dau si eu cu parerea)

Cum nu am avut timp sa ajung in service sa-l schimb, am sunat un mecanic de acolo sa-l intreb daca este ok sa merg cu masina asa inca o saptamana.

El a zis ca totul e ok, numai ca nu o sa mai am aer rece (conditionat), nu am ce strica daca merg asa.

Mi-ar prinde tare bine parerea voastra ca nu vreau sa mai stric si altceva.

Multumesc mult pentru raspuns,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine compresorul se invarte tot timpul. Daca a pierdut si ulei e periculos sa mergi cu

ea asa.

Sent from Al Bundy iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca intervin dar eu stiu ca nu se invarte permanent compresorul ci numai fulia acestuia care-i conectata la compresor printr-un ambreiaj electronic (niste bobine de putere). Cand pornim AC-ul ambreiajul electronic face cuplarea intre fulie si compresor. Asadar nu este nici o problema in a circula asa cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de la o masina la alta. la polo e cum spun eu, la O2 e la fel, la O1 si g4 e cum spui tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am polo 6n2 si e la fel, cu ambreiaj electronic. Poate e altfel la mine decat la altele, desi eu stiam ca absolut toate compresoarele de AC functioneaza pe acest principiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi la O1, G4 au ambreiaj electric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
theos.doros

sal,unde sea afla montat senzorul de presiune G65 la clima ptr touran

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Fekete Zoltan

Salutare. Stie cineva cum se verifica daca compresorul de AC e functional? Am nteles ca trebuie unite doua fire din senzorul de presiune ca sa porneasca compresorul...dar care?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAte fire vin la senzorul tau de presiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Scuze ca am revenit cu un raspuns asa tarziu. Sunt trei fire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!