Jump to content
radu negoita

Scanare auto

Recommended Posts

mario20vest

N-am gasit nimic pe forum despre interferele delphi ds 150. Stie cineva care ar fi avantaje dezavantaje fata de vagcom? Am vazut ca sunt sensibil mai ieftine, dar nu stiu exact daca in pretul interfetei ai si softul sau ala e separat. Scuze daca nu e locul potrivit, dar fiind vorba de loguri aici ma gandeam ca sunt si altii interesati.

Daca ai masina ce apartine grupului vag,clar iti iei vcds/vag com.

Nu se compara delphi cu vcds.ma refere strict la grupul vag.cu delphi nu o sa faci loguri nici bs-uri ,nici activari nici....mai nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

vorbesti din experienta proprie? 

Pentru ca nu prea stii ce vorbesti.

 

DElphi DS150 (sau Autocom, sau World of Wurth) este un tester multimarca destul de complex. Face Log-uri (chiar si Flight recorder, fara calculator, doar cu VCI conectat la masina) , face activari de componente, face chiar si codari (in anumite limite).

 

Total de acord ca pentru VAg nu este la nivelul VCDS, dar in rest este o scula indispensabila pentru multimarca.

 

Iar daca esti in domeniu, crede-ma ca de multe ori te salveaza Delphi acolo unde VCDS nu vrea / nu poate sa te ajute. Am intalnit destule masini la VCDS nici macar nu se conecta (din motive care nu stiu sa le expun) dar la care Delphi s-a conecta instant. La fel au fost masini la care VCDS nu a vrut / nu a putut sa faca anumite task-uri (dau ca exemplu o regenerare DPF la un 1.6 TDI CR) si pe care Delphia rezolvat-o elegant si din prima.

 

Multe operatii sunt explicate foarte detaliat de catre DElphi, spre deosebire de VCDS unde multe trebuie sa le stii pe de rost.

 

Si oricum nu exista tester-ul perfect. Orice pasionat va avea cateva la indemana ( si eu am VCDs, OP COm, INPA, Delphi, K+CAN, 409)

 

iar ca lamurire. Delphi DS150 la 500 lei este clona China, vine cu tot cu soft. Mai multe, pe PM cine doreste detalii despre ele. Nu am de vanzare, deci nu fac reclama.

Doar aduc niste lamuriri.

Edited by andrei_221

Share this post


Link to post
Share on other sites
costyca

Eu nu am BC la masina,iar pentru a vedea consumurile am o jucarie de OBD 2 si programul DashCommand pe un telefon Sam.2 ,pentru banii dati pe el functioneaza insa nu imi da km ramasi de facut cu motorina din rezervor si nu stiu daca il pot lasa tot timpul atacat la mufa,este incomod sa il pui de fiecare data cand pleci cu masina.Aveti careva aceasta jucarie?Cateva sfaturi pot primi?Multumesc mult celor care ma pot ajuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
raducutzu91

Salur...un tester in buzau stie cineva?

Share this post


Link to post
Share on other sites
laurentiu999

Scuze ca sunt off topic dar cum as putea sa verific vin-ul masini mele si sa vad cati km are

Share this post


Link to post
Share on other sites
pronet

Doar in reprezentanta-dupa vin. Despre ce masina / motorizare e vb? Poate se poate citi cu vcds-ul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bereholschi

Nu pot accesa "adv meas value" in sectiunea Engine la un passat 2.0 tdi BGW interfata 12.12 imi poate spune cineva o rezolvare?

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

nu, pentru ca nu ai asa ceva, la acest model/motorizare

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bereholschi

Si cum pot vedea valorile la injectoare ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

in blocurile de masura, pe campul 013

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bereholschi

Multumesc Florin am verificat injectoarele sunt foarte bune insa am alta intrebare pe canalul 41 la duty cycle din cele 4 valori prima nu se modifica deloc ramane la 99,6% urmatoarele 2 la 85,7% si ultimul la 10,8% ele se modifica cand accelerez nu ca prima care ramane tot asa 

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

nu baietii.... este intezisa discutia despre clone, prin regulamentul formului....

Share this post


Link to post
Share on other sites
R_a_z_v_a_n
în urmă cu 3 ore, F l o r i n a scris:

...este intezisa discutia despre clone, prin regulamentul formului....

Corect. Posturi sterse, rog mai multa atentie pe viitor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lucian18

salut tuturor,mi-am achizitionat un delphi 150e,soft 2.2014.as dori niste indicatii cum pot activa/dezactiva inchiderea centralizata automata dupa ce scot cheia din contact..si mai am o problema cu vin-ul.cand dau scanare automata nu il citeste

Share this post


Link to post
Share on other sites
costy25

salutare dragi colegi

am si eu o intrebare la cunoscatori ..... astept sfaturi de la cunoscatori sau de la cei care au fost in situatia mea...

deci.....

1 am achizitionat un teter DS150 E 2015.3R .... incerc sa il instalez bine inteles cu un alt program de pe net ca CD-ul nu poate fi citit

2 am achizitionat un Bluetooth pentru conectare la Laptop si tester ( problema este ca nu depisteaza testerul si imi cere un usb Dongle)

3 am achizitionat ..... usb Dongle ...... Bluetooth Dongle ...... Wifi usb Dongle. si tot nu reusesc sa instalez softul 

astept un sfat o parere 

multumesc

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
GTD

Nu poti face nimic cu clona aia delphi 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lucian18

multumesc pentru raspuns..chiar mai devreme am activat o chestie ,cu eroarea 18017 la un passat b5 si nu mai pot inchide masina din telecomanda,doar din butonul de pe portiera,si atunci cand inchid de acolo,se inchide toata masina apoi usa de la sofer se deschide, oare o pot reface?nu as vrea sa mai bag testerul asta pe masina...ms pentru raspuns

18017-inrerupator activat la accident/intermitent!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

pune un VCDS  pe masina, sterge eroarea, dupa care poti face setarile care vrei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
silvik_hhh

Salutare!

Am un VW multivan syncro, tip 70X1B, fabricatie 1994, 81kw, 2461cmc, benzina,

Vin: WV2ZZZ70ZRH087611,

Tip motor AAF, serie 060722.

 

Vreau sa-mi instalez in locul ceasurilor din bord (sau pe deasupra) un ecran de tableta sau ceva digital conceput special pt asta.

Mufa mea este 2x2, deci ar trebui sa imi iau un adaptor 2x2-obd2. As prefera apoi sa fac legatura cu ecranul direct prin cablu, dar daca nu se poate, accept si prin bluetooth de la obd2.

Daca pun tableta, pot folosi Torque sau ceva asemanator. Daca gasesc vreun ecran digital conceput special, presupun ca vine cu softul lui..

In principiu, as vrea macar sa imi afiseze ce am si acum pe bord (km/h, turatii, temperatura apei..etc) dar daca am acces la mai multe chestii, cu atat mai bine.

 

Intrebarile sunt:

- la ce am acces in calculator cu jucaria asta pe bluetooth si torque, tinand cont ca e masina mai veche de 1996..?

- daca as dori ceva mai avansat ca sa pot vedea si sterge erori ( tester profi) ce combo interfata-soft-ecran imi recomamdati incat ecranul sa fie touch scrren? Gasesc ceva in jur de 500eur?

 

Bordul il voi transforma ulterior pentru a ingloba ecranul cu ceasuri de care vorbeam si altele mai mici pt camere..etc

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Adrianmc1

OBDeleven e bun de ceva sau sunt bani aruncați ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
lupo_bv

Vezi aici

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Designer

Salut,

Detin un G5 si de curand am primit un mesaj de eroare in bord referitor la noxe. Detin un modul ca in imaginile alaturate cu ajutorul caruia pot scana si afla cam despre ce e vb. Problema e ca nu l-am utilizat pana in prezent, nu stiu ce soft sa instalez pe laptop. Din ceea ce observ comunica cu laptop-ul prin intermediul bluetooth. Ma puteti ajuta cu ceva informatii utile? Multumesc. 

20190816_120943.jpg

20190816_121000.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Designer

Si e safe sa folosesc asa ceva? per total? vad ca soft-urile sunt available fara probleme. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

E safe... Dacă face treaba? La limita sa zicem..... Oricum, numai pe motor. Este o jucărie... Nu o scula adevărată de diagnoza. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri