Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

daca nu ma insel eu mi l-am schimbat odata,de fapt ala este un bec nu un led daca imi aduc bine aminte si m-am chinuit si l-am scos din soclul lui si am pus altul lipindu-l la loc.becul care l-am scos din soclu dezlipindu-l de urechile alea metalice de care sta prins pe placa blocului de lumini,si observasem ca iti trebuie un bec cu niste picioruse lungi de cam 1-1,5cm,exact ca la un led normal.tin minte ca gasisem la un peco Rompetrol un beculet de 1,2w la 2 ron care se potrivea la butoanele alea 3 de la reglarea ventilatiei si l-am modificat un pic punandu-i 2 picioruse de la un led ca sa pot sa-l prind inapoi in soclu si implicit in blocul de lumini,a fost un pic migaloasa treaba dar a mers.cred ca se poate pune si led ,dar asta doar un electronist sa te ajute,multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un polo 1.4 16v motor AQQ an 2000 cutie ETB si de curand am schimbat cutia mea cu una sh. Cand e pornita masina si nu e in viteza se aude un huruit la cutie,iar cand calc ambreiajul nu se mai aude.Huruitul parca se aude in partea stanga la sofer,in capacul acela mic negru din capul cutiei! ce poate fi? Va rog autati-ma!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-77198-0-56285400-1315564502_thumb.jpost-77198-0-56285400-1315564502_thumb.jPENTRU CUNOSCATORI AM OBSERVAT LA DELCOU DACA BINE STIU O CRAPATURA VA PUN POZA ASTEPT RASPUNS IN LEGATURA CU EL CINE STIE ESTE PROBLEMA CU EA SAU NU SI CE SE POATE FACE MAI DETAILAIT DACA SE POATE ... Modificat de tihi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu nevoie de un cod de piesa pentru coloana de directie (am joc foarte mare in volan) masina este VW Polo Classic 6KV 1998 1.6i 8V , cod motor AEE

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am un polo 6n2 din 2000 disel 1,4 tdi AMF .

1.Merg puse anvelope 175/80/14? sau care sunt cele mai inalte care le pot pune dar sa nu frece in viraje si sa nu ajunga in telescop?Personal am incercat cu 175/70/14 si merg perfect...Poate ar mai fi o dimensiune 165/80/14 ideea e ca mai vreau sa ridic masina ca mai merg cu ea pe drumuri forestiere.........

2. Supapa Egr imi arunca vapori de ulei...Masina functioneaza perfect trage bine nu simt nici o problema ca ar fi cu ea...are 200 000 km...Trebuie schimbata si cam cat ar costa nou si schot?

3. Cum se desface masca din fata cea cu semnul VW?

4.Cum se reseteaza Oil service/ inspection service?Am doar butonul de resetare km si 2 de reglat ceasul pe care le apas cu ceva ascutit ...?

Mersi ..

Modificat de horatiu83h
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. deschideti capacul de la carburant si veti vedea ce dimensiuni merg pe ea.

Pe a mea merg:

175/65R13

185/55R14

195/45R15

4.

Resetare calculator bord service vw polo 6n2.

1. Apesi butonul de resetare al kilometrajului (il tii apasat)

2. Pornesti motorul (inca tii apasat butonul de resetare al kilometrajului)

3. O sa iti apara 3 liniutze pe display unde era scris "service INSP" sau "service OIL"

4. Opresti motorul (inca tii apasat butonul de resetare al kilometrajului)

5. Asta e tot (ai schimbat intervalul pentru 10.000 km sau pentru un an)

Personal nu l-am incercat deoarece am folosit interfata de diagnosticare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Am un Polo 6N ,tip motor ALL ,999 cmc,37 kW.benzina:Porneste foare usor,motorul merge rotund,dar nu trage,nu am reusit sa trec de 110 km/h si 3900 rot/min,are 153000 km,fabr 1998,consuma ceva ulei dar nu scoate fum la panta decat daca stau la relanti un timp mai mare si scoate fum in momentul plecarii.Nu apare ulei pe niciunde!

As .dori niste pareri si ce ar trebui sa fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un 6N2, 2000, AUC, 999, tot 37kw, dar dupa cum simt motorul la 3500-4000 de ture, nu mi-as dori sa urc mai sus si nici sa-l tin in 4000 de ture mai mult de 10 minute.. problema (cred eu) e faptul ca ii un motor mic, nu-i facut s-o arzi pe autostrada cu 140km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aude bine la 3900 ture,si daca am calculat bine cei 37 KW la 5000 rot sunt 49,3333 CP ori daca nu ating nici 4000 trebuie sa fie o problema undeva.Asta as vrea sa aflu pe acest forum,o fi ceva din platini,sau avans,o fi el motor mic dar 120-130 km /h nu este ceva din cale afara.iDEEA ESTE CA DE CE NU AM SPRINT SI-L SIMT CA NU TRAGE LA ADEVARATA PUTERE?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desi calculati puterea la turatia respectiva daca ati depasit cuplul maxim(cuplul conteaza desi aveti cai daca ei sunt puturosi) deja incepe sa bea mai mult combustibil si sa devina lenesa.la acea turatie ajungeti doar daca doriti ca sa treceti intr-o treapta superioara iar turatia sa cada in plaja cuplului mediu si nu reprezinta o turatie de croaziera .... daca spuneti ca nu este un lucru mare sa ajungeti la 130km/h am o intrebare: care este viteza maxima al constructorului pt modelul dumneavostra?intreb deoarece la a mea 1.4, 44kw AUD este 160km/h si la 130km/h are 3000rpm si un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu care este viteza maxima data de constructor la modelul 6N,37 KW,ALL,dar sunt sigur ca undeva este o problema,motorul nu trage este imposibil sa nu pot atinge nici 4000 ture..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stefan_claudiu28

buna

sunt nou pe acest forum

tocmai mi-am achizitinat un vw polo din luna 6/2001 motor AUC m-ar interesa daca acest motor are norma de poluare EURO 4 ?

trebuie sa ma duc cu masina la R.A.R. Am gasit o lista pe net de la R.A.R in care zicea ca este EURO 3 acest tip de motor.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce scrie in talonul german/sau de unde provine? Euro4 sau D4? sunt aceeasi doar D4(in germania sunt utilizate frecvent notatiile D... in loc de Euro....) in romania este recunoscut ca si Euro3!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stefan_claudiu28

masina a fost adusa din Austria, nu prea stiu germana.

Nu scrie niciunde in talon ceva de genul E4 sau D4

Multumesc sper sa fie EURO 4.

buna

Mai am o problema cu polo-ul meu motor 1.0 AUC si am schimbat toate filtrele, mai putin filtru de benzina, unde nu s-a putut scoate un furtunas de plastic cu siguranta din acela care vine pe filtru,probabil nu a fost schimbat niciodata

Am fost la un service si intr-o parte au tocit siguranta aia care vine pe filtru de benzina,ce s-ar putea face ca sa schimb filtru , se poate sa gasec un furtun la dezmbrari cu tot cu siguranta, nu stiu exact unde duce furtunul ala de plastic.

Va rog sa ma ajutati cu o schema sau ceva, daca a mai patiti cineva problema asta cum a rezolvat-o

multumesc

Modificat de stefan_claudiu28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un polo din 2002 tdi .spuneti va rog de ce se aude cand accelerez un huruit mare la distributie iar cand pornesc de pe loc sau virez stanga dreapta se aude ceva pe la articulatii adica mici pocnituri .mersi mult si te rog sa mi dai ceva indicatii.

Modificat de CATALIANNNN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am o problema cu polo-ul meu motor 1.0 AUC si am schimbat toate filtrele, mai putin filtru de benzina, unde nu s-a putut scoate un furtunas de plastic cu siguranta din acela care vine pe filtru,probabil nu a fost schimbat niciodata

Filtru de benzina, cel putin in germania nu se schimba niciodata. asa mi-au spus cei de la vw germania, ei doar pt diesel(33.000km) schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am un polo din 2000 TDI 1.4

mi sa dus planetara mai exact cea de catre cutie unde are o nuca cu 3 rulmenti cum pot afla ceva tip cutie sau planetara sa pot cumpara una

am schimbat capu planetarei acu juma de an daca sar putea doar partea dinspre cutie ar fi mai ieftin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

aveti idee care sunt dimensiunile anvelopelor pt VW Polo 6N2 specificxate de producator?

la mine in talon sunt trecute :

155/70/R13

175/65/R13

155/70/R13

175/65/R13

185/65/R14

195/45/R15

ma intereseaza sa imi pun 175/65/R14 dar nu sunt trecute in talon si as vrea sa stiu daca am vreo sansa sa ma duc la RAR sa le adauge si pe astea,

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Barabas, as avea nevoie de ajutorul tau....am un Polo 6N2, an fabr. 2001, motor de 999mc. L-am dus la testare, ca intotdeauna apara pe bord senzorul galben "Check Engine". La testare mi-a iesit, ca am problema cu Ventilul EGR, adica cu potentiometrul de gaze de esapament, sau asa ceva, care dupa mecanicul costa vreo 500 RON. Intrebarea mea este, ca ce este daca nu-l schimb, ce rol are piesa susmentionata, eventual nu stii de unde pot sa cumpar mai ieftin daca e musai sa-l schimb? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dimensiunile recomandate de producator sunt: 175/65 R13, 185/55 R14 sau 195/45 R15

Eu am 185/55 R14 si a trecut prin RAR, numai ca in talon la rubrica mentiuni, este trecut si marimea asta ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut sunt nou pe forum, am un polo 96 1,4i , mi se aprinde beculetul de la ulei dupa aproximativ 10 km cand schimb viteza (intre viteze) sau este la relantii, ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei prost, pompa de ulei uzata sau cuzineti uzati. Dupa cei 10 km uleiul se incalzeste, devine mai fluid si adio presiune din una sau mai multe din cauzele zise mai inainte.

Cand ai schimbat uleiul ultima data si ce ulei ai pus? Cati km parcursi are masina in bord?

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

La 6N toba intermediara se sudeaza de finala ?

La mine s-au rupt, ce sa fac ? sa incerc un colier flezibil sudat intre ele ? cam cat ma costa ? unde?

sau sa cumpar 2 tobe noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!