Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

scuze, am vrut sa spun valva de langa amortizorul din dreapta.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa pui ulei 15w40, la al meu intra 3,2L. Eu am pus TEXACO. Nimeni de pe forum nu este din IS sa imi zica un service bun?

Salut, eu sunt din Iasi, iar ca service bun si serios eu iti recomand BTM Grup, situat in vecinatatea Delphi in localitatea Uricani (in spatele METRO).

Eu sincer nu am auzit de ulei 15w40. Poate 5w40 Magnatec Castrol si chiar iti recomand acest tip sau chiar 5w30 Edge full sintetic tot de la Castrol. De asemenea iti recomand un flush engine inainte de schimbul de ulei.

Uleiuri Castrol ieftine gasesti la benzinaria aia Castrol de la trecerea BJATM din cartierul Dacia, iar filtre si toate alea gasesti ori la Unix in spatele Mitropoliei ori la Autocenter pe strada Canta.

Bafta.

Modificat de Aurelian 6n2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu stie nimeni ce sa fie cu ventilatia? Nu a mai patit nimeni asa ceva? Va rog , un pic de ajutor pentru ca pe caldurile astea fara ventilatie....e greu de tot. Scuze de insistente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pornesti ventilatorul de la butonul ala rotativ auzi cum zumzaie ? Daca da, desfa consola centrala - cea cu butoanele de reglaj pt. pornirea si directionarea aerului - si vezi acolo daca actioneaza parghiile de comanda a clapetelor de directionare a aerului.

Daca nu-ti porneste ventilatorul verifica intai sigurantele, apoi traseele, butonul rotativ de pornire si termini cu ventilatorul in sine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu m-am facut eu inteles cum trebuie: ventilatia baga in partea stanga total, inclusiv cele doua guri centrale. In partea dreapta este problema: nu baga nici pe la parbriz, nici pe la gura de pe bord din dreapta, nici pe la picioare. Mie unul mi se pare cam ciudat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aceasta situatie tot trebuie desfacut blocul de comanda al climatizarii, iar daca nu e de acolo trebuie sa desfaci tot bordul pt. a ajunge la traseele de aer si clapetele de orientare a acestuia.

Acum sa nu te astepti ca cineva sa-ti dea o solutie exacta si concreta la problema ta, doar daca ai norocul ca cineva sa se fi aflat exact in aceeasi situatie cu a ta si sa o fi rezolvat cumva. Aici iti sunt sugerate idei, sfaturi si pareri care ar putea sa te ajute in anumite situatii.

P.S. ai cumva climatronic sau A.C. normal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta intrebam si eu: daca a mai patit cineva asa ceva. Am AC normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi s-a aprin indicatorul EPG. am un polo cu motor AUCdin 2000 ce credeti ca are?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EPG sau EPC? daca e cel de EPC, verifica becurile, farurile, stop pe frana, tot ce inseamna bec. sunt sanse sa fie un bec ars si sa iti apara EPC. daca nu e asta, un contact imperfect ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am un polo 6n motor 1.0l cod AER si din pacate s-a stricat. Ideea e ca vreau sa ma orientez spre motorul 1.4 cod AEX insa nu stiu daca se v-a potrivi pe cutie, injectie calculator. Are cineva vreo idee...vreun sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine pui un 1.6 de golf3 , te duce cam 10 milioane toata investitia cu cutie si tot ce iti trebuie pt el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai am gasit motorul acesta 1.4 60 cp cod AEX. Se potriveste pe cutia mea? Merge pe aceeasi injectie si ECU?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EPC se aprinde si daca este ceva la aprindere?

Motorul AUC are delcou? Daca da cum se ajunge la el?

Fisele pot fi si ele cauza sa se aprinda EPC?

Mi se pare ca din cind in cind motorul merge in 3 pistoane.

Multumesc anticipat

Domnu Barabas de ce ati inchis siteul Zaki & Barabas?

Era foarte bun cu multe raspunsuri la chestii ce se intimpla la Polo 6N2

Scuze da ca intrebarea este indiscreta

Sanatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea si eu nevoie de ajutor. Stie cineva care este numarul releului de la bujiile incandescente de la un Polo 6N din 2000?, deoarece acesta nu mai porneste (invarte motorul dar nu porneste), bujiile neprimind alimentare electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai polo 6N,manerul are baza rotunda,adica intre manerul propriu-zis si fata de usa mai e o piesa neagra rotunda mai mare decat o moneda de 0,5 lei si groasa cam de 5 mm.ca sa scoti manivela trebuie sa o lasi cu varful in jos iar piesa dintre ea si fata de usa o tragi ddrept in sus,paralel cu fata de usa,tragi cu degetele,ferm,ca nu moare nimeni,dar nu tragi cu cleste sau patent,sper ca te-am facut sa intelegi,oricum prima data e mai greu dar e floare la ureche!daca ai polo 6n2 ia linkul asta.la aer nu stiu ce sa zic,cred ca e ceva din butoanele alea 3 de la ventilatie,o fi vre-un cablu care e rupt sau desfacut cred

Am incercat ce ai zis cu manerul, dar am vazut ca acel inel de care zici este intreg. De ce trebuie sa trag? De inel sau de maner? Ca am incercat de amandoua si nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tragi de inelul aladar nu spre tine ci in sus,in partea opusa manivelei,daca ai polo 6n asa se scoate

daca ai polo 6n2 se desface manivela ,are niste clipsuri si apoi surub ce se desfileteaza si se detaseaza de fatza la portiera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua...imi cer scuze daca a mai fost cineva cu aceeasi problema si nu am vazut...am facut scanare cu VAG-COM pe un polo classic 2001 ,1.6, 75 cai si mi- au aparut urmatoarele:

1 Fault Found:

00525 - Oxygen Sensor (G39)

07-00 - Signal too Low

1 Fault Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Masina merge foarte rau in sensul ca se tot opreste la relanti, si persista problema si dupa cateva porniri (asta se poate de la sensorul de oxigen?), Motorul se incalzeste foarte repede, cateodata dupa 1 min porneste racirea(ma gandeam ca din cauza senzorului de temperatura?)...ce sa fac oare? trebuie schimbate ambele, sau alte sunt problemele? multumesc anticipat :D

Modificat de SergiuPetra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa schimbi senzorii,cel putin senzorul de temperatura la lichidul de racire nu e scump,vreo 50-60ron,celalalt nu stiu,merita sa incerci,du-te cu talonul in mana la un magazin si vezi ce preturi iti da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un 6n2 si ieri mi s-a aprins martorul ABS; dupa ce am repornit motorul, martorul s-a stins, insa am avut surpriza sa constat de vreo 3 ori un comportament super-ciudat la franare (si inca o franare usoara..): pedala a fost destul de moale si abs-ul a intrat chiar cand am atins frana (de fapt am auzit zgomotul de la abs), iar martorul s-a aprins. Am oprit din nou motorul, martorul a ramas aprins, am franat apoi de f.multe si franele au fost Ok (evident abs-ul nu a intrat).

Oare e dus de tot abs-ul sau e ceva mai light, vreun senzor?

Mersi :D

Modificat de marius81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baietii as avea si eu mica problema cu relantiul, este usor scazut si imi cam tremura motorul, dar ramane constant. Am avut problema cu releul de incarcare de la alternator dar am cumparat unul nou si am rezolvat problema, bateria a fost aproape complet descarcata acum este incarcata, releul incarca suficient, dar nu inteleg dece tremura motorul.poate ma puteti ajuta pt k nu reusesc sa identific problema.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa cureti clapeta de acceleratie. s-a vorbit mult pe tema asta. incearca cu un search. (scrii curatare clapeta acceleratie). poate fi una din cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de idee, am sa incerc si asta si voi revenii cu ceea ce am rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa schimb catalizatorul la un Polo 97 motor de 999 cod AER,pot sa pun unul universal,poate ma ajutati cu niste sfaturi.mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. in primul rand ma scuzati ca am scris aici,nu cred ca se potriveste locul cu intrebarea mea pentru voi. acum 2 zile mi s-a ars bobina de inductie la un polo 6n din 97,am schimbat-o si merge perfect,numai ca acum imi e teama sa nu se arda dinou,mi-a zis cineva sa-i schimb si bujiile ca poate si asta a dus la arderea bobinei,ce ziceti are dreptate ?precizez ca pe bobina scria 97 deci nu mai fusese schimbata,iar motorul merge bine,nu cred ca bujiile ar fi stricate. dati-mi si mie un sfat si daca trebuie sa schimb bujiile spuneti-mi de care trebuie si cat m-ar ajunge. va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde se afla senzorul de airbag? Multumesc

Modificat de Aditu
Foloseste Add Reply si Fast Reply; nu da Quote sau Reply fara rost
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!