Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

Eu am un polo 6N sau 6N2 (sincer nu stiu exact ce model ii....la motor scrie type 6N si la roata de rezerva scrie 6N2...deci?) si imi lipseste capacul de la portabajul din spate..care se ridica impreuna cu hayonul. Momentan sunt in delegatie prin Satu-Mare, Baia-Mare si aici in zona am gasit un :magazin: cu piese din dezmembrari care au un polo din 2001 tip 6N (pe placuta de la motor) dar cu doua usi doar care are capacul de portbagaj la el, dar eu nu stiu daca se potriveste la modelul meu cu 4 usi. Pretul lui ii de 50 lei si pare in conditii bune.

Ii cineva pe forum care se pricepe si sa-mi spuna cu certitudine daca se potriveste capacul de portbagaj de la un polo cu 2 usi la unul cu 4?.

Eu stau in zona doar pana JOI, deci daca ma puteti ajuta cu un raspuns competetn pana miercuri seara sau cel tarziu joi dimineata v-as fi recunoscator!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

portbagajul ar trebui sa fie la fel,la fel si hayonul deci nu vad de ce sa nu fie si capacul ala identic,eventual o sa il masor eu maine dimineata la lungime si latime pe al meu ca si eu am un 6N in 4 usi si o sa iti comunic dimensiunile si il masori si tu pe ala si poate ai noroc sa fie la fel ca marime.

la masina ta cand deschizi capota la motor ai o tablitza dreptungiulara pe masca de la faruri in dreptul bateriei,aproape sau daca nu ma insel chiar deasupra farului din dreptul volanului si acolo scrie clar ce tip de VW POLO ai,nu pe roata de rezerva in nici un caz

Modificat de COSMIN27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic
Eu am un polo 6N sau 6N2 (sincer nu stiu exact ce model ii....la motor scrie type 6N si la roata de rezerva scrie 6N2...deci?) si imi lipseste capacul de la portabajul din spate..care se ridica impreuna cu hayonul. Momentan sunt in delegatie prin Satu-Mare, Baia-Mare si aici in zona am gasit un :magazin: cu piese din dezmembrari care au un polo din 2001 tip 6N (pe placuta de la motor) dar cu doua usi doar care are capacul de portbagaj la el, dar eu nu stiu daca se potriveste la modelul meu cu 4 usi. Pretul lui ii de 50 lei si pare in conditii bune.

Ii cineva pe forum care se pricepe si sa-mi spuna cu certitudine daca se potriveste capacul de portbagaj de la un polo cu 2 usi la unul cu 4?.

Eu stau in zona doar pana JOI, deci daca ma puteti ajuta cu un raspuns competetn pana miercuri seara sau cel tarziu joi dimineata v-as fi recunoscator!

1. VW Polo 6N a fost fabricat pana in 1999. In 2000 a suferit un facelift major si a devenit 6N2.

2. Prietenii tai au cu siguranta un 6N2, fiind din 2001

3. De pe 6N2 nu merge pe 6N (difera forma).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de lamuriri in legatura cu tipul si modelul de Polo...deci am 6N2! :) . Acuma a ramas in suspans treaba cu capacul de portbagaj...se potriveste sau nu de pe un Polo 6N2 cu 2 usi la un polo 6N2 cu 4 usi?

Astept cu nerabdare masuratorile de la colegul cu Polo cu 4 usi sa vedem ce zice. Maine in jur de ora 15 mai trec o data pe la dezmembrarile respective si vreau sa stiu exact ce sa fac. Apropo...pretul ii ok sau cam mare 50 ron?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze de intarziere,capacul de la portbagaj la Polo 6N in 4 usi are urmatoarele dimensiuni:96 cm lungime si 41 cm latime,acum nu stiu la polo 6N in 2 usi ce dimensiuni are capacul si nici la Polo 6N2,iti iei o ruleta in buzunar si masori la fata locului dimensiunile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pt dimensiuni, azi trec pe la dezmembrari si o sa verific dimensiunile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Nu numai dimensiunea e importanta. Sistemul de prindere si forma conteaza mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. VW Polo 6N a fost fabricat pana in 1999. In 2000 a suferit un facelift major si a devenit 6N2.

2. Prietenii tai au cu siguranta un 6N2, fiind din 2001

3. De pe 6N2 nu merge pe 6N (difera forma).

Pai cam tin sa te contrazic. Al meu e 2001 si e polo 6N. Sau cel putin asa mi-au scris aia pe autentificare la RAR :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, adevarat al meu e din 2000, si scrie in certificat 6N , desi e clar modelul cu facelift!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate.. sau din fericire....nu am gasit deschis la dezmembrari...si asa ca nu am cumparat orbeste. O sa ma duc sambata la piata de masini sa vad un polo cu capac si apoi ma decid.

In legatura cu codul masinii sa stiti ca si mie la RAR mi-au scris in acte model 6N .....dar dupa cum am vazut si auzit ar trebui sa fie 6N2...la eticheta de pe tablarie de la roata de rezerva scrie mofel 6N2...deci cine stie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor, sunt proaspat posesor de polo variant din 2001, 1.9 SDI si asi avea 1-2 intrebari. prima ar fi ce lichid de servo trebuie, iar a doua ar fi o problema defapt, pun contactul la prima pozitie, se aprind becurile si cand sa dau la automat nu se intampla nimic, nu sesizeaza miscarea. daca misc un pic cheia simte miscarea si porneste. si tot pe coloana de directie cred ca am o bucsa dusa ceva ca la gropi imi cam bate ceva pe sub volan. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

la 6N2, stie cineva unde pot schimba valva (ventilul sau supapa ce-o fi) de la conducta de aer conditionat? este vb de prima valva de lambda amortizor dreapta, cea mare.am inteles ca este pe filet si se poate schimba ca mi-a pierdut freonul dupa o saptamana de la reincarcare, initial mergand dar din ce in ce mai calc aerul.multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Stiti in Iasi vreun service unde sa imi pot rezolva problemele unui Polo 6n? Cei care avti VW si sunteti din IS la ce service mergeti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma lamuriti si pe mine cu ceva? In oras temperatura lichidului de racire sta pe linia dintre 70 si 110 grade, deci eu zic ca e Ok, dar in afara orasului cand ma deplasez cu 10-110 Km la ora scade spre 70 grade, un pic deasupra liniutei de 70. Ce ziceti e Ok , asa ar trebui sa fie sau sa suspectez un termostat defect, blocat in pozitia deschis? A mai observat cineva acest tip de comportament la temperatura lichidului de racire? Va rog sa ma ajutati cu aceasta problema.... :)

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am si eu o intrebare daca se poate. am achizitionat de curand un polo din 97 in 2 usi,motor 1.4 si asi vrea sa-i fac schimbul de ulei,ce ulei imi recomandati si cat incape in motor. va multumesc

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nike -daca suspectezi termostatul pe poz dechis ar trebui sa se incalzeazca apa in motor mai greu ,este normal zic eu ca motorul sa isi faca racirea mai bine cand e la drum intins(asta daca nu sunt diferente f mari de temp a apei intre oras si afara)

din ce stiu intra undeva la 3,5 l de ulei cu tot cu filtu schimbat si ar trebui un 5 w 40 -as recomanda castrol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma lamuriti si pe mine cu ceva? In oras temperatura lichidului de racire sta pe linia dintre 70 si 110 grade, deci eu zic ca e Ok, dar in afara orasului cand ma deplasez cu 10-110 Km la ora scade spre 70 grade, un pic deasupra liniutei de 70. Ce ziceti e Ok , asa ar trebui sa fie sau sa suspectez un termostat defect, blocat in pozitia deschis? A mai observat cineva acest tip de comportament la temperatura lichidului de racire? Va rog sa ma ajutati cu aceasta problema.... :icon_thumright:

asta ar trebui sa se intample iarna. daca ce zici tu se intampla in perioada asta cand afara e cald si nu vine nici un curent rece in radiator inseamna ca ai probleme cu termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ~150 km/h pe A2 si mie imi statea acul pe la ~70grade in rest nu l-am vazut niciodata peste 90grade si foarte rar imi porneste ventilatorul de racire ( nu am clima/AC)

Al meu e din 2000, motor de 1, tot cam 3,5 litrii ulei intra si restul pana la 4 il tin de rezerva. Eu nu as recomanda 5w40 la masinile rulate mult.

Cand am cuparat-o pe a mea avea la bord 117k Km si imi papa un litru de ulei la ~3000km (5w40 Havoline ...confirmat si pus de cei de la service TESS ca fiind foarte bun si recomandat pt masinutza).

Dupa alte relatarii si impresii proaste despre tess-i anul urmator i-am sarit din schema si am mers la altii care mi-au spalat motorul mi-au facut un tratament cu Ceratec parca si mi-au pus Liqui Molly (made in Germany) 10w40

Apoi dupa un an si ceva si ~10k km de la tratament am turnat restul acela de cateva sute de mililitrii de ulei doar ca sa nu raman cu el si sa il arunc, inca era pe la o treime din joja uleiul.

Decideti voi sau mai cereti pareri si de la cei care lucreaza cu motoare despre ce ulei s-ar potrivi la varsta motorului care il aveti (la mine se suspecteza ca masina are spre dublul numarului de kilometri afisat pe bord, bine ca merge f bine :) )

Modificat de KiarEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa pui ulei 15w40, la al meu intra 3,2L. Eu am pus TEXACO. Nimeni de pe forum nu este din IS sa imi zica un service bun?

Modificat de IKRAM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu doua probleme ( de fapt doua din multele probleme ;) ). In primul rand am observat ca aerul ( nici rece nici cald) nu mai baga deloc pe partea dreapta. Poate stie cineva ce se intampla si ma poate ajuta sa o rezolv. A doua problema este legata de yala de pe partea soferului. Nu mai lucreaza deloc cand baga cheia, am inteles ca este o piesa din plastic care se rupe. Ok, m-am apucat sa desfac fata de usa, am scos toate suruburile, totul ok, insa nu am putut in nici un fel sa scot manerul de la geam ( deci are geamuri manuale). Mi-a fost frica sa insist prea tare sa nu le rup. Ma poate ajuta cineva si cu aceasta problema? Cum sa il scot sa nu fac vreo boacana? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Pe rand:

OmuCuVak - contrazice-te cu Volkswagen AG, care se dau mari ca asa le-au facut, nu cu RAR Romania (care sunt analfabeti, clasand la EURO2 masini care in germania intra la EURO4) :beer:

moreinffo: lambda? la AC? Oricum, mergi la un service care alimenteaza cu freon. Au ei garnituri (NU baga de frigider!)

nike1: ideal e cam 90. 70 e prea putin, creste consumul. 110 e prea mult, pericol de abureala. Nu cumva ai probleme la termocuplu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu doua probleme ( de fapt doua din multele probleme :Driver: ). In primul rand am observat ca aerul ( nici rece nici cald) nu mai baga deloc pe partea dreapta. Poate stie cineva ce se intampla si ma poate ajuta sa o rezolv. A doua problema este legata de yala de pe partea soferului. Nu mai lucreaza deloc cand baga cheia, am inteles ca este o piesa din plastic care se rupe. Ok, m-am apucat sa desfac fata de usa, am scos toate suruburile, totul ok, insa nu am putut in nici un fel sa scot manerul de la geam ( deci are geamuri manuale). Mi-a fost frica sa insist prea tare sa nu le rup. Ma poate ajuta cineva si cu aceasta problema? Cum sa il scot sa nu fac vreo boacana? Multumesc

despre partea dreapta la tine legata de ventilatia interioara,presupun ca are o clapeta care nu se deschide,ai vazut ca ai niste rotitze de care daca invarti de ele ori inchizi sau deschizi acea clapeta.inauntru este un sistem simplu de parghie care se intampla sa mai sara de la locul lui daca e uzat sau rupt,asa ca nu ai decat sa te apuci sa desfaci acele "guri"de aerisire,dar daca esti indemanatic pt ca e posibil sa le crapi,daca nu lasa pe altul care se pricepe

care maner de la geam ?manivela de care invarti sa ridici/cobori geamul?manerul de care tii portiera din interior,sau manerul de care tii protiera din exterior???specifica te rog,pt ca cei ce am umblat pe la usi confundam dupa cele spuse de tine si nu vrem sa batem campii de pomana pe forum sa umplem pagini.dar daca e vorba de manerul exterior al portierei,vezi ca portiera are pe "grosimea "ei 3 suruburi cu imbus,unul (cel dinspre exterior)daca-l desfaci poti scoate manerul iar celelalte 2 daca le desfaci poti scoate incuietoarea.dar lamureste-ne cu manerul de care pomenesti ca sa poti fi ajutat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, scuze. Este vorba despre manerul cu care lasi/ridici geamul. Pe ala nu am putut sa il scot. Restul le-am dibuit. Referitor la ventilatie, nu mai scoate aer pe nici una din gurile de aerisire, inclusiv pe la parbriz. Crezi ca de la o parghie sa blocheze toata ventilatia pe dreapta?

Modificat de Aditu
Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai polo 6N,manerul are baza rotunda,adica intre manerul propriu-zis si fata de usa mai e o piesa neagra rotunda mai mare decat o moneda de 0,5 lei si groasa cam de 5 mm.ca sa scoti manivela trebuie sa o lasi cu varful in jos iar piesa dintre ea si fata de usa o tragi ddrept in sus,paralel cu fata de usa,tragi cu degetele,ferm,ca nu moare nimeni,dar nu tragi cu cleste sau patent,sper ca te-am facut sa intelegi,oricum prima data e mai greu dar e floare la ureche!daca ai polo 6n2 ia linkul asta.la aer nu stiu ce sa zic,cred ca e ceva din butoanele alea 3 de la ventilatie,o fi vre-un cablu care e rupt sau desfacut cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am inteles cum e cu usa. Mersi Cosmin. Daca stie cineva cu ventilatia il rog sa ma ajute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!