Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

Cu vag-com nu stiu, dar se poate readapta si fara (eu asa am facut).

Pune contactul si asteapta vreo 30 sec, dupa care il iei(fara sa pornesti motorul).Se scoate borna de la baterie, dupa care mufa de la clapeta.

Se demonteaza corpul clapetei, se curata cu spray gum-cutter sau speciat pt throtle body&carbs sau cu o simpla pensula + decarburol, multe carpe curate,etc. Daca tot ai desfacut pe acolo schimba si setul de garnituri (vreo 30 lei)

Se monteaza inapoi in ordinea inversa.Pui contactul, astepti 30 sec dupa care pornesti motorul. Gata.

La mine merge perfect, iar la scanare nu a dat nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

polo 6N '98, motor 1.0 ,nu stiu codul poate fi euro 3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am motor de 1043 cmc , si am impresia ca , codul motorului este ABE. este posibil?

Motorul tau trebuie sa aiba codul AAU (10/1990 - 07/1994) sau AEV (10/1994 - 06/1996) , 33kw

Modificat de sweetdog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa arata placuta mea de la motor , deci pana la urma pozace cod motor am ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina ta fiind din 1995, singurul motor de 1000 care s-a montat pe POLO este AEV de 33kw / 45 CP. Pe placuta ta nu apare nici cod de motor si nici nr de omologare. Numai dupa 1997/1998 au modificat placutele de identificare si pe astea apare si codul de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact , am 1043cmc si 33kw , doar ca e fabricata in 94 nu 95

Modificat de Aditu
Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e fabricata in 1994, dar ai seria de sasiu de 1995. Daca-i faci carte la RAR iese 1995.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt NITROGEN-la fel am patit si eu,la relanti zdrandanea clapeta.O curatisem proaspat.A fost nevoie sa curat potentiometrul cu spray de curatit contacte electrice (spray-contact).Clapeta se adapteaza asa

- opresti toti consumatorii

- opresti motorul

- deconectezi bateria (atentie la codul cass)

- astepti cateva sec

- reconectezi bateria

- pui contact fara sa atingi pedala de acceleratie; consumatorii erau opriti de la primul pas

- astepti un minut (timp in care clapeta va bazai)

- dai drumul la motor fara sa atingi pedala de acc.

- mai astepti un minut cu motorul la relanti

- gata!

Se face cu temperatura apei intre 60-90C

Atentie - este vorba doar de benzinare (citat din VWPOLOforum)

Eu am alta problema: la turatie constanta in viteza a4-a aprox la 2000rot/min motorul are o oscilatie destul de ritmica,ca si cand trage in socuri.Am mai citit demult undeva pe forum ca mai avusese cineva simptomul asta,nu stiu ce ar putea fi.Acolo zicea ca asa fac toate polo si ca ar fi normal,dar nu prea cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am asa ceva ,dar din ce am constatat cred ca este decalibrat acul doar pt ca motorul merge perfect fara oscilatii!!!!!

cand merg costant acul oscileaza ,daca mecanica este ok asa ramane !!! :( ca nu am gasit solutia eventual schimbat ceasurile din bord

Hello,

Am un Polo 6N din '99 (999CM3 Benzina), am o curiozitate, ambreiajul tine foarte jos, e normal ? de asemenea am o mica scurgere de ulei, foarte mica, nu stiu exact de unde, dar exista ( am fost cu ea la un service si mecanicul mi-a spus ca asta e boala lor si nu ai ce le face. Inca o chestie care am obserovat-o azi ( Pe DN1 pe la Comarnic ) ca masina sa mearga drept, volanul trebuia sa fie putin spre dreapta ( aproape 1 cm). Sa fi fost de la vant ? sau sa fie coloana de directie ?

treaba cu ambreajul din ce stiu eu,cablul este autoreglabil,iar ambreajul cand este obosit ar trebui sa prinda sus,deci nu cred ca ar fi pb cu asta !!!cat priveste scurgerile de ulei (ce spune mecanicul este o prostie)exista unele probleme care sunt mai dese la masina ,dar asta nu inseamna ca o lasa netratata!!! scurgeri pot veni din mai multe locuri (tre sa te uiti atent)ganitura curbutori ,baie ulei ,cutie,semeringuri ,filtru ulei,etc si se poate remedia fara pb!! cat priveste volanul probabil ca acesta a fost scos candva si cand a fost remontat a fost decalat cu un dinte pe coloana si cand sta la poz drept de fapt este utin intr-o parte !!!!

bafta !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dan ionescu

Salut.....am un Polo Clasic din 1999, 1.6 benzina, 55 kw, 75 de cai....masina e in stare foarte buna .....o problema am....!!! VREAU UN MOTOR ALM, pentru ea....caut de ceva vreme si nu gasesc...stiti voi pe undeva...??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine oscileaza putin acul turometrului, dar problema e ca motorul nu trage constant,ci in socuri ritmice aproximativ regulate.Sa se fi slabit tampoanele amortizoare de la motor si sa balanseze motorul?Daca o accelerez putin,balansul dispare.

Am observat inca ceva:la alte masini,cand pui contactul,se aprind toate becurile martor din bord-la mine se aprinde doar bateria si centura de siguranta(masina nu are AC,ABS,ESR,etc) asa e normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti! Bine v-am regasit si bineinteles cu o problema cam ciudatica. La polo-ul meu din '96 mi s-a aprins martorul de la baterie, treaba este ca nu sta aprins la intesitate maxima ca ceilalti martori cum ar fi frana de mana, ulei etc. si lumini am, claxon am, cd-playerul merge, sigurantele sunt bune si nu inteleg ce se intampla. Daca credeti ca ma puteti ajuta v-as fi foarte recunoscator. Ms si conduceti cu grija :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand ar trebui sa verifici alternatorul,sa verifici carbunii si apoi tensiunea de incarcare-aprox 14V la bornele bateriei cu motorul putin accelerat.Daca se incalzeste excesiv alternatorul,trebuie verificat blocul de diode,posibil dioda in scurt.Eventual curatate si contactele mufei.Posibil si "releul" de incarcare,este electronic si e inclus in alternator.Fara aceste verificari generale,e greu de spus exact ce are.... bafta! si la treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mult, ai avut dreptate am rezolvat problema azi era releul de incarcare si cu unul din carbuni, ce am aflat insa este ca intensitatea martorului de la baterie variaza in fuctie de voltajul din baterie, cu cat mai slaba intensitatea cu atat mai putin voltaj este in baterie. Ciao si sa auzim de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am luat acum 2 zile un Polo 1.4 MPI din 2001. Am venit de la Cluj la Bucuresti cu maxim 120 km/h, cand sa intru pe centura dupa autostrada am auzit un zgomot ciudat de la motor. Am tras pe dreapta si m-a luat cineva la remorca pana in oras.

Cu motorul pornit, cand calc ambreiaju nu se mai aude, dar cum ridic picioru de pe ambreiaj scoate iar zgomotele alea ciudate. Se aude si cand e in viteza, si cand e scoasa din viteza!

In cateva zile trebuie sa ma intorc la Cluj si... as vrea sa stiu cam ce are ca sa stiu cat ma costa sa o duc luni dimineata in service

Masina are 90.000 km si arata foarte bine, a fost condusa numai de o femeie.

Ar putea fi pentru ca nu mai are ulei in cutie sau e ceva mai grav?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica nivelul uleiului din cutie,daca se vad scurgeri de ulei la baza cutiei de viteze.Daca are ulei trebuie desfacuta cutia de un mecanic,posibil rulmenti . Sunt slabe cutiile de viteza la polo :Driver: E bine ca nu ai continuat drumul asa.

Modificat de Langa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva un label de motor ALM??Pentru motorul meu labelul exact e [6K0 906 030 E MARELLI 1AV],dar n-am gasit nicaieri.Nu ar merge alt label dar tot de motor ALM pentru scanare engine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei_Jura

Salut, ma puteti ajuta, sa-a aprins martorul airbag, si am fost si am scanat si a spus ca e problema in bloc. Ce poate fi? Mersi mult..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erdelyi Ors

Buna!

Am un Polo din 95, 1.3 benzina si nu gasesc carte tehnica... Daca are cineva in format electronic il rog sa mil trimite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

2intrebari daca se poate:

Cam ce pret este un Egr pentru un Polo 2001 motor 1000,50cp 2/3usi?nou si second?

De ce nu imi merge stergatorul sacadat?adica tot timpul imi sterge cand il pornesc si in jos si in jos imi sterge in continuu ,asta e cam nasol cand numa picura ploaia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema ta este de la un releu iti atasej o poza si te lamuresti singurel

post-59412-1274529171_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Care aveti POLO 6n2, zis si 6n0 zis si 6nF, zis si POLO 2000, daca aveti intrebari, nelamurii, etc, intrbati-ma! Sunt BCS, am un polo cumparat in iunie 2000, de nou, dela PBN, iar masina este live and kicking!

intrbati-ma de motor, articulatii, ambreiaj, distributie, tuning, penuri, sistem de franzre, demontat/montat aproape orice!!!

daca stiu, va ghidez cu placere

Salut

ma poti ajuta si pe mine cu 2 probleme?

1) volanul, merge f greu. ( asta cand masina sta sau are viteza f mica)

Masina nu are servo dar am mai condus masini fara servo directie si nu mergeau asa greu ( asta cand masina sta sau are viteza f mica)

A..... masina este polo 6n2 2 usi, 999 cm an 2001

2)Cand franez mai tare maisna reactioneaza ca si cum ar merge pe piatra cubica

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca trepideaza cand franezi sau simti ca franeaza in hopuri, 90% discurile sunt de vina!

Modificat de Aditu
Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..sau pur si simplu este ABS-ul... daca simti si pedala trepidand in cam acelasi ritm... (si e ok, asta e rolul lui atat pe uscat cat si pe umed... asta daca ai abs)

al meu polonetz e din 2000 si are servo...dar si asa imi pare ca mierge mai greu decat altele cu servo (nush ce pb ar putea fi la tine)

Modificat de KiarEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gande-am ca nu are Abs, daca ar fi avut ar fi stiut ce e cu el(banuiesc), sau sunt multi care nu stiu ce dotari au masinile si ces cu ele dar important sa le aiba...pe lista! Referitor la directie si amea e destul de greoaie, mai ales pe loc si viteza ff.mica(nu am servo), dar am condus mult timp un matiz tot fara servo si se mirca de 5 ori mai usor!

Modificat de Aditu
quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!