Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

Parca sunt blestemate jantele astea.

Am un coleg care le vrea si am zis sa mergem la o vulcanizare sa facem o proba pe masina lui. El are o Laguna. Cand desface omu' roata si pune janta... surpriza! Janta are gaura centrala prea ingusta pentru axul de la masina. Cam cu 2-3 mm, si nu intra. Dezamagit, am zis sa mai pun inca o data pe masina mea sa vad cam cu cat ar atinge. Atunci imi dau seama ca e aceeasi problema si la mine: gaura e prea ingusta la jante. Ieri nu stiam de chestia asta. Cei de acolo nu mi-au zis. Au zis doar ca ajunge pana la arcuri, insa azi mi-am dat seama ca nu ating. Se pare ca o sa merg la o stungarie sa le frezeze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carlig remorcare pt polo6n2

care stie,sasiul la vw polo 6n2 (2001) este compatibil cu alt model(ex.golf3,seat,skoda fabia...).caut carlig de remorcare si unul nou e.....6560lei...muuult!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am polo de ceva timp si de fiecare data am gasit indicatii utile aici pe forum.Poate ma ajutati si de data asta . Am o pb. la electromotor ...face un zgomot urat cand pornesc , un harait . Stie cineva sa-mi spuna daca electromotorul are in capat o bucsa sau un rulment si ce fel de rulment , ca se pare ca asta e pb .Mecanicul ce urmeaza sa mi-o faca a zis ca nu stie ce sa-mi spuna ce sa cumpar pana nu o desface ,dar as vrea sa stiu dinainte . Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare ca si la 6n e acelasi sistem tampit cu bucsa electromotorului care sta in cutia de viteze. Ca sa rezolvi problema e o treaba nasoala;trebuie data jos cutia de viteze,apoi cu mare chinuiala trebuie scoasa bucsa de acolo si baga cea noua daca ai noroc sa gasesti.

Eu asa am facut pe Derbyul meu dar bucsa mi-a facut-o un strungar bun din bronz grafitat ; oricum, cauta intai sa scoti demarorul si sa ii verifici pinionul (bendixul). Poate e ala uzat si scapi cu bataie de cap mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti! Am si eu o nelamurire dar search-ul nu ma ajuta de loc, am un polo dupa cum se vede sub nickname si nu stiu pe unde pot verifica, schimba sau completa uleiul din cutia de viteze am vazut un capacel de plastic deasupra cutie spre motor dar nu stiu daca este acela, poate ma poate lamuri cineva mi-ati fi de mare ajutor. Merci! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deasupra e un capacel pe unde poti vedea pozitia volantei,(utila probabil cand schimbi distributia)

Busonul de ulei e sub cutia de viteze,are o gaura hexagonala de 17 parca.Eu am sudat o piulita pe un profil patrat de 10 si asa am desfacut.

Modificat de Aditu
Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult am sa ma uit si mai stam de vorba, ahh...era sa uit, nu stiu cu ce fel de ulei de transmisie sa completez

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

serviceovidiu

Salut, am un vw polo variant model 1997, Motor 1.6 stiu ca am motor tip AEE , si nu gasesc nicaieri un manual,pun si un link sa vedeti masina :)) POLO VARIANT Daca ma puteti ajuta ar fi super . Multumesc

Modificat de serviceovidiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Care aveti POLO 6n2, zis si 6n0 zis si 6nF, zis si POLO 2000, daca aveti intrebari, nelamurii, etc, intrbati-ma! Sunt BCS, am un polo cumparat in iunie 2000, de nou, dela PBN, iar masina este live and kicking!

intrbati-ma de motor, articulatii, ambreiaj, distributie, tuning, penuri, sistem de franzre, demontat/montat aproape orice!!!

daca stiu, va ghidez cu placere

Am un polo 6n din 99 cu motor 17 sdi si imi tot sare din viteza a III-a. cand accelerez imi sare si uneori daca las repede acceleratia imi intra inapoi in viteza. se mai poate face ceva cu ea sau trebuie schimbata? ms respecte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello,

Am un Polo 6N din '99 (999CM3 Benzina), am o curiozitate, ambreiajul tine foarte jos, e normal ? de asemenea am o mica scurgere de ulei, foarte mica, nu stiu exact de unde, dar exista ( am fost cu ea la un service si mecanicul mi-a spus ca asta e boala lor si nu ai ce le face. Inca o chestie care am obserovat-o azi ( Pe DN1 pe la Comarnic ) ca masina sa mearga drept, volanul trebuia sa fie putin spre dreapta ( aproape 1 cm). Sa fi fost de la vant ? sau sa fie coloana de directie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua....am un polo 6n2 si am o problema cu aerul conditionat.Mai exact nu este alimentat compresorul.asi dori sa stiu unde este pozitionat releul care alimenteaza compresorul?Precizez ca nu am nici o siguranta arsa si nici o eroare.Ma lasat in mers....eram cu compresorul alimentat si am simtit niste plusuri de putere .....apoi a ramas cu plusul de putere...Prima data am crezut ca este de la benzina proasta ca mai apoi sa constat ca nu mai cupleaza compresorul.Am scos acea mufa de pe compresor am alimentat un bec la minusul bateriei am cuplat compresorul si am conectat plusul becului pe mufa de la compresor.Nu sa aprins becul..:cheers:.O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum rezolv cum acte daca imi schimb morotul?

eu am un motor de 1.o care sa gripat si as cumpara unul de capacitate mai mare de 1.2 , 1.4 sau chiar 1.4,1.6 16v dar nush care e faza cu actele

care ma ajuta si pe mine pls?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am motor de 1043 cmc , si am impresia ca , codul motorului este ABE. este posibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello,

Poi...fa un drum pana la RAR si intreaba acolo...ti se va spune exact ce se poate si ce nu...de obicei fiecare sasiu cu gama lui de motoare ce pot fi montate pe el , sau google up actele necesare schimbarii motorului, dar tot mai bine ar fi sa intrebi acolo...btw dupa ce schimbi motorul, nu mai poti circula cu masina pana ce nu faci o revizie ( or something ) la RAR, deci va trebui sa duci masina pe platforma acolo...succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua....am un polo 6n2 si am o problema cu aerul conditionat.Mai exact nu este alimentat compresorul.asi dori sa stiu unde este pozitionat releul care alimenteaza compresorul?Precizez ca nu am nici o siguranta arsa si nici o eroare.Ma lasat in mers....eram cu compresorul alimentat si am simtit niste plusuri de putere .....apoi a ramas cu plusul de putere...Prima data am crezut ca este de la benzina proasta ca mai apoi sa constat ca nu mai cupleaza compresorul.Am scos acea mufa de pe compresor am alimentat un bec la minusul bateriei am cuplat compresorul si am conectat plusul becului pe mufa de la compresor.Nu sa aprins becul..^_^.O zi buna
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce an e masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am gasit un asemenea cod de motor..^_^

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult... ink o nelamurire: daca pun un motor mai mare tre sa schimb si computerul de bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello xerox,

Nu trebuie neaparat sa schimbi calculatorul dar va trebui resoftat pentru motorul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt incepator pe acest forum si am o defectiune la vw polo classic 2001 1,6 benzina motor ALM ,Lipsa soc automat ,reglare clapeta aer la cuplarea sarcinilor -aer conditionat, lumini. scade turatia de relanti .Am fost 3 meseriasi cu interfete si programe vagcom de verificare nu apare nici o eroare ,si totusi nu functioneaza , as dori o parere sau macar un sfat bun de la participantii acestui forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 036 906 034 D

Component and/or Version: MARELLI 4LV 3458

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 10177

1 Fault Found:

17598 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage: Implausible

P1190 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

un sfat?

ID:Andumoscaliuc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda de dupa catalizator.Incearca sa cureti atat sonda cat si mufa cu spray-contact atat de pe cablu cat si de la sonda.Refaci scanarea,stergi eroarea si daca reapare trebuie sa schimbi sonda.

Spray-ul se gaseste la magazinele de componente electronice si costa vreo 30 de lei.Sonda o gasesti pe oem cu vreo 700 lei, pe bosch sau altele universale cu preturi intre 200-350 lei.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa curat clapeta de accleratie la un Polo 6N2 (2001, AUD, 1.4 MPI), pentru ca oscileaza foarte mult in relanti si cateodata da sa se si opreasca motorul. Am banuit ca aceea ar putea fi problema. Dar, daca cineva a patit asa ceva, va rog dati-mi un sfat.

Intrebare: Cum se adapteaza clapeta de accelaratie dupa ce o curat si o pun inapoi pe masina? Ca la Golf IV, pui contactul si isi ia singura valorile? Sau este si metoda VAG-COM? Am VAG-COM, doar ca am nevoie sa-mi spuneti toti pasii, in ce grup intru, si ce valoare dau.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!