Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

SAlut, vad ca sunt multi din bacau cu polo:), referitor la filtru de benzina.. am cumparat filtru de benzina m-am dus la mecanic sa mi-l schimbe..sa uitat acolo dedesubt spre rezervor ..dar cica nu are filtru de benzina, m-a pus sa-l returnez de unde l-am cumparat! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimb cureaua de distributie si rola la un Polo 6N2.Imi pare usor aiurea sa schimb pompa de apa originala cu una noua dar mai no name doar pentru ca "asa se schimba".Prefer sa pierd "garantia".Voi ce parere aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu polo meu.De curand am observat ca mi se incalzeste blocul de sigurante de pe baterie.Problema e la acea siguranta de 110A si la firul care vine de la alternator dupa cate am inteles......mi sa topit putin pe acolo...solutii de rezolvare?

ID:Andumoscaliuc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorizari Polo 6n 1996-1999

motoare benzina

1.0 50cp cod AER ALL

1.05 45cp cod AEV

1.3 54 cp cod ADX

1.4 60 cp cod AEX AKV APQ ANX

1.4 16v 101 cp cod AFH

1.6 75 cp cod AEE AHS

1.6 120 cp cod AJV

Motoare diesel

1.7 60 cp cod AKU

1.9 64 cp cod AEF AGD

Modificat de Andumoscaliuc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare...cum desfac mecanismul care actioneaza stergatorul de la luneta la un polo din 2001...ma refer sa il scot complet afara...pentru ca am desfacut toate suruburile dar cand sa il scot...surpriza iesea pe interior si ramanea blocat de stergatorul de la luneta...stie cineva cum demontez tot stergatorul ca sa ramana numai axul si astfel sa pot scoate mecanismul din interior?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am tot citit de una alta si am si eu o intrebare !!!

am vazut ca unii colegi au fost la service de s-a calibrat clapeta de aceleratie !! in ce a constat procedeul acesta ?

Modificat de sebi_bc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara la toti membrii forumului VW.am si eu o mare dilema.detin un polo 6n2 din 2001.masina o am din 2007 adusa din Franta.toate bune si frumoase.astazi ridic capota si observ o problema.pe langa joja numai ulei si scurgerile tin tocmai pana jos.daca ar fi numai asta ar fi bine:)scot capacul de la motor pe unde se baga ulei si surpriza, uleiul miroase a benzina de iti ia nasul, plus ca este foarte diluat.are acum culoarea cafelei.am intrebat in stanga si in dreapta cam despre ce ar fi vorba si ajuns la concluzia ca segmentii sunt de vina.ma gandeam si la garnitura de chiulasa dar ar fi trebuit sa am apa in ulei si nu benzina.daca ma puteti ajuta cu un sfat raman vesnic indatorat.multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andumoscaliuc

eu te-as sfatui sa verifici bujiile....am inteles ca daca o bujie nu functioneaza bine ....si benzina este nearsa....atunci benzina ajunge in ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Vreau sa-mi cumpar jante si ma gandeam la cele atasate, doar ca... sunt pe 16". Aveti idee daca nu-mi ating?

Dimensiunile:205/45/16 si 195/55/16. A mai incercat cineva? Din cate am citit pe forum, inclin sa cred ca nu, dar tipul care le vinde zice ca merg. Voi ce ziceti?

post-48519-1267565929_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu te-as sfatui sa verifici bujiile....am inteles ca daca o bujie nu functioneaza bine ....si benzina este nearsa....atunci benzina ajunge in ulei

k.mersi.am sa incerc sa le schimb.sper sa fie bujiile dar dupa cum se vede treaba e nasoala.astazi mi s-a mai spus inca un lucru.s-ar putea sa fie de la epurator.acum nu mai stiu ce sa zic.pana la urma desfac motorul si vad cel mai bine ce s-a intamplat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sfatul meu ar fi sa nu mai mergi asa cu masina ptr ca din moment ce uleiul este amestecat cu indiferent ce,benzin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema. Masina e Polo 1.9 SDI, 2000.

Mi s-a rupt un tampon cutie de viteze de dedesubt, cam pe sub schimbator, arata ca un cilindru din care pleaca o bieleta, si din cauza asta s-a rupt si un suport de deasupra lui, care tine comanda de la schimbator la cutia de viteze.

M-ar interesa cum se numesc exact piesele astea, sa pot sa le caut si daca pputeti sa-mi recomandati un loc de unde sa le cumpar.

Multumesc mult

PS Scuze daca s-a mai postat, nu am avut timp sa caut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp am aflat ca prima piesa se numeste bieleta anti-rotire (sau anti-basculare)

Modificat de cezarus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Vreau sa-mi cumpar jante si ma gandeam la cele atasate, doar ca... sunt pe 16". Aveti idee daca nu-mi ating?

Dimensiunile:205/45/16 si 195/55/16. A mai incercat cineva? Din cate am citit pe forum, inclin sa cred ca nu, dar tipul care le vinde zice ca merg. Voi ce ziceti?

Am si eu 195/55/15 in spate si 195/50/15 in fata.Abia mai raman 3cm pana la aripa. Nu recomand nimanui.As pune jante de 14 ca zdruncina la fiecare gropita.E prea mica inaltimea cauciucului (50-55),dai cu janta in toare gropile si bordurile!!

Polo e facut pentru roti de 14,restul sunt mofturi.In plus pe talon sunt 185,nu 195.Se simte la directie,trage servodirectia din greu la manevre pe loc.Pune roti conform talonului,eu asa recomand.Eu am polo clasic.

Modificat de Langa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am cumparat azi jante de 15. Sunt J6,5. Arata foarte bine. M-am deplasat pana la Ramnicu Valcea pentru ele. Cu ocazia asta am facut si un mic trip de duminica :) Pacat ca nu mai am poze.

Urmeaza sa imi iau cauciucuri. Acum am vazut postul tau. Ma gandeam ca cele de 16 sunt cam mari si, intr-adevar, un moft inutil.

Pentru astea de 15 ma gandeam sa-mi iau 195/45 fata si 195/50 spate. Sunt ok? Din cate stiu, Polo 6N2 GTI are 195/45/15. Alta alternativa nu cred ca mai am, odata ce mi-am luat jantele. Ce zici?

Modificat de Aditu
Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dimensiunile care merg pe 6n2 sunt:

175/65/R13

185/55/R14

195/45/R15

le vei vedea pe capacul de la rezervor.cu astea sigur mu iti atinge nicaieri.si ar mai fi 195/40/R16, dar asta nu o specifica producatorul:))

Modificat de Aditu
Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fiecare vulcanizare, oamenii zic ca merg si mai mari; e normal sa si le vanda. Dar as vrea sa ma tin de dimeniunile pe care le-a zis GL-85-RKU.

Ex: 2 buc 205/50 R15 si 2 buc 185/55 R15. Cu tipul asta am ajuns la intelegerea sa-i dau jantele mele de tabla pe 13 + cauciucurile pe cele 4 anvelope cu dimeniunile astea.

Pana acum nu am gasit la vulcanizari 195/45. O sa ma mai interesez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

185/55/15 s-ar putea sa mearga nu stiu sigur dar 205/50/15 nu stiu ce sa zic.ai putea sa incerci sa le pui pe spate.dar este posibil ca atunci cand vei avea greutate sa iti faca figuri.decizia este a ta.intradevar merg si mai mari.dar cu cat maresti janta automat trebuie sa micsorezi balonul.merg chiar pe 6n2 si 215/35/17.vazusem un 6n2 asa pe un site de la englezi daca nu ma inseala memoria

Modificat de Aditu
Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) mda... dezamagire.

Am fost la un service care avea si cauciucuri, gata sa le si montez. Dar... surpriza: jantele sunt J7 si nu se potivesc :) Imi intra in telescoape. Cel de care le-a luat a zis ca sunt J6,5. Dar oricum nu conta pentru ca cei de la service au zis ca J5,5 ar fi cele mai potrivite. Asa ca... nu am ce face cu ele. Tre' sa le vand...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminfloricel

am si io o intrebare ? Am un polo diesel 1.4 ! Cred ca stiu si raspunsul dar vreau sa fiu sigur sau poate e normal! Azi ope frigul si vantul ala teribil nu mi s-a ridicat apa mai mult de 70 de grade cu toate ca zapada pe jos si nebunie de trafic am mers cu 2-a , a 3-a. E cumva termostatul de vina sau asa se intampla la diesel? Am mers 45 km!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: mda... dezamagire.

Am fost la un service care avea si cauciucuri, gata sa le si montez. Dar... surpriza: jantele sunt J7 si nu se potivesc :icon_cry: Imi intra in telescoape. Cel de care le-a luat a zis ca sunt J6,5. Dar oricum nu conta pentru ca cei de la service au zis ca J5,5 ar fi cele mai potrivite. Asa ca... nu am ce face cu ele. Tre' sa le vand...

nu este obligatoriu sa le vinzi.cauta distantiere de 1 sau 2 cm si nu o sa iti mai atinga la telescoape.dar atunci cand le cumperi pune un cauciuc pe jantele alea si vezi daca iti atinge la aripa atat in fata cat si in spate,dar nu prea cred.

am si io o intrebare ? Am un polo diesel 1.4 ! Cred ca stiu si raspunsul dar vreau sa fiu sigur sau poate e normal! Azi ope frigul si vantul ala teribil nu mi s-a ridicat apa mai mult de 70 de grade cu toate ca zapada pe jos si nebunie de trafic am mers cu 2-a , a 3-a. E cumva termostatul de vina sau asa se intampla la diesel? Am mers 45 km!

nu cred.daca s-a blocat termostatul iti urca apa,dar tinand cont ca ai spus ca era frig e posibil ca,curentul de aer rece care iti vine din fata sa iti bata in radiator si atunci scade temperatura.daca vrei sa faci o proba fa ca la o dacie.pune un carton in fata radiatorului si vezi atunci ce se intampla.daca face la fel atunci termostatul a ramas blocat iar circuitul ramane deschis mereu.apa circula prin instalatie si nu iti sare temperatura mai mult de 60-70 de grade.eu am facut acum 2 veri cam 3000 de km fara termostat.stateam pe loc urca la 90, plecam cobora la 60-70.a venit frigul l-am schimbat.ptr ca pe vreme friguroasa sa mergi cu motorul rece duce la un consum mai mare si uzura prematura a motorului.mult noroc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si io o intrebare ? Am un polo diesel 1.4 ! Cred ca stiu si raspunsul dar vreau sa fiu sigur sau poate e normal! Azi ope frigul si vantul ala teribil nu mi s-a ridicat apa mai mult de 70 de grade cu toate ca zapada pe jos si nebunie de trafic am mers cu 2-a , a 3-a. E cumva termostatul de vina sau asa se intampla la diesel? Am mers 45 km!

Si eu am avut acceasi problema , pe loc apa crestea la 90 , dar cand incepeam sa merg scadea, cu cat era viteza mai mare cu atat se racea mai repede...solutia, schimba termostatul...eu asta am facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este obligatoriu sa le vinzi.cauta distantiere de 1 sau 2 cm si nu o sa iti mai atinga la telescoape.dar atunci cand le cumperi pune un cauciuc pe jantele alea si vezi daca iti atinge la aripa atat in fata cat si in spate,dar nu prea cred.

Dar in mod normal de cat e J-ul la modelul asta de Polo? Cei din service ziceau ca ies mult in afara cu distantierele... :beerchug: A mai facut cineva asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu exact.eu le am 175/65/ 13 si J-ul e 5,5. la 14 ar trebui sa fie 6J si la 15 6,5J

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!