Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

nu trebuie neaparat tubulara. merge si cu un 13 normal :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La poloul meu clasic,m-a lasat motorul ALM.1,6 8 supape benzina.ALM mai e pe seat ibiza si cordoba. Am gasit doar motor AEE.Motorul AEE a fost pus pe golf3 intre 95-97,respectiv pe skoda octavia 96-2005 ,polo clasic,variant si caddy pickup intre 98-2000.

Se poate schimba ALM cu AEE?{doar blocul motor cu chiulasa} e vreo diferenta? Unde e scrisa seria ALM? am vazut scris pe aparatoarea de la cureaua de distributie.Pe blocul motor langa cutia de viteze sub termostat n-am vazut decat o serie de numere.Probabil e un cod vin ce se traduce in AEE sau ALM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am avut de curand masina in service, mi-au scos borna de la baterie si acum casetofonul imi cere codul de siguranta pe care spre "bafta" mea nu il am. Ce pot face? Ma poate ajuta cineva? Am sunat le service la VW si cei de acolo mi-au cerut 100 ron pentru cod. Si sinceri sa fim nu face casetofonul (ALPHA) atatia bani........ :icon_thumright: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si tot eu din nou,

Unde ma pot duce sa fac o verificare completa a masinii,cu tester cu tot.Am masina din vara, si pana acum a trebuit sa ii schimb kitul de ambreiaj (masina am luat-o la 150000), si nu as vrea sa mai am si altfel de probleme neanuntate la ea.Am citit mai sus ca distributia se schimba cam la 60000 km, cam ce altceva ar mai trebui schimbat la ea avand in vedere numarul de km.Ar trebui sa schimb tipul de ulei? ca as vrea sa il cam schimb.Si inca ceva la cati km se schimba uleiul de la cutie?Multumesc incaodata anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Beniamin C

In topicurile indicate am explicat si eu dar si multi altii totul legat de ventilatoare si functionarea lor.

Da, senzorul de presiune de pe compresor are importanta.

Incearca sa rezolvi problema cat mai curand pentru ca risti ca in afara "distrugerii" sigurantei de pe cutia bateriei, sa te trezesti cu vreun scurtcircuit si sa arda masina precum o torta.

Sigurantele de pe cutia bateriei sunt:

S164. Coolant fan control (FC) control module/coolant fan (40A).

S180. Coolant fan (30A).

Dupa cum vezi, una e de 30 A iar cealalta de 40A.

Ca sa arzi + topit soclul unei sigurante de 30-40 A nu-i usor s-o faci din consumul de curent, deci e clar ca siguranta s-a ars datorita unui scurtcircuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,intrebare intrebatoare,vw polo 6n2 2001,am cartile de service si tot ce ar trebui sa fie in mapa aceea neagra de la vw,cine imi poate spune unde gasesc codul pentru casetofonul masinii :icon_cool: .Tnx !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel putin la masina mea ,in mapa pe care ai primit-o cu masina unde se afla mai multe cartulii(manualul de utilizare a masinii,cartea service a masinii) si se mai afla inca o cartulie cu folosirea casetofonului, de cel de fabrica ma refer, care undeva la prina pagina pe verso jos tre sa aibe ca un cartonas unde e trecut parca seria de la casetofon si codul de pornire a acestuia(vezi in manual cum se foloseste) ;daca lipseste cartonasul acela se vede ca e decupat si atunci mai ramane varianta reprezentanta!!!! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am gasit cartea de la radio pe acolo,cred ca este singura care lipseste :icon_cool:

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,intrebare intrebatoare,vw polo 6n2 2001,am cartile de service si tot ce ar trebui sa fie in mapa aceea neagra de la vw,cine imi poate spune unde gasesc codul pentru casetofonul masinii :( .Tnx !

Ai cumva si manualul de utilizare a masinii? In ce limba? Am si eu un polo 6n2 din 2001 dar nu am nici o cartulie la el. :)

Helpuieste-ma daca ai ceva manuale! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vreo 4 manuale in germana,sunt toate fara cel de la radio,te ajut cu cea mai mare placere dar nu am timp sa le trag la scanner.

Modificat de BLiTZ
CITAT aiurea al mesajului anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am o problema de ceva vreme la Polo-ul meu 6N din 1997, motor 1,6 benzina. Cand se incalzeste motorul bine de tot, deci dupa 15 km sa zic incepe sa imi palpaie senzorul de presiune al uleiului si apoi imi ramane chiar aprins (DOAR LA RELANTI). Am schimbat ceva bulb ... ca sa excludem varianta in care e defect martorul, nu s-a rezolvat, apoi am primit informatia ca pot fi 2 chestii: 1. pompa de ulei sau 2. cuzinetii, doar ca daca ar fi fost varianta 2 in mod normal ar trebui sa se auda un sunet ciudat. Am schimbat pompa de ulei, 3 zile a mers ok, acum iar face la fel. Masina merge perfect, nu simt nimic deosebit la condus si nu stiu ce sa fac.

Help me plz !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si cu un ulei mai gros,de ex. 20W40.Eu mi-am stricat motorul cu ulei sintetic de iarna 5w10. Poate pierde presiune la ulei si la lagarele axului cu came.Mie mi s-a gripat axul cu came, un lagar s-a facut varza ca n-am avut presiune.

Modificat de BLiTZ
fara QUOTE la mesajul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine ar fi, inainte de a pune alte diagnosticuri, sa apelezi la un service si sa iti masoare presiunea de ulei la ralantis, atunci cand ai motorul cald. Ca sa se aprind martorul in bord de lipsa presiune de ulei, ar trebui ca presiunea sa fie sub 0.8bar. Daca ai presiune atunci problema poate fi numai la switch-ul de presiune de ulei care este cunoscut a se defecta foarte des.

Ai mai putea, chiar inainte de a masura presiunea de ulei, sa demufezi senzorul de presiune. Daca gasesti ulei in mufa lui, clar necesita schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care aveti POLO 6n2, zis si 6n0 zis si 6nF, zis si POLO 2000, daca aveti intrebari, nelamurii, etc, intrbati-ma! Sunt BCS, am un polo cumparat in iunie 2000, de nou, dela PBN, iar masina este live and kicking!

intrbati-ma de motor, articulatii, ambreiaj, distributie, tuning, penuri, sistem de franzre, demontat/montat aproape orice!!!

daca stiu, va ghidez cu placere

salutare. frate am si eu un polo 6n din 2000, prob e ca am ramas fara ulei in cutie si acuma se aude un zgomot , cand apas ambreiajul nu se mai aude. acuma unii zic ce e de la rulmentul de presiune altii zic ca e din cutie.....ceva sfaturi. oricum am de gand sa dau jos cutia ..cava sfaturi utile daca se poate..un manual ceva de unde fac rost. am inteles ca e mult de demontat..merita sau sa o bag in service (am gasit cu 3 mil manopera )

yo_ionut2004@yahoo.com cu ceva sfaturi daca te pricepi

merci fain

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu ceva nelamuriri....

Problema a aparut cand a dat frigu...

Desi pornise la -15grade in ziua precedenta...dimineata urmatoare pe la -17grade.... o porneste(sormea) o lasa mai putin de 1min dupa care da cu spatele sa plece din parcare...dupa care se opreste motoru. incearca din nou si nu mai porneste.

Am incercat si in zilele urmatoare si nu a vrut.

Azi (pt ca erau 5grade) am desfacut fisele iar una din bujii avae ulei pe ea ....nu inteleg de unde anume...

Am scos toate bujiile (Bosch FR7HPP222) si erau toate murdare si inegrite...cu depuneri pe electrod.

Dar erau si destul de uzate...cam 2-2.5mm distanta la scanteie.

Leam sters curatat si leam pus la loc sa vad de porneste.

A pornit masina si prima data mia aparut in bord EPC si CHECK...ae ramas aprinse.

Am oprit si pornit din nou dupa care a ramas aprins doar CHECK.

In timp ce statea la relanti mai avea ceva fluctuatii de turatii... iar dupa ceam pornito in primele minute iesea putin fum albastrui de la bujii(daca ma uitam de aproape)... dar f subtire.....iar dupa cateva minute nu mai iesea.

Initial in primele 3-4min iesea pe evacuare fum cu o tenta albastruie... dupa care alb.

Care ar fi prbl cu senzoru din bord CHECK ?

Daca schimb bujiile ar trebui sa se stanga ?

Si dc aveam ulei pe bujia nr3? pe exterioru ei...

poza cu bujia murdara de ulei : http://img130.imageshack.us/img130/1924/cam0012.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

primul lucru ar fi schimbarea bujiilor (arata oribil) si o scanare sa vezi ce e cu eroarea aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danyell_slatina

:lol: salut frati cu polo

am si eu o intrebare-cum schimb filtrul de benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un Polo din 96`... 1.4, 16 valve si 101 cai ... pe benzina :rolleyes: sunt foarte multumit..trage chiar foarte binee pt o masina asa micutza :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un Polo 6N cu motor de 1,3,dupa parerea unor cunoscatori un model mai rar de motor"hibrid",la ce s-o fi referind ,nu stiu.atat stiu ca e un motor bun si chiar daca de cand am luat masina mergea in 3 pistoane,am atins cu ea si viteza de 140/h si inca mai era pedala,dar...era fricutza mare.acum ramane de vazut,dupa inlocuirea pistonului bulit,cel dinspre cureaua de distributie,sa vedem cum trage.desigur ca va fi o perioada de rodaj,dar...astept sa treaca si va voi tine la curent si voi reveni si cu poze.salutare tuturor posesorilor de Polo 6N! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut vreau sa cumpar un motor 1.4 16v pt un polo 6n 1996.

am momentan un motor 1.6 8v pe el si vreau sa ii schimb motorul...sau un motor mai mare stie cine-va ce ar mai merge pe polo?

Multumesc

Catalin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma uitam in UK si in Franta si au pus baietii motor de 1.8T de pe Audi TT cel de 225cp. Merge fara probleme.

Photo0457.jpg

Photo0455.jpg

Photo0454.jpg

Modificat de AlexBanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Care ma poate ajuta? Mi s-a rupt clapa care deschide torpedoul (se vede in poze) :icon_cool: In fine, nu s-a rupt singura... a rupt-o prietena mea. Acum stau fara si imi belesc degetele incercad sa o deschid si sa o inchid la loc, plus ca se vede ca la o dacie antica... Unde as putea gasi asa ceva? A mai patit cineva? O sa incerc la dezasamblari, dar cred ca sunt slabe sanse...

Merci!

post-48519-1266433349_thumb.jpg

post-48519-1266433362_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna...sunt noua pe forum..si am intrat k am nevoie de putin ajutor...am un polo...si aseara am parcat-o langa bloc...si peste noapte mi-a cazut zapada de pe bloc..si s-a crapat parbrizul, trapa si s-a indoiat putin capota...cupola, ma mir, nu are nimic...din cat am observat. ma puteti ajuta cu o adresa, ceva...unde gasesc trapa electrica si parbriz la un pret mai bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut cate suruburi au farurile d la polo 6N?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:cool: salut frati cu polo

am si eu o intrebare-cum schimb filtrul de benzina

Salut, treaba este simpla, il gasesti sub masina in partea din spate a rezervorului, are 2 coliere care se desfac si il scimbi dupa schimbare pui si iei contactul de vreo 3-4 ori k sa-ti bage pompa benzina in el, oricum schimba-l la un service k este super ieftin.

buna...sunt noua pe forum..si am intrat k am nevoie de putin ajutor...am un polo...si aseara am parcat-o langa bloc...si peste noapte mi-a cazut zapada de pe bloc..si s-a crapat parbrizul, trapa si s-a indoiat putin capota...cupola, ma mir, nu are nimic...din cat am observat. ma puteti ajuta cu o adresa, ceva...unde gasesc trapa electrica si parbriz la un pret mai bun?

Daca esti din moinesti treaba este simpla, te duci pana in bacau la bariera la politie si acola fac parbrize, si cu trapa te duci pana in Nicolae Balcescu este un dezmembrari mare si posibil sa te poata ajuta.

Modificat de ripcord
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!