Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

Porneste cand pornesti dezaburirea la luneta.

Din cate am inteles sunt niste contacte in spatele oglinzi care se oxideaza si asta ar fi cauza pentru care nu se mai incalzesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum pot scoate oglinzile pentru a verifica,ma refer la sticle ?

Modificat de Roger
quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va mai bate-ti capul,am rezolvat,le-am scos fff usor le-am curatat bine si... tot nu merg,probabil s-au ars rezistentele acelea,dar la amandoua ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu un multimetru sau bec auto poti verifica prezenta tensiunii la oglinzi,de asemenea,cu ohmetrul multimetrului poti verifica continuitatea rezistentei de incalzire de pe spatele oglinzii.

Modificat de Roger
quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HELP! Am schimbat astazi bateria cu una noua si, cum e si normal, trebuie introdus codul la casetofon. Problema e ca la mine nu trece peste mesajul SAFE... Este vorba despre un casetofon GAMMA V BLAUPUNKT + CD PLAYER SONY. In manual scrie ca mesajul SAFE este afisat timp de 3 sec. dupa care apare mesajul 1000. Problema e ca la mine nu trece peste acest mesaj :icon_thumright: In manual mai apare, ca daca in stanga ecranului apare un 2, radioul trebuie lasat pornit timp de 1 ora... Pai la mine nu apare nici un 2. Daca las pornit, dupa jumatate de ora se inchide automat ca sa nu consume bateria...

Ceva sugesti :icon_cool:

Modificat de csimby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HELP! Am schimbat astazi bateria cu una noua si, cum e si normal, trebuie introdus codul la casetofon. Problema e ca la mine nu trece peste mesajul SAFE... Este vorba despre un casetofon GAMMA V BLAUPUNKT + CD PLAYER SONY. In manual scrie ca mesajul SAFE este afisat timp de 3 sec. dupa care apare mesajul 1000. Problema e ca la mine nu trece peste acest mesaj :rolleyes: In manual mai apare, ca daca in stanga ecranului apare un 2, radioul trebuie lasat pornit timp de 1 ora... Pai la mine nu apare nici un 2. Daca las pornit, dupa jumatate de ora se inchide automat ca sa nu consume bateria...

Ceva sugesti :)

daca tot e vorba sa iti ceara coduri dupa ce ai scos alimentarea de la baterie,eu zic ca cel mai bine e sa iti cumperi un mp3 player care nu are nevoie de coduri si care are fata detasabila reprezentand o buna metoda antifurt,foarte simpla si fara sa te streseze cu alimentarea cand iti cere coduri.e cel mai simplu dar daca iti permiti,ca dupa sarbatori lumea nu prea mai are bani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai asta e, ca am stat jumatate de an pe ebay sa-mi iau un cd player original. :blah_: Nu-mi plac aceste playere after market, nu se integreaza in bord estetic si strica tot designul interior. Acum fiecare cu parerea si gustul lui. Eu initial aveam un cas. Alfa pe care l-am schimbat cu cassul gamma si am pus cd playerul VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, tuturor si bine v-am gasit!

Sunt tovarasul unui Polo( august 2001, 999 cm3, 37 kW).Apar anual probleme cu tot felul de furtunuri de cauciuc, ba de aer, ba de alimentare cu combustibil(cele negre de sub sau din dreapta capacului protector al motorului).Aveti o alta explicatie decat cea a mecanicului ( "asta-i buba la modelul asta" ) , un remediu si o sursa de asemenea piese( la ora actuala sunt "bandajate" ).

Multumiri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am o problemă la POLO. Al meu e Variant din 2001, model 6KV, motor SDI 1.9.

Nu știu dacă te pricepi și la modelul acesta. De ceva vreme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la poloul meu cu benzina,termocupla e pe radiator lateral pe partea soferului,are o mufa cu 3 fire,si porneste ventilatorul cu 2 viteze,in functie de incalzire.scrie pe el temp de cuplare(parca vreo 97 si 105 ) are contacte cu bimetal.Functioneaza identic cu cele de la dacia 1310 cu ventilator electric,cu deosebirea ca la dacie mai era un releu de la termocupla la electroventilator.Au fost mai destepti romanii,deoarece contactele termocuplei se ard sau pot ramane lipite cu timpul ,fara releu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc de informații. O să verific partea electrică și termostatul. Trebuie să mai spun ceva. Am văzut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare cu dichis.Am un polo din 2000 1.4 tdi, 55kw, si am facut cunostinta cu un dos de tiguan :) .Printre altele am spart carcasa de la filtrul de aer, am reparat tot(si au fost cateva), asa pe mod fast, si acum nu pot sa cred ca nu o sa pot circula cu masina ca nu imi gasesc nicaieri carcasa aia(am incercat toate dezmembrarile din zona -,, oooooo pentru tdi ,de alea nu avem``).Va implor sa ma luminati si pe mine ce pot face.Nu este alt model care sa foloseasca aceeasi carcasa??????Va multumesc anticipat .Orice sfat e bine primit la ora asta. :argue: .Macar o poza cu carcasa aia ca ma apuc si o reconstitui cu pistolul cu plastic cald. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAlut, sunt nou pe aici si nou proprietar de vw,am cumparat un vw polo din anul 2000, 1.0MPI,dar in2003 a fost inmatriculat prima data, are 58 000, sa spunem ca sunt reali pt. ca a avut un singur proprietar o doamna... pb. e ca are un clancanit la ambreiaj(cateodata nu se aude)..cand e pe liber dar am impresia ca se mai aude si in mers,cand apas pe ambreiaj dispare total acel zgomot...din ce am mai cautat pe forum ar fi rulmentul de presiune..dar nu am inteles clar ce e de facut..as dori sfatul unui mecanic , pot merge asa? trebuie schimbat urgent? se poate schimba doar rulmentul sau tot kitul? si distributia banuiesc ca nu a fost schimbata, la cati km ar trebui ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAlut, sunt nou pe aici si nou proprietar de vw,am cumparat un vw polo din anul 2000, 1.0MPI,dar in2003 a fost inmatriculat prima data, are 58 000, sa spunem ca sunt reali pt. ca a avut un singur proprietar o doamna... pb. e ca are un clancanit la ambreiaj(cateodata nu se aude)..cand e pe liber dar am impresia ca se mai aude si in mers,cand apas pe ambreiaj dispare total acel zgomot...din ce am mai cautat pe forum ar fi rulmentul de presiune..dar nu am inteles clar ce e de facut..as dori sfatul unui mecanic , pot merge asa? trebuie schimbat urgent? se poate schimba doar rulmentul sau tot kitul? si distributia banuiesc ca nu a fost schimbata, la cati km ar trebui ?

distributia cica s-ar schimba din 60.000in 60.000,deci pregateste-ti banii!!! o tzacaneala am si eu la motor in partea stanga cum stau la volan cand o las pe liber,iar daca apas pedala de ambreiaj nu se mai aude nimic,ce credeti ca ar fi???daca bag in viteza nu se mai aude pentru ca e ambreiajul cuplat.ajutati-ne ca sunt si eu in aceeasi oala cu el!!!

dar bine ca tzacaneala vine de la motor si nu din spatele volanului,de la sofer :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva daca chiulasa de motor ALM 1,6 benzina se poate inlocui si cu altceva,respectiv tot de la polo 1,6 dar alt cod de motor? Am gasit la dezmembrari Arad,zicea ca-i tot de polo 1,6 dar alt cod de motor si ca se potriveste.Mecanicul mi-a spus sa nu fac experiente si s-o cumpar degeaba.Costa 250E. Pe de alta parte mi-a promis cineva din Salaj ca-mi cauta motor cu 500E.Ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva daca chiulasa de motor ALM 1,6 benzina se poate inlocui si cu altceva,respectiv tot de la polo 1,6 dar alt cod de motor? Am gasit la dezmembrari Arad,zicea ca-i tot de polo 1,6 dar alt cod de motor si ca se potriveste.Mecanicul mi-a spus sa nu fac experiente si s-o cumpar degeaba.Costa 250E. Pe de alta parte mi-a promis cineva din Salaj ca-mi cauta motor cu 500E.Ce ziceti?

chulasa 250E???poate 250 ron mai merge,dar nu 250Euro,da-o in colo.si ca o mentiune,chiulasa stiu ca se foloseste doar odata ,dupa ce o desfaci trebuie inlocuita cu una noua,in nici un caz una sh.

eu zic sa cauti noua si sa te duci cu cartea masinii la un magazin de piese auto si sigur iti vor gasi una la pret acceptabil100-200-300ron maxim,pe comanda.nu lua sh in nici un caz ca o sa iti para rau,parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiulasa?? sau garnitura de chiulasa??
am spus clar ca de chiulasa am nevoie.garnitura de chiulasa am luat noua cu vreo 50 ron si chit de distributie 330RON. La dezmembrari bucuresti mi-au cerut 350Epe chiulasa. ce naiba ca nu-i mercedes.plus ca are deja 10 ani motorul.

Nu se mai poate repara ca-i stricat un palier,impreuna cu axul cu came si supapele de evacuare.numai supapele ar costa 160Ron,noi,cele mai ieftine.O chiulasa noua completa cu ax came tacheti si supape costa aproape cat masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Pt. un polo 6n2 AUD 1.4

Am si eu o mica mare nelamurire. Ce stiti despre reconditionarea de spoiler. Problema e ca am cam ciupit spoilerul fata adica e crapat binisor iar bandoul trebuie schimbat si as vrea sa stiu daca cineva de pe aici a vazut vre-un spoiler reconditioant si cum i sa parut. Orice informatie este apreciata si bine primita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am intrat si in randul polo-istilor cu un polo classic din 2001 1,6l 75 cp ALM !!!!

intrebare stiu ca vestita clapeta de acceleratie mai face pb ,dar am vaz ceva curios si as vrea o explicatie motorul la relanti merge perfect fara intreruperi sau fluctuatii ,dar cand este in sarcina intre 2000 si 3000 de ture si se merge constant se vede pe acul turometrului o fluctualtie nu prea mare ,dar exista care nu este de la modul de conducere ,dar nu se simte pe motor , functioneaza frumos ,nu intrerupe ,doar se vede acul ca fluctueaza :D !!!!

ma gandesc ori sa fie decalibrat acul ,ori chiar sa fie ceva pb la functionarea motorului (clapeta de acceleratie )desi nu simt si am pus si calculatorul pe el si fara pb !!!!

poate stie cineva mai multe !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine oscileaza putin turometrul in mers.Am masinuta identica.Problema mea e ca nu gasesc motor ALM sa mi-l schimb,ca al meu e varza.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu reusesc sa dau de poze propriu zis. util ar fi sa vad pozele . va rog postati poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,spuneti-mi va rog ce marime trebuie sa aiba cheile tubulare cu care se desfac bratele stergatoarelor de parbriz la vw polo 6n2. :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!