Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

SA TRAITI, IN PRIMUL RAND. DOMNILOR AM SI EU O MARE NELAMURIRE. AM UN POLO DIN 2000 1,9 SDI. MASINA NU VREA SA MAI TRAGA DE NICI O CULOARE, MAI MULT DE 120 NU MAI PRINDE. AM FOST CU EA LA SERVICE LA VOLK. SI MI-A LUCRAT LA EA 5 ZILE. MA-U PUS SA II SCHIMB POMPA DE IN JECTIE DAR DEGEABA. TOT NU MERGE. MI-AU VERIFICAT ABSOLUT TOT SI CORESPUNDE. IN FINAL SE BANUIE CA AR FI CALCULATORUL DE MOTOR. CINEVA MI-A ZIS CA SE POATE RESCRIE SOFTUL DAR ALTII ZIC CA NU MERGE. VOI CE CREDETI? DACA MERGE DATI-MI PE CINEVA CARE FACE ASA CEVA SAU ZICETI-MI DE UNDE POT SA IAU UN CALC. LA MANA A 2 A. VA ROG AJUTATI-MA. MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ambreiaj are polo 6n din '95, motor 1.6 ? ..... si cam ce se strica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SA TRAITI, IN PRIMUL RAND. DOMNILOR AM SI EU O MARE NELAMURIRE. AM UN POLO DIN 2000 1,9 SDI. MASINA NU VREA SA MAI TRAGA DE NICI O CULOARE, MAI MULT DE 120 NU MAI PRINDE. AM FOST CU EA LA SERVICE LA VOLK. SI MI-A LUCRAT LA EA 5 ZILE. MA-U PUS SA II SCHIMB POMPA DE IN JECTIE DAR DEGEABA. TOT NU MERGE. MI-AU VERIFICAT ABSOLUT TOT SI CORESPUNDE. IN FINAL SE BANUIE CA AR FI CALCULATORUL DE MOTOR. CINEVA MI-A ZIS CA SE POATE RESCRIE SOFTUL DAR ALTII ZIC CA NU MERGE. VOI CE CREDETI? DACA MERGE DATI-MI PE CINEVA CARE FACE ASA CEVA SAU ZICETI-MI DE UNDE POT SA IAU UN CALC. LA MANA A 2 A. VA ROG AJUTATI-MA. MULTUMESC

Hm, turbina ai verificato? e totusi 1.9sdi. Sa nu fie mizerie pe paletii. Cat de mult ti se tureaza, duce la turatii mai mari de 3000? daca nu duce, eu zic ca e turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ambreiaj are polo 6n din '95, motor 1.6 ? ..... si cam ce se strica?

E "normal" sau GTI ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hm, turbina ai verificato? e totusi 1.9sdi. Sa nu fie mizerie pe paletii. Cat de mult ti se tureaza, duce la turatii mai mari de 3000? daca nu duce, eu zic ca e turbina.

Stii vorba aia cu filozoful?

SDI NU are turbina... de acolo si s-ul

TDI are turbina deci incepe cu T

Deci.. degeaba "zici tu ca e turbina" ca mai bine nu ai mai zice deloc. Do like a tree and shut up! .. cum s-ar zice..

Edit: Poate am fost cam taios. Imi cer scuze... nimeni nu le stie pe toate dar frate, daca nu stii sau nu poti ajuta omul macar nu il incurca.

In concluzie, SDI nu are turbo deci problema e de altundeva.

Modificat de hhhrobi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E "normal" sau GTI ?

Normal.......mai patesc sa plec de la semafor si sa se tureze in gol......bagata in viteza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu polo ala sdi, sa stiti ca e normal nu gti, se tureaza pana la 4000 in a 2 a , a 3 a si a 4 a dar plafoneaza pe la 120. astia zic ca de la calc ar fi, dar de unde sa iau unu la mana a 2 a? sau zice-ti-mi centre de rescriere a softului, macar, in bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bodgane, schimba ambreiajul. Deja iti patineaza.

Costica, inainte sa te duci la rescriere de ECU, fa o scanare. Cauta aici pe forum pentru ca sunt multi colegi de forum care iti pot scana masina fara costuri. Apoi, posteaza aici ce mesaj iti apare.

Modificat de @llex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce metode de revitalizare a bateriei cunoasteti?am auzit de o metoda prin care se inlocuieste lichidul vechi cu altul nou...ati auzit de asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o intrebare despre stergatoare. Am gasit la Real niste stergatoare aero, si as dori sa pun la sofer de lungime mai mare s la pasager mai mic. Stiti cumva ce dimensiune trebuie sa aiba?

Modificat de csimby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai cum sa pui mai mare ca sare peste garnitura geamului si nu e bine.sunt modele standard.cand schimbi stergatoarele te iei dupa cele originale ,sau cum am facut eu,schimbi doar lamelele din cauciuc ca alea sunt cele mai importante,sa stearga bine.doar n-ai parbriz ca la Raba ca sa alegi stergatoare dupa cum doresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am la sofer 22" si la pasager 19" si iti garantez ca nu atinge nimic :frigbaitata: si eu am avut aero de la... REAL de 21" sofer si 19" pasager, dar am renuntat relativ repede la ele si am revenit la cele "traditionale" si am ales alca, care mi se par ok si ca pret si ca performante.

oricum alegerea iti apartine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am şi eu o

Modificat de ripcord
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se rupe cureaua de distributie iti face motorul praf,de aceea se spune ca este garantata 60.000 KM(sau mai multi,parerile sunt impartite),dupa acestia ca sa poti sofa linistit ar trebui sa schimbi cureaua cu tot ce inseamna intinzator si eventual fulii sau role cum li se mai spun(in cazul in care ai),pompa de apa,curea alternator cu intinzatorul ei.daca se rupe cureaua sau intinzatorul ei,tot acelasi drac e pt ca motorul este potrivit intr-un anumit fel si se da peste cap distrugand multe componente interne,reparatia costandu-te enorm fata de costul unui schimb al distributiei.de aceea marea majoritate care si-au cumparat masini sh primul pas pe care l-au facut a fost schimbarea distributiei,de ce?fiindca te expui la un risc major pt ca nu stii sigur cand fostul propietar a facut acest schimb.in schimb cureaua de la alternator daca se rupe,te lasa fara curent,n-ar fi o problema.la fel cu pompa de apa,merge sa o schimbi doar cand incepe sa curga,dar cureaua cu intinzatorul ei sunt esentiale!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pt lamurire,asa stiam si eu dar am vrut sa fiu sigur inaite de a ma contrazice,problema e ca am cam depasit cu 10k si ma gandeam k poate as mai putea sofa pana de sarbatori

Modificat de ripcord
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

polo clasic 1,6 ALM,2000. De cand a dat frigul,mai precis de 3 zile mi se aprinde becul la ulei intermitent,insotit de 3 semnale sonore.mai merg 1km sau 2 si iar se repeta.Am deschis busonul de ulei si e o gramada de emulsie de ulei cu apa inghetata,abia am putut desuruba busonul.Ciudat ca iarna trecuta nu am avut probleme.Pe joja uleiul e curat,fara apa.Deci vaporii de gaze condenseaza pe capacul culbutorilor apoi ingheata.Pana se incalzeste motorul se aud si batai din zona culbutorilor,parca e diesel. M-am gandit ca o cauza ar fi distanta pe care o parcurg zilnic,4Km ,cu motorul mai mult rece.Dar de ce anul trecut a mers bine? ca doar am acelasi ulei 5W30 de anul trecut (care se zice ca e indicat iarna.)

Ce sugestie imi dati? Eu m-am gandit sa-i schimb uleiul,dupa ce s-a incalzit motorul bine,sa sa scurga si apa din ulei.

Unde e sonda de ulei?am vazut o sonda sub galeria de admisie,langa electromotor,aia e?

Ciudat ca daca uleiul e mult sub nivelul indicat de joja, nu se aprinde becul.

ps. ce s-a intamplat cu forumul zaki&barabas?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bai fratilor, imi spune si mie cineva ce e aia o scanare, ca nu inteleg. scanare la ce? a scana , inseamna a pune testerull pe ea, sau ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prietene, pe tester nu apare nimic. tocmai asta e ingrijorarea, ca mecanicii de la volkswagen sunt nedumiriti si dupa lungi discutii ei zic ca e de la pompa , dar am fost cu masina la un pompagiu si mi-a zis ca 97% e din calculator, cica pompa e stas.

de asta va intreb unde pot sa ii rescriu softul, ca unu nou e 7-800 de euro si eu vreau sa o vand. poti sa ma ajuti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e de joaca cu uleiul si distributia!! alaltaieri dimineata am vrut sa schimb uleiul...prea tarziu...a mers 1 min si s-a oprit.Am tras-o cativa metri si se ausea un clantanit in motor.Am dus-o la service,avea 4 dinti sariti la distributie,maine desface chiulasa sa vada supapele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

costica1988

Discuta cu Dragos Voinea.

Sigur te poate ajuta cu rescrierea softului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc din toata inima si sarbatori fericite, multa sanatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce Dumnezeu se intampla la mine in ultimul timp,dar cand merg cu viteza si ajung la o intersectie sau vreau sa opresc si las motorul pe liber,turometrul scade pana se opreste motorul.la fel patesc si daca vreau sa fac o intoarcere in 3 miscari,se opreste motorul de 2 -3 ori,sau daca vreau sa cobor cu spatele o panta si o las pe liber,merge ce merge motorul si apoi scad turatiile pana se opreste.astazi spre exemplu,mergand cu 100km/h am vrut sa opresc la un peco si stiind ce pot pati daca las masina pe liber,am incercat sa tin ambreiajul calcat cat timp am lasat-o pe liber si am incetinit dar turatiile tot au zcazut peste limita dar motorul nu s-a mai oprit. ce sa ii fac?daca tin ambreaiajul calcat mereu nu e bine,sunt constient,de calcat il calc mereu cand trebuie,dar cand cobor o panta cu spatelele tot mi se opreste chiar daca o las pe liber si sting tot ce poate consuma curent excesiv,calc ambreiaj chiar daca nu trebuie si tot degeaba.

ce ar putea fi?ca ma dispera,se intampla din ce in ce mai des.mentionez ca niciodata nu mi s-a porit motorul cand era bagat in vreo viteza ci doar cand il las pe liber,la intersectii prin oras,cand dau cu spatele la vale sau la intoarceri din 3 miscari,E JALE!!!SAVE ME!

se ma opreste singur si daca las motorul la relanti cand e cald,merge 2-3 minute la 800-900 rpm dupa care de odata scade brusc pe la 600 iar daca am cdplayerul pornit cu dezaburirea cu faruri si aerul pornite se opreste mai mult ca sigur,ce sa ma fac?astept solutii,plz!are vreo legatura treaba asta cu bujii,fise,delcou,senzor temperatura apa,etc?

pana acum am schimbat bujiile,is bune,1,2 din 4 le gasesc mereu albe,parca au promoroaca pe ele,celelalte is negre

am cumparat si fisele ca sa le schimb ca una sclipeste noaptea

as mai vrea sa schimb senzorul de temperatura la apa ca a dat eroare la tester

ar avea astea legatura cu oprirea pe liber?motorul trebuie segmentat ca mananca ulei in draci,si nici nu prea trage si mi s-a spus ca merge in 3,sa fie si asta o cauza?

Modificat de COSMIN27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,am un polo 6n2 highline an 2001 adus din germania,nu are nici o problema dar imi tot bat capul cu oglinzile,imi poti spune-mi si mie cum functioneaza incalzire lor ? Porneste incalzirea singura,trebuie sa dau drumul la dezaburire luneta ca nu se incalzesc sub nici o forma,firele care intra in oglinda sunt la locul lor pe ambele parti,siguranta este ok,numai ca nu merg.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!