Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

la 6N2 (masina mea) norma vw pentru ulei este 501 01 sau 502 00 (nu cred ca conteaza ordinea, important e sa respecte macar una din aceste specificatii). 500 00 nu cred ca este recomandata, pentru masina mea cel putin.

eu folosesc momentan un 10W-40 norma 502 00. diferenta intre un 10W-40 si 5W-40 e simpla. tot ce e 10W- e semisintetic (exceptie un ulei de la castrol 10W-60 care e full sintetic) pe cand 5W- si 0W- sunt full sintetice (mai bune pentru temperaturi joase, dar si implicit mai scumpe)

si totusi la urmatorul schimb voi folosi un 5W-40, desi am constatat ca masinutei ii place un pic uleiul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am primit ieri un verdict:masinutza mea merge in 3 cilindri,nu am compresie,nu stiu ce supapa cica pufaie,intra ulei in filtru de aer...,etc,ce sa ma fac?respectivul mi-a recomandat sa efectuez reparatia cat mai repede,ce ziceti?mi s-a spus sa cumpar garnitura de chiulasa,garnitura galerie evacuare,garnitura admisie,iar daca va fi treaba nasoala va trebui sa mai cumpar si segmentii cu garnitura de la baia de ulei,ce ziceti?la ce preturi ajung toate acestea ca nu le gasesc deloc pe net?ce ar mai trebui sa mai schimb de orice eventualitate daca tot umblu?cam cat m-ar costa toata operatiunea asta,piese+mana de lucru?

Modificat de COSMIN27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cunosc tipul tau de motor, dar inainte de a lasa pe cineva sa umble in motorul tau asigurate ca e un mecanic bun.

oricum in locul tau eu as cere si parerea altui mecanic cu experienta in motoarele vw (poate chiar la reprezentanta, de ce nu, doar nu poate costa o avere o simpla constatare).

vezi ca la reprezentanta, pentru piesele de origine, la masinilie mai vechi de 5 ani, beneficiezi de o reducere de 25%. si aici insa, in functie de dealer, o sa gasesti diferite conditionari :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat pe un bidon de ulei de care am pus in motor si are specificatia 502 00 dar scrie pe eticheta ca se potriveste cu motorul turbo diesel,e vreo problema?

si am schimbat cu un amic uleiul de servodirectie,metoda este super simpla si cu rezultate foarte bune,noroc ca printre amici mai am si prieteni cu adevarat ca altfel dadeam banii mai mult degeaba la service.

Vezi ca am pus o lista cu tipurile de uleiuri de motor si caracteristicile lor care sunt recomandate de grupul VW.Uleiurile pt benzina au specificatia "S" - spark,adica favorizeaza aparitia si dezvoltarea scanteii generate de bujie, pe cand la uleiurile pt motoarele diesel specificatia este "C" - compression,adica favorizeaza aparitia si intretinerea autocombustiei specifice acestor tipuri de motoare. Sa nu te mire faptul ca dupa putin timp motorul o sa mearga cu dificultate, o sa porneasca greu dimineata sau chiar nu o sa mai porneasca deloc.Iar despre uleiul de servo vezi mai intai pe unde il pierzi,nu de alta dar o sa faci de-a completari de o sa te saturi.

Dupa cum ai descris in posturile de mai sus,cu consumul mare de ulei si lipsa de compresie,cu siguranta motorul trebuie segmentat si rectificate scaunele de supape daca nu chiar inlocuite,si bineinteles verificate si supapele in sine deoarece s-ar putea ca in timp sa fi suferit mici modificari de forma si structura (decalire).

Daca nu bagi masina in service in cel mai scurt timp,risti sa-ti gripezi motorul si sa vezi tu atunci "distractie" si preturi pentru cumparare si montare set-motor complet.

Modificat de Aurelian 6n2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sunat la reprezentanta la Cardinal... mai devreme,sa intreb de piesele ce vor fi inlocuite eventual si mi-au dat urmatoarele scoruri:

1-garnitura chiulasa-----------200 RON

2-garnitura galerie evacuare--30RON

3-garnitura admisie------------25RON

4-segmenti motor--------------190 RON/PISTON

5-garnitura baie nu avea decat baia de ulei cu totul,adica 370 RON

seria sasiu este:wvwzzz6nzsy170968

telefon:0722.136.759./cosmin

OARE CHIAR NU POT GASI NICAIERI MAI IEFTIN???CINE MA POATE AJUTA CA NU MAI GASESC PE NICAIERI!!!

VA ROG,AJUTATI-MA !

Modificat de COSMIN27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si la autokarma sau bozon group. Sunt din bucuresti si destui de ieftini.

Un mic ajutor pentru mine, ce reprezinta piesa aceea cu incercuita cu rosu. Eu am acelasi motor dar nu am chestia aceea. Imi poate explica cineva?;)

post-51715-1258734015_thumb.jpg

Multumesc. PS: aceea masina e cu volan pe dreapta, nu cred k influenteaza prea mult.

Modificat de hbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi si la bardi si autonet. ei sunt distribuitori, si aprovizioneaza aproape toate magazinele de piese import export.

in functie de cat de prieten iti e vanzatorul, sau de cat de bine stii sa negociezi, cel putin din preturile de catalog de la bardi, lejer, iti mai poate acorda o reducere de 15-20%.

si autonetul au preturi foarte bune si o distributie foarte bine pusa la punct.

eu de la cele doua firme cumpar, dar prin intermediul unui amic cu firma de piese auto.

thektalin, masina fiind cu volan pe dreapta, ar trebui sa gasim in partea dreapta vasul cu lichid de frana, ca doar n-or sa-l lase tot pe stanga :huh:.

asta e parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

thektalin, masina fiind cu volan pe dreapta, ar trebui sa gasim in partea dreapta vasul cu lichid de frana, ca doar n-or sa-l lase tot pe stanga :).

asta e parerea mea.

Hmmm, cred ca ai dreptate:D, am tot cautat pe net si nimica. Cred ca asa o fi. Eu caut acuma motorul de la stergator luneta, ca s-au dus 2 tranzistori pe placa .. si trebuie sa-l schimb cu totul... :( nou , bosch e 410 lei :))). Stii cumva pe la tine p'acolo careva care dezmembreaza asa ceva. Am gasit pe net dar, am sunat si nu a raspuns nimeni:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi si la bardi si autonet. ei sunt distribuitori, si aprovizioneaza aproape toate magazinele de piese import export.

in functie de cat de prieten iti e vanzatorul, sau de cat de bine stii sa negociezi, cel putin din preturile de catalog de la bardi, lejer, iti mai poate acorda o reducere de 15-20%.

si autonetul au preturi foarte bune si o distributie foarte bine pusa la punct.

eu de la cele doua firme cumpar, dar prin intermediul unui amic cu firma de piese auto.

thektalin, masina fiind cu volan pe dreapta, ar trebui sa gasim in partea dreapta vasul cu lichid de frana, ca doar n-or sa-l lase tot pe stanga :banghead:.

asta e parerea mea.

fratilor,am incercat sa intru pe siturile de la firmele pe care mi le-ati spus,dar parca zici ca se intrec intre ele care mai de care sa aiba site-ul cat mai complicat,n-am vazut asa ceva,n-am putut sa fac nimic decat la Autokarma sa trimit un mail cu solicitare pretzuri,dar nu stiu daca voi primi un raspuns,eu unul nu cred...

si pe seara am luat orasul Campina la pas prin toate magazinele de piese auto si surpriza:am gasit aproape toate piesele(inafara segmentilor) si la niste preturi muuult mai mici fata de reprezentanta VW.dar,vreau sa stiu,conteaza chiar asa de mult brandurile la componentele pe care le caut daca difera si preturile,sau dau banii mai mult pe renumele brandului?spre exemplu la reprezentanta VW era o chiulasa pt mine(cica de origine...fssss)la 200RON iar in Campina am gasit-o si la 68RON facuta de Ajusa sau Febi la 100Ron???are ceva daca iau cele mai ieftine componente de pe piata?ca sa imi pot permite sa iau si segmentii?nu stiu ce sa ma fac daca nu gasesc segmentii la un pret bun,dar nici 800RON de la reprezentanta nu am ca sa dau pe ei,unde gasesc mai ieftini???.daca gasesc as dori sa iau ce e mai ieftin si apoi schimb iar uleiul si vad cum o sa fie,voi ce ziceti???eu zic ca asa ar trebui sa fac chiar daca garniturile si segmentii nu sunt ca alea originale,dar macar sunt noi si daca mai schimb si uleiul,cred ca e alta treaba si scap si de tzacaneala la motor si de pierderile de ulei,consuma si mai putina benzina(ca e motor de 1,3 ce naiba,nu e Dacie),nu mai da nici rateuri,merge si rotund,o sa traga mai bine si sta si in frana de motor,adica o sa aiba si compresie mult mai buna,nu?daca tot o sa umblu la motor,ar mai trebui sa mai schimb ceva,semeringuri,supape,etc,si ce preturi ar avea?cel care l-a verificat mi-a zis ca nu stiu ce supapa pufaie!e ciudata tzacaneala de la motor,se aude doar la relanti,daca o las pe liber si calc ambreiajul pana la jumate,nu se mai aude,daca il iau de pe pedala iar de aude,iar in mers nu se distinge nici o tzacaneala ci se mai aud doar rateurile de la toba pana la treapta a 3-a inclusiv.va rog,ajutati-ma cu sfaturi ca daca scap,mai traiesc o viata,pls!!!

Modificat de COSMIN27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... Eu caut acuma motorul de la stergator luneta, ca s-au dus 2 tranzistori pe placa .. si trebuie sa-l schimb cu totul... :huh: nou , bosch e 410 lei :angry:). Stii cumva pe la tine p'acolo careva care dezmembreaza asa ceva. Am gasit pe net dar, am sunat si nu a raspuns nimeni:(

sunt sigur ca se potriveste si motorasul de la modelele mai vechi de polo IIF parca, asa ca intreaba la dezmembrari si despre aceste modele. la IIF motorasele erau boch - made in west germany nu kkt-uri cum sunt la 6N2-urile noastre.

la dezmembrarea din oraselul meu nu au inca polo 6N2 la dezmembrat, desi trec destul de des pe acolo (si eu caut diferite maruntzshuri pe care nu prea ma lasa inima sa dau o gramada de bani pe ele la reprezentantza).

dar daca zici ca e vorba numai de doi tranzistori, nu mai bine inlocuiesti piesele duse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, intai sa-i gasesc. Am niste serii de pe ei, dar trebuie sa fie si la fel. Daca gasesc motorul mai ieftin il iau.

Modificat de hbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti..Sunt user nou pe acest forum..si detin mai nou un vw polo GTI 1.6 16V 125 cp...am si eu cateva necazuri...si vreau sa va cer niste pareri/sfaturi/sugestii...deci as incepe cu urmatoarele probleme:

-Nu mi se aprinde becul din bord cand este deschis portbagajul

-Nu mi merge tasnitoarea de pe luneta spate(sincer nici nush daca are)

-Nu stiu unde sa schimb si cum becurile de pozitii de care am fct rost foarte greu..is albastre(am fost la anumite service-uri dar toti knd imi vad farul zic k nu se poate decat la reprezentantza ... aia banuiesc k ma jumulesc de bani asa k nu risc sa trec pe acolo)tin sa precizez k am kit xenon din fabrica.

-Inchiderea centralizata nu-mi merge(knd apas pe cheie se aprind avariile samd dar nu inchide/deschide nimic)cineva mi-a zis k e unitatea aia din portbagaj...daca are cineva de vanzare cumpar...daca nu ..naspa..k am inteles k e vreo 10 milioane cutia aia si nu-mi permit.

-Becul din portbagaj nu-mi merge..m-am uitat la el si nu e ars :( deci e alta problema pe care nu o stiu.

-Cand am luat masina imi mergea incalzirea in scaune...acum de cateva zile ala din dreapta nu mi se mai incalzeste(ma agit k vine iarna si o sa fie jale de prietena mea :offtopic: )..are cineva idee ce trebuie sa fac?daca e de schimbat vreo siguranta si mai ales care?

O alta problema care mi se pare mie ciudata e faza turatiilor...ca sa fiu mai explicit: polo meu are 7000 RPM....eu cu treapta a 5-a la 140 km/h ajunge undeva pe la 4000-4300 RPM si scoate un zgomot de zici k sare motorul in aer(din cate stiu toba e originala)...e normal asa ceva?O sa testez exact la diferite viteze RPM-urile si revin cu subiectul asta.

Va multumesc frumos pt eventualele raspunsuri...doresc tuturor asfalt uscat si toate cele bune! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci la 1 si 5 raspunsul poate fi intrerupatorul care e inglobat in inchizatoarea de la haion. trebuie desfacute 2 suruburi torx si cand o sa dai jos o sa vezi si intrerupatorul.

la 2 ori e sarit furtunul chiar la imbinarea finala, ori trebuie sa cauti pe traseu. nu este un furtun intreg din fata pana in spate ci sunt mai multe bucati cu imbinaturi, de obicei cedeaza la aceste imbinaturi. in acest caz ar trebui sa gasesti apa in masina (rabateaza bancheta spate, sezutul si verifica daca nu cumva acolo ai apa). sau ar mai putea fi chiar tzumburucul acela din spate infundat cu calcar sau namol.

la 3 depinde ce faruri ai. daca sunt cu xenon din fabrica stiu doar ca sunt prinse cu suruburi in spate si parca se dau farurile jos (numai din auzite). In schimb daca ai faruri normale, operatiunea este super usoara. se da la o parte protectia antiumeazeala si praf si efectiv se trage de dulia becului de pozitie. dar inca o data depinde de ce faruri ai.

la 4 intradevar, daca nu se aude maraitul specific cel mai probabil e dusa unitatea inchiderii centralizate. la dezmembrari gasesti cu circa 100 de euro, dar intai incearca la un electrician poate se mai poate face ceva. daca maraitul acela specific se aude atunci e dupa vreo garnitura sau undeva e rupt furtunul si scapa aerul.

la 6 parerea mea e ca undeva s-a intrerupt rezistenta din scaun. desfaci surubul din fata scaunului, ridici spre spate si cu un aparat de masura verifici continuitatea firelor. probabil ai si airbag in scaun, asa ca nu te atingi de mufa galbena care este pentru airbag, nu de alta dar o sa te pomenesti cu o ditamai eroare in bord :D. daca nu ai continuitate, vezi ca sunt doua rezistente, una pentru sezut si una pentru spatar. vestea proasta e ca trebuie sa desfaci husele scaunului, vestea buna e ca se poate lipi rezistenta si nu trebuie sa cumperi una noua. oricum alta data atrage atentia pasagerului sa nu se mai foiasca pe scaun, sa nu se aseze cu genunchiul pe scaun sau sa poarte acte, chei, telefon la buzunarul din spate.

cat despre faza cu turatia as incerca intai o scanare cu vagcom-ul si apoi o vizita la un mecanic. nu e normal. eu o ridic frecvent pe a mea in 5000-6000 de ture si nu sesizez nimic ciudat (odata am dus-o si in 7000 de ture, dar asta e alta poveste)

toate cele bune.

Modificat de strengarul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna.Va rog sa ma scuzati daca nu am postat unde trebuia.

Am o problema,in februarie anul acesta am cumparat un POLO 1.4 MPI,44 kW,96.000 km reali.De cand am cumparat-o la pornire imi creste relantivu si scade aiurea si cateodata imi moare motoru,nu imi porneste,motorul trage nu are probleme in mers,doar la pornire,indiferent daca e la rece sau la cald.Dupa putin timp isi revine relantivu,am fost cu ea la ITP si m-au respins ca am poluarea mare,am fost la service am facut testul VAG-Com si mi-a dat sonda lambda spate 1 defectiune,pe care a sters-o.Mi-a crescut cred ca turatia motorului si la ITP mi-a iesit bine poluarea dar sa mirat ca am comsum foarte mare de mare de combustibil.Am schimbat bujiile dar tot asa.Cred ca imi consuma cam mult,cam 9-9,5 l in Oras si cam 6 l afara,e mult?Cateodata cand iau demaraj de pe loc smanceste masina.

Ma ajuta careva va rog?

trebuie sa schimb sonda lambda,sau senzoru de turatie sau ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In privinta consumului si eu am aceeasi motorizare si consumul e la fel.Mai ales acuma cand e frig e normal sa consume atat.Despre celelalte nu stiu ce sa-ti zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare, cand deschid usa de la sofer, se aude in spate un barait. Daca o inchid si o deschid iarasi nu se mai aude nimica. Daca o las vreo 1ora inchisa, inchisa si din cheie, si o deschid iarasi la fel se aude un barait in spate. De la ce poate sa vina acel barait?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de benzina se amorseaza,daca introduci cheia in contact si vrei sa pornesi ,ai trebui sa auzi acelas barait.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ricky asa am patit si eu la RAR cand am inmatriculat-o acum 2 luni...noxele sunt din cauza benzinei(cazul meu),eu am rezolvat-o punandu-i benzina cea mai buna si un aditiv pt cresterea cifrei octanice si curatare a instalatiei(dupa ce ai pui astea forja maxima k sa curate tot de pe conducte samd...grija cu cureaua de distributie sa nu pice daca ai dai forja majora...) dupa aceea mi-a scos noxele calumea....eu scot 10 % consum si mai bine in oras..depinde cum conduc...incet scot si 7-8....si inafara 5-6-7..cam asa...depinzand tot de stilul de condus....da bine...eu totusi am GTI de 125 cai :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor! Sunt nou venit si am si eu o mica porblema, am incercat cu search-ul dar nici un rezultat si nu am stiut unde sa intreb; deci am un carabus 6n 1.0i 45cp din '96 si am o problema cu stergatoarele pornesc cand vor ele, se opresc cand vor elenu am control asupre lor, la fel si cu cel de pe spate am control doar asupra pulverizarea lichidului de parbriz si a vitezei de stergere a stergatoarelor si nu ii gasesc poblema, c poate fi un releu sau clapeta de stergatoare, chiar nu stiu.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ai o problema cu contactele de la maneta de unde pornesti si opresti stergatoarele.daca as avea asa ceva as incerca sa desfac putin carcasa dintre bord si volan,cred ca aproape sigur e o problema acolo.daca le ai cat de cat cu mesteritul baga-ti putin nasul si desfa carcasa aia si vezi mufele si contactele,dupa aia verifici relee,dar la relee lasa un electrician sa umble

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci cosmin, cu mestesugaritul le am dar am vrut mai intai sa intreb poate a mai avut cineva o astfel de problema si cunoaste remediarea, ma gandeam s schimb releul, dar chiar nu stiu cat ar putea costa ca sa incerc mai intai releula si apoi sa "stric" putin.Daca sunteti care mai aveti probleme cu 6n ma puteti intreba pt ca am de ceva timp "carabusul" si am mai schimbat pe la el si daca stiu va ajut cu placere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt posesorul unui polo 6n2 din 2000 cu motor 1.4 MPI am avut un accident cu ea iar acuma ma plimb pe la service-uri auto cu o problema la motor. In timpul mersului cam dupa 20 de min mi se aprinde EPC-ul se infraneaza 2 sec pe urma functioneaza normal timp de cateva secunde apoi se aprinde check-ul de la motor si nu mai trage deloc nici motorul nu mai merge "rotund" este ca si cum ar merge in 2 sau 3 bujii si continua asa pana se opreste. Dau la automat si nu porneste e ca si cum nu ar mai avea benzina dupa ce o las 5 minute pot repornii motorul ca si cum nu sa intamplat nimic si masina se comporta normal fara sa am nici un senzor aprins in bord poate cate-o data ramane check-ul dar dupa 20 de minute sau poate mai repede se reia ciclul de defectiune ( pe care sper ca am reusit sa il descriu cu cuvintele mele de necunoscator) sa se repete. Am pus-o pe test si aveam erori la ijnectoarele 3 si 4, mi-au zis ca este un scurt pe acolo dar tot nu i-au dat de cap. Cine poate sa ma ajute cu un raspuns, va rog mult . Vreau sa mentionez ca am schimbat si pompa de benzina de la rezervor acum o luna poate mai bine sper sa nu aibe legatura. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in seara asta m-am hotarat sa verific fisele de la bujii,pt ca am schimbat bujiile acum catva timp dar fisele nu,si am auzit ca ar fi bine sa le schimb daca observ noaptea cu motorul pornit ca ele scot scantei.

asadar acum o jumatate de ora am observat ca fisa de la bujia a 3a de la dreapta la stanga sclipeste usor(celelalte nu)si fisa de la bobina(cum se numeste ?ca eu nu stiu) aceea atasata de partea din spatele bordului ce se leaga de delcou,iar daca puneam mana pe ele sclipeau ca si cum ar fi electrizate.

ce efect are acea fisa de la bujia a 3-a daca sclipeste la intuneric?ar fi mai bine daca as inlocui toate fisele daca schimbasem deja bujiile?cat ar costa un set de fise mai bun pt bujii si produs de cine???

MULTUMESC DE SFATURI!!!

Modificat de COSMIN27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, alin avram te asteapta o inlocuire de injectoare + adaptarea lor cu vag-com.Iti recomand sa cumperi piese NOI si ORIGINALE ca altfel risti sa ai surprize neplacute in viitor.

Cosmin 27 dupa cum ai descris tu ai fisele strapunse si trebuie inlocuite neaparat.Nu schimba cate una-doua ci inlocuieste tot setul(5 buc).Mai verifica o data bujiile(curatare daca e nevoie dar nu cu peria ci cu diluant) ca s-ar putea sa se fi afumat de la scanteia insuficienta transmisa de fisele facute varza,si mai verifica capacul delco,pipa distribuitoare,platina (daca ai asa ceva,ca nu prea cunosc modelul tau,eu am 6n2 cu aprindere electronica fara delco),iar daca problemele persista si dupa toate astea verifica si bobina de inductie.

Zi-ne ce ai rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deocamdata n-am rezolvat nimic,momentan sunt un bugetar falimentar si astept salariul,bineinteles ca voi schimba toate cele 5 fise ca sa nu mai vad mici scantei noaptea cu motorul pornit la intuneric,bujiile le-am schimbat curand(NGK),dar daca o sa schimb fisele voi schimba si delcoul imediat,si daca va face iar figuri inseamna ca e bobina.practic mecanica nu cunosc la masina asta dar voi incerca sa invat pas cu pas.sa aiba platina?pai ce e?e dacie?nu cred sa aiba asaceva ca are aprindere electronica,e pe injectie,etc,etc,... asta stiu sigur,iar daca are si platina sa se pronunte altii avansati in ale Polo-ului 6N din semnatura

mai anunt ce rezolv,dar pacat ca nu pot sa aflu preturile la componentele astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!