Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

in portbagaj langa roata de rezerva (trebuie sa ridici mocheta aia)

ok,mersi mult!

dar cum fac si eu rost de un manual de utilizare pt polo al meu din profil cu motor tip ADX?

Modificat de COSMIN27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acolo sunt trecute sub forma de coduri optionalele de pe masina. culoarea iti apare cand introduci numai vin-ul (apare si pe stikul din porbagaj, e drept) intr-un decodificator de vin.

eu am folosit http://bitnet.ro dar din pacate observ acum ca nu mai merge :(

mai mult ca sigur insa sunt si altele pe net, sau daca ai un drum la reprezentanta sau un service serios...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea.Am si eu cateva probleme cu un polo 6n din 2001.Va rog sa imi dati si mie o mana de ajutor,masina afost cumparata in urma cu doi ani de atunci are lampa de airbag aprinsa la scaunul soferului am tot resetat-o cu vag-com ca nu am stiut sa il anulez,saptamana trecuta am descoperit ca in mufa este pusa un rezistor nici macar nu este conectat airbag-ul.Acum pun si eu intrebarile daca il conectez ce se poate intimpla(pe husa se vede ca a fost sarit dar este pus altul la loc care pare ok asa se simte nu am desfacut) sau cde ce se pune acea rezistenta pe vag-com imi dadea tot timpul cand resetam "resistens to high" (sau cum se scrie). A doua problema o am cu vag-com cand dau sa citesc erori motor imi spune "cant sync baud rate" si nu pot sa vad nimic.Am incercat sa reinstale vag-com cel care l-am primit cu interfata dar este doar demo si pe polo imi da aceeasi eroare pe un golf 4 a citit ceva coduri si le-a sters(p1444 pe moment ca era piesa defecta).

In speranta ca voi primi un ajutor va multumesc pentru atentia acordata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea.Am si eu cateva probleme cu un polo 6n din 2001.Va rog sa imi dati si mie o mana de ajutor,masina afost cumparata in urma cu doi ani de atunci are lampa de airbag aprinsa la scaunul soferului am tot resetat-o cu vag-com ca nu am stiut sa il anulez,saptamana trecuta am descoperit ca in mufa este pusa un rezistor nici macar nu este conectat airbag-ul.Acum pun si eu intrebarile daca il conectez ce se poate intimpla(pe husa se vede ca a fost sarit dar este pus altul la loc care pare ok asa se simte nu am desfacut) sau cde ce se pune acea rezistenta pe vag-com imi dadea tot timpul cand resetam "resistens to high" (sau cum se scrie). A doua problema o am cu vag-com cand dau sa citesc erori motor imi spune "cant sync baud rate" si nu pot sa vad nimic.Am incercat sa reinstale vag-com cel care l-am primit cu interfata dar este doar demo si pe polo imi da aceeasi eroare pe un golf 4 a citit ceva coduri si le-a sters(p1444 pe moment ca era piesa defecta).

In speranta ca voi primi un ajutor va multumesc pentru atentia acordata!

cu siguranta daca masina ta e din 2001 nu e POLO 6N,pt ca POLO 6N a fost fabricat pana in 1999,cel tarziu 2000,tu sigur ai POLO 6N2,in rest nu pot sa te ajut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate inteleg masina are airbag-ul sarit , iar prezenta acelei rezistenta confirma faptul ca a fost manarita in vederea vanzarii. din pacate nu cunosc mai multe despre acest aspect. am auzit insa ca dupa o declansare de airbag-uri e necesara si schimbarea calculatorului airgab-urilor aflat in spatele consolei centrale si a mai multor lucruri, cea ce implica un cost ridicat al reparatiei.

cat despre vag: intra in option si sub cele 4 com-uri vei avea "start baud" aici introduci 9600 si vei vedea ca vei putea citi si motorul.

despre codurile de eroare cauze si posibile remedii gasesti aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare: stie careva daca pot pune suspensii sport fata/spate de la un golf 3 pe polo al meu? Am auzit ca se potrivesc si merg dar vreau sa mai aud inca o parere. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acolo sunt trecute sub forma de coduri optionalele de pe masina. culoarea iti apare cand introduci numai vin-ul (apare si pe stikul din porbagaj, e drept) intr-un decodificator de vin.

eu am folosit http://bitnet.ro dar din pacate observ acum ca nu mai merge :blah:

mai mult ca sigur insa sunt si altele pe net, sau daca ai un drum la reprezentanta sau un service serios...

si totusi se pare ca e pe stick :offtopic:

aici am exemplificat unde il gasesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am vazut ca s-a discutat mai inainte despre becul de la airbag care ramane aprins.Aceeasi problema o am si eu, cu diferenta ca la mine nu e sarit nici un airbag,toate 4 sunt la locul lor.Acest bec s-a mai aprins o data si anul trecut dar am fost la cineva cu vag-com si a spus ca era o eroare de comunicare intre modulul de airbag si ECU pe care a remediat-o din software.Toate bune si frumoase pana ieri dimineata cand,dupa ce am pornit motorul becul de la airbag nu s-a mai stins :) .Eu personal cred ca e vreo mufa oxidata undeva pe caile de comunicare intre airbag si calculatorul lui sau intre acesta si ECU. Voi ce parere aveti? poate sa mai fie si altceva, ati mai auzit de astfel de simtome?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sti careva,va rog,carei sigurante ii corespunde grila de pe luneta la masina din profil,care ajuta la dezaburire?ca m-a pus ala rau sa desfac prin interior plasticul de la hayon si acum nu se mai dezabureste luneta,nici curent nu vine prin cele 2 tablite ce unesc firele de curent cu grila aia.cred ca daca era intrerupta grila nu mai dezaburea,dat tot venea curent pana la ruptura.asa ca nu stiu ce e si rog sfaturi si idei

multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sti careva,va rog,carei sigurante ii corespunde grila de pe luneta la masina din profil,care ajuta la dezaburire?ca m-a pus ala rau sa desfac prin interior plasticul de la hayon si acum nu se mai dezabureste luneta,nici curent nu vine prin cele 2 tablite ce unesc firele de curent cu grila aia.cred ca daca era intrerupta grila nu mai dezaburea,dat tot venea curent pana la ruptura.asa ca nu stiu ce e si rog sfaturi si idei

multumesc anticipat!

nu stie nimeni,nimeni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele pe benzina sunt ok ca si fiabilitate...dar cel de 1.2 e zgomotos aproape ca si un diesel....din cauza ca are 3 cilindrii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am si eu un polo din 2001, 1.4 benzina, 16v.

1. nu stiu ce are dar am impresia ca nu imi merge ABS-ul, martorul la bord nu se aprinde si nici la frana nu se simte, de fiecare data cand franez brusc masina derapeaza spre stanga.

2. cine are un vag-com in bucuresti ? am martorul de ceck engine si cel EPC aprinse si nu stiu care ar fi problema.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rog daca poate cineva sa.mi spuna daca imi voi pune jante cu 8,5j 195/45/R14 ET 08 fata si 10j 225/40/R14 ET 0 spate, o sa am probleme?adik o sa.mi atinga?oricum ii voi lua si suspensii reglabile si asa ma gandesc ca o sa fie ok...dar mi s.a pus pata rau de tot pe asa niste jante si vreau sa stiu sigur....sa nu.mi para rau dupa daca le dau pe ale mele.MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pot doar sa-ti zic ca am pus pe masina 185/65/14 cu jante de J6 si-mi atingeau pe spate in aparatorile de sub aripi,alea de plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta poate pt ca era talonu prea mare...pt ca eu am pe masina 195/45/R15 si nu am nici o problema....eu zic k talonu era devina

oricum multumesc frumos pt raspuns :)

si felicitari pt poze...frumoasa pasiune

pozele de la rally sunt mortale :P

Modificat de BV 44 GTI deea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt nou pe acest forum si cu ocazia asta va salut.trec direct la subiect:am cumparat si eu un vw polo fabr. 2000 , 1.4 , 16v 74kw/100 cp.

Ma confrunt cu mai multe probleme tehnice,sper eu rezolvabile din ce am inteles de la voi de aici,dar una dintre ele este ca sa zic asa mai speciala si nu reusesc sa o inteleg ca sa o rezolv.Este un furtun care se conecteaza la primu capac plastic care acopera filtru de aer,acest furtun la mine nu era conectat <cred ca epurator se numeste>,in schimb avea la capatul lui improvizata o ''sticla'' de jumate kg,tip plastic,gaurita,cred eu pt a iesi aerul care se evacueaza pe acel furtun.Sub acel capac care acopera filtru aer unde ar trebui sa fie conectat furtunul este o conducta sai zic asa plastic care cred eu ca in interior ar trebui sa aiba un filtru <este una din intrebarile mele>,la mine in acest caz nu vad filtru ala,doar o chestie de cauciuc ca sa zic asa ca o supapa care era obturata de o chestie neagra <mizerie> care cred eu era iesita dupa furtun.locul unde trebuie conectat furtunul <adica capac plastic> era acoperit cu banda izolatoare.CONCLUZIE:am curatat cat am putut furtunul,am indepartat sticla plastic,am curatat f bine acea conducta plastic din interiorul capacului plastic care acopera filtru aer.INTREBARE:pot conecta inapoi acel furtun la locul lui?intreb deoarece ma tem sa nu intre mizerie din aceea neagra in clapeta acceleratie,pt ca parerea mea ar fi trebuit sa fie un filtru pe acea conducta plastic.e posibil ca din aceasta cauza si anume aceasta improvizatie sa piarda din putere <motorul>?E posibil ca odata conectat furtunul,in cazul in care se obtureaza din nou cu mizerie sa se intample altceva mai grav,am inteles ca impiedicarea iesirii acelui aer de pe furtun poate duce la defectarea motorului.VA ROG DIN SUFLET ajutatima si pe mine,miar fi de folos o persona care sa confruntat cu aceasta problema sau cineva care are acelasi model exact si miar putea explica putin cum ar trebui sa fie corect acolo.va multumesc anticipat si urmaresc cu placere ceea ce postati,fiind de parere ca este foarte util acest forum.o zi/seara buna tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunul in cauza este cel care face legatura intre separatorul de ulei (cutia de plastic montata jos ia spatele motorului) si cutia filtrului de aer.

orice motor are gaze de carter, mai multe sau mai putine in functie de uzura motorului. aceste gaze se acumuleaza in baia de ulei iar acest furtun are menirea de a lua gazele vinovate de aceasta presiune si de a le introduce in admisie. pentru ca aceste gaze sa nu duca si uleiul din baie s-a montat acest separator de ulei. e o chestie din plastic, o cutie, in interiorul careia gazele de carter trec prin serpentine, vaporii de ulei condenseaza si recad in baia de ulei, iar gazele sunt introduse apoi in admisie.

stai linistit, nu lipseste nici un filtru.

problema cu care m-am confruntat eu iarna trecuta a fost infundarea acestui separator de ulei cu gheata si pierderea de ulei pe la joja (acolo a gasit punctul de refulare). am pierdut cam 1,5 litri de ulei atunci.

in urma cautarilor am aflat ca la motoarele pe benzina, in urma folosirii aluminiului a aparut problema condensului pe acest furtun (in speta noastra) inghetarea lui iarna si obturarea treseului gazelor de carter. de aceea dupa octombrie 2001 a mai fost montat ceva pe acest furtun ce face legatura intre separator si filtru. nu am acum codurile si denumirile exacte la indemana, dar problema e bine dezbatuta la topicul de la golf IV "pierdere ulei" parca. montarea acestei piese si altor furtunase ma costa iarna trecuta vreo 200 de ron, dar sincer nici acum nu am rezolvat problema. m-am multumit cu demontarea separatorului de ulei si curatarea temeinica a acestuia.

acum nu stiu ce sa zic. fa un test de compresie la motor si daca e ok, parerea mea e ca poti pune fara probleme furtunul la loc. daca insa motorul e "obosit" posibil ca acest furtun sa fi fost scos cu buna stiinta din locasul lui (vezi vestitele furtunase ce atarnau la daciile vechi si prin care motoarele fumegau in voie")

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult pt raspuns,tian sa precizez ca nu ma lamurit pe deplin si as vrea sa te rog daca ai timp si dispozitia necesara sa dai un add la adresa mea de mes bucuresty1 si sa te mai intreb cateva lucruri.iti multumesc siti doresc o zi/seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spuneti-mi si mie ce ulei de servodirectie sa folosesc?am gasit Febi,lichid de culoare verde dar ma gandeam la reprezentanta VW din Ploiesti dar am auzit ca e cam neserioasa si stau si la distanta destul de mare pt 1 litru de ulei de servodirectie,totusi daca iau FEBI are ceva?astept pareri de la cei ce au schimbat acest ulei!!!am ajuns sub limita minima de la joja cu 2 mm.si va rog spuneti-mi si mie care este procedura de schimbare a lui pas cu pas?

si inca ceva,neavand masina de mult timp am cerut un ulei bun de la un depozit de piese auto si mi s-a dat un ulei SAE 5w-40 Tamoil Sint Future Extra,full sintetic dar pe eticheta am observat ca se potriveste motoarelor diesel printre care era si Vw,Audi, etc...dar eu am motor de 1,3 pe benzina si cu vreo 166mii km,vreau sa stiu cauzeaza in vre-un fel la buna functionare a motorului?mentionez ca cu acest ulei am facut deja 2000-3000km si deja azi am adaugat iar un bidon de 1L plin ca scazuse sub limita minima la joja cu 1 cm,iar atunci cand abia il pusesem am pus peste limita maxima de la joja cu 1cm din greseala.deci am pierdut cam 1,5 litri

-ce tip de ulei mi se recomanda exact la tipul meu de motor cu uzura lui?

-ce s-a intamplat de am pierdut atat ulei?

-este oare o perioada scurta de timp in care s-a pierdut aceasta cantitate de ulei?

-ce trebuie si unde sa verific neaparat pentru pierderea aceasta de ulei?

sunt incepator,dati-mi sfaturi utile,va rog!!! :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul de service trebuie sa respecte specificatiile vw "G 002 000", iar cel de motor specificatiile VW 501 01/502 00.

in rest marca uleiului, vascozitate, etc, tin de preferintele fiecaruia si de conditiile in care este exploatata masina.

cat despre modalitatea de schimbare a uleiului de servo, nu cunosc, dar cauta si in celelalte topic-uri (golf IV, passat, fabia...) si sigur vei gasi ceva care sa te ajute.

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat pe un bidon de ulei de care am pus in motor si are specificatia 502 00 dar scrie pe eticheta ca se potriveste cu motorul turbo diesel,e vreo problema?

si am schimbat cu un amic uleiul de servodirectie,metoda este super simpla si cu rezultate foarte bune,noroc ca printre amici mai am si prieteni cu adevarat ca altfel dadeam banii mai mult degeaba la service.

Modificat de hbogdan
Quote inutil. Foloseste FastReply sau AddReply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt proaspat posesor al unui Polo 6N2, si nu imi functioneaza casetofonul(nici nu se aprinde ledul acela), doresc sa stiu cum se demoneaza (ca sa-l schimb cu altul) sau cum sa-l fac sa mearga. Si inca o intreabare, nu functioneaza oglinzile electrice, care e baiul?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt proaspat posesor al unui Polo 6N2, si nu imi functioneaza casetofonul(nici nu se aprinde ledul acela), doresc sa stiu cum se demoneaza (ca sa-l schimb cu altul) sau cum sa-l fac sa mearga. Si inca o intreabare, nu functioneaza oglinzile electrice, care e baiul?Multumesc

Felicitari,sa-l stapanesti sanatos!!!

cel mai bun sfat:du-te la un electrician auto,ca tu nu ai cum sa faci casetofonul acela sa mearga daca nu ai cunostinte minime de electronica;trebuie adaptate sau inlocuite mufe,sa fii atent sa nu faci vre-un scurt la casetofon ca altfel ii prajesti finalul si apoi asculti muzica la telefon,etc,etc, ahaaaaa... nu e chiar asa simplu precum crezi.

la oglinzi nu stiu ce sa spun ,dar cred ca tot electricianul te poate salva, ... daca nu ... CIMENT! :(

Modificat de COSMIN27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat pe un bidon de ulei de care am pus in motor si are specificatia 502 00 dar scrie pe eticheta ca se potriveste cu motorul turbo diesel,e vreo problema?

si am schimbat cu un amic uleiul de servodirectie,metoda este super simpla si cu rezultate foarte bune,noroc ca printre amici mai am si prieteni cu adevarat ca altfel dadeam banii mai mult degeaba la service.

Daca este super simplu metoda, fa o mica povestioara despre cum se face aici si adauga si ceva poze daca reusesti ca eu tare as vrea sa stiu si poate si altii ar vrea sa stie. Multumesc.

Cat despre uleiul de la motor, daca ai motor pe benzina ia un ulei pentru motoarele de benzina.Eu as recomanda sa schimbi acel ulei, posibil sa nu-ti faca bine la motor...(parerea mea si cunostiintele mele, cei care stiu mai bine sunt liberi sa ma contrazica). Din postul tau de mai sus am vazut ca ai un motor mai batranel. Eu am citit si multi recomanda 10w - 40 pentru VW 501 01/502 00, deoarece are peste 100.000 km. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare;

Intre norma 500.00 care este un 10w40 si norma 502.00 care ar fi un 5w40 ce rcredeti ca ar fi mai bun ?

Motor 1.4 , 100mii Km, fara consum de ulei, 7000 /10000km /an

In carte ordinea ar fi 500.00 pe urma 502.00.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!