Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

Buna tuturos....am o nelamurire....am un polo 6n2 motor 1.4 16v cod motor AUA....vreau sa va intreb pe cei care mai aveti asemena motor ....ce viteza aveti in treapta a 5-a la 3000 rpm......eu am doar 90km/h....nu e cam putin?? :Driver: .....va rog pe cei ce imi pot da un raspuns sa ma contacteze pe mess...ID:Andumoscaliuc....Va multumesc....

e cam putin... la mine parca la 2500 de ture am 95-100.... ceva de genul asta. La 3000 cred ca urc spre 120

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si io cateva nelamuriri am un polo din 96 si imi baga apa in dreapta fata am desfundat canalele alea de langa aripa si tot baga nu mai stiu ce sa ii fac cand ploua gasesc lac in masina am vazut ca are si o garnitura pe fundul cutii de la filtru de polen si e mancata rau ce trebuie sa fac sa schimb cutia cu totu sau sa ii caut alta garnitura ce ma sfatuiti multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

am si o rugaminte. Se poate sa faci o poza la conducta de servo, partea care se prinde de pompa de servo? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

servo ce? servofrana? servodirectie?... spune-mi la ce si ce vrei efectiv sa vezi ca sa stiu cum sa fac poza.

Salut

cum suna masina , daca sunt probleme la roti.

daca ai probleme la bucse, bielete se aude ceva ca un troncanit, mai ales cand dai in vreo groapa. daca ai rulment dus se aude ca un suierat, daca ai discurile ovalizate se aude ca un raschetat si se schimba comportamentul franei. etc. etc...

Salut am si io cateva nelamuriri am un polo din 96 si imi baga apa in dreapta fata am desfundat canalele alea de langa aripa si tot baga nu mai stiu ce sa ii fac cand ploua gasesc lac in masina am vazut ca are si o garnitura pe fundul cutii de la filtru de polen si e mancata rau ce trebuie sa fac sa schimb cutia cu totu sau sa ii caut alta garnitura ce ma sfatuiti multumesc anticipat

si eu am avut apa in habitaclu si nu e de la filtru de polen :D. daca vei cauta in compartimentul motor semilonjeronul din partea stanga cum te uiti la masina si il vei urmari de la far pana in spate, vei vedea ca se lipeste de spatele compartimentului motor, dar nu etans pentru ca pe acolo ies tevile de benzina ce vin de la rezervor. pe acolo iti intra apa. apa se scurge de fapt de pe parbriz, chederul acela ce il dai jos sa poti schimba filtru de aer, nu-si mai face treaba si lasa sa se scurga apa in compartimentul motor, in loc s-o devieze spre locasul de langa filtru de polen, iar apa numai prin acest semilonjeron isi gaseste loc sa curga.

remediu e simplu. te bagi sub masina si in parttea din spate a semilonjeronului, pe la jumatatea masinii vei vedea tevile de benzina care ies din el, sunt etansate cu un cauciuc. pe lonjeron vei mai gasi inca doua gauri tehnologice acoperite cu dopuri de cauciuc. eu am scos ultimul dop, dar poti scoate ce vrei tu, important e sa iasa apa din semilonjeron. apoi cand se mai incalzeste vremea vei gasi tu o solutie sa rezolvi problema.

ca sa nu capeti miros iti recomand demontarea scaunului pasagerului fata si sa ridici mocheta dupa aceea pana la uscarea completa a acesteia. e suficient sa ridici numai partea dreapta ( a pasagerului) ca sa nu demontezi toata masina). dupa ridicarea mochetei vei gasi in locasurile picioarelor atat fata cat si spate doua presuri din resturi de bureti... :D eu le-am uscat in uscator pe acestea dupa ce in prealabil le-am spalat bine.

cand vei ridica mocheta vei gasi si cele doua gauri tehnologice pe unde iti intra apa in masina in fata, cumva sub bord :D (da, pe lonjeron sunt doua gauri tehnologice ce dau sub masina si doua ce dau in masina, adica patru in total)sunt astupate cu dopuri de cauciuc, dar iti vei da seama imediat. sunt doua in linie transversala, una mai sus si una mai jos. (bine in podea vei gasi mai multe astfel de dopuri, dar te uiti ataent sub masina si apoi pe podeaua masinii si le vei gasi usor care sunt cele ce corespund semilonjeronului)

P.S. imi cer suze pentru limbajul de specialitate sarac, de unde poate si o intelegere greoaie a ceea ce vreau sa comunic, dar profesia mea e cu totul alta decat cea de mecanic, chiar daca surubaresc cu placere in timpul liber.

Modificat de strengarul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.am si eu o problema,ma intereseaza sa schimb cureaua si intinzatorul de la alternator dar nu le stiu codurile care mi-au fost cerute la depozitul de piese auto.le poate afla cineva,sau le stie cineva?ca eu am cautat 3 ore pe net... si degeaba.

mentionez ca am un Polo 6n din '95 in 4 usi,pe benzina si cu motor de 1.3.astept rasunsuri,multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar mie imi inta apa exact p la filtru de polen si cand dau drumu la ventilator imi curge in partea dreapta am demontat habitaclu filtrului de polen si garnitura era mancata nu mai oprea apa sa se scurga in ventilatoram mai avut problema asta am rezolvato cu silicon pt apa si nu mai curgea dar acum sa tocat nu intra pe sub masina inra prin ventilator ,dar ms pt sfat o sa ma uit si acolo unde zisasi tu k sunt foarte curios sa vad ce e acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.am si eu o problema,ma intereseaza sa schimb cureaua si intinzatorul de la alternator dar nu le stiu codurile care mi-au fost cerute la depozitul de piese auto.le poate afla cineva,sau le stie cineva?ca eu am cautat 3 ore pe net... si degeaba.

mentionez ca am un Polo 6n din '95 in 4 usi,pe benzina si cu motor de 1.3.astept rasunsuri,multumesc!

orice magazin care se respecta sau macar sunt interesate sa vanda, are macar programe gen ETKA sau ELSAWIN unde introduci seria sasiului, sau modelul , anul de fabricatie si tipul motorului si iti da codurile pieselor care te intereseaza.

in fine. incearca pentru intinzator codul 030145299C,

iar pentru curea urmatoarele coduri: 030145933T (21,18X1070MM) sau

036145933Q (21,18X1125MM) pentru modelele cu aer conditionat.

P.S. codurile sunt luate de pe vagcat dar corespund destul de exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut . am si eu o mica problema si orice sfat miar fi de folos. am fost lovit usor din spate si ma chinui de vreo 3 ore sa dau spoilerul jos. am desurubat cele 4 suruburi de sub hayon , cele 4 suruburi de pe contra aripa (stg-dr) , si cel de dedesupt. alte suruburi nu sunt vizible dar spoilerul refuza sa iasa... am incercat de asemenea sa scot plasticul din partea de jos a portbagajului (am scos clema de inchidere a portbagajului (2 suruburi) si din laterale am desurubat abs tot ce a fost posibil , pana si mocheta am dato la o parte) insa plasticul pare sa se prinda pe toata lungimea de caroserie. sunt intrun cerc vicios , adica nu pot sa scot plasticul din interiorul portbagajului pentru ca nu vad prinderile din cauza spoilerului , si nu pot sa scot spoilerul pentru ca nu vad unde ar mai putea fi prins din cauza plasticului din interior... astept pareri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orice magazin care se respecta sau macar sunt interesate sa vanda, are macar programe gen ETKA sau ELSAWIN unde introduci seria sasiului, sau modelul , anul de fabricatie si tipul motorului si iti da codurile pieselor care te intereseaza.

in fine. incearca pentru intinzator codul 030145299C,

iar pentru curea urmatoarele coduri: 030145933T (21,18X1070MM) sau

036145933Q (21,18X1125MM) pentru modelele cu aer conditionat.

P.S. codurile sunt luate de pe vagcat dar corespund destul de exact.

mutumesc mult de coduri,si pentru intinzator si pentru curea,dar la curea este o problema ca eu nu am aer conditionat,atunci se poate sa nu mearga?pentru polo 6n FARA AER CONDITIONAT,1.3 benzina si din 95 ce cod PENTRU CUREA ALTERNATOR AI PUTEA GASI?astept un raspuns si multumesc mult de cele transmise pana acum!!!raman dator!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmine eu din raspunsul Strengarului am tras concluzia ca pentru Polo fara aer conditionat codul este 030145933T (21,18X1070MM) :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog ajutati-ma si pe mine cu codurile de la cilindrul de frana roata stanga spate si dreapta spate sau daca se poate codurile de la garniturile acestor cilindri de frane la un POLO 6N din 95,fara ABS,MOTOR 1,3,ADX,fara AC,in 4 portiere.

ROG AJUTOR URGENT PT CINE POATE CA NU POT CIRCULA ASA FARA FRANE!!!

noroc ca am vazut azi ca nu mai aveam aproape deloc lichid de frana in recipientul ala ca altfe :icon_thumright: l....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmine eu din raspunsul Strengarului am tras concluzia ca pentru Polo fara aer conditionat codul este 030145933T (21,18X1070MM) ;) .

multumesc pentru completare. am crezut ca m-am facut destul de inteles :ceuameni:. de altfel in postul meu am dat si o redirectionare catre vagcat, de unde am luat si codurile (faci clic pe cuvantul subliniat si se deschide o noua fereastra cu site-ul de unde am luat codurile, ba chiar la pagina cu desenul si lista de coduri la fiecare reper numerotat din desen)

cat despre cilindru nu stiu daca se gasesc garniturile separat dar cilindrul complet are codul 6N0611053. uite si o redirectionare catre pagina cu sistemul de franare spate vagcat-polo 1995- frana spate tambur

singurul incovenient e ca trebuie sa te inregistrezi inainte de a avea acces la poze.

din experienta cu masini anterioare iti spun ca se schimba relativ usor, trebuie sa ai grija cu tija de autoreglaj si vei avea nevoie de un prieten pentru aerisitul franelor. totusi fiind un sistem sensibil iti recomand sa te adresezi unui service autorizat daca ai si cele mai mici indoieli in capacitatile tale.

p.s. stiam ca daca ramai fara lichid de frama se aprinde semnul de la frana de mana (verificat pe masina anterioara, non vag) si nu sunt sigur, dar ar trebui sa tziune ca si cum ai pleca cu frana da mana trasa (trage frana de mana numai 2-3 dinti pana se aprinde becul in bord si pleaca de pe loc. dupa cateva secunde biuzerul din bord ar trebui sa tziuie. asa stiam ca e si cand ramai fara lichid de frana)

Modificat de strengarul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici nu stii cat de mult m-ai ajutat cu codurile de la cureaua de alternator si intinzator si iar acum cu codul si informatiile de la cilindru.multumesc mult si sa dea Domnul sa fii si tu ajutat cum si tu ajuti pe altii.

nu vreau sa fiu ca tziganul,dar daca vad ca tot te pricepi si stii ,poate ma poti descurca si cu ce cod ar trebui sa aiba niste bujii bune de la NGK pt masinuta mea de care tot am vorbit(POLO 6N din '95,1,3,ADX fara ABS) si cod pentru lichid de servodirectie ca se afla la nivelul minim si nu stiu cum sa procedez,sa il schimb sau merge si completat?ce se poate face?

MII DE MULTUMIRI !RAMAN DATOR! :beer:

Modificat de COSMIN27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe site-ul celor de la NGK (fa click pentru redirectionare) ti se da codul BUR6ET (V‑Line 1).

cat despre ulei hidraulic pentru servoirectie stiu ca are codul G 002 000 si ca ar trebui cam 0,7 litri

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

am un polo din 2001, 1.4, benzina, in 4 usi, cu inchidere centrala originala (fara telecomanda).

dintr-o data nu mai functioneaza inchiderea centrala.

se deschide mecanic usa fara a se mai auzi acel zgomot specific de deschidere/inchidere usi ....

aveti idee unde se afla siguranta de la inchiderea centrala?

alte idei / sfaturi??

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care a mai schimbat racordul flexibil din fata de la evacuare. Al meu s-a rupt ca in poza alaturata: post-51715-1256401696_thumb.jpg

Stie cineva cum se schimba asa ceva? Multumesc.

PS: vw polo 6n2, an 2000, motor AUC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ieri seara se aprinde in mers martorul de frana de mana. Ori de la o curba mai puternica ori de la denivelari. Prima data am oprit, sa vad ce este, am tras frana de mana si l-am eliberat, a revenit. Dupa 50 m iarasi povestea dar s-a stins stingur. Astazi iarasi a inceput festivalul de rock pe bord... De unde sa incep? Sa fie senzorul de frana de mana? :vwrullz:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ieri seara se aprinde in mers martorul de frana de mana. Ori de la o curba mai puternica ori de la denivelari. Prima data am oprit, sa vad ce este, am tras frana de mana si l-am eliberat, a revenit. Dupa 50 m iarasi povestea dar s-a stins stingur. Astazi iarasi a inceput festivalul de rock pe bord... De unde sa incep? Sa fie senzorul de frana de mana? :lol:

Vezi lichidul de frana, si eu pateam la fel...si era lichidul la minim, am completat si nu a mai clipit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Yeap, ai dreptate, este sub minim! :icon_thumright: Ii trebuie ceva lichid de frana specific, sau e bun si din primul magazin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu conteaza marca, dar sa fie DOT 4.

Care a mai schimbat racordul flexibil din fata de la evacuare. Al meu s-a rupt ca in poza alaturata: post-51715-1256401696_thumb.jpg

Stie cineva cum se schimba asa ceva? Multumesc.

PS: vw polo 6n2, an 2000, motor AUC

am schimbat la alta masina, dar sincer, nu-mi mai aduc aminte cum au facut baietii de la service. oricum am schimbat numai racordul flexibil

Modificat de strengarul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-au schimbat racordul flexibil numai, au taiat esapamentul si au sudat pe cel nou, cred ca 150 mi-a costat cu manopera

da dar mie imi inta apa exact p la filtru de polen si cand dau drumu la ventilator imi curge in partea dreapta am demontat habitaclu filtrului de polen si garnitura era mancata nu mai oprea apa sa se scurga in ventilatoram mai avut problema asta am rezolvato cu silicon pt apa si nu mai curgea dar acum sa tocat nu intra pe sub masina inra prin ventilator ,dar ms pt sfat o sa ma uit si acolo unde zisasi tu k sunt foarte curios sa vad ce e acolo

Si mie mi-a intrat apa de sub cutia filtrului... observam apa numai dupa ploile lungi si incete.

Cand am dat jos

Am demontat cutia de filtru si garnitura de acolo era in conditie slaba. se vedea ca era ud si pe dinauntru si cum puneam mana inauntru este un burete pe acolo care era complet ud asa ca am pus silicon rosu si pe garnitura si pe cutie si l-am strans acolo cu bun simt. De atunci nu a mai intrat apa.

Posibil ca garnitura veche nici nu e bine sa mai ramana (eu deocamdata l-am lasat) ca face mai mult rau decat bine dupa ce pui silicon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns, @ZsJoska: ai dreptate, asa a facut si la mine,a taiat cu flexul pe langa racord a sudat sus si apoi a dat cele 4 suruburi la o parte si am lasat toba mai in jos si a sudato toata; manopera 150 ron, racordul undeva intre 70 - 100 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cine cunoaste si si-a vopsit masina!!!:cum gasesc codul culorii de la vopseaua cu care a fost vopsita caroseria la Polo cu datele din profilul meu?

tot de pe aici de pe forum am inteles ca ar exista o eticheta lipita pe undeva prin portbagaj unde este trecuta culoarea (de ex. la mine-ALBASTRU METALIZAT...) si alte cateva date,unde o gasesc?stie cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!