Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

salutare...am cateva probleme si as vrea sa pot fi lamurit, avand in vedere ca nu am gasit nimic la search:D

problema #1:

-farurile sunt pline de praf pe interior. as vrea sa stiu daca cineva s-a intalnit cu o asemenea problema, cum a rezolvat-o.. trebuie dat farul jos?se poate curata pe masina?

problema #2

-se poate reseta cumva cursa stergatoarelor?.. stergatoarele au cursa completa doar ca la sfarsit in loc sa se opreasca jos, sa nu le vad eu pe parbriz, se opresc cu 3-4 cm mai sus.. m-am cam obisnuit cu ele asa dar parca se vede cam urat :biggrin:..

problema #3

-ansamblul stergatoarelor, cand functioneaza, scoate un zgomot foarte urat si insuportabil ca de niste roti dintate uzate.sa fie de la motor?

multumesc mult pt intelegere

o seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o intrebare, am un Polo 6N2 si nu stiu unde are mufa de diagnoza (vag-com). Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o intrebare, am un Polo 6N2 si nu stiu unde are mufa de diagnoza (vag-com). Multumesc anticipat!

Scoate scrumiera si vei vedea mufa. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, sub scrumiera gasesti mufa VAG :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...am cateva probleme si as vrea sa pot fi lamurit, avand in vedere ca nu am gasit nimic la search:D

problema #1:

-farurile sunt pline de praf pe interior. as vrea sa stiu daca cineva s-a intalnit cu o asemenea problema, cum a rezolvat-o.. trebuie dat farul jos?se poate curata pe masina?

problema #2

-se poate reseta cumva cursa stergatoarelor?.. stergatoarele au cursa completa doar ca la sfarsit in loc sa se opreasca jos, sa nu le vad eu pe parbriz, se opresc cu 3-4 cm mai sus.. m-am cam obisnuit cu ele asa dar parca se vede cam urat :D..

problema #3

-ansamblul stergatoarelor, cand functioneaza, scoate un zgomot foarte urat si insuportabil ca de niste roti dintate uzate.sa fie de la motor?

multumesc mult pt intelegere

o seara buna.

1.se da farul jos. pentru asta trebuie insa data masca fata jos. pentru asta se scot si aparatorile de noroi de pe interiorul pasajului rotilor, sunt multe suruburi/holsuruburi dar nu e munca grea. de spalat le-am spalat si eu dar mi-au ramas doua dare de la calcarul din apa :(

2. nu trebuie sa resetezi cursa stergatoarelor, scoti cu o surbelnita lata capacele de plastic si cu o cheie(preferabil inelara) de 13 desfaci suruburile ce tin bratele stergatoarelor. tragi un pic de ele pentru a se desprinde bratele de ansamblu stergator si apoi le pozitionezi cum vrei tu :salut:

3.ansamblu stergator se da jos foarte usor. dupa ce ai desprins cele doua brate stergator, scoti chederul acela ca de dacie din compartimentul motor, apoi plasticul negru de sub parbriz ce acopera filtru de polen(jumatate) si ansamblu stergator (cealalta jumatate)cu ocazia asta cureti si locasurile de scurgere a apei din extremitati - de langa filtru de polen si din partea cealalta. ansamblu stergator e prins in 3 suruburi unde ai nevoie de cheia de 10.

posibilele cauze pentru scartaitul tau sunt dupa parerea mea doua. prima chiar motorasul in care datorita unei garnituri proaste intra apa ca la balamuc :offtopic: merita sa-l desfaci (ai nevoie de torx-uri, 20 sau 25 daca retin bine) si numai sa arunci o privire pe acolo, dar si pe la rotitele de plastic ce sunt puse in miscare de motorasul electric (ar trebui sa gasesti acolo o vaselina transparenta cu o usora tenta galbuie) si sa pui in locul garniturii niste silicon rosu ce se foloseste pentru etansarea diferitelor parti ale motorului (trebuie sa fie din cel rezistent la temperaturi ridicate, pentru ca motorasul se incinge tare in timpul functionarii). faza proasta e ca un motoras costa peste 100 de euro nou :(,

al doilea motiv ar fi griparea locasurilor ce imprima miscarea specifica bratelor stergatoarelor. nu stiu cum sa le spun sunt ca doi cilindri unul pentru fiecare brat al stergatorului.si... nu-mi mai aduc aminte exact cum este pe acolo, dar retin ca le-am desfacut destul de usor cand le-am gresat. parca are in spate o siguranta, se scoate siguranta si iese prin fata. in fine nu e complicat. ideea e ca are doua semeringuri de toata jena ce permite in timp sa intre umezeala si mizeria si conduce la griparea ansamblului. poti sa incerci sa le rasucesti cu mana. daca merge usor inseamna ca e ok. daca ai nevoie de levier... sigur ai probleme acolo.

bafta!

Modificat de strengarul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.se da farul jos. pentru asta trebuie insa data masca fata jos. pentru asta se scot si aparatorile de noroi de pe interiorul pasajului rotilor, sunt multe suruburi/holsuruburi dar nu e munca grea. de spalat le-am spalat si eu dar mi-au ramas doua dare de la calcarul din apa :(

2. nu trebuie sa resetezi cursa stergatoarelor, scoti cu o surbelnita lata capacele de plastic si cu o cheie(preferabil inelara) de 13 desfaci suruburile ce tin bratele stergatoarelor. tragi un pic de ele pentru a se desprinde bratele de ansamblu stergator si apoi le pozitionezi cum vrei tu :)

3.ansamblu stergator se da jos foarte usor. dupa ce ai desprins cele doua brate stergator, scoti chederul acela ca de dacie din compartimentul motor, apoi plasticul negru de sub parbriz ce acopera filtru de polen(jumatate) si ansamblu stergator (cealalta jumatate)cu ocazia asta cureti si locasurile de scurgere a apei din extremitati - de langa filtru de polen si din partea cealalta. ansamblu stergator e prins in 3 suruburi unde ai nevoie de cheia de 10.

posibilele cauze pentru scartaitul tau sunt dupa parerea mea doua. prima chiar motorasul in care datorita unei garnituri proaste intra apa ca la balamuc :) merita sa-l desfaci (ai nevoie de torx-uri, 20 sau 25 daca retin bine) si numai sa arunci o privire pe acolo, dar si pe la rotitele de plastic ce sunt puse in miscare de motorasul electric (ar trebui sa gasesti acolo o vaselina transparenta cu o usora tenta galbuie) si sa pui in locul garniturii niste silicon rosu ce se foloseste pentru etansarea diferitelor parti ale motorului (trebuie sa fie din cel rezistent la temperaturi ridicate, pentru ca motorasul se incinge tare in timpul functionarii). faza proasta e ca un motoras costa peste 100 de euro nou :(,

al doilea motiv ar fi griparea locasurilor ce imprima miscarea specifica bratelor stergatoarelor. nu stiu cum sa le spun sunt ca doi cilindri unul pentru fiecare brat al stergatorului.si... nu-mi mai aduc aminte exact cum este pe acolo, dar retin ca le-am desfacut destul de usor cand le-am gresat. parca are in spate o siguranta, se scoate siguranta si iese prin fata. in fine nu e complicat. ideea e ca are doua semeringuri de toata jena ce permite in timp sa intre umezeala si mizeria si conduce la griparea ansamblului. poti sa incerci sa le rasucesti cu mana. daca merge usor inseamna ca e ok. daca ai nevoie de levier... sigur ai probleme acolo.

bafta!

1. o sa incerc sambata sa desfac tot pana la far si cred ca o sa le curat cu solutie de spalat geamuri sau cu ceva cu putin alcool sa nu imi ramana si mie dare de calcara.

2. asta am incercat si eu si imi intra stergatoarele la motor, la propriu.. ele fac toata miscarea completa, doar ca atunci cand ar trebui sa se opreasca, ele incep o noua cursa si se opresc un pic mai sus decat ar fi normal. cel din stanga nu ma deranjeaza ca se vede destul de putin si nici nu prea ii dau importanta dar cel din dreapta sta cam mult ridicat si ma cam incurca in trafic.

3. am sa desfac motorul si am sa fac cateva poze in cazul in care am probleme.. oricum bag vaselina la greu mai ales ca ai spus ca intra apa destul de des pe acolo..

ms mult pt raspunsuri.. o sa revin cu problemele rezolvate si cu poze daca este cazul .. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa se fi umblat sau miscat tijele acelea de la ansamblu stergatorului.

cand o sa desfaci o sa observi ca exista in prelungirea motorasului un ansamblu clipsat in care se cupleaza si mufa de altfel. daca ai curiozitatea sa-l desfaci, o poti face foarte usor cu o surubelnita lata, vei gasi un disc din plastic cu niste benzi metalice circulare, in fine nefiind de specialitate imi e greu sa-ti explic, dar vei vedea cand vei desface. ideea e ca aici are loc comanda de oprire a motorasului. dar nu de aici e problema ta.

problema e ca posibil sa se fi umblat si sa fi fost scos motorasul. cand s-a pus la loc nu s-a tinut cont de pozitia tijelor ce angreneaza si bratele stergatoarelor si nu s-a pus la pozitia corecta. ufff.... nu stiu cum sa-ti explic sa intelegi...

INSA tot ce trebuie sa faci e sa decuplezi motorasul de tije, sau mai bine zis tijele de motoras, sa actionezi de la volan stergatoarele (ii dai comanda adica din maneta) si dupa ce s-a oprit montezi tijele bratelelor ca acestea sa fie corect aranjate la orizontala. la urmatoarea comanda vei vedea ca urca si se vor opri la limita inferioara fara sa mai aiba miscarea ascendenta.

si nu la motoras se baga vaselina. aici verifici periile (carbunii) eventual slefuiesti finut colectorul verifici bucsele si cureti cu alcool de mizerie. la mine aici a fost durerea pentru ca totul imi era ruginit, pilitura era lipita pe colector, etc.etc :( , adica era jale.am folosit un tub/spray intreg de deferuginol si apoi inca un tub/spray de WD40 pentru a-l aduce cumva la adevar.

vaselina pui in schimb la lagarele acelea din extremitatile ansamblului, cele in forma cilindrica despre care am pomenit mai sus.

P.S. imi cer scuze pentru vocabularul sarac, dar desi imi place sa surubaresc si sa desfac cu mainile mele, nu am pregatire in mecanica, adica nu cunosc termenii. toate cunostintele le-am dobandit practic, cu surubelnita (mai nou torx-ul) in mana. iar cei la care m-am adresat cand am fost depasit de situatie, desi sunt buni meseriasi, nu se pot exprima prea bine in limba romana, poate/sigur in maghiara, dar aici iar sunt depasit de situatie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. o sa incerc sambata sa desfac tot pana la far si cred ca o sa le curat cu solutie de spalat geamuri sau cu ceva cu putin alcool sa nu imi ramana si mie dare de calcara.

...

ms mult pt raspunsuri.. o sa revin cu problemele rezolvate si cu poze daca este cazul .. :rolleyes:

si eu am farurile prafuite pe interior, mai ales dreapta (l-am gasit cu capacul pus aiurea dupa ce am cumparat masina) dar m-am temut sa le spal ca sa nu bulesc oglinzile si mai tare.

Daca reusesti si tu si esti multumit, poate ma incumet si eu. (ca de cumparat altele nu am mai reusit)

Fa-le niste poze pls, before & after si stinse si aprinse :)

La mine sunt si sticlele ciuruite de la pietricele de pe drum si asta contribuie iarasi cu o tenta galbuie /ruginita.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine sper sa ma apuc de treaba si sper sa tina si vremea cu mine.. macar problemele de la stergatoare sa le rezolv..

strengarul - am cam inteles despre ce e vorba si stai calm ca nici eu nu posed un vocabular prea desvoltat in partea de mecanica, cu toate ca ma mai pricep sa mesteresc pe la masina, avand in vedere ca am avut cativa ani dacie si am desfacut cam tot ce se putea la ea..

KiarEL - o sa fac poze si la faruri si la ce demontez, sper doar sa fie vremea ok sa ma pot apuca de treaba..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema, de cand am umblat sa-i schimb filtrele de aer, si i-am curatat clapeta de acceleratie ca era murdara de ulei asa negru si etc. cand e rece motorul si o pornesc se tureaza la 1200, si cand se incalzeste, maxim 10 minute scade la 800 sau 750, nu-mi dau seama, dar e bine, sta normal cum ar sta o masina. De la ce poate sa fie aceasta turatie. Mentionez ca am motat tot la fel cum a fost si apoi a inceput chestia asta. Si sub masina, nu pe jos, e mereu murdara de ulei , parca ar curge, dar unde o tin parcata nu gasesc nimica si uleiul sta la nivel.

PS: de unde pot lua si eu ulei 5w-40 (am sub 100.000 km) cu vagul care trebuie (gen 501.01 si inca unu parca era).

Modificat de thektalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o turatie mai ridicata decat in mod normal e normala pana se incalzeste motorul.

totusi daca ai umblat la clapeta ar fi bine sa-i faci o readaptare a clapetei.

o poti face in doua feluri, cu vag-com-ul se face la temperatura de 90 Grade Celsiul. Procedura corecta este: ENGINE> Meass. Block> Grupul 60> dupa care se da pe Swich to Basic Settings. Abia acum incepe adaptarea clapetei de acceleratie. Dureaza cam 25 de secunde

sau o metoda mai "empirica" :

- (optional, cred) opresti toti consumatorii

- opresti motorul

- deconectezi bateria (atentie la codul cass)

- astepti cateva sec

- reconectezi bateria

- pui contact fara sa atingi pedala de acceleratie; consumatorii erau opriti de la primul pas

- astepti un minut (timp in care clapeta va bazai)

- (optional, cred) dai drumul la motor fara sa atingi pedala de acc.

- (optional, cred) mai astepti un minut cu motorul la relanti

- gata!

p.s. cele doua metode sunt descrise aici in forum eu nu am facut decat sa le iau cu copy/paste.

cat despre ulei. poti lua de la orice magazin de piese auto, peco, sau chiar de pe net. pe bidonul de ulei sunt trecute specificatiile acelui tip de ulei. pe langa SAE, grad se vascozitate, vei mai gasi (scris marunt) si ceva specificatii gen vw 501.01 sau 502.00 sau orice altceva, precum si bmw, sau alte marci, urmate de ceva. pe tine te intereseaza ca pe bidonul pe care il cumperi sa fie trecuta specificatia vw care e ceruta pentru motorul tau. mergi la raftul de uleiuri si vei intelege. daca nu mananca insa ulei pune-i un ulei bun, macar aral.

vei gasi mai multe si despre uleiuri daca vei cauta aici pe forum.

bafta.

Modificat de strengarul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc stregarul !

Si mai am o rugaminte, la oricine poate, sa-mi faca si mie o poza la haion la stergator acolo unde intra mufa in el si sa-mi spuna ce culori are cablul si ordinea lor. Ca la mine, am mai spus o data, daca pun mufa la stergator haion spate, si pun contactul pornesc si cele din fata si cel din spate si merg incontinuu, iar cel din spate se duce in jos spre tabla haionului nu pe luneta normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bate gandul sa-i iau la prietena mea un Polo 6N din 94-96.

Nu sant decis de care sa-mi iau.Adica cu motor de 1,4 sau de 1.

1.Stie cineva din ce an s-au pus motoare Euro 2 de 1000cmc pe Polo 6N?

2.Cat sant de reusite Polo 6N?Sant fiabile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la polo 6n

Eu am un polo clasic 1.4 din 95 Euro 2

cand am adus masina din germania avea 135000 facuti de mine acolo(am masina de noua) si am mai facut aproape 50000 in romania fara sa schimb nimic alceva decat o toba finala.

In afara de uzura morala are 14 ani NIMIC

APA PAIE SI BATAIE vorba romanului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc stregarul !

Si mai am o rugaminte, la oricine poate, sa-mi faca si mie o poza la haion la stergator acolo unde intra mufa in el si sa-mi spuna ce culori are cablul si ordinea lor. Ca la mine, am mai spus o data, daca pun mufa la stergator haion spate, si pun contactul pornesc si cele din fata si cel din spate si merg incontinuu, iar cel din spate se duce in jos spre tabla haionului nu pe luneta normal.

nu e normal sa porneasca si stergatoarele fata cand actionezi stergatorul spate. la mine stergatorul spate merge de 4-5 ori daca dau sa sprituiasca luneta sau numai temporizat daca apas butonul din capatul manetei.

despre poze, imi pare rau dar nu cred sa te pot ajuta pentru ca am uitat trusa cu torxuri la parinti, eventual saptamana viitoare daca o sa -mi fac timp sa trec pe la mecanic sa desfac capacul haionului, dar nu promit ...

totusi sfatul meu e sa mergi la un electrician sa-ti verifice cablurile releul, etc. si la imbinatura dintre haion si caroserie, unde e acel burduf de cauciuc, se pot uza cablurile, mai bine zis izolatiile si sa nu faca cumva atingere intre ele...

nu prea cred ca cineva sa nu avut alta treaba de facut dacat sa inverseza firele la mufa, mai ales daca nu se vad fire taiate si inadite, etc. toate mufele de pe masina sunt cu sistemul acela "antiprost" tocmai pentru a nu putea fi conectate decat in modul corect.

nu e o avere si in plus o sa ai si garantie pe lucrare. cu instalatia electrica nu e de glumit, totusi, sunt atatea materiale inflamabile intr-o masina :vwrullz:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la polo 6n

Eu am un polo clasic 1.4 din 95 Euro 2

cand am adus masina din germania avea 135000 facuti de mine acolo(am masina de noua) si am mai facut aproape 50000 in romania fara sa schimb nimic alceva decat o toba finala.

In afara de uzura morala are 14 ani NIMIC

APA PAIE SI BATAIE vorba romanului

Motoarele de 1,4 stiu ca sa sant euro 2 din 93 in colo.Am citit pe forum.

Dar pe mine ma intereseaza motorele de 1000cmc .Poate stie cineva codurile de motoare de 1000cmc care sant euro 2 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un Polo 6N din 95 si de cand l-am cumparat nu imi mergeau luminile din bord,adica bordul nu mi se lumina,iar noaptea nu stiam cu ce viteza ma deplasez.

azi am desfacut bordul cu ceasurile si am observat ca lipsesc cateva becuri d'alea de 2w/12v cu rozete din plastic verzi sau rosii ce au in capat o forma hexagonala pentru a putea fi desfacute cu o tubulara foarte mica,de 5-6 sau 7.

STITI CUMVA UNDE POT GASI DE CUMPARAT ASTFEL DE BECURI DE BORD,SAU SE POT PUNE SI LED-URI?

VA ROG INDRUMATI-MA! MULTUMESC ANTICIPAT!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gasesti astfel de becuri la magazinele de piese auto, la orice reprezentanta vw si posibil si la alte reprezentante auto.

costa in jur de 0,50 pana la 1 leu.

cel mai bine e sa mergi totusi cu un bec ca model sa fi sigur ca iei modelul exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca nu e probabil locul potrivit sa intreb dar nu am inca acces sa fac un topic nou.

As vreau sa-mi vopsesc polo si as dori din partea celor care au mai facut aceasta operatie , un loc bun si care face treaba ca lumea. Multumesc.

Scuze daca aceste post intra la categoria: offtopic. Thank you!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vi la miercurea ciuc iti pot recomanda cu caldura un foarte bun vopsitor :) care lucreaza foarte bine, repede (sunt de fapt o echipa de baieti tineri, care numai cu pregatitul pentru vopsit si vopsitul se ocupa, fara insa a face si tinchigerie) si nu foarte scumpi (cam 250-300 de ron elementul - usa, aripa, etc cu vopseaua, lacul, chitul, intaritorul si cuptorul lor). in bucuresti, din pacate nu cunosc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare de 10 puncte ,vreau sa-mi schimb antigelul la Polo,am motor AUD,pe unde sa-l golesc tot sau aproape tot din instalatie,ca as vrea sa fac eu treaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 tdi

performanta decenta pt romania, in oras excelent, fiabil, intretinere si exploatare cu costuri mici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoti furtunul din partea de jos a radiatorului. vei gasi un colier pentru desfacerea caruia vei avea nevoie de o scula speciala, dar daca esti un pic inventiv vei reusi si cu cleste papagal (mopsul de instalator).

dupa ce s-a scurs apa, eu unul am pornit motorul pentru circa 30 de secunde - un minut si pompa de apa mi-a mai scos din apa ce ramasese pe instalatie. dupa care am pus la loc colierul si am umplut instalatia cu antigel pe la vasul de expansiune. la final lasi motorul sa mearga pana incepe se invarta ventilatorul de racire din spatele radiatorului, opresti motorul, astepti un pic sa se raceasca ca sa poti desfileta busonul de la vasul de expansiune si pui pana la nivel.

atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturos....am o nelamurire....am un polo 6n2 motor 1.4 16v cod motor AUA....vreau sa va intreb pe cei care mai aveti asemena motor ....ce viteza aveti in treapta a 5-a la 3000 rpm......eu am doar 90km/h....nu e cam putin?? :) .....va rog pe cei ce imi pot da un raspuns sa ma contacteze pe mess...ID:Andumoscaliuc....Va multumesc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa schimb ieri antigelul,chiar daca in informatiile avute trebuiau sa intre aproximativ 5,5 L lichid racire nu am reusit sa bag decat vreo 4,5 L .Am desfacut furtunul de la radiator care merge inspre termostat,pentru ca cel de jos de la radiator nu am avut spatiu,am dat jos chiar si termostatul si am pornit si masina ,iar la final am bagat si presiune cu un compresor,dar tot nu am reusit sa scot tot antigelul,nu stiu cum as fi reusit?LA sfarsit am aerisit instalatia si acum astept iarna:) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!