Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

Salut,

am si eu una doua probleme.

am fost zilele acestea in Moldova, si am observat doua chestii ciudate;

cand urc pe munte in viteza a4a, a3a, aprox. 2000 2500 ture, cand ajung in varf dupa un drum de 10/15min. se simte un miros de cauciuc ars, incins. Temperatura la apa 90 fix, nu creste. Al doilea lucru este ca la curba usoara la dreapa fluiera roata din dreapta fata. Daca calc usor frana nu se mai aude. Daca ma poate ajuta cineva cu sfaturi, in ceea ce priveste cele de mai sus. Sper sa nu fie grav.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine fluiera... e de la frane. Nu cred ca ai de ce sa te ingrijorezi.

@thektalin .. nu prea inteleg cum ti le-a furat cineva in service... si daca au fost furate de ce nu i-ai pus pe aia sa le cumpere la loc. Ma rog... pozitia si tipul de releu e la fel la toate 6n2 din cate stiu eu (eu am pus de pe a mea care e un 1.4 16V pe una care are motor de 1l si s-au potrivit perfect). O sa incerc sa fac poze mai incolo sa le postez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine fluiera... e de la frane. Nu cred ca ai de ce sa te ingrijorezi.

@thektalin .. nu prea inteleg cum ti le-a furat cineva in service... si daca au fost furate de ce nu i-ai pus pe aia sa le cumpere la loc. Ma rog... pozitia si tipul de releu e la fel la toate 6n2 din cate stiu eu (eu am pus de pe a mea care e un 1.4 16V pe una care are motor de 1l si s-au potrivit perfect). O sa incerc sa fac poze mai incolo sa le postez.

Inteleg ce vrei sa spui, dar ideea e k m-am uitat pe diagramele de curent pe autodata si pe vivid workshop, si relee difera de la una la alta, si am vb cu un electrician bun, si si-a aruncat si el o privire pe diagramele de pe program si mi-a spus sa iau relee specifice motorului, si nu altele ca e posibil sa nu faca ceea ce trebuie. Multumesc mult pentru poze. Eu o sa primesc din tara , de la un om care si-a vandut masina pe bucati 2 sau 3 relee , motor ca al meu a avut, si o sa postez si eu poze cu ele. Salut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atasez 2 poze de la un releu pentru temporizator stergatoare.

post-51715-1249997129_thumb.jpg

post-51715-1249997061_thumb.jpg

Asta e a 3-a poza si ma intereseaza un releu cu 7 craci. Cine vrea sa faca o fapta buna, contra cost, astept un pm.

post-51715-1249997129_thumb.jpg

post-51715-1249997006_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut

Cine poate sa/mi spuna; La macaraua de la geamul din fata se poate schimba numai motorasul , sau trebuie schimbat toata macaraua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate schimba numai motorasul. de fapt nu am auzit sa se planga pana acum cineva de motoras. majoritatea se plang de macara, care costa destul de multicel si vine... fara motoras :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare, daca schimb ceasurile de bord cu altele trebuie schimbat si contactul de pornire cu cheia?

Adica, mai pe inteles, ceasurile de bord sunt legate pe cip de calculator si de cheie?

Intrebare pt un vw polo 1.0 din 2000, tip 6n2.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred si sincer nu vad ce legatura are tabloul de bord cu contactul de pornire.Daca schimbi ceasurile cu unele identice nu tre' sa schimbi nimica,daca pui alte ceasuri ,de diesel ,de gti astea nu stiu daca se potrivesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am văzut că unii oameni chiar ştiu multe legate de polo (mai ales barabas). Am şi eu c

Modificat de Beniamin C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 . senzor de presiune (ridicata szau scazuta) ce da comanda de oprire a compresorului cand se iese din presiunea optima, protejandu-l in acest fel.

NU stiu despre ce senzor e vorba, dar poti vizualiza, afla codul si chiar un pret orientativ de pe piata germana accesand http://www.vagcat.com/epc/cat/vw/POC/2000/241/50/3033262

(trebuie sa te inregistrezi, mergi la catalog, cauti modelul, anul de fabricatie, etc si apoi vei gasi desenele/schitele cu ce te intereseaza. in partea dreapta vei gasi codurile si cu un click pe cod vei afla si pretul orientativ.

2. gasesti tot acolo. cred ca e vorba despre codul : 6K0941724A headlight unit right (26.55 Euro) -mai bine verifica si tu

3. depinde ce tip de bord ai, de 6n sau de 6n2. dar in principiu se scot niste suruburi si iese torpedoul (vei gasi in vagcat schitele si vei intelege rapid)

4.nu cunosc nimic despre motoarele diesel. sunt fan benzinar, cel putin deocamdata :)

p.s. multi din cei ce ar fi putut sa te ajute cu sfaturi au schimbat masina intre timp si ii gasesti pe alte topic-uri, sau au plecat definitiv de pe forum. cand ai nelamuriri si nu gasesti ce-ti doresti aici, incearca si pe la suratele noastre ( skoda, seat, etc) :)

toate cele bune.

Modificat de strengarul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am pe polo al meu(an 2000, model 6n2), inchidere centralizata si nici pe vacuum. As putea adapta o inchidere pe vacuum pe el? si daca da ce mi-ar trebui, si niste poze daca s-ar putea ar fi si mai ok. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba senzorul de temperatura.

cand se face testul sondelor se teteaza amandoua individual, asa ca o sa vezi care si daca e defecta. prima sonda se vede cand deschizi capota. e montata pe galeria de evacuare si la mine e in fata motorului, dupa saxofon. cea de a doua e dupa catalizator si trebuie sa te strecori sub masina ca s-o vezi. gaseste pe cineva cu vag si testeaza-le chiar tu, sau cel putin stai langa el. vei vedea cu ochii tai daca chiar e vreuna defecta si care.

dar schimba intai senzorul de temperatura, sterge erorile si abia apoi sa faci testul.

cat despre inchiderea centralizata da mai multe informatii., e vacumatica (originala) sau electromagnetica (de la o incidere montata ulterior?

daca e originala ai pe undeva o problema de neetanseitate (ar trebui sa sezizezi si ca pompa lucreaza un timp mult mai lung decat pana acum-maraitul acela specific ce se aude din porbagaj), daca e montata ulterior ... ma depaseste :(

cred ca e originala ca bazaie in jur de 30-sec 1 minut ....ceea ce inainte nu facea ....de inchis inchide usile dupa ce se termina bazaitul dar de deschis nu ....in ce ar consta problema de neetansitate daca poti fii mai clar...ce trebuie sa verific ...etc .....mersi mult ;)

a mai vazut cineva un polo care consuma 14 in oras ?;) schimbat la 2200-2300 rpm cu sonda lambda defecta ?:rolleyes: daca are cineva o solutie pentru micsorarea consumului va rog frumos sa ma ajutati ....nu mai rezist c ea sa consume 14:) curatarea clapetei de acceleratie care are impuritati de ulei pe ea ajuta cu ceva (mentionez ca am schimbat senzorul de temperatura dar motorul ajunge dupa 10-15 minute mers in oras la 50km/h la 90 grade,nu stiu daca e normal ...cand porneste motorul relantiul oscileaza 5-10 secunde dupa ce se stabilizeaza undeva la 850-900)??? deocamdata nu sunt fonduri pentru schimbarea sondei lambda (830 lei +200 lei manopera) astept un raspuns ...va multumesc :)

Modificat de raul11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o clapeta care lasa aerul sa intre in motor. In functie de comanda masinii, clapeta se deschide sau inchide, dar acolo se umple de praf si mizerie. Verifica si clapeta respectiva la un service, de obicei cand se umple ajunge sa aiba intarziere si din cauza ei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceea este clapeta pe aceleratie :D. de fapt este clapeta care lasa mai mult sau mai putin aer sa intre in admisie.

fructuatia de turatie la relantiu poate fi si de la mizeria de pe ea. ca s-o cureti te sfatuiesc s-o dai jos. nu e greu. sunt numai 4 surubururi cu cap imbus de 5 si trebuie decuplata o mufa. se curata foarte bine cu diluant.

consum de 14 am avut si eu in oras, poate chiar 15, dar iarna in conditiile in care temperaturile erau mult sub -10 grade si deplasarile nu depaseau 4-5 km. daca tot nu functioneaza sonda scoate mufa de tot. in mod normal nu ar trebui sa creasca consumul cu mai mult de 0,5 hai 1 litru la suta de km.

spunea cineva insa ca nefunctionarea corcta a sondelor duce la distrugerea catalizatorului si nu stiu daca iti permiti sa-l schimbi si pe acesta. cauta pe la dezmembrari eventual daca nu cumperi una noua sau incearca cu sonde universale.

despre inchidere. fiind vaccumaticausile se inchid si deschid in functie de aerul scos sau bagat de pompa din porbagaj in instalatia de inchidere. la fiecare usa, inclusiv la clapeta de alimentare (la mine aici era buba) se afla niste actuatoare din care iese o tija metalica. etanseitatea este asigurata de mici gulere din cauciuc transparent, care in timp cedeaza si lasa aerul sa scape, caz in care pompa va incerca sa compenseze lucrand suplimentar. daca insa scaparea este mare nu se va reusi incuierea/descuierea usilor.

in plus scaparea mai poate aparea si de-a lungul furtunaselor. poate fi si la o usa (burduful prin care trec si firele de la oglinzi si care se detaseaza printr-o miscare de rasucire - de-a lungul burdufului nu se continua furtunasele, ci burduful preia aceasta sarcina, iar daca nu etaseaza bine....)

nu stiu exact dea aceea ti-am spus sa cauti. cu rabdare si un pic de noroc o sa gasesti unde e problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema, nu am ajuns inca la electrician. Problema este, daca conectez motorasul de la stergator din spate, si pune contactul, pornesc simultan stergatoarele din fata si cu cel din spate, iar cel din spate in loc sa se duca spre stanga in sus, se duce in jos pe tabla... ce poate sa aibe, a mai intalnit cineva problema asta? O zi buna. Astept si pm daca cineva stie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur sunt inversate firele + si - ul. Uita-te la mufa sau la fire motorasul functioneaza in ambele sensuri in functie de polaritate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ink ceva, i-am facut aproape plinul la masina, sa zic ca aveam 48 de litri in rezervor, si am mers cu ea 350KM doar in Bucuresti, si acuma rezervorul este la jumate, este ok? Multumesc .

PS: Vw POLO 3 Facelift, motor 1.0 AUC, buji noi de 500 km(cele vechi, erau cele originale din fabrica, nu fusese deloc schimbate, asa am luat masina), si Filtre de aer curatate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi strengarul pentru completari :)

In legatura cu sonda lambda, n-am patit-o pe Polo, dar pe o Vectra din `90. Avea 15 consumul la drum lung! Si mergea, bineinteles, putin inecat. Cineva bagase un surub mai gros in loc de sonda lambda! :) Si culmea, ne-a mai si vandut-o asa. Ei, la vremea aia nu erau prea multe calculatoare si testere.

La dezmembrari de obicei gasesti pentru Polo sonde Lambda. Nici noua nu trebuie sa fie foarte scumpa daca nu o iei din reprezentanta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ink ceva, i-am facut aproape plinul la masina, sa zic ca aveam 48 de litri in rezervor, si am mers cu ea 350KM doar in Bucuresti, si acuma rezervorul este la jumate, este ok? Multumesc .

inteleg ca nu i-ai facut plinul pana a decuplat pistolul de la pompa. si totusi la 350 de km facuti numai in bucuresti, cu comsum de .. hai sa spunem 9 litri % ai consumat cam 31,5 litri, deci ar trebui sa-ti indice undeva pe la sfert (rezervor de 45 litri, nici plinul facut complet... deci ar trebui sa mai ai undeva in jur de 10 litri de benzina). sau poate ai reusit un consum 7 litri % (o performanta in bucuresti, la care eu nu visez decat la drum extraurban)si atunci ai consumat vreo 24,5 de litri, in cazul acesta acum indicand aproape exact :RO flag:

sau daca vrei sa te lamuresti pe deplin, fa-i plinul pana la decupleaza pistolul(fara sa apesi tzumburucul acela sa umpli si "rezerva") si vezi cata benzina iti intra.

Eu nu am pe polo al meu(an 2000, model 6n2), inchidere centralizata si nici pe vacuum. As putea adapta o inchidere pe vacuum pe el? si daca da ce mi-ar trebui, si niste poze daca s-ar putea ar fi si mai ok. Multumesc.

e destul de complicat pentru ca trebuie sa tragi furtunase la toate cele 5 usi, plus ca pompa de vaccum e destul de scumpa, si unde mai pui ca e si destul de sensibila :angry:

mai bine cauti o inchidere cu actuatoare electrice, si la un electrician priceput ti-o monteaza in 2-3 ore.

sunt inchideri centralizate cu cheie briceag ca si cheile de golf, passat, etc. cauta aici pe forum sau pe net si vei gasi la preturi atractive. iti muti cipul din cheia actuala acolo, copiezi lama la un atelier de copiat chei si vei avea si cheia si telecomada inchiderii la un loc. in plus, in functie de optiunile inchiderii centralizate cred ca vei putea deschide si numai porbagajul din telecomanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci , am pus benzina pana a sarit siguranta de la pistol la pompa, si-mi arata undeva la 36 si ceva de litri, si am mai pus eu la mana apoi inca 2 litrii. Pe bord nu-mi arata full, imi arat cu 2mm sub linia de full, si plus inainte sa pun eram la prima linie alba deasupra la rezerva. Pe talonul vechi imi spunea ca am rezervor de 50 de litrii,acu pe asta nou, nu-mi mai spune nimica. Acuma acul e tot la jumate si am mers 400 km doar in bucuresti(berceni - pipera(majoritar) si in cateva alte locuri, plus ca am mai forjato si eu). Deci sa inteleg ca e ok consumul? (multumesc de raspunsul de mai sus)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna epc si martorul cu o roata derapand la polo 6n 1 mpi-2001?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna epc si martorul cu o roata derapand la polo 6n 1 mpi-2001?

epc - ELECTRIC POWER CONTROL

martorul cu o roata derapand - servo directia problem (parca asa era, nu mai tin bine minte) , verifica nivelul de ulei de servo de la motor, partea stanga, un mic rezervor cu capac verde, desfaci capacu si vei putea citi nivelul lichidului. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

epc-ul... lamurit mai sus.

de regula ramane aprins cand a aparut o eroare chiar daca aceasta a fost ceva trecator, dar poate sa semnalizeze si o eroare mai grava. eu as cauta pe cineva cu un vagcom (ajunge si un model vechi gen 311) si i-as face o scanare. eventual poti sa-ti comanzi si tu cablu de diagnoza (de aici de pe forum sau de pe net) si vei economisi bani pe viitor, la doua trei scanari investitia fiind deja amortizata.

cat despre martor cu o roata derapand... nu imi aduc aminte sa am asa ceva pe bord, si in afara de ESP, piele si trapa am toate dotarile posibile pe un 6N2. oricum ar trebui sa fie in background-ul kilometrajului, la turometru intalnind numai benzina, centura, bateria, uleiul, ceata si apa. dar la kilometraj, cel putin la mine, gasim asa: faza lunga, ceck-ul, EPC-ul, porbagajul deschis, frana, ABS-ul si airbag-ul.

sa semene cu o roata derapand, avem semnul rosu de la frana (rotund, inconjurat de doua paranteze cu un semn al exclamari in interiorul cercului). posibil sa fi ramas fara lichid de frana, sau frana de mana trasa (daca pornesti insa de pe loc in scurt timp ar trebui sa auzi insa biuzer-ul ca si cum ai deschide usa soferului cu cheile scoase din contact si ai avea luminile sau semnalizarea uitata). oricum o scanare cu vagcom-ul va lamuri despre ce e vorba.

ar mai fi ABS-ul aproape identic cu cel de frana dar el apare cu galben, iar in mijlocul cercului apare scris ABS, asa ca e usor de identificat.

si ar mai fi in partea dreapta mai jos (in dreptul gradatiei 200 de pe kilometraj), un semn cu un triunghi si o sageata circulara de la dreapta la stanga, ce inconjoara conturul triunghiului, acesta fiind legat de ESP, dar eu nu am acesta dotare si prin urmare nu se aprinde niciodata, desi daca te uiti atent il poti localiza pe fundalul kilometrajului.

oricum numai o scanare cu vag-ul te va lamuri despre ce e vorba. sau o vizita la reprezentanta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a ramas martorul de la ABS pornit tot timpul.

De la ce ar putea sa fie

Am auzit doua optiuni : una ca e stricat martorul si tine de partea electrica si doi ca ar fi stricat rulmentul de la ABS si in ultima vreme am observat ca la franare brusca nu imi mai tremura pedala ca inainte.

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei se murdareste senzorul de la vreo roata. o scanare cu vagcom-ul te poate lamuri daca asta e problema, inclusiv de la ce roata vine eroarea.

in cel mai rau caz va trebui schimbat senzorul de la acea roata. nu cred sa fie ceva mai complicat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!