Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

Hello,

Airbag-ul are 4 suruburi laterale cu cap in cruce, acestea se afla pe partea laterala a volanului, cate doua in stanga si dreapta, dupa scoaterea acestora, desfaci usor mufa care face legatura intre airbag si sistemul electric, nu forta prea tare clema aia deoarece daca e de naspa. Sub airbag ai o piulita, nu-mi aduc aminte exact dimensiunea pt ca a trecut ceva timp de cand am reparat aceasi problema. Scoti piulita si volanul iese destul de usor dupa. Bun si frumos pana aici, scoti blocul de lumini, are doua suruburi lungi care trec prin blocurile de lumini si stergatoare etc, desfaci contactele si ai ajuns la problema. Acum, blocul de stergatoare are o scarita de plastic alb, daca piciorusul nu mai urca pe toate treptele nu are rost sa fortezi, problema e ca o poti forta sa urce pana sus sa mearga si treapta finala dar nu va sta acolo, va cadea inapoi si nu va mai urca. Piesa se schima cu totul si costa 120 Ron, pe original. Ai grija sa montezi volanul drept si rotile sa fie drepte ca sa nu ai probleme cu directia dupa, in rest toate bune si frumoase. Martorul de airbag va ramane pornit dupa ce montezi inapoi airbag-ul asa ca va trebui sa il resetezi cu VAG-com-ul (mergi la un service pt asta).

Cam atat, zi-mi daca iti iese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc ca ar fi bine sa scoti si mufa de la baterie inainte de operatiunea asta sa nu iti sifoneze look-ul daca sare airbag-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna am un polo 1400cmc 2001 si am o problema ,pentru ca s-a aprins EPC ,sa va spun pe scurt ,prima data am avut o problema cu frana ,adica becurile de frana ramaneau aprinse permanent asta cand am ajuns la Albena am scos borna,dupa care am rezolvat problema ,era blocat swichul de la frana de serviciu ,dupa 7 zile la pornirea spre casa s-a apins EPC-ul ,se stingea se aprindea si la cativa kilometri de casa a ramas aprins nu s-a mai stins de loc,ba am sesizat ca se stingea la curbe mari in munti asta am uitat sa spun ,nu stiu cat de importanat e , ajutatima cu un sfat pot sa ma duc si la un particular sa o puna pe tester???? merci mult anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am un polo 1400 din 2001 benzina si s-a stricat centura de siguranta sofer intrebare ,se poate inlocui cu cea din spate? :rolleyes: .multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca sinte ti in vacanta,asta e!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am o intrebare: polo 6n 2001 cu 2 usi: am descoperit peste oglinda pe plafon o clapeta care se poate da in jos (in centru are ca un fel de senzor). Nu am manualul. Aveti idee ce ii? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat ,am schimbat swichul de la pedala de frana si s-a stins EPC :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Sunt posesorul uni Polo 6N din 1995 cos motor ADX, 1.3 si nu reusesc sa-i dau de capat la o problema:

Pe scurt nu intra lichid cald prin radiatorul de incalzire din habitaclu si am observat ca mai sunt 2 furtune care duc la clapeta de acceleratie, acestea avand aceleasi simptome.Precizez ca i-am scos si termostatul si face la fel. In mers nu are probleme cu temperatura.De asemenea am suflat prin ele si nu sunt infundate.

Am incercat sai fac si aerisirea dar la fel pur si simplu cele 2 furtune care vin din radiatorul mare sunt fierbinti restul caldute spre rece mai ales spre capat ( termostatul e scos ).

Ce ar putea sa aiba? Daca pompa ar avea probleme ar trebui sa fiarba cand merg cu ea dar temperatura nu trece de 90 grade ( aprox ).

Merci anticipat. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta respectiva este un mini parasolar care astupa spatiul de la oglinda.Sa nu te deranjeze soarele. Sper sa nu ma insel.

Modificat de CLI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu recomand GPL. un motor perfect reglat si in parametri consuma putin, pe ansamblu daca iei in calcul instalatia GPL pt injectie care e in jur de 2200 de lei, spatiul din portbagaj practic anulat de butelie la Polo,reducerea puterii substantiala si o gramada de probleme cu pornirea la rece sau iarna pe langa care apar defectiuni cu pompa de benzina si regulatorul de presiune al benzinei care raman prea mult timp nefunctionale ,nu se renteaza.

A, si uzura extrem de rapida a motorului,am un amic care lucreza la un parc de taximetre si stiu clar si precis ca face praf orice motor in 35.000 km, Matiz,Logan etc.

Proud owner of polo 6n2 2001 1.4 mpi 44kw. M-am gandit la fel la varianta cu instalatie gpl. Din cate stiu si din cate am auzit de pe la taximetristi atata timp cat ii faci un schimb de ulei mai devreme si nu ai un motor de cilindree mica gen 990 , sau 1.2 16v nu vei avea probleme. cele 16 v sunt de dimensiuni mici asa ca apa din gpl le va ataca, iar daca ai minimum 1.4 12v e totul ok atata timp cat mai alternezi si pe benzina (asa am auzit de la un mecanic italian) . Intr-adevar o investitie a instalatie de gpl m-ar ajunge la 2200 ron cu tot cu butelie toroidala. Ma gandesc ca poate voi avea noroc sa dau peste un proprietar de 6n2 cu gpl deja instalat a.i. sa imi dea un sfat

ps: o masina veche de 10 ani nu poate sa aibe un motor bine reglat, mai ales daca nu stii "istoria" ei.

Best regards: Claudiu

Modificat de zermacht
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mocanu Gabriel

Salut!

sper sa-mi interpretezi si mie aceste erori si sa-mi spui ce piesa trebuie inlocuita

daca po-ti trimite-mi te rog raspunsul pe adresa de e-mail.....: brozbalaurentiu@yahoo.com

Cu stima,

Brozba Laurentiu

Chassis Type: 6N - VW Polo

Scan: 01 02 03 08 15 17 19 25 41 45 46 55

VIN: XXXXXXXXXXXXXXXXX Mileage: 136080km/84556miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 030-906-032-AUD.lbl

Part No: 030 906 032 CE

Component: ME7.5.10 3541

Coding: 00031

Shop #: WSC 00788

3 Faults Found

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-10 - - - Intermittent

16792 - EGR Potentiometer (G212): Signal too High

P0408 - 35-00 - -

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0001

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 6X0-907-379.lbl

Part No: 6X0 907 379 B

Component: ABS 30 IE CAN V004

Coding: 05603

Shop #: WSC 00788

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 6Q0 909 601

Component: 15 AIRBAG VW5 0004

Coding: 12597

Shop #: WSC 00788

2 Faults Found

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 6N0-920-xxx-17.lbl

Part No: 6N0 920 804 D

Component: KOMBIINSTRUMENT BOO V09

Coding: 00141

Shop #: WSC 00006

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN

Coding: 00022

Shop #: WSC 00788

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 25: Immobilizer Labels: None

Part No: 6X0 953 257

Component: IMMO 0007

Coding: 00001

Shop #: WSC 00003

XXXXXXXXXXXXXXXXX VWZ1Z0Y1016015

No fault code found.

End ---------------------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am un polo 1400 din 2001 benzina si s-a stricat centura de siguranta sofer intrebare ,se poate inlocui cu cea din spate? :rolleyes: .multumesc anticipat

mai era cineva cu aceeasi problema dar solutia nu era inlocuirea cu cea din spate ci,mai ieftin la dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna sunt nou pe forum,si as dori sa intreb cum dau jos blocul de lumini la un polo 6n pentru a schimba ledurile de acolo ca nu se mai aprind... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut eu am un VW POLO din 2000 1,4 16V motorizare AUA iar dimineata daca eu nu o accelerez un minut ca sa se incalzeasca incepe sa trepideze motorul si se aprinde chek imi da detonatii la pistonul unul dar presiunea este buna la toate am duso la servisul SCODA FOCSANI si acolo miau desfacuto iau schimbat supapele si rectificat,inlocuit ulei si tot cei trebuie si apoi injectoare,fisa bujie ,bujii,bobina de inductie,valvola erg,filtru benzina,sonda lamba SI INCA SE UITA LA EA CA LA MASINI STRAINE.Am cheltuit o gramada de bani ,am ramas si cu piese rezerva dar masina tot aceasi problema. CE AR PUTEA SA AIBA... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am doua intrebari pentru cunoscatori.

1- Cand pornesc motorul dureaza cam 2 secunde pana porneste timp in care se invarte doar din electromotor.E normal? Ma refer la faptul ca nu porneste instant in momentul in care incepe electromotorul sa invarta.( sper ca intelegeti ce vreau sa zic)

2- Oglinda laterala (dreapta) e crepata sticla.Se poate da jos doar sticla sau trebuie inlocuita complect cu toata carcasa?

Din ce am mai vazut la unele masini se pot scoate fortand sticla cu o surubelnita lata dar nu vreau sa risc sa rup carcasa.Se gaseste in magazine sau doar la dezmembrari. p1010360i.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna sunt nou pe forum,si as dori sa intreb cum dau jos blocul de lumini la un polo 6n pentru a schimba ledurile de acolo ca nu se mai aprind... :(

blocul de lumini,acela de care aprinzi pozitia si farurile se scoate cu o surubelnita in linie incepand din partea de jos,nu are niciun surub,nimic,dar nu e nevoie sa scoti si grila de aerisire,pe aceea o lasi acolo

2- Oglinda laterala (dreapta) e crepata sticla.Se poate da jos doar sticla sau trebuie inlocuita complect cu toata carcasa?

Din ce am mai vazut la unele masini se pot scoate fortand sticla cu o surubelnita lata dar nu vreau sa risc sa rup carcasa.Se gaseste in magazine sau doar la dezmembrari. p1010360i.th.jpg

nu stiu cam cum s-ar desface,dar de cumparat gasesti pe autokarma de care vrei,cu incalzire sau fara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care aveti POLO 6n2, zis si 6n0 zis si 6nF, zis si POLO 2000, daca aveti intrebari, nelamurii, etc, intrbati-ma! Sunt BCS, am un polo cumparat in iunie 2000, de nou, dela PBN, iar masina este live and kicking!

intrbati-ma de motor, articulatii, ambreiaj, distributie, tuning, penuri, sistem de franzre, demontat/montat aproape orice!!!

daca stiu, va ghidez cu placere

salut am un polo 2001 si de ceva vreme moare la relanti dimineata la pornire.am curatat clapeta de acceleratie dar fara rezultat. alte sfaturi?mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sall sunt nou pe site si am si eu o problema cu vag-comu 409-1. nu merge sa scanez mare lucru cu el pt ca imi arata sa inregistrez produsul cu licenta. am incercat cu crack si tot nu merge imi arata fa fel unregistred. care ma poate ajuta cu vreun cod deasta de activare sau macar cu un sfat ceva? mentione ca am cumparat produl direct de la ei Ross-Tech. multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blocul de lumini,acela de care aprinzi pozitia si farurile se scoate cu o surubelnita in linie incepand din partea de jos,nu are niciun surub,nimic,dar nu e nevoie sa scoti si grila de aerisire,pe aceea o lasi acolo

multam fein...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa dau jos blocul de lumini si sa inlatur ledul ars...acum problema e ca am umblat prin mai toate staiile peco si magazinele de piese auto din oras si nu gasesc modelul de led,cel cu soclu,ca sa il pot schimba...stie cineva pe unde as putea gasi?

:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare am si eu un polo variant 2001 1.4 16V cod AUA si as dori sa te intreine zis b sau cum as putea sch ledul de la grila cu climatizarea daca este bine spus unde comuti rece cald pornesti vent si sch unde vrei parbriz picioare etc...cam care ar fi ordinea de demontat avand in vedere ca este modelul cu bordul gen hatchback fabricat in germ la acea vreme si daca se poate exista in mag de piese de vanzare scut motor de plastic sau aveti vreo idee careva ok multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa dau jos blocul de lumini si sa inlatur ledul ars...acum problema e ca am umblat prin mai toate staiile peco si magazinele de piese auto din oras si nu gasesc modelul de led,cel cu soclu,ca sa il pot schimba...stie cineva pe unde as putea gasi?

:Driver:

iei frumos ledul ars in manuta si in tot "Iasinghtonul" ala o sa gasesti tu un magazin cu piese electronice ,componente,leduri si minuni d'astea si rezolvi daca vanzatorul e priceput in electronica,sau te duci la un electronist si tre sa aiba el un led potrivit pt asta,...e ca si cum i-ai cere unui pescar un ac de pescuit dar el zice ca n-are...poate de dat nu,dar daca ii dai o bere iti da mai multe :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa arata ledul din blocul de lumini...scuze ptr. calitatea foto...

post-96078-0-01861100-1315302306_thumb.j

post-96078-0-57773200-1315302315_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!