Jump to content

Inlocuire volan standard cu volan Passat CC


Ace83
 Share

Postare recomandată

Crăciun fericit! Îmi puteți spune ce cod trebuie sa aibe volanul? Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiupetrescu

Salut !

Eu am un passat b6 ,2.0 DSG cu volan multifunctional , an 2006

As vrea sa montez volanul de b7 cu comenzi si padele si am inteles de la colegi ca am nevoie de un alt calculator de coloana si sa modific cablajul volanului de b7  sa mearga la spira mea+montarea unei rezistente pentru airbag pe placa calculatorului.

Intrebarea mea ar fi ca daca montez unul dintre cele trei calculatoare compatibile si anume :

3C0-953-549-AH

3C0-953-549-AJ 

3C0-953-549-Ak

si fac codarile necesare o sa pot folosi comenzile de pe volan cat si padelele ??

Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Chipurile AK nu se impaca cu DSG in sensul ca nu blocheaza volanul. Deci mai sigur ar fi AH sau AJ pentru tine, cu specificatia ca AH e compatibil si lin 1.3 (volan cu 8 butoane) si lin 2.0 (volan cu 12 butoane).

Dupa ce schimbi calculator, volan complet (volan, airbag, cablaj airbag) si eventual si grupul de manete (maneta de stergatoare sa nu mai aiba butoanele pentru BC), faci codarile, adaptarile la G85 si limita volan si ar trebui sa mearga totul fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar asa este...nu e un ,,moft"....AK nu stie de automate.Daca ai DSG...uita de AK.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiupetrescu

Ok. 

O sa caut AH si o sa revin cu detalii.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/1/2018 at 7:34 PM, nykky42001 said:

Salut. Chipurile AK nu se impaca cu DSG in sensul ca nu blocheaza volanul. Deci mai sigur ar fi AH sau AJ pentru tine, cu specificatia ca AH e compatibil si lin 1.3 (volan cu 8 butoane) si lin 2.0 (volan cu 12 butoane).

Dupa ce schimbi calculator, volan complet (volan, airbag, cablaj airbag) si eventual si grupul de manete (maneta de stergatoare sa nu mai aiba butoanele pentru BC), faci codarile, adaptarile la G85 si limita volan si ar trebui sa mearga totul fara probleme.

Nu ca nu blocheaza volanul... ci nu blocheaza cheia in contact, sa o poti scoate numai cand cutia este in P, la automate/DSG. Asta nu face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiupetrescu

Salut !

In legatura cu schimbarea volanului ( ce am scris mai sus ) , eu am un volan de passat b7 si pe asta vreau sa-l montez .

stie cineva in ce ordine mut firele din mufa ce se conecteaza la spirala ?

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de ce sa le muti? Folosesti un cablaj compatibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 minutes ago, claudiupetrescu said:

Salut !

In legatura cu schimbarea volanului ( ce am scris mai sus ) , eu am un volan de passat b7 si pe asta vreau sa-l montez .

stie cineva in ce ordine mut firele din mufa ce se conecteaza la spirala ?

Multumesc !

se pastreaza ordinea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiupetrescu

Ordinea din mufa mea cea veche sau din cea a volanului de b 7 ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ordinea din cablajul de b7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, azi am finalizat intr-un final de montat volanul, am pus calculator cu “AK”, spira cu litera, eu aveam fara, codat, inițializat G85 si steering limit stop.

Totul perfect functional(comenzi, claxon), dupa un scurt test drive au apărut martorii de ESP si abs in bord, pus din nou vag com-ul, spunea ca inițializarea lui G85 este incorecta.

Am facut din nou procedura pt steering limit stop, s-au stins martorii, am verificat din nou cu vag com-ul, am sters erorile precedente si nu mai aveam nicio eroare permanenta,  insa dupa alt test drive au reapărut, aceeasi eroare.

Cel care mi-a vandut spira a si împărțit-o in mod egal, zicea ca a demontat-o cu rotile virate si nu era sigur daca e Ok.

Sa ai aiba vreo legatura cu problema mea?

Ma gandesc ca se rupea pana acum daca nu era împărțită bine...

Ceva idei?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu era centrata spira...nu te lasa sa faci adaptarea G85..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, fullspy said:

Va salut, azi am finalizat intr-un final de montat volanul, am pus calculator cu “AK”, spira cu litera, eu aveam fara, codat, inițializat G85 si steering limit stop.

Totul perfect functional(comenzi, claxon), dupa un scurt test drive au apărut martorii de ESP si abs in bord, pus din nou vag com-ul, spunea ca inițializarea lui G85 este incorecta.

Am facut din nou procedura pt steering limit stop, s-au stins martorii, am verificat din nou cu vag com-ul, am sters erorile precedente si nu mai aveam nicio eroare permanenta,  insa dupa alt test drive au reapărut, aceeasi eroare.

Cel care mi-a vandut spira a si împărțit-o in mod egal, zicea ca a demontat-o cu rotile virate si nu era sigur daca e Ok.

Sa ai aiba vreo legatura cu problema mea?

Ma gandesc ca se rupea pana acum daca nu era împărțită bine...

Ceva idei?

 

 

Nu, nu se rupe chiar asa usor, sunt unele modele care au mai mult de o tura in plus.

Obligatoriu trebuia sa verifici daca e centrata sau nu.... eu nu as merge pe ce mi-a povestit vanzatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am centrat-o, idee e ca de dimineata am plecat cu ea si au reapărut martorii in bord, am oprit sa imi iau o cafea, am repornit si plecat cu ea, dupa 2 viraje s-au stins...

am scanat si am eroarea asta, am sters-o si acum nu e permanenta, insa sigur va reapărea diseara cand voi pleca cu masina, ceva nu e bine.

 

CC601CC4-12EC-4613-AE50-0238DFEFC539.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU cumva la demontarea calc de coloana ai stricat G85 ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De stricat...mai rar.

@fullspy-da jos G85 si verifica pinii din conectorul lui si cei din calc coloana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa-l fi stricat, am avut AK-ul montat si nu se potrivea spira mea, am mers sa iau alta spira si am pus calc meu inapoi, fara sa am vreo eroare dupa demontarea acestuia.

O sa verific maine daca am + - 5 grade, cu volanul drept, asa spune Ross tech la eroare mea.Eu am montat volanul cu 2-3 dinti mai la stanga fata de semn, sa imi stea drept, posibil sa aiba vreo legatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am demontat tot, remontat, o zi a mers perfect fara erori, astazi a reapărut, posibil sa fie calc defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...din pacate.

Incearca sa-l desfaci si sa-i refaci lipiturile pinilor in care intra G85...poate se rezolva..

Altfel...daca cu calc original merge f probleme...asta highline e defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-a sigilat vânzătorul, mai bine incerc sa il schimb, avea mai multe...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiupetrescu

Salut !

Are cineva second hand calculatorul 3C0953549AH sau AJ ?

Ma intereseaza sa cumpar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!