Jump to content

Teste ULEI


noobsound
 Share

Postare recomandată

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici teste unde se intelege mai bine decat in filmarea baietilor din Ardeal ce "se intampla" pe acolo.

Pe de alta parte , pentru cine stie cat de cat italiana sau "banuieste" facand analogii cu romana, exista in partea a doua, pe care , special am pus-o prima, si rezervele/limitele testului anuntate cu fair-play ceea ce face treaba mai credibila/relevanta.

La testul asta scoate un rezultat incredibil samponul Head&Shoulders, adaugat in rezervorul de lubrifiant.

De ce oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din primele doua de sus nu se intelege nimic, filmarea si explicatiile is jalnice...

in cele italiene vad un plus in faptul ca folosesc greutati si nu forta bratului ca sa controleze forta de frecare,

dar totusi care-i rezultatul testului??? ...sampon? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezultatul este ca samponul are efect mai bun decit orice ulei sau aditiv gen Duralube/Metabond... :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cu alte cuvinte testul zice folositi sampon in loc de ulei de motor. :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da mosule dar numai Head&Shoulders are ungerea mai buna :blah_:

Si incetineste caderea bujiilor :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, Head & Shoulders este cel mai bun la testul asta. din pricina continutului ridicat de zinc.

Insa odata cu asta, ne putem face idee cat de relevant este...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca ati remarcat ca folosesc ulei de motociclete?Deci are legatura cu samponul...mers fara casca par in vant ;) Am mai vazut teste de genul si la duralube si la metabond sunt ciudate rau din anumite puncte de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

testul prezentat este pt unsori nu pt uleiuri cei ce fac altfel de teste gen METABOND SAU DURACLORINMOTOR  se bazeaza pe naivitatea celor invitati la test     testele uleiuri motor se fac pe motoare  si costa de la 1 suta de mii de euro in sus

 

faptul ca lasa un scar mic pe epruveta nu inseamna ca rezista la temperatura, oxidare,contaminare cu combustibil, forfecare,ardere etc etc

 

astept un test cu masuratori la axul cu came la motoare unse minim 500000km in conditii reale cu schimbul la 15000km

 

nu bazaconii cu masina timken.... 

 

iva test astm  sa vad...

 

 

http://www.swri.org/4org/d08/gastests/ivatest/

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Reclama e sufletul comertului. Sa nu uitam primele videoclipuri sosite in Romania dupa revolutie cand un motor inghetat sau din cimitirul de masini pornea la sfert, dupa ce in prealabil se tura un lichid minune.Cata naivitate.

 

Iar eu astazi ma certam cu un mecanic care imi recomanda sa trec la 10w 40 ca un logan MCV doar pentru simplu fapt ca se apropie de 100 000 de km, desi masina este in perfecta stare.La golf am 350 000 de km si tot acelasi ulei folosesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!