Jump to content

Bucse brate


mihai.cezar
 Share

Postare recomandată

Avand in vedere ca mecanicii din ziua de azi nu prea sunt mecanici am o nedumerire si poate ma lamureste cineva. Problema e asa, am o usoara trancaneala la roata din dreapta dar care se aude doar la gropi. Asa am fost la un mecanic mi.a zis ca trebuie schimbate 3 brate adica cel inferior partea din fata si 2 superioare partea de sus fata si spate plus un cap de bara. Acum eu stiu ca la skoda se pot schimba doar bucsele, asta stiu de la cineva care are tot superb. Ce am zis ma duc la magazin de piese auto si intreb. Acolo intreb pe tipi aia daca se pot schimba doar bucsele dar bineinteles ca mi.au zis ca se schimba bratele si ma ajung vreo 7mil toate si 13mil un kit complet de brate marca febi. Bine asta la primul magazin, la a2lea mi.au trantit un scor si mai mare si mi.au recomadat sa cumpar de la primul magazin. Acum intrebarea e se pot schimba doar bucsele sau vin doar cu brate direct ca nu mai stiu ce si cum?...si ma intereseaza un raspuns concret de la cineva care se pricepe sau a schimbat. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

binenteles ca se pot schimba ! te duci oricum dupa cum zici u ca se aude , reiese ca e bucsa de la bara stabilizatoare si poate si bucsa de la brat , nu stiu la tine ce preturi or fi , dar la mine a fost 22 lei pe original bucsa de la bara stabilizatoare si 44 nu mai stiu ce firma bucsa de la brat;)eu aici ma refer la Bora mea ! cred ca la tine ar putea fi mai mari preturile un pic , dar nu dai 7 milioane !! poate 2 cu tot cu manopera si piese ! salut

P.S si schimba 'mecanicul' asta , pentru ca asa sa schimbi un brat complet oricine poate face asta ! salutari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am atasat o pagina web salvata de pe www.vagcat.com . Daca nu te ajuta si iti trebuie altceva de fapt, fa-ti cont acolo ca sa te lase sa vezi cataloagele de piese. E un fel de ETKA online. Din cate vad eu bucsele au coduri separate, deci pot fi comandate separat. La masina mea au venit separat fara nici un fel de problema. Daca nu gasesti la magazinele de piese, mergi la un dealer VW, ei sigur au aceste repere.

Superb 2002.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si recomandare, eu as zice sa iei tot kit-ul si sa faci si o geometrie. Asa, schimband azi o bucse, maine alta, vei plati manopera de mai multe ori, si nici nu obtii rezultate satisfacatoare.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce se intelege prin kit, omului vroiau sa-i bage pe gat bratele complete cu tot cu bucse.

Eu cand am facut operatia asta am schimbat asa: capete bara, pivoti, bucse bascula, bucse bara stabilizatoare, flanse amortizor fata. Toate operatiile se fac in acelasi loc, asa ca e pacat daca tot se demonteaza sa nu pui componente noi. Diferenta la condus s-a simtit foarte mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e o diferenta mare intre ce ai tu pe golf 4 si ce este pe skoda superb...pe golf 4 e la fel ca si pe golf 3 trapez bucse etc...din trapez poti sa inlocuiesti bucsele, insa el are pe masina deja multi-brat, din care nu se poat scoate bucsele si inlocui...doar prin inlocuirea totala a piesei, adica tot bratul! cat despre acea bataie pe care o auzi tu in masina cand treci peste denivelari sau la impacturi mici e posibil 60% sa provina de la bucsele de la bara stabilizatoare, nu sunt scumpe undeva sub 1 mil ambele si sunt simplu de inlocuit.eu zic prima data sa le schimbi si apoi sa vezi ce mai suna pe acolo!

Modificat de blind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ti-a zis ca nu se pot schimba bucsele bratelor la sistemul multi-brat?

Sunt multi pe forum aici care au facut asta si daca cauti la piese auto ai surpriza sa gasesti toate bucsele indiferent de brat.cea mai scumpa este cea de la bratul inferior spate ( tirant) care este undeva la 100lei un producator bun. Restul sunt la preturi mai mici.Spun asta ca si eu urmeaza sa inlocuiesc cateva bucse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa scapi mai ieftin de regula e mai avantajos sa cumperi kitul de brate complet.Daca cumperi sa zicem bratele de jos ceele mari 2 bucati pe un producator bun te duc undeva la 7 mil.Se schimba bucsele la bratele de jos dar e o operatie migaloasa si trebuie facuta de cineva care se pricepe cu o presa buna si care stie sa centreze bucsele bine.Bratele de sus sunt mai ieftine in jur de 130-140 lei bucata pe un producator mai bun.Atentie mare la bratele centrale de jos sunt de 2 feluri con mic si con mare depinde de anul de fabricatie,trebuie cumparate dupa seria de caroserie.

iti atasez si pose cu bucsele si iti dau exemple de preturi;bucsa mare de la bratul de jos incovoiat pe un producator bun lemforder te costa in jur de 125 lei,restul de bucse te costa in jur de 60 lei bucata,preturile incep sa scada in functie de producator.Daca sunt pivotii bratelor nu ai ce face nu se inlocuiesc trebuie schimbat bratul cu totul.Sa fii in garda si sa iti comanzi su un surub de sus de la bratele superioare de regula din 10 masini la 5 nu mai iese accel surub se rupe la demontare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta ziceam si eu, kit-ul complet de brate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un kit de brate pe lemforder e 20 si ceva de mil. cam usturator indata ma trezesc ca si pe partea stanga trebuie sa schimb si peste 2 ani de la drumurile noatre iar schimb kit? pai ce fac arunc chiar asa cu banii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa comanzi febi.De cruiozitare fa un calcul la magazin cat te costa 3 brate si un cap de bara si pune in balanta pretul unui kit de brate.Daca vrei ieftineala master sport made in germany 10 mil setul complet dar calitativ inferior.SUNT BANII TAI tu stii ce vrei sa faci si eu si colegii ti-am dat alternative sa scapi mai ieftin :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabi pe febi un kit e 13mil si ce am eu nevoie e 7mil am precizat in primu post.

teox ms asta vroiam sa stiu. nu iau coduri vroiam sa stiu daca se schimba fara brate ca doar bratele alea trebuie sa le trantesti ca se se rupa si nici atunci. practic bucsele se duc de ficare data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kit-urile slabe risti sa te tina un pic peste 10000 km....cunosc cateva cazuri.

Loemforder e scump....dar tine. TRW e un compromis bun.

Eu am pus brate superioare Meyle HD. Am facut 10000 km si inca nu bat .... Ramane sa vedem cat tin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat anul trecut pe fata toate bratele superioare, capetele de bara si bieletele de directie, toate pe febi. M-a ajuns 12 milioane plus manopera. Din cate am inteles si eu nu e posibil sa schimbi doar bucsele, trebuie schimbate bratele. Cam nasol avand in vedere faptul ca avem niste drumuri de tot rasul. Acum, la un an, trebuie sa schimb si bratele de jos, care ma vor ajunge, tot pe febi in jur de 6 milioane, plus manopera. E scump si mi-ar placea sa schimb doar niste bucse, dar nu se poate, asa ca trebuie sa ne adaptam. Daca totusi reusesti o sa iti cer si eu detalii :) Spor la treaba!

LE: si cum zicea un prieten de-al meu, daca n-ar fi gropi nici nu ne-am da seama ca ne bat bratele :))

Modificat de DarkChild
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bratele se prind pe caroserie prin bucse,pe articulatia suspensiei se prind prin pivoti.De regula in cele mai multe cazuri pivotii sunt vinovati de batai si troncaneli.Eu zic sa ajungi la un menanic bun si sa iti spuna ele ce ai de schimbat..Daca ai norocul sa iti spuna ca bucsele sunt de vina cu atat mai bine scapi ieftin si daca el iti poate da garantie ca bucsele schimbate o sa iasa bine si mai bine.Ceea ce incerc sa iti spun este ca pt viitor e buna investitia cu tot kit de brate. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet , se pot inlocui bucsele bratelor.Daca pivoti sunt in stare buna schimbi doar bucsele. Avand in vedere cat costa un kit nou eu zic ca merita.Decat sa cumpar un kit no name de 10 mil mai bine schimb bucsele si ies mai bine plus ca vor tine mai mult.Eu o sa fac asta si in functie de timp poate fac si un diy.

Acum fiecare cum vrea. numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te hotarasti sa schimbi bratele, nu risca FEBI. La capitolul suspensii sunt dezastru.

Cum zicea si Florin, incearca ceva calumea daca nu vrei sa dai banii de 2 ori pe aceleasi piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu o sa fac asta si in functie de timp poate fac si un diy.

Ar prinde tare bine un DIY.

Eu am doua bucsI duse si nu as schimba bratele integral. Diferenta de la 100ron bucsele la aprox 400ron bratele e destul de consistenta.

Modificat de teoX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat eu tot kitu si m-a tinut fix 2000 km,si daca nici eu nu am mai mers incet la gropi,inseamna ca n-a mai mers nimeni.Am fost la un strungar si cand le-a desfacut aveau plastic in locasul de la pivoti.Pai cum sa tina?Am reconditionat pivotii,25 ron buc,si nu mai am probleme.Bucsele cad mai greu,pivotii bat la gropi.Un kit cat de cat e peste 2500 roni.Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam cati km tin articulatiile?Tin 80000-100000km? Nu de alta dar sa stiu cam pe la cat sa o marit.Acu' am 38000km si cred ca o sa o mai tin un an doi ,deci maxim 20000de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bratele originale au inceput sa-mi bata la 150,000 km.Am dat jos si aveau joc doar cele superioare.Pe celelalte le-am schimbat la 180.000.Capetele de bara la 200,000 km nu au gram de joc.

Modificat de claudiu_gl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

azi mi-am inlocuit capetele de bara singur, deoarece am observat ca mai rar mecanici seriosi...asadar am blocat volanul si am slabit surubul de fixare,dupa care am desurubat capul de bara respectand intocmai nr. de spire...si am constatat ca nu am modificari, in cazul asta mai este nevoie de GEOMETRIE !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, eu am un Golf 3 din '95 1.9 TDI, ai idee cat m-ar costa sa schimb tot ce ai schimbat si tu la al tau Golf 4?

Piesele si manopera, binenteles, sau, daca mai tii minte cat te-a costat pe tine toata treaba asta?

Multumesc

{

Reply to gabyte00 :

Depinde ce se intelege prin kit, omului vroiau sa-i bage pe gat bratele complete cu tot cu bucse.

Eu cand am facut operatia asta am schimbat asa: capete bara, pivoti, bucse bascula, bucse bara stabilizatoare, flanse amortizor fata. Toate operatiile se fac in acelasi loc, asa ca e pacat daca tot se demonteaza sa nu pui componente noi. Diferenta la condus s-a simtit foarte mult.

}

Modificat de daveed01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!