Jump to content

kit distributie


limac
 Share

Postare recomandată

eu zic sa schimbi si pompa de apa , chiar daca nu iei HEPU , macar valeo sau airtex....sau graf...dar mai bine schimb-o.manopera e tot aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat kit de distributie Contitech+ pompa apa Airtex-520 ron, ma mai costa 150ron manopera. Problema e ca trebuie sa schimb distributia prematur, nu am nici macar 60k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce prematur?Cine ti-a spus sa schimbi distributia la 4 ani si 60.000km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O rola de la cureaua mica, care scartaie de ceva timp si e in pericol sa se gripeze. Stiu f bine ca limita pt distributie e 90k sau 6 ani, dar nu pot risca sa astept pana ajung la una din cele doua limite.

Modificat de firestorm1312
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur masina are km reali?La cureaua mica de la axele cu came ai doar 1 intinzator si cureaua...nimic altceva.Sigur zgomotul provine din zona respectiva?

Ma cam indoiesc eu ca la 60.000km cu 3 ani vechime,ai probleme cu distributia...originala...

post-64586-0-01433900-1359794076_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnul meu, masina este luata din reprezentanta de noua, iar eu nu am fost atat de nebun sa ii dau km inapoi. Sunt f sigur de ceea ce spun. Am schimbat rola si cureaua de la alternator, crezand ca aceea face asa (si rola de la cureaua de accesorii era praf). Am pornit masina fara cureaua de la alternator si am constatat cu stupoare ca inca mai scartaie ceva. Dupa ce am desfacut capacul la distributie am descoperit ca zgomotul provine de acolo. Am identificat care rola scartaie si aoi am gresat-o cu spray. Sunetul a disparut, dar pt vreo 3 saptamani.

Modificat de firestorm1312
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnul meu,cine te-a invatat sau sfatuit sa dai cu spray (degripant/gresant)la rolele de distributie?Destul de multe defecte premature la o masina cu km si vechimea asta.Speli motorul des la spalatorie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omule, nu mai cauta scuze fabricantului! Nu m-a invatat nimeni, dar asa am vazut care este rola cu pricina (am nimerit-o din prima). Asa ceva se poate intampla si la case mai mari si sa o mai lasam naibii cu mitologia " lucrul nemtesc tine o sfesnicie", mai ales cel facut pentru Romania. Motorul este ca atunci cand am ridicat-o din reperzentanta, adica nu l-am spalat.

Modificat de firestorm1312
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omule, nu mai cauta scuze fabricantului! Nu m-a invatat nimeni, dar asa am vazut care este rola cu pricina (am nimerit-o din prima). Asa ceva se poate intampla si la case mai mari si sa o mai lasam naibii cu mitologia " lucrul nemtesc tine o sfesnicie", mai ales cel facut pentru Romania. Motorul este ca atunci cand am ridicat-o din reperzentanta, adica nu l-am spalat.

Destul de multe defecte premature la o masina cu km si vechimea asta.

Cum iti pare fraza asta postata de mine?Iti pare ca iau apararea grupului vag?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu asta am vrut sa zic, desi asa a sunat. Te inteleg, sa nu crezi ca se poate intampla asta, nici mie nu mi-a venit sa cred. Oricum maine o sa ii pun noua distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi pe la ce service din Focsani o sa aterizezi. Majoritatea sunt paraleli cu mecanica, in general.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimb cu garantie la lucrare si piese. Stii acum nici nu o sa plec din Focsani pt asta. Si sa nu spuneti ca sunt naiv cu garantia, stiu foarte bine ce inseamna garantia in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Am facut schimbul distributiei si am gasit o rola intinzatoare ciobita. Curios a fost ca rola pe care o banuiam bolnava nu parea uzata, asta atat cat m-am priceput eu sa observ.Curele erau ok. Oricum am scapat de scartaitul ala deranjant si sunt mai linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ce am spus,ma miram ca rola aia sa prinda asa repede uzura.Rola ciobita cred ca a avut un defect de fabricatie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Persoana de la care am achzitionat kitul de distributie, m-a intrebat de la inceput daca schimb distributia prematur pt ca s-a ciobit rola x. Am spus ca nu ci pt ca scartaie o rola, iar el mi-a spus ca e o problema generala la acest tip de motor cu rola care am gasit-o ciobita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut.am luat un golf 5 plus 1,4 benzina 16 valve BCA .din  martie 2006 adus din germania.Conform celor scrise in cartea service in 2008 la 30.211 km i s-a facut doar schimb de ulei.In anul 2010 la 61.827 km. i s-au schimbat toate (sunt bifate toate casutele de la JA)Acum cateva zile am schimbat eu la 93.000 km ulei si filtre.Intrebarea este:trebuie sa schimb si distributia?acele casute sunt bifate dar ,ma gandesc ca puteau fi bifate si la mishto in cartea service.Masina merge f.bine nu am probleme cu ea.Am fost la un prieten mecanic si mi-a zis ca nu are cum sa verifice distributia decat daca desface si asta inseamna sa o si schimbe!stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are un capac cu 2 cleme care trebuie desfacut...nu e mare inginerie.Desface capacul respectiv si vede cum arata cureaua mica si cureaua mare...eventual lasa si motorul sa mearga cu capacul scos si vede cum arata cureaua pe toata lungimea ei...

Pe cartea service distributia apare scrisa separat cu anumite specificatii...si daca a fost facuta la o reprezentanta trebuie sa ai pe masina stikerul unde sa apara numarul de km la care a fost schimbata distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

el mi-a zis ca e complicat fiindca acele caneluri ale curelei sunt pe interior si nu se pot vedea eventualele crapaturi(chiar mi-a aratat cum se vad acele crapaturi la o curea uzata ce o avea prin atelier).pe cartea service nu apare nimic decat sunt bifate acele rubrici .Unde pot gasi acel sticker unde sa apara nr.de km.cand a fost schimbata distributia?Nu am gasit decat unul ptr.ulei sub capota si altul tot ptr.ulei pe stalpul portierei din fatza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O curea schimbata relativ recent..1-2 ani isi pastreaza inscrisurile pe ea(inscrisurile sunt pe exterior),o curea veche si prapadita nu mai are inscrisurile respective care dispar din cauza uzurii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate observa acea curea doar cu deschiderea capotei ?

Si eu as vrea sa vad in ce stare este cureaua existenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.Trebuie sa scoti carcasa filtrului de aer si apoi capacul(aparatoarea superioara de plastic)distributiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

In decembrie am cumparat si eu un Golf 5, 1,4 16V, motor BUD din august 2007 cu 50.000 km la bord (am facut o diagnoza completa si par a fi reali).

Baiatul de la care am luat-o mi-a spus ca nu a schimbat nimic la masina in afara de placutele de frana si lichid si uleiul de motor.

Ma gandesc sa ii schimb distributia in primavara, am gasit la o firma din Galati set complet Contiteh (role,curele si pompa de apa) la 700 lei si un service cu manopera de 150 lei.

Dupa zile intregi de navigat pe net, am gasit informatii diferite in legatura cu numarul de role (ca sunt 2, ca sunt 3)- pana la urma, care este adevarul?

Trebuie sa cumpar si antigel si ulei pentru motor cand am sa fac operatiunea?

Garantia pentru setul de distributie este valabila numai daca iau factura de la service-ul care o monteaza/

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru garantie, atat pentru lucrare cat si pentru kit-ul achizitionat separat este indicat a cere factura...daca nu---> la revedere garantie. Ahh, sa nu uit, trebuie sa fie un service agreat RAR in ochii OPC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kitul de distributie trebuie sa contina 2 curele si 3 role. Cred ca mai trebuie sa schimbi si cureaua de accesorii (dar asta nu e urgent) care mai are inca o rola. Pompa de apa la 50000 km, nu cred ca ar trebui schimbata, nici curelele, daca nu ai probleme la ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!