Jump to content

Pierderi / scurgeri ulei Golf 5 1.9 TDI


gabrielos82
 Share

Postare recomandată

Am avut la fel si eu si s-a rezolvat cu schimbat garnituri la pompa de vacuum si cu silicon la mufa rotunda de plastic care intra in chiulasa. La mufa trebuie sa o degresezi bine inainte.

Dar cel mai sigur spala bine motorul si urmareste pe unde ai scurgeri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie inlocuite garniturile la pompa de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc baieti , ar fi bine sa scap doar cu acele garnituri  , initial m-am gandit la turbo , dar vad ca sursa scurgerilor este in partea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut similar si am schimbat garnitura la capacul motor + garnitura de la pompa tandem.

De atunci, totul ok.

Bafta!

Modificat de costin_lori
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, am o problema cu scurgerile de ulei. Se formeaza picaturi in 2 locuri, pe care le-am incercuit in poza. Nu imi dau seama de unde vin. Ma puteti ajuta cu idei?

Masina e un touran, 1.9 cod BLS. Pe aria masinii nu este topic dedicat, asa ca m-am gandit sa postez aici.

Ce rol are si intre ce piese face legatura furtunul ala gros?

 

IMG_1175.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

     Bună, cum a zis colegul mai sus, nu am găsit alt topic, voi posta și eu aici, sper să nu deranjeze pe nimeni.

Am un Golf 5 2.0 TDI bkd, are în jur de 217.000km, cam 6000 făcuți de mine. Filtrele au fost schimbate de fostul proprietar de la care am luat mașina și avea aproximativ 1500 km făcuți. Nu știu atât de bine cum stă treaba cu schimbarea și completarea uleiului, dar pe la mijlocul lui noiembrie, după 3500 km, mi-a apărut Check oil level. Ajunsese la minim, ulei n-aveam la mine să completez, la două zile după am cumpărat 1 litru de Castrol 5w40 Edge turbo diesel și am completat. Din noiembrie până acum trei zile am completat pe parcurs și am și terminat litrul de ulei. La Dop Motorsport, când și-a făcut un prieten soft la mașină, mi-a recomandat Valvoline 5w30 Synpower XL-III C3. Din nou, n-am idee dacă ăsta ar fi mai bun și golful pur și simplu, pe lângă faptul că pierde, și consumă sau doar pierde și e ok 5w40.

 

Pe scurt, mașina pierde ulei, am mereu scutul ud în dreptul unui furtun și în dreptul unui simering (?). Atașez poze, n-am avut când sau, mai bine zis, n-am știut unde mai exact să merg să nu imi pierd timp aiurea și bani, așa că sper să mă poată ajuta cineva cu un răspuns.

 

Mulțam fain

unnamed1 (1).jpg

output (2).jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Se da următoarea problemă. Pe la îmbinarea turbinei cu furtunul de la filtru de aer am ceva ulei,nu mult dar este acolo și mă enervează.

Uleiul cred că vine din epurator ,si întreb....

Schimbarea epurator ului ar trebui să oprească această scurgere,sau să schimb garnitura care etanseaza la turbina?

Dacă acea scurgere nu ar fi acolo acel ulei care nu este captat de epurator ar merge pe admisia turbinei ,nu ar face rău turbinei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Ca și rezolvare, pentru că nu am mai apucat să răspund, în cazul în care ar ajuta pe cineva, problema a fost furtunul de la intercooler care avea două negrese fix 

în punctul în care se îmbina cu celălalt furtun, iar din a doua poză problema era egr-ul căruia îî lipsea o garnitură.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Sper că nu e mort topicul de tot.

Vara trecută m-am trezit cu pete consistente (zic eu) de ulei pe locul de parcare. Nu mi-am putut da seama de unde curge/pierde, nivelul la ulei abia dacă scade, față de câte pete erau.

 

Așa că, le-am luat cu mecanicul băbește, m-am enervat și am schimbat cam tot ce se poate (garnitură capac, garnitură pompă tandem, egr, răcitor ulei, distribuție). Toate bune și frumoase după manoperele astea "ieftine", toată iarna nu am găsit nici măcar o picătură pe locul de parcare până AZI, când iar mi-am pus mâinile-n cap.

 

NU văd pe unde scapă, e uscat oriunde mă uit de deasupra. O să o duc iar la mecanic să se uite dedesubt, că oricum va trebui să dea jos scutul metalic și nu e chiar plăcut🤦‍♂️

 

Până atunci..are cineva vreo idee,unde puii mei să se mai uite că mă seacă de mor?

 

Menționez că poza este dinainte să "rezolv" problema din vară. Acum sunt doar câteva picături..dar SUNT!

 

Mă tot gândesc un pic logic (sunt medic, nu am treabă cu mecanica), pe timpul iernii furtunele se contractă și poate de asta nu a scăpat nimic, iar azi cum au fost 16-17 grade și a stat în soare, să se fi dilatat vreun furtun pe undeva suficient cât să dea drumul la "robinet"?

20211024_160125.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, Detin un vw jetta din 2006 motorizare 1.9 tdi si am scurgeri de ulei sub masina in partea stanga a motorului, de acolo se scurge.Pun undeva la 1l la 700 km.Este foarte mult, ce ar putea fi.Specific si ca am ulei destul si in furtunul inter cooler.Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare,

 

Scriu aici in speranta ca cineva a mai avut o problema asemanatoare si poate sa imi spuna cum ar trebui sa procedez.

Am o masina VW Jetta 1.9TDI din 2007 de aprox. 3 ani timp in care am facut toate schimburile la timp (revizii 10k sau un an) dar la aproximativ 5-6 luni de la revizie arunca uleiul afara pe la capacul de la filtru de ulei. Este a doua oara cand se intampla asta cam la un an distanta intre evenimente. Prima data mecanicul a spus ca a fost incalecat filetul de la capacul filtrului si de asta a pierdut uleiul pe acolo desi nu cred varianta asta pt ca in cazul in care era infiletat gresit ar fi trebuit sa piarda ulei chiar dupa revizie nu la 6 luni distanta (am inlocuit capacul cu unul nou) Zilele trecute am patit acelasi lucru, dupa un drum de aproximativ 3 km prin oras cand am ajuns acasa si am lasat masina pe tortuar s-a facut balta de ulei dedesupt. Nu s-a auzit nimic ciudat, nu am avut martor de ulei aprins in bord, motorul functiona si se auzea cum trebuie sa se auda.Tin sa mentionez ca in momentul in care se intampla asta se face balta sub masina, nu doar se prelinge ulei in cantitati mici. 
Daca are cineva idee din ce cauza se intampla asta va rog sa imi scrieti.

 

Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!