Jump to content

Masina mea,LWR-itza


Laurentiu_LWR

Postare recomandată

La legarea in serie curentul e acelasi. N-ai de ce sa pui fir mai gros. 

Dar pentru lumina uniforma, e important ca becurile sa fie identice. 

Link către comentariu
  • 1 month later...
Laurentiu_LWR

Azi am profitat de timpul liber si de soarele arzator de pe cer si m-am apucat sa schimb discuri/placute pe spate...

Piesele le aveam de ceva timp...si daca tot am putin timp liber am zis sa fac si o revizie la etrieri...

I-am demontat aproape bucatele si am inlocuit apropape toate garniturile din el...spun aproape pentru ca a mai scapat una care nu am reusit sa ajung la ea..

Imi trebuie un cleste special si nu am mai vrut sa dau 100ron pe el :))

Procesul acesta nu este foarte usor si m-a cam chinuit aproape toata ziua pentru o parte...in sensul ca un sfert de zi am stat cu diverse discuri de sarma puse pe bormasina si tot nu s-a curatat cum vroiam eu...:(

Maine urmeaza si partea stanga...si poate mai multe poze :))

20160801_122404.jpg

20160801_124248.jpg

20160801_124253.jpg

20160801_161410.jpg

20160801_173452.jpg

Din pacate discul fiind mai mic...nu se mai pastreaza efectul de simetrie dintre elipsa si bratele jantei :(

 

Link către comentariu

Arata bine si o sa se simta diferenta.Si eu am avut pitici cu discurile/franarea,greieri la franare,placute de proasta calitate si jantele toate de praf... si am schimbat toate 4 discurile,placutele,inlocuit fiecare piesa necesara,etc desi puteam face eu operatiunea, e cam migalos si am optat pt service,dar se simte franarea acum fata de inainte,diferenta e enorma,daca apas tare musc din covrig (volan) :)

 

Link către comentariu

erau praf discurile, asa le-am avut si eu.

cred ca motivul e tot de la acele culise.

Link către comentariu

Si cum iti explici faptul ca ...aveam culise bune si etrierii tot s-au blocat? Si asa aveam si eu discurile... 

Din cate am vazut eu, multi mecanici baga vaselina in culise. Vaselina normala. Vaselina normala se oxideaza si blocheaza culisele. In plus, daca bagi multa vaselina (chiar si cuprata, siliconica, ceramica...) se formeaza vid si culisele se blocheaza.  Trebuie doar unse putin si atat. 

Link către comentariu
On 16/05/2016 at 4:59 PM, Laurentiu_LWR said:

Gata...am adunat toate piesele...

20160516_165309.jpg

Timp sa am si ma apuc de faruri:D

55 cu transport a fost mastic-ul...ca poate sunt curiosi...:!P

Sunt eu curios, insa sunt curios sa stiu de unde l-ai luat? Eu am gasit la 150lei :| 

Link către comentariu

Pe google am gasit cu 150lei ;) Laurentiu_LWR spunea ca a gasit cu 55lei cu tot cu transport...

Link către comentariu

Buna treaba Lau !

georgebz - iti raspund eu : placute ATE / discuri ATE Powedisc

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Intr-adevar am mers pe placute ATE si discuri Ate PowerDisc...

Pot spune ca aprope am terminat cu franele...mai am sa schimb lichidul si m-am linistit...

Pe partea stanga am avut putin mai mult de munca deoarece etrierul era blocat si a durat mai mult pana am reusit sa il deblochez...dar am schimbat toate garnitirile..am uns ce era de uns si simt ca am facut treaba buna :))

Din pacate "norocul" a fost si de data aceasta de partea mea...:(

Din dorinta de a curata cat mai bine fara sa imi dau seama am insistat cu peria de sarma pe suprafata unde se conecteaza conducta cu lichid de frana...rezultand un mic santz de care am aflat abia cand am inceput sa fac aerisirea...tasnea lichidul pe acolo intr-o veselie :))

20160802_140738e.jpg

Dar cu ajutorul lui @Emy D am slefuit pana am refacut suprafata perfect plana...

Poze :)

20160802_123224.jpg20160802_123231.jpg

20160802_135631.jpg20160802_135812.jpg

20160802_140721.jpg

20160802_140731.jpg

 

Cum ziceam...de la departare nu se vad ce discuri sunt...:(20160802_195216.jpg20160802_201610.jpg

Astept sa se faca rodajul...si sa ma bucur de ele :D

Drumuri bune :)) 

 

 

Link către comentariu

Daca tot te-ai chinuit sa ii dai jos , trebuia sa ii si vopsesti.  Nota 10 pentru efort :icon_thumright:

Link către comentariu

Asta i-am zis si eu, insa dupa toata munca si timpul acordat (+diverse probleme)...se pare ca nu a ramas chef  si energie si pentru asta :D

Link către comentariu

Etrieri+aparatoare disc daca tot e vorba de vopsit :) si aveai acces usor

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Asa era frumos dar nu mi-a placut cum s-au curatat...si chiar nu am vrut sa acopar rugina/mizeria cu vopsea :(

Link către comentariu

bravo!

multi ignora franele spate, insa dupa ce le faci o revizie serioasa, franarea devine mult mai echilibrata

Link către comentariu

Am observat ca placutele vechi nu ''calcau'' pe toata suprapata discului desi mai aveau ceva ''carne''...implicit discurile uzate partial...sunt curios daca se va rozolva acum ca ai schimbat si culisele la etrieri ori va fi aceiasi poveste ca ar fi pacat...sa mai arunci un ochi din cand in cand si sa vezi daca face ''oglinda'' pe toata suprafata discului :).

Link către comentariu

Alea nu calcau pentru ca etrierii erau blocati. (garniturile pistonaselor umflate, vaselina oxidata in culise, etc). Acum ca s-au inlocuit garniturile si culisele, s-a pus vaselina buna, totul e ok. Si da, calca pe toata suprafata, ca vopseaua de pe disc s-a curatat uniform. 

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Cum zice si Emy...pare sa fie totul ok acolo...dar o sa mai arunc un ochi din cand in cand...

Oricum...etrierul spate este mult mai complex decat pare...si sunt sigur ca revizia aceasta i-a prins bine :)

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Am reusit azi sa schimb si lichidul de frana...si multumesc si aici lui @Florin@Caractere

S-a inlocuit absolut tot lichidul de frana...aerisindu-se inclusiv pompa de ambreiaj...

In urma operatiunii franele acum par sa fie ceea ce trebuie...tin mult mai bine si raspund mult mai repede...si nu stiu daca este efect placebo dar si pedala de ambreiaj parca este mai moale...mai ok decat inainte...

Cenusareasa printre bolizi :)) 

20160808_125830.jpg

 

Link către comentariu

ce lichid ai pus ? textar ? eu de ala am pus si mie se pare putin cam dubioasa pedala de frana...cei drept mecanicu nu a vrut sa imi aeriseasca si ambreaju ca cica nu se baga...

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Baietii au pus ATE SL6 Dot 4

lichid.jpg

Cu textar am completat eu cat am pierdut cand am dat jos etrierii dar s-a inlocuit tot si s-a pus ATE

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
Laurentiu_LWR

Concediu din nou... :))

Azi am facut transfagarasanul cu popas la Sibiu...

Masina se comporta foarte ok cu noile frane...sunt multumit de ele...

Farurile le-am refacut si acum chiar sunt multumit si de ele...lumineaza chiar bine,si am rezolvat si cu semnaizarile..acu se vad si ziua...

Din pacate fiecare concediu vine si cu o boacana...mi-a pleznit burduful de la capul de planetara dinspre cutie si motoru e plin de vaselina:(

Urmeaza Sighisoara...Cheile bicazului...Salina Praid...cu popas la Bacau unde sper sa rezolv problema fumului alb la pornire...

 

20160826_191500.jpg

20160826_191431.jpg

20160826_191403.jpg

20160826_181632.jpg

20160826_181446.jpg

20160826_170113.jpg

20160826_165921.jpg

20160826_165836.jpg

Link către comentariu
  • Laurentiu_LWR a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!