Jump to content

Masina mea,LWR-itza


Laurentiu_LWR

Postare recomandată

Cati ani si KM are debimetru de aer?

 

sunt sigur ca mai gasesc niste chichite ca sa mai trag consumul in jos, nu garantez  dar incerc,,,cea ce iti pot garanta este ca nu voi reusi sa o fac sa merga fara motorina....stii nimeni nu e perfect, nici macar eu.

 

Cea mai mare multumire este ca ai facut acest pas si ai mers la Vali asfel mi-ai confirmat teoria, la un moment credeam ca de dai la fund sa nu te atingi de turbo..

 

Bafta batrane si o Dunimica placuta!

Modificat de Rune
Link către comentariu

Curatarea, nu schimbarea debitmetrului (fara "samsarire" - @Rune stie la ce ma refer, ca el m-a invatat :) ) mi-a scazut consumul cu ceva peste 0.5l/100km.

Prin insurubarea unui surub - la care surub mai exact te referi? :D VGT?

Link către comentariu

Fiind topicul meu am ultimul cuvant:))...surubul de stop de la reglajul turbo...

As avea rugamintea sa nu dezvoltam aici chestia asta...vorbim pe PM...in  aria tehnica...unde doriti...dar nu aici...

2015 va fi un an bun cum spuneam :))

Link către comentariu

Am facut-o si pe asta:D

Stiu ca nu a fost o afacere prea buna dar la mine afacerile proaste aduc fericirea:))

Nu sunt intr-o stare foarte buna dar la cat le-am cautat nu am mai stat pe ganduri:))

Pana le voi pune pe masina vor arata ca anterioarele...

post-14266-14220209191941_thumb.jpg

Link către comentariu

ai trecut la spyder ...sunt frumoase ...pe 17 sunt? cred ca sunt mai mult murdare decat zgariate 

Modificat de bls luci
Link către comentariu

Sunt pe 16...nu am vrut eu pe 17 din mai multe motive...

Sunt foarte murdare...dupa ce le curat vad stare lor dar se vede clar ca au fost vopsite la pistol sau spray...

Link către comentariu

In teorie da...dar as incerca altceva...pentru sugestii/sfaturi va invit aici

http://vwforum.ro/topic/52486-reconditionare-jante/?p=2506148

Daca nu reusesc le sablez si vopsesc electrostatic exact ca pe anterioarele...mi-a placut argintiu perlat...care cand se murdareau deveneau gunmetal:))

Link către comentariu

Cum ziceam...din punct de vedere financiar nu a fost o miscare prea buna trecerea de la Montreal la Spyder...adica am mai pus 100Ron la ce am luat pe Montreal...si da...cel mai probabil se mai adauga si reconditionarea de 500ron...

Link către comentariu

in cazul asta nu te inteleg pt ca sunt similare la aspect :))

afacere buna era sa vinzi alea, sa le iei pe astea si din ce ramane sa le vopsesti. eventual mai pui 1-2 mil ca deh, moftul tau

Link către comentariu

:)) Dar eu nu am vrut sa fac o afacere...am vrut sa imi fac un moft...si mofturile costa...

Intr-adevar...sunt similare la aspect dar foarte diferite la detalii si sunt genul de om care pune accent pe detalii...ca daca stai sa te gandesti toate jantele sunt la fel...ca sunt din aliaj...dar detaliile le diferentiaza...:P

Link către comentariu

Nu stiu eu sa merg cu 17 :)) plus ca nu am gasit modelul asta cu tot cu cauciucuri...am gasit cateva cu alte dimensiuni decat 225/45 si nu vroiam asa...

Stiu ca arata jalnic...dar dupa reconditionare o sa va placa si voua:))

Link către comentariu

In plus ptr 17 iti trebuie si un dentist bun...

De sablat ar fi indicat cu bicarbonat in asa fel sa nu iei deloc din material.

Bafta

Link către comentariu

Bv, frumoase jante ! Ti-am vazut ieri masina parcata pe str fabricii ( militari ) si ar fi cazul sa ii iei si niste aliaje pt iarna, sa arate bine tot timpul :D

Link către comentariu

Merci...ieri am fost toata ziua in Fratelli...cel mai sigur ai vazut-o alalteieri...ca acolo o tin cand nu am chef sa platesc parcarea in Sema...

Ma gandeam la niste Avus 1 pentru iarna dar ar fi opulenta prea mare:))

De sablat Sorin o sa se ocupe cei de la reconditionari...nu ma bag peste ei :)...oricum din cate am vazut la capitolul borduri si julituri arata mult mai bine ca anterioarele...

Link către comentariu

Am inteles piticii... am inteles discurile dar strict janta vs janta Montreal II >>>>> Spider.

Spiderul are ceva ce nu-mi place, pe bora cat de cat merg, pe golf... sunt prea din topor cumva cu linii prea drepte parca ceva le lipseste...

Link către comentariu

Ai vazut Spyder pe vre-un Golf sau Bora sa iti faci o idee?:))eu nu :P

Am vazut si eu ca are linii cam drepte...dar o sa vad mai exact cand le pun pe masina....

Link către comentariu

Am fost pus pe a mea de proba... n-am facut poze ca n-am vrut sa-mi amintesc :D

Erau pe 17 ce-i drept dar... tot asa arata si pe 16. Bora are alte linii nu e asa rotunda ca G4, s-ar putea sa dea bine!

Link către comentariu

De unde ma uit eu, arata bine si pe Golf4...

 

HPIM0889.jpg

 

Sa le stapanesti sanatos si sper sa le rezolvi cat mai usor :icon_thumleft:

Link către comentariu

Da toni...depinde de gusturi...

Esti tare...pe bora nu gasesti?:D

Link către comentariu

Si crezi ca pe 16 nu se vad la fel? :P sau nu sunt la fel de drepte?:))

Link către comentariu
  • Laurentiu_LWR pinned this topic
  • Laurentiu_LWR unlocked şi unpinned this topic
  • Laurentiu_LWR a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!