Jump to content

Masina mea,LWR-itza


Laurentiu_LWR

Postare recomandată

Al doilea este cam de forma....cu cel original picura bine...si asa le-am montat si pe celelalte...

Si eu ma gandesc la T...dar..naiba sa il ia...filtrul e schimbat prin august...si de fiecare data pun Oringurile noi care vin cu filtrul...

Link către comentariu

Laurentiu, undeva candva am luptat si eu cu acest tip de problema, intrebarea este cand schimbi Oringurile cum , cu ce le scoti pe cele vechi?

 

Eu am rezolvat prin schimbarea T ului, si de atunci am schimbat si sistemul de extragere  a O ringurilor vechi.

 

Am observat de cand ai schimbat filtrul  motorina in canalul circular al filtrului

Link către comentariu

Mereu imi place sa ascult la tine... :)

Ultimul schimb am extras cu o trusa de genul...

https://www.magazinulcuscule.ro/scule/scule-diverse/yato/yt-0839-set-universal-de-cirlige-cu-maner

Dar pana atunci cu ce am avut la indemana...de ce spui asta...dezvolta :) tu cum le extragi?

Si o poza din seara asta :)

post-14266-0-02929400-1417819428_thumb.j

Link către comentariu

Setul este perfect numai ca trebuie sa eviti sa intri cu ele sub O-ring ptr a il extrage.

 

Undeva candva si eu scotem O-Ringurile cu ce gaseam la indemana, ei bine asa a inceput lupta cu porniri greoaie, scapari de motorina la filtru etc etc.

 

Rezolvarea a fost inlocuirea completa a termovalvei ( stiu ca in Ro e cam scumpa...)  si pe cea veche am studiat-o putin sub microscop si am ramas uimit ce zgarieturi avea de la extractia O-ringurilor cu surubelnita...

 

DE aceea cand scoti un O-ring cel mai corect este sa il  tii cu degetul mare si cu degetul aratator, cand el este inca pe canal, apesi si impingi pana cand  se extinde in spate si formeaza o bucla in fata, apoi intri cu ceva subtire in bucla si il extragi de pe canal fara a atinge canalele O-ringului

 

Inceperea injectiei este putin cam intarziata, de aceea incerca cu un unghi de sincronizare de  - 0.6

 

Poate  un unghi de sincronizare negativ schimba putin si compensatiile la injectoare ( la primele 2  este ceva mai mare compensarea)  un alt lucru daca dupa ce incerci cu un unghi negativ si esti multumit poti sa te gandesti si  refacerea reglajelor la injectoare poate mai imbunatatesc corectiile, nu pot baga mana in foc der merita incercat.

Daca dupa aceste reglaje compensarea continua sa fie mai mare pe primii 2 cilindri te poti gandi la injectoare, dar am o presimtire ca e din reglaje.

 

Cat despre coliere de furtun nu sunt cele mai bune si estetice cauta coliere ce se strang cu clestele de cuie sau patentul de taiat sarma, filtru de motorina nu se schimba la 15000  si chiar daca faci astfel  cat costa 2 coliere?  dar ai o strangere uniforma.

 

Bafta

Link către comentariu

Merci frumos de indrumari Sorin...

Saptamana viitoare sper sa reusesc sa schimb distributia...dar inainte de asta i se va face o verificare la sange...sa vedem daca e cazul sa mai umblam si la altceve...in special reglat injectoare...eventual schimbat oringuri...

Dupa asta se va regla si avansul...

Cu supapa am vazut ca e in jur de 50ron...mai astept putin ca deja am decartat multi bani pe alte chestii si astept finantare de la munca:))

Sa ne auzim cu bine:)

Link către comentariu

Daca ai cumva posibilitatea sa gasesti pe piata coliere de la firma Oetiker  sunt bune, sau cel putin eu le folosesc cu succes, interesant este faptul ca sunt 2 coliere unul in altul astfel este asigurata strangerea cu o presiune uniforma.

 

Link către comentariu

Foarte interesante...dar din pacate am cotrobait google si nu gasim la noi :(

Daca ai acces la ele...cand vii de sarbatori acasa...nu imi faci si mie un pachetel ?:D

Link către comentariu

Din pacate nu vin de sarbatori anul asta deoarece am fost deja de 2 ori ...mai trebuie si munca, dar daca nu gasesti pana la anul in Julie iti aduc atunci si iti pun pe posta.

Link către comentariu

Pacat...pana atunci vine vremea frumoasa si trebuie sa ii dau de cap :))

OnTopic...am lasat masina la mecanic...sa se scurga de apa...sa se usuce...si maine ne apucam de ea...

Abia astept sa schimb si distributia si am scapat anul asta de cheltuieli :))

Link către comentariu

Da Gabi...m-am interesat...dar cica merge si cu dala de dulgher...cleste de cuie...

Tu in visteria ta...ai asa mici?dalea jmechere cum mi-ai dat pentru pompa...

Cred ca 12-13 mm este diametrul exterior...

Link către comentariu

Laurentiu, daca nimic nu te multumeste... incearca "colierele romanesti" :))

Se strang ok si cu clestele de cuie daca vrei :))

Link către comentariu

Nu am,parca asa stiu...iti aduci aminte,ai vazut asa mici prin punga aia ?

O sa caut cand ajung acasa.

 

Clestele ala este mult mai bun decat cel de cuie....pentru ca strange uniform si preseaza si bucla de strangere a colierului.

Link către comentariu

,,vericule'' am ceva prin casa tot de pe la porsche de la fabrica,dar sunt modelul care necesita clestele special.

Iti pun maine o poza sa vezi despre ce este vorba,dar nush cat sunt de bune la ce iti trebuie tie.

Modelul ala cu ,,urechi'' ...nu am asa mici

Link către comentariu

Imi cer scuze domnilor ca ati vorbit singuri aici dar am fost la service...acu am ajuns si eu acasa...

Mi-am mai luat o piatra de pe inima :))

post-14266-0-41464100-1418242462_thumb.j

Aveam cu cea veche aprox 61.000km si 7 ani...

Nu am nimic de reprosat cum vis a vis de modul cum s-a lucrat...deci nici eu care sunt maniac nu ma gandeam ca se poate lucra in felul asta...

S-au curata la sange capace...protectii...fulii...tot tot tot...inclusiv tubulatura la turbo care s-a dat jos pentru un acces mai bun...

Nimic din ce s-a dat jos nu s-a pus la loc fara sa fie curatat...

post-14266-0-45135800-1418242450_thumb.j

Nefiind umblat acolo de mult timp  au fost si mici probleme cu niste suruburi...un surub de la suportul motor a iesit cu tot cu filet...dar oamenii m-au rezolvat ieftin si foarte profi...helicoil si surub nou...

post-14266-0-54460400-1418242440_thumb.j

La fel si suruburile de la fulie au cedat nervos fiind inlocuite si alea...

Am observat ca nu prea are ce sa se intample fara sa se poata rezolva...

Ii multumesc si lui @macristian1 pentru drumurile de azi...la strungar si pe unde a mai fost nevoie...raman dator :)

Si nu in ultimul rand lui AlBundy pentru reglaj avans sa fie treaba treaba:)

drumuri bune :)

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu

Ultimele achizitii pe anul asta:))

Am investigat putin ansamblul supapa...furtun...colier si se pare ca:

Intre diametrul furtunului si al supapei este o diferenta cam de un sfert de mm...deci cred ca mai ok ar fi furtunul de 7,5mm...nu de 8...

Dupa care colierele originale...se pare ca daca le desfaci odata nu mai revin fix la forma initiala...se mai largesc foarte putin...deci putin cate putin conteaza...deci eu o sa le schimb pe toate...dupa care la fiecare schimb pun si colier nou...

Sper sa ii dau de cap:)

Drumuri bune:)

post-14266-14184122794833_thumb.jpg

post-14266-14184126186981_thumb.jpg

Link către comentariu

Treaba cu furtunul este că dacă nu se potriveşte exact şi este mai larg poţi să pui şi mama colierelor că tot va curge. Cu un furtun din material mai moale mai merge dar dacă este un pic mai dur nu prea cred.

Link către comentariu

Furtunul nu este tocmai puscarie...este Gates..cat de cat ok...flexibil...la rece este putin tare dar nu este bat...

Am dat comanda si de furtun de 7mm...sa vedem ala cum se prezinta...si daca intra putin fortat il bag direct...si coliere noi...nu mai fac teste cu furtunul de 8 sa vad daca tin colierele ca nu vreau sa le pun decat odata :)

Drrumuri bune:)

Link către comentariu
  • Laurentiu_LWR pinned this topic
  • Laurentiu_LWR unlocked şi unpinned this topic
  • Laurentiu_LWR a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!