Jump to content

Masina mea,LWR-itza


Laurentiu_LWR

Postare recomandată

Laurentiu_LWR

Singur nu merge...pentru ca in momentul in care unu tine pedala apasata....altu inchide aerisitoru...cum faci asta singur?:-P

Link către comentariu

Sara Buna,

 

Uite ca am ajus acasa si va explic cum functioneaza,  o mama dar ce vreti sa faceti cu 3 persoane...cumatrie.

 

Principiul de functionare:

 

 

Sistemul este foarte simplu banuiesc ca in acelasi timp vrei sa schimbi si  lichidul din instalatie,  e se goleste vasul de lichid de frana vechi, si se umple cu lichid nou, apoi se monteaza capacul  de la set care merge la  vasul de expansiune, se umple bidonul cu lichid de frana, se pune capacul si se cupleaza la roata de rezerva, pe bidon scrie maxin 1.4 bar  e sunt unele ABS uri care merg deja cu 1.0 bar  si altele care au nevoie de 2.0 bar  deci 1.4  e ceva   ce merge la marea majoritate, apoi se trece la slabirea aerisitoarelor, legea universala este  se incepe cu roata ce are conducta cea mai lunga si se termina cu roata care are conducta cea mai scurta, la masinile mai noi cu ABS regula universala nu se respecta mereu si depinde de tipul de ABS .

 

Aici un Videoclip  http://www.youtube.com/watch?v=Lz8t6ZkVSQM

 

De exp ABS Mark 60  merge cu 1 bar si ordinea este:
1 - Fata stanga
2 - Fata dreapta
3 - spate  stanga
4 - spate dreapta
ABS Bosch 5.7  si 8.0  merge cu 2 bar si ordinea este :
1 - spate dreapta
2 - spate  stanga
3 - Fata dreapta
4 - Fata stanga

Eu fac schimbul de lichid aproximativ in jumatate de ora singur  si am nevoie de 1L de lichid de frana , las sa curga cam 100 ml la fiecare roata si tot atat la ambreiaj, ptr mine avantajul este ca pot face operatia singur  si nu trebuie sa stresez pompa de frana prea mult .
 
Aerisirea cu pompa de vacuum este si ea o metoda buna dar ai nevoie de niste aerisitoare speciale care nu lasa sa intre aer fals pe langa filetul aerisitorului, deoarece la aerisitorul normal intra aer fals si te induce in eroare, sau nu iti poti da seama cand ai reusit sa extragi tot aerul din sistem.
 
Modificat de Rune
Link către comentariu

Singur nu merge...pentru ca in momentul in care unu tine pedala apasata....altu inchide aerisitoru...cum faci asta singur?:-P

...ca daca nu, trage aer pe acolo?

Pau de aia pui furtunul intr-o sticla, scufundat in lichid de frana ;) sa nu aiba de unde sa traga aer.

Un capat e pe aerisitot, etans si celalat capat e in lichid de frana, in sticla.

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Gata...misiune indeplinita...avem frane noi...arcuri spate stock si roti de vara:D

Franele....hmmm...de vis...daca dupa primul drum se simte diferenta...ori sunt bune bune...ori cele vechi erau praf :))

Masina merge mai lin...franeaza ok...iar la franari violente( am vrut sa stabilesc niste limite) se lasa de bot in jos...cer o suspensie mai capabila :))

Sunt putin asa entuziasmat de ce aveam si ce am acum...sunt multumit...si acum incepe partea aia...ii multumesc in primul rand lui Gabivwx pentru aprovizionare piese si sfaturi...dupa care multumesc tutoror pentru suportul tehnic :P

Ca prima observatie...discurile musca din placute...dar nu ma deranjeaza daca am frane... :D

post-14266-0-77580400-1395844055_thumb.j post-14266-0-74326600-1395844056_thumb.j

Astept sa isi faca rodajul si sa vedem pe parcurs cum vor evolua lucrurile...

Link către comentariu

Buna,

Si eu urmeaza sa pun pe spate aceasi configuratie (discuri ATE power disc + placute ceramica ATE) le am in cutie dar mi-e lene decoamndata.

 

Pe fata nu am pus power discuri dar am pus placute ceramica. Si merita ptr mica diferenta de prêt.Poti incerca, te asigur ca vei fi satisfacut.

Avantaje sigure observate in cei 5 mi km sunt: Nu exista nici un sunet dezagreabil, nu exista gram de depunere sau mizerie, deci nu se incalzesc discurile si nu o sa ai jantele negre mai tot timpul. Plus ca deocamndata la mine nu au miscat, tot "carnoase" sunt. Bine eu am pus si discuri mai mair de cat cele ce le aveam.

 

In pozele ce le-ai postat depunerile acelea sunt de la "pelicula" de protectie (anti rugina/ungere) a discului. Nu ii de la placute. Si mai re-amintesc ca PowerDiscul de la ATE nu este un disc de frâna sport, ca si Zimmerman, ebc sau altele,  care au nevoie de un timp de incalzire ptr a fi efficiente.Astea sunt facute si gandite asa mai mult ptr o racire mai rapida si ptr a nu se "depune" apa sau alte substante etc.

 

Nu am retinut cat te-a costat, as vrea sa fac o comparatie. pe mine astea post-39904-0-86673100-1395948887_thumb.j     post-39904-0-38837900-1395948903_thumb.j       post-39904-0-91620500-1395948918_thumb.j  

M-au costat 100€ cu ele acasa. Pe fata a fost putin mai scump, luate din Ro.

 

Merci

Link către comentariu

Orice disc de frana se incalzeste. Asa functioneaza frana (energie termica).

Link către comentariu

Normal ca orice disc se încalzeste, dar nu toate se incalzesc la fel de repede si nici nu se racesc la fel de repede.

Am spus ptr ca am avut pe fostul golf 4 cand eram mai "tanar" si cu idei aiurea, am avut Zimmermanuri pe amarat de 1.9TDI si vreo 110cp, si cand mergeam la munca primi 2-3 km prin oras aveam frana de dacie. Fac aluzie la dungile de pe discurile PowerDisc, cum ca nu are nimic de a face cu Zimmerman brembo ebc etc. Dupa nici o saptamana le-am vandut la altu mai "tanar" cu ibiza. 

Vedeam mai in sus ca vb de TRW(sunt dezastru, am avut si pe golf 4 si pe seria 5, discurile sunt de circ, se ovalizaza), Ferodo, se duc repede. Cica Textar ar fi ok dar eu cu siguranta daca nu o sa am bani de Oem o sa raman pe ATE si power disc si bineintales placutele cu ceramica. Din mica mea experinta, la cate masini am avut "noroc" sa le schimb am ajuns la concluzia ca ATE se aproprie cel mai mult de OEM. Si sa nu uitam ca ii vorba de frâna.

Modificat de ninu
Link către comentariu

Intrebarea mea e, sa faca diferenta de bani acel model de pe discuri fata de unul normal? Sau sunt mai mult de design? Intreb pentru ca m-am uitat pe mai multe site-uri la detalii tehnice si acestea sunt identice. Ma indoiesc ca sunt facute din alt aliaj.

Link către comentariu

Si eu sunt curios pentru ce anume platim la discurile ate power disc fata de alea normale. Dar nu cred ca e cazul sa poluam topicul lui Laur...

Modificat de redline1619
Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Arata jmecherie...opulenta...ce vreti voi:)) recunosc ca le-am luat si pentru design...

Cat despre placutele ceramice m-a speriat roby_zet si nu am vrut sa risc...

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Mie de cand am pus BC imi afiseaza numai 12-13 :)) cred ca trebuie sa il calibrez ori asta o fi consumu...

Link către comentariu

Ieri dimineata in Suceava a nins. Nu imi venea sa cred, erau 2grade...

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

La ora aia am plecat la munca...si abia plecasem...dasta arata consumu ala...

Consumu se invarte pe la minim...9...10%...dupa care in functie de aglomeratie creste pana pe la 13...

Link către comentariu

Nici chiar. Un alh de 90 de cai mai zici. Eu care sunt familiarizat cu motorul lui spun ca e aproape imposibil sa scoti un consum ca ala. Nu generaliza motoarele diesel.

Link către comentariu

Toni se ia dupa anunturile de vanzare sau masinile care circula in orase cu un singur semafor :)

In conditii bune se face si consumul ala

Link către comentariu

Laurentiu,  cu cate spui mai multe despre masina cu atat tind sa cred ca geometria este blocata ori gresit reglata

 

scartait la miscarea geometriei, rata mare recirculare, consum mare...continuii sa adun.

 

Care este problema  de ce eviti sa faci niste loguri?  nu detii vcds?  sau iti este frica de realitatea ca turbo poate fi ...

 

Eu cu Sharanul scot  300km la fiecare sfert de rezervor si asta este indicatorul daca consumul creste sau nu, adica  300 km 17.5 L  in mixt ,  deci ptr un Golf  care are cateva sute de kg mai putin decat un Sharan , gasesc destul de plauzibil un consum sub 7 l  la oras, chiar daca acel oras e Bucuresti.

 

Pa Pa

Link către comentariu
  • Laurentiu_LWR pinned this topic
  • Laurentiu_LWR unlocked şi unpinned this topic
  • Laurentiu_LWR a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!