Jump to content

Masina mea,LWR-itza


Laurentiu_LWR

Postare recomandată

Uite Laurentiu asta este vaselina/pasta  de montare ptr cilindri de frana, care are rol de conservarea a partilor interioare ale sistemului de franare  si este compatibila cu Dot 4, sa nu care cumva sa pui  vaselina normala ca se duc garniturile!!!

 

Ceea ce vrei tu sa faci, nu vreau sa critic! dar este vorba de viata ta si a familiai tale,  ti-am aratat ca in Germania ptr 50 euro deci 200 ron cumperi un etrier nou.

 

Problema nu este pistonul  sau garnitura, ele sunt perfecte, dar este foarte importanta suprafata cilindrului, si la cata rugina am vazut pe pistonasele vechi sunt sigur ca cilindri nu aratau prea bine.

Stiu bine ca esti prelucrator prin aschiere, si iti spun ca suprafata interioare a cilindrului este foarte importanta.

NU vreau sa te descurajez in ceea ce faci,  vreau doar sa te fac sa iei cea mai buna hotarare.

 

 

Modificat de Rune
Link către comentariu

Cat au fost piesele? Mai mult ma intereseaza pistonasele, ca dc ma apuc si eu de desfacut cine stie ce gasesc...ms

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Nu sunt prelucrator prin aschire..sunt electrician :P

Treaba cu CNC-ul nu este a mea...este a unui coleg de munca....eu doar ii fac reclama/rost de clienti aici...

Posibilitatile si variantele nu sunt in Ro aceleasi ca si in De...

Etrierul pe interior nu era asa tragic...pentru ca rugina s-a format in afara lui...avand un burtuf ciupit...

Florin...150 ron a costat tot ce vezi in poza inclusiv 1l de lichid...

Link către comentariu

Ok electricianule de servici, imi este foarte clar ca posibilitatile in Ro sunt diferite fata  De, si cunosc realitatea in Ro destul de bine.

 

Am stat si m-am mai gandit , normal este pistonul ce culiseaza prin garnitura , deci important este suprafata pistonului .

 

Asa ca scuze daca am pus  sub semnul intrebarii ceea ce vrei sa faci tu, acum dupa ce am dormit putin vad altfel , si cred ca daca cureti bine si uniform cilindru si canalul in care vine garnitura  trebuie sa functioneze destul de bine reparatia.

 

Incerca sa cauti totusi vaselina ptr cilindri de frana poate ca  nu mai ajung din nou cum au fost.

 

Bafta

Link către comentariu

Uite Laurentiu asta este vaselina/pasta  de montare ptr cilindri de frana, care are rol de conservarea a partilor interioare ale sistemului de franare  si este compatibila cu Dot 4, sa nu care cumva sa pui  vaselina normala ca se duc garniturile!!!

attachicon.gifUnbenannt1.png

 

Ceea ce vrei tu sa faci, nu vreau sa critic! dar este vorba de viata ta si a familiai tale,  ti-am aratat ca in Germania ptr 50 euro deci 200 ron cumperi un etrier nou.

 

Problema nu este pistonul  sau garnitura, ele sunt perfecte, dar este foarte importanta suprafata cilindrului, si la cata rugina am vazut pe pistonasele vechi sunt sigur ca cilindri nu aratau prea bine.

Stiu bine ca esti prelucrator prin aschiere, si iti spun ca suprafata interioare a cilindrului este foarte importanta.

NU vreau sa te descurajez in ceea ce faci,  vreau doar sa te fac sa iei cea mai buna hotarare.

Nu prea cred ca achizitionezi  in De un etrier nou cu 50 euro.

Cel mai ieftin etrier original de g4/bora pe fata pentru franele de 256 are un pret de placare de la 100 euro.

Nu mai pomenesc de producatori care cer vechea piesa la schimb,o reconditioneaza si apoi intra iar in circuit la vanzare.

Link către comentariu

vaselina siliconica trebuie.

ungi putin cilindrul,garnitura si burduful la montare.

Modificat de Muale
Link către comentariu

Vezi tu,cu cat cauti calitate (Ate,Trw,Fte) preturile ajung la 120-140 euro.Mapco,Topran,Ruf ies din discutie cand vine vorba de elemente de franare.

Link către comentariu

 Vezi Gabi exact acesta este punctul, de ce Topran Ruf Mapco ies din discutie  cand este vorba de elemante de franare??  Am observat si  observ in continuare acest mod de a gandi, ca cica suntem prea saraci ptr a ne permite lucruri ieftine.

 

Toata lumea se ingesuie la a monta pe masina lui , cei mai de calitate!!! dar dupa cum vedem aici in cazul lui Laurentiu concret , crezi ca daca ar fi avut discuri ATE, placute ATE  si etriere originale ar fi aratat franele lui mai bine dupa acesti ani??

 

Eu sunt de parere ca pretul nu este numai un indicator de calitate, ci este si un indicator prin cate maini trece o piesa intre producator si consumator.

 

Si mai este si un alt factor care trebuie luat in calcul  dupa cum bine stii asa pe la mijlocul anilor 90  se spunea ca noi Romanii suntem meseriasi  dar din pacate nu avem sculele nemtilor, e bine anii au tecut  acum avem in Romania si sculele nemtilor si materialele nemtilor si se vede destul de clar cat de meseriasi suntem noi Romanii.

 

Cea ce vreau sa spun este ca degeaba montez cele mai scumpe piese daca montarea ansamblarea e facuta fara a respecta anumite cerinte.

 

Sunt absolut deacord cu tine GAbi cand spui ca un ATE nu il cumperi sub 120 dar da-mi voie sa te intreb ceva: Crezi ca varianta pentru care Laurentiu a optat  este mai calitativa decat un etrier complet Mapco,Topran,Ruf, ca este mai ieftina  imi este foarte clar.

Link către comentariu

Hai sa iti explic cum faci alegerea unei piese.

Daca tu cauti un element de franare cauti un producator care face numai elemente de franare:Trw,Textar,Ate,Brembo,Ferodo...etc.

Daca iti cauti un senzor electric sau electronic cauti:Bosch,Hella,Siemens Vdo...etc.

Daca iti cauti elemente de distributie cauti;Conti,Ina,Gates,Dayco.

Alegand unul din producatorii respectivi ai certitudinea ca ai ales un produs aproape de original si producatorul respectiv numai asta produce dar o face bine si nu sunt reclamatii din punct de vedere calitativ.

 

Producatorii de nisa care fac toata gama de produse (Mapco:elemente directie,elemente franare,rulmenti,elemente de distributie,pompe de apa etc..etc) nu o sa iti faca niciodata un produs calitativ.

Faptul ca iti apare pe ambalaj ca este fabricat in De nu are importanta si iti spun sincer ca eu personal am avut batai de cap cu rulmentii de roata Mapco care nu aveau suficienta unsoare in ei si cadeau dupa maxim 10.000 km. (mi-au spus baietii din depozit ca s-au intors multi rulmenti pentru ca a fost un lot de rulmenti cu unsoare insuficienta in ei).

 

Una peste alta este o piata libera dar un om din sistemul de vanzari piese trebuie sa-i specifice clientului ca produsul x este premium,produsul y este mediu,produsul v este prost calitativ.

Trage un ochi pe site postat de tine si o sa vezi clasificarea produselor cu stelute galbene.

 

Clientul alege ce vrea in functie de buget si diferentele sunt mari de la pret la calitate de la SKF la ITN China.

 

Scuze de OFFTOPIC.

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Ce va mai place vorbaraia :))

Sorin...ai sa razi dar placutele erau ATE...cumparate de mine cand am luat masina...etrierii la fel sunt fel originali....lichidul schimbat de mine la 2 ani...si totusi ce s-a intamplat este efectul unui burduf ciupit....

Intre timp am echipat etrierii dar vremea nu ma lasa sa ii pun pe masina:(

post-14266-1395742883533_thumb.jpgpost-14266-13957428697473_thumb.jpg

Link către comentariu

te-ai miscat repede.

au fost bune periile alea de ceva?

sper sa se usuce la 6 sa pun burdufele pe etrierii spate.

sa nu ma uiti cu cleste/clips-ul ala te rog.

 

tot ii ai jos, profita si curata-i si vopseste-i ;)

Modificat de Muale
Link către comentariu

Macar aici ne putem delecta cu vorbarie fara ca cineva sa se enerveze sau sa se simta jignit ori  sa ne ia la suturi cineva precum ca nu suntem la subiect.

 

Corect Gabi  si imi place ca ai observat sistemul Departo !! se vede ca ai mirosul fin. Cat despre rulmenti  de roata pot sa iti cant un cantec, si iti spun ca poti pune rulmentul cel mai scump daca nu strangi rulmentul corect in 3 luni incepe sa faca galagie, la masina mea este specific strangerea in 2 trepte  150Nm  si apoi 90°  fara ca roata sa fie sub presiune.

 

Arata bine etrierile, dar sunt si eu de aceiasi parere cu Muale , de ce nu le dai o vopsea nu rosu ca sar in ochi  dar ceva bronz decent.

 

Eu am schimbat recent franele, am facut  foto si in 3 ani cand vine din nou controlul technic sunt curios in ce stadiu vor fi.

 

UIte cam asa au iesit la mine:

 

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Au iesit foarte bine ai tai...sincer ma gandeam si eu sa le trag o vopsea dar mi-e ca mai stau cateva zile cu ei pana se usuca...

Vad ca s-a oprit ploaia...poate ma bag putin mai tarziu sa ii si schimb....

Link către comentariu

se usuca in 2-3 ore cu vopsea spray.

unele vopseluri rezistente la temp au nevoie sa fie incalzite sa se intareasca bine (etrierii oricum se incalzesc).

un kit foliatec ajunge pe la 120-150 lei :D in caz ca mai ai cashcaval

Modificat de Muale
Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Gata...am reusit sa pun totul sus...

post-14266-13957633876395_thumb.jpgpost-14266-1395763401414_thumb.jpg

Maine umplu instalatia si fac aerisire...ca azi deja s-a facut tarziu:-(

Pana maine poate aflu si cum se face aerisirea cu vcds-ul...

Link către comentariu

Vazusem/facusem eu cu cablul dar nu ai cum sa scapi de cea clasica in cazul tau.

O sticla, un furtun si pedale...

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Pai o fac pe cea clasica...dar le vreau pe amandoua sa fiu sigur:))

Link către comentariu

Aerisirea cu VCDS ul este necesara cand umbli la ABS .

 

De ce pedalati cand se poate face singur si fara sa omori pompa pedaland:

 

 

 

 

 

Link către comentariu

Pt ca nu avem jucaria aia.

Se leaga la roata masinii? Nu imi dau seama cum functioneaza

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Pentru ca nu avem la indemana toate gadget-urile:-P

Link către comentariu

Sa-mi zici daca sunt mai zgomotoase discurile? Pe ce placute ai mers?

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Stai sa o pun pe roti :-D

Dpmdv pentru o aerisire simpla e nevoie de 3 oameni...unul face pedala..unul la aerisitoare...si unul...care sa completeze cu lichid constant...

Scula aia dupa parerea mea tine locul celui care are grija sa fie vasul mereu plin si sa nu traga aer...

Ultima data cand am schimbat lichidul s-a facut cu instlatie de vid...si ma gandeam ca nu mai e unu de face pedala..dar de unde...tot metoda clasica era doar ca nu punea constant lichid ca isi tragea singura

Am mers pe ATE normale...daca le schimb la 25k km sunt multumit:-D

Link către comentariu

Cu 2 oameni se face.

Si singur merge dar pierzi mult timp cu drumuri dese rezervor-pedala.

Link către comentariu
  • Laurentiu_LWR pinned this topic
  • Laurentiu_LWR unlocked şi unpinned this topic
  • Laurentiu_LWR a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!