Jump to content

Masina mea,LWR-itza


Laurentiu_LWR

Postare recomandată

Laurentiu_LWR

Am inteles...ma concentrez pe ce era in plan deocamdata...asta a aparut asa extra...si mai poate astepta :)

Link către comentariu

Nu merge prinsa intr-un colier? Stiu ca asa e teava pe sub masina undeva.

Pui si pasta de etansat (special pt esapament) si ai rezolvat.

Link către comentariu

Laurentiu cele 3 suruburi se strang cu o cheie hexagonala cu bila hehagonala  in varf  deoarece datorita pozitiei de strangere poti infileta stramb surubul cu o cheie normala.

deci axa gaurii surubului nu corespunde cu aza gaurii prin care poti baga cheia si de aici apare problema...fara grija sunt multi care o iau in freza la acele 3 suruburi.

 

Apropo de tobe de esapament  cel mai corect este sa dai cu vaselina cu cupru ( rezista la 1100°C) tevile la imbinari in asa fel daca ai nevoie vreodata sa demontezi  sa nu ai nevoie de aparat de sudura autogen.

 

Bafta.

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Aaaa...stiam de imbus cu bila...altceva nu merge...credeam ca mai au si alta jmecherie :D

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Nu merge...ca trebuie bagat in unghi...

Uite gaurile...trebuie doar un imbus foarte bun...eu am reusit sa rup Bahco...destul de bune zic eu...

post-14266-0-68889900-1395584099_thumb.j post-14266-0-05313200-1395584099_thumb.j

Link către comentariu

De regula, imbusurile cu bila nu sunt pentru strangeri/desfaceri de forta ci doar pentru pozitionare si strangere usoara.

Probabil s-au gripat suruburile de la temperaturile mai mari si mediul nu tocmai prietenos in care stau.

Link către comentariu

Chiar voiam sa intreb daca ai arcurile stock pe spate - ca e mult mai joasa ca a mea. A mea e chiar oleaca cocotata de kur daca nu e incarcata, si fara plinul facut :D

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

M-am apucat de frane si pistonul mergea foarte greu drept pt care l-am dat jos sa il curat dar cred ca este compromis....

Ce zici Gabi?

post-14266-13956637319435_thumb.jpg

M-am apucat de frane si pistonul mergea foarte greu drept pt care l-am dat jos sa il curat dar cred ca este compromis....

Ce zici Gabi?

post-14266-13956637319435_thumb.jpgpost-14266-13956638389376_thumb.jpg

Link către comentariu

De unde e pistonul? Daca il cureti, fa-o cu smirghel fin (1000-2000) ca sa poata etansa garnitura.

Ai scos surubul de ghidaj?

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Nu am reusit sa il scot...pistonul nu il curat ca e mancat in el...am dat comanda de pistoane...

Inca nu am demontat si pe dreapta dar banuiesc ca e la fel...

Link către comentariu

Nu focalizeaza unde trebuie.

Daca a mancat rugina in adancime nu mai etanseaza bine pistonul si trebuie schimbat.

Daca nu, cureti si refolosesti.

Link către comentariu

E vezi Laurentiu de ce lichidul de frana trebuie schimbat la 2 ani??? si folosirea a doua randuri de placute de frana pe discuri

 

Ptr slefuirea cilindrilor exista o scula speciala cu pietre de Honing, nu cumva sa incerci cu smirgel sa poti sa il distrugi!!

 

 

pe spate e mai complicat daca ai nevoie sa imi spui sa iti dau un link

Modificat de Rune
Link către comentariu

Aia este pentru interior(camasi,blocuri motor etc) dar la exterior nu ai ce sa-i faci.

Link către comentariu

cred ca am specificat ptr slefuirea cilindrilor...... nu cred ca mai este nevoie sa specific cilindri  de la etriere

 

am inteles ca pistonasele se inlocuiesc

 

Eu personal asi fi optat ptr 2 etriere reconditionate care cu piesa la schimb nu cred ca costa prea mult, si ai garantia ca e facut corect

Aici niste preturi din DE

 

vorder= fata, hinten = spate

 

O alta posibilitate ar fi asta mai la indemana oricui

Foarte important este sa nu faci striatii longitudinale deoarece exista riscil sa scape presiunea

Modificat de Rune
Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Mda...dar din pacate cam sunt diferente intre teorie si practica...

Practic chiar am schimbat lichidul la 2 ani...iar placutele le-am schimbat cand am luat masina..nu stiu cate seturi de placute mai schimbase proprietarul anterior...

Etrierul pe stanga clar are probleme si ii voi schimba pistonul...

Am reusit sa demontez sinpe dreapta si lucrurile stateau mult mai bine...am impinspistonul cu mana...

Dar daca tot umblu voi schimba pistoane si garnituri pe ambele parti...

Cateva poze in care se observa cat de urat s-au uzat discurile si placutele...

post-14266-13956777818099_thumb.jpg

post-14266-13956777961075_thumb.jpg

post-14266-13956778191854_thumb.jpg

post-14266-13956778411321_thumb.jpg

post-14266-1395677863073_thumb.jpg

Link către comentariu

Uau, pierdeai suprafata destul de mare de contact pe disc.

Si eu aveam asa pe spate dar la tine parca e mai mult.

Aveai ciupita garnitura de la piston sau cum de a ruginit asa?

Link către comentariu

sunt discurile originale ale masinii alea?cereau schimbate mai de mult parerea mea...iti pui discuri si placute noi inlocuiesti pistonasele alea si dupaia nu mai ai treaba.

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Conform istoricului nu sunt cele originale...au mai fost schimbate in 2005...discuri si placute...

In 2007 am luat-o eu si i-am schimbat placutele

post-14266-13956847803034_thumb.jpg

Link către comentariu

Da dar tu nu ai idee exacta ce a facut propietarul vechi...

 

Deci Laurentiu cand pui al doilea set de placute pe discuri pistoanele ies mai in afara de cat trebuie si astfel suprafata de ghidaj a pistonului in cilindru se reduce si astfel apar uzuri  in cilintru.

 

De aceea eu am un alt stil la schimbarea franelor , nu ma arunc la cele mai scumpe dar la aprox 3 ani schimb complet disc placute, si astfel nu am discutii cu cei de la controlul technic deoarece schimb mereu inainte de control,  am mereu o franare buna deoarece cantitatea de lichid de frana este minimala in cilindru, ma gandesc si la cei ce vand piese de schimb etc..

 

Raman in continuare la parerea ca era mai corect sa schimbi complet etrier, disc, placute daca nu ai de gand sa vinzi imediat masina.

 

Vezi ca la montarea pistoanelor se foloseste o vaselina speciala ptr frane si astfel  nu mai patrunde  apa/umiditatea dupa garnitura sa rugineasca.

 

Impresionante pozele....

Modificat de Rune
Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Cum spuneam...am cumparat garnituri si pistonase noi...

post-14266-1395690010423_thumb.jpg

De vaselina speciala nu am auzit...dar am auzit ca e ok sa ung putin la montaj pistonasul si garniturile sa intre mai usor...cu lichid de frana...

Ma bucur totusi ca m-am apucat eu si am descoperit problema...nu stiu daca se acorda atata atentie in service...

Link către comentariu

Nu se acorda asa multa atentie, tu faci pentru masina ta...sa fii tu in siguranta cand o conduci, cei din service o fac pentru bani si fac munca de pomana.

Link către comentariu
  • Laurentiu_LWR pinned this topic
  • Laurentiu_LWR unlocked şi unpinned this topic
  • Laurentiu_LWR a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!