Jump to content

Masina mea,LWR-itza


Laurentiu_LWR

Postare recomandată

 

Cum adica normale ? :) Sunt Ate Power Disc...

Am mai putin praf dar imi este frica sa nu franeze prost la rece...

Ale tale s-au asezat? :)

adica pui discuri+placute ceramice sau disc normal si placuta ceramica? (sau nu exista discuri ceramice, sunt in ceata cu asta).

power disc pt ca au santurile alea, nu?

 

la mine nu s-a asezat, fac 5km pe zi si nu au avut cand

 

Salut..am combinatia de ate powerdisc cu placute normale ate si nu s-au dus in 20.000 de km.

Depinde fff mult de stilul de condus.

Link către comentariu

Merci de info...multe chestii nu sunt probate...doar auzite de pe la unu altul...si stii cum e cu barfa...unii sunt multumiti altii nemultumiti si nu stii pe care sa ii asculti :))

Pe mine ma intereseaza in primul rand o franare buna...dupa care ma intereseaza cat tin...totusi sunt consumabile...dar as merge pe placute ceramice sa fie din acelasi film...peste stock :D

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu

Discuri ATE si placute ATE la Golf, am facut 55.000 km pana le-am schimbat. Pe discurile originale ale masinii (parca tot ATE sunt) am avut 3 randuri de placute obisnuitem, nu ceramice (tot ATE) in 200.000km. Acum am pus la Audi placute TRW si vad ca sunt super ok si astea. Cand am pus placute Ferodo la Golf, le-am schimbat la 22.000 km iar primii 5.000 ziceai ca sunt cu Oltcit-ul la fiecare semafor asa scartaiau... Deci la cei 8.000 de km propusi de tine cred ca o sa mergi ceva ani pana le schimbi. Iar daca vrei sa testezi placute, te duci Pe Brasov - Siriu si inapoi. Si drumul bun si frumos si testul ok :P.

Modificat de grp
Link către comentariu

Tu ai furtune metalice Florin?...ce marca si pe la ce preturi se invart?
@grp...placutele actuale sunt Ate normale...si le am de cand am luat masina...7 ani si vreo 55k km....si inca nu au cedat...dar au cedat discurile :))

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu

Buna ideea cu furtunasele metalice...

 

Din ce am vazut pe net, un kit pleaca de la 400 lei, destul de mult...

Modificat de redline1619
Link către comentariu

Da...poate o sa ma gandesc cand schimb lichidul...si daca dupa aceast meniu nu atinge baia de asfalt cand franez inseamna ca nu sunt bune :)))

Link către comentariu

Discutii despre frane...interesant deoarece  saptamana trecuta am fost la controlul technic, cred ca ITP se numeste la noi, si inainte de control am schimbat franele..

 

Eu am un alt sistem , cand ma uit la unii care pun X randuri de placute ( grp te rog sa nu te simti jignit este o generalizare) pe un disc , mi se ridica parul, nu deoarece vai pune viata altora in pericol, nu  ci datorita faptului ca punand mai multe seturi de placute pe un disc pistonul v-a iesi mai mult din etrier si astfel se va distruge mai rapid...si etrierele sunt scumpe cu draci.

 

Cum fac eu, avand in vedere ca preturile la discuri si placute astazi nu mai sunt atat de mari, eu personal prefer sa schimb complet discurile si franele inainte de fiecare control technic(  aici nu merge cu banul la scrumiera), si asta imi aduce linistea sufleteasca ca  trec controlul techic fara probleme si c masina franeaza ok si nu distrug nici etrierele.

 

Clar veti spune ca e exagerat dar daca ma intrebati cat costa un set complet pt  toata masina imi este rusine sa spun pretul, bun multi vor spune  ca  sunt  lucruri ieftine si nu au ce cauta pe masinile lor...ok ok  dar eu la controlul technic, facut vinerea trecuta, l-am intrebat pe expert  ce parere are de frane si tipul mi-a aratat  cand a facut testul franelor ce se cere si cum a iesit si a spus impecabil.

 

Deci sa ai o franare buna nu trebuie numai dacat  sa coste un sac de bani.

Cert este ca dupa schimbarea discurilor, placutelor si a furtunelor, am inlocuit tot lichidul de frana apoi am facut aerisirea cu VCDS ul  si cu pompa de presiune, si informativ am pus lichid de frana DOT 5.1  franarea nu se imbunatateste  dar intervalul de schimbare este de 4 ani bineinteles  pretul este dublu!  deci de dai la pere pierzi la mere....dar mi-am satisfacut o curiozitate.

 

O idee buna are si mad_kat  dar cred ca inainte de a trece la furtune speciale trebuie controlate conductele de frana, deoarece multi uita de ele, si deoarece peretele conductei este numai  de 0.7 mm si original  masinile nu au conducte Kunifer 10, rugina poate rapid distruge  peretele  conductei si pune viata in primejdie.

 

Printe altele am schimbat si conductele ... a fost   o experienta interesanta.

 

Seara placuta!

Modificat de Rune
Link către comentariu

Am furtunase metalice pe Alfa - acolo am considerat ca am suficient motor incat sa merite frane above stock. Diferenta a fost mare - raspunsul franei este mult mai prompt - si in combinatie cu lichid bun greu ajung sa am fading (pe testate :D)

pe ea am discuri Brembo, placute Textar (combinatie faina, nu scartaie aproape deloc) si lichid EBC

 

La Bora probabil ca la schimbul de lichid o sa pun - trage si ea binisor, si uneori am simtit nevoia unor frane ceva mai ferme.

 

De vreo doua veri le am - sunt Goodridge si au fost undeva la 400ron +/- setul. Scumput, insa nu am regretat niciodata investitia.

Auzisem si de unii care manufactureaza asa ceva - insa nu as risca.

 

edit: @Rune - ai multa dreptate cu verificarea conductelor - eu le-am verificat cat de bine s-a putut pe elevator inainte. Daca ajungi la schimbare - da, devine foarte interesanta operatiunea.

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Merci de info...sa vedem ce bani am cand schimb lichidul...

App...400 fata/spate sau doar fata?:)

Link către comentariu

Atunci a fost pe toate pretul asta - si acum tot cam pe acolo sunt:

 

http://www.alfisti.ro/shop/sisteme-franare/50-furtune-frana-sport-goodridge-alfa-romeo.html

 

tot setul la pretul asta - 4 buc.

 

Ca si tema de gandire :D - tot pe V6 vreau eu - urmatoarea chestie pe care o sa o adaug - bare stabilizatoare de la varianta cea mai mare de motorizare + powerflex.

 

Pe bora nu vreau inca, pentru ca totusi e masina de zi-de-zi.

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Pe bora nu vrei inca deoarece te distrezi cu alfa...daca aveai doar bora nu mai ramanea stock:P

Link către comentariu

O sa razi, ma distrez destul si cu Bora - d-aia nu am mers pe jante pe 15 de vara, d-aia am pastrat remap-ul ;)

Da, probabil ca daca aveam doar Bora, ii mai adaugam unele lucruri :D Si asa nu m-am abtinut sa ii mai fac una-alta. Plus ca (virgula) cu Bora merg mult mai mult si imi place ca masina in care imi petrec cel mai mult timp sa fie pe gustul meu.

Link către comentariu

Si mie imi cam zboara fluturi prin cap sa trec la conducte metalice si mi-au sarit in ochi acest model, deoarece permite o oarecare adaptare dupa constructia masinii.

 

https://www.youtube.com/watch?v=N3Z0-IF0fIs

 

mad_kat,

cel mai important este de a controla conductele la suportii de prindere pe caroserie deoarece la trepidatii stratul de protectie se poate distruge si asfel incepe muzica, acest lucru fiind valabil numai la conductele din otel originale.

 

Datorita acestul lucru eu am optat ptr conductele din Kunifer10, care nu mai ruginesc, si aici le poti cumpara gata prelucrate ori poti cumpara la metru si le produci singur.

Link către comentariu

Stiu ca in locurile unde sunt foarte apropiate sau lipite de alte obiecte ruginesc - adica unde e mai greu sa verifici :(

 

De conductele de care zici tu nu stiu - posibil sa se gaseasca si la noi... Daca va fi cazul - la oricare din cele doua masini, nu m-as complica si as cauta OEM necontrafacute. Daca au tinut +15 ani, sunt sufcient de bune pentru mine.

 

Despre FURTUNELE din link - arata fain, nu zic nu, insa nu aspir atat de sus... Trebuie mult motor si multa suspensie sa pui calumea la lucru asa ceva.

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Interesante jucarii. O firma si un pret pe PM se poate? Sper sa le folosesti cat mai putin ;-)

Link către comentariu

Ha Ha Ha  Pronet i-a si fugit gandul la prezoanele de la chiulasa.

 

sau la planetare??

Modificat de Rune
Link către comentariu

Nu cred ca ajung asa adanc :))Dar surubaresc destul la masina cat sa imi fie de folos :D

Link către comentariu

E...Laure...stai linistit ca nici eu nu ma bag la "ortopedie" sau "ginecologie". Rune are service...stiu eu;-)

Link către comentariu

Eu am luat-o mai mult pentru imbusul de 7...pentru ca nu il gasesti in orice set...si pe langa asta imi place sa am scule la indemana daca vreau sa demontez ceva:))

Saptamana trecuta am umblat la frane la un prieten si am constatat ca nu aveam ce trebuie :)

Link către comentariu

in loc de imbus de 7 merge foarte bine trox ul de 10 cred sau cam asa ceva.

 

Nu Pronet nu am service ca eu sunt laborant medical, dar am boxa plina cu de toate, si scandal cu femeia  de la atatea fiare.

Modificat de Rune
Link către comentariu

E glumeam si eu man. Poate transformi boxa aia. Decupezi un pic un perete exterior si gata treaba. Si la mine e la fel-numai ca eu nu am inca operationala boxa. Folosesc portbagajul masinii sau balconul (are vreo 10-11m).

Link către comentariu

Corect...T45 sau T50...

Deci mai am de adunat scule...ca ale mele incap intr-un colt al portbagajului :))

Dupa ce il umplu imi deschid si eu o lista cu prestari servicii :))

Link către comentariu
  • Laurentiu_LWR pinned this topic
  • Laurentiu_LWR unlocked şi unpinned this topic
  • Laurentiu_LWR a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!