Jump to content

Masina mea,LWR-itza


Laurentiu_LWR

Postare recomandată

Azi m-am mai ocupat putin de LWR-itza...am fost la un tip care se ocupa cu reconditionari turbine sa arunce si el un ochi la actuatorul meu...

Cum bauiam actuatorul era putin mai mare...2 filete...s-a pus la 0 si asa am mai eliminat o problema...

Din pacate asta era una din probleme...ne-am apucat sa mai cautam si ne-am oprit la N75 care facea niste valori aiurea...

Spre norocul meu am gasit o valva sa facem proba si surpriza a fost ca masina nu mai facea figuri...mergea ok...nu se mai plafona in treapta 1...urca liniar...

Tin sa ii multumesc lui @ady_77 care mi l-a recomandat pe Andrei de la Reconditionari Turbosuflante si am descoperit problema...cred sper :))

Fiind fairplay am cumparat de la Adi N75-ul...baiat de treaba..recomand...

Maine daca nu ninge il pun pe masina si revin cu impresii :)

Link către comentariu

Cu N75 ai facut testul la mine sau era alta?

Deci s-a rezolvat problema cu filet corect si valva aia?

Link către comentariu

Cu N18 am facut proba atuncea...pentru ca mi s-a spus ca problema este la EGR...de asta N75-ul mereu l-am scos din calcul...

Am rezolvat una din nebuniile care le am eu pe cap:))

Link către comentariu

Si ce urmari avea problema de la actuator? Faza cu treapta 1 mi-ai spus-o si ma bucur ca ai rezolvat-o.

Link către comentariu

daca actuatorul nu i-a fost reglat bine (de cine a umblat ultima data acolo), turbina nu lucra cum trebuie (geometria variabila).

Laurentiu, da-mi detalii pe PM despre cine a reglat acolo

Modificat de Muale
Link către comentariu

Nu mi-a dat gabi mie nimic pe interfata...ca nu prea iti dadeai seama din log-uri din cauza la actuator....e un intreg lant al slabiciunilor acolo:))

Ce se aude cu pachetelul meu:D

Vali iti compun un pm acum:))

Link către comentariu

Merci merci...astept nu e problema...

I-am dat pm lui Vali...acu tre sa te bagi sa ii repari turbo omului:))

Link către comentariu

Ca in bancul ala cu badea ion porsche si R de la Racheta? :))

Link către comentariu

post-14266-1390555869948_thumb.jpgSa speram ca pentru ultima data :D

Cum frate:D le tineai ascunse:))Faci un ocol diseara sau vin eu?:)

Link către comentariu

Exact dupa ce am postat,a venit si restul de garnituri.(10.31)

Sa imi lasi pe PM numarul tau ca am avut ceva belele cu telefonul si nu cred ca mai am nr tau.

Trec eu in jur de ora 18 sa iti las marfa.

Link către comentariu

deci aia la EGR inchide partial si clapeta o lasi sa functioneze sau scos furtunul?

Link către comentariu

Cu EGR-ul functional...ca de asta ma tot zbateam eu...sa fac EGR-ul functional...dar partial :)

Link către comentariu

Nu mai inteleg nimic...nu am rezolvat nimic...la fel face :(

Link către comentariu

e perfecta...merci frumos...

Deci...in disperarea mea am inceput sa verific tot tot tot...si am plecat de jos...schema de vacuum...

Eu am furtunasele de pe celebra schema de vacuum de pe net...adica aceasta

post-14266-0-43715500-1390574022_thumb.j

Am mai cerut inca o schema din ELSA sa le compar si am descoperit ceva ciudat...se potrivesc pana la N239 unde in cea de pe net sunt inversate...este vreo problema sau nu conteaza...

post-14266-0-43715500-1390574022_thumb.j post-14266-0-27597500-1390574280_thumb.p

 

Link către comentariu

la cum arata schema, piesa incercuita cu verde este un "robinet" care intrerupe traseul albastru, nu cred ca are legatura cum vin furtunele.

daca nu e doar "robinet" si are ceva restrictii de sens, conteaza.

Link către comentariu

puteti verifica la voi cum este?

Daca nu ar conta cum sunt bagate nu ar schimba comportamentul motorului...corect?

Am fost de le-am schimbat intre ele si masina urca in turatii in treapta 1 si peste 2000rpm....ceea ce inainte nu se intampla...doar ca parca nu mai trage asa bine...

Link către comentariu

Ah, da, cand electrovalva nu e activata, este deschis circuitul care vine de la valva si inchis cel care vine de la pompa de vacuum. Cand electrovalva e activata, se creeza un circuit fara pierderi intre valva si pompa.

Deci daca le pui invers, pierzi vacuum.

Link către comentariu
  • Laurentiu_LWR pinned this topic
  • Laurentiu_LWR unlocked şi unpinned this topic
  • Laurentiu_LWR a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!