Jump to content

Masina mea,LWR-itza


Laurentiu_LWR

Postare recomandată

13 hours ago, Laurentiu_LWR said:

L-am sunat imediat pe @F l o r i n (MULTUMESC) si mi-a explicat ca pe langa asta mai trebuie si codare...foarte usoara ce-i drept dar nah...daca nu stii....

sa traiesti !

Link către comentariu

Vechea boala...geometrie murdara...agata...facea overboost ca la balamuc...etc

Dar de data asta am vazut pe ceas la timp...

Link către comentariu

Cum ai reusit sa o murdaresti geometria asa repede? Ai avut probleme la motor si ai avut fum excesiv? 

Link către comentariu

Credeam ca ai rezolvat eventuala problema, nu ca inca o cauti :)) 

Link către comentariu

Sunt foarte tentat sa renunt la finala...

Nu a stiut nimeni sa ma lamureasca daca afecteaza cu ceva faptul ca este finala de benzinara...si ma tot gandesc daca nu cumva obtureaza  evacuarea gazelor...

Ma tot gandesc daca nu cumva din cazuza ei se tot ancrasteaza geometria intr-un timp asa scurt...

Pana una alta...cam asa suna...:)Nu imi dau seama daca e de bine sau rau... :))

 

 

Link către comentariu

Daca o dai jos, pune una de diesel, nu o lasa asa :))

Insa eu nu vad cum ar putea afecta asta turbina, dar pentru linistea ta, ai putea sa faci modificarea.

Link către comentariu

Daca sunt coduri diferite benzinar fata de diesel - poate or fi diferente si pe interior. Dar in acelas timp daca ar fi mai putin permisiva cea de benzinar atunci s-ar simti ca trage mai prost motorul...

Link către comentariu

Pai au coduri diferite...

1J5253609R VS 1J5253609AJ

Dar mi se pare si normal...avand si forma diferita...tipsuri drepte  VS tipsuri orientate in jos...

Link către comentariu
  • 1 month later...

Salutare...nu am mai scris de mult... :))

Am ajuns la performanta de a nu folosi masina timp de aproape 1 luna :)) 

Abia azi am avut si eu putin timp si am trecut la anvelopele de iarna...large.20171211_122249.jpg.598f8a05e89510493fab5bca5e74be6e.jpglarge.20171211_145641.jpg.e7db35377dd4b5fd59bfc62174d53d62.jpglarge.20171211_145604.jpg.4b2927931606b2ae78f6509d2f50d011.jpglarge.20171211_145628.jpg.74fcb5fb4976f5e0c5927f3b46f25622.jpg

Din pacate...pe zi ce trece observ cat de bine au fost vopsite electrostatic jantele...

large.20171211_140934.jpg.e970c4a3d896d9b9248ad80b4dda2c98.jpglarge.20171211_140926.jpg.6f9d35ee323fef7b69b1ccbf2a641b6c.jpglarge.20171211_140920.jpg.f3fbd3924cd7e627f0af3975ec008500.jpglarge.20171211_140910.jpg.083522c8d991279f134744605d29d560.jpglarge.20171211_140915.jpg.10453d653227f66f677c72244ac8e086.jpglarge.20171211_140856.jpg.a8dacf719b0933993468afcb542c8eb7.jpglarge.20171211_140839.jpg.7437c9531fe81b6cebfac767b37195d6.jpglarge.20171211_140831.jpg.db8bbfcedb6ca686dfb4b0a4ba6d914d.jpg

Sarbatori fericite...ca cine stie cand mai am timp sa mai scriu si pe aici :)) 

Link către comentariu

In poze se vede mai degraba o pregatire defectuoasa a suprafetei. Oricum nu conteaza ca tot aia care au vopsit au facut pregatirea...

Si imi place ca mai vad si alti "nebuni" in privinta detaliilor la schimbarea seturilor de cauciucuri ;)

 

 

Link către comentariu

Si cate ierni a tinut minunea/vopseaua....de km nu te mai intreb,se pot exfolia si stand in garaj?

Modificat de ionut10a
Link către comentariu

Nu prea multe, 1 sau 2 maxim... din cate stiu eu. :(

Modificat de Emy D
Link către comentariu

Din aprilie 2015...au stat pe masina numai vara...7..maxim 8 luni cat a fost sezonul lor...

Deci practic...nici o iarna :))

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu

Ce sa zic, am luat si eu de la el doua seturi de jante, unele de R32, pe care le am tinut doua luni, si pe astea de iarna Long Beach. Ce pot sa spun e ca vopseaua asta electrostatica e jalnica, nu am probleme cu exfolierea, dar in schimb s au zgariat in ultimul hal, si aici ma refer la orice pietricica, cat de mica, lasa urme. Am dat o data din geseala cu  talpa de la adidasi intr o spita si s a facut varza. Fara un strat de lac, vopseaua nu rezista in timp. Pentru unul care e atent la detalii, e mare problema. 

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu

Sigur sunt vopsite in camp electrostatic? Nu cumva e doar "ce scria pe eticheta"?

Eu am jante de iarna vopsite electrostatic (in alta parte), fără lac și rezista destul de bine. Cei care au aplicat vopseaua m-au asigurat ca nu e necesar lacul. Daca procedura e corecta (sablare, aplicare, coacere) se obține o suprafață foarte rezistenta și lacul in acest caz ar avea un rol mai mult estetic.

Modificat de Andrei_72
Link către comentariu

lacul are rol estetic mai mult.

fiind un strat extra, are si rol de protectie.

la cum se cojesc, par vopsite standard dar nu sunt vopsitor si poate ma insel.

eu m-am lecuit cu vopsitul asta electrostatic (am facut tablele la @Elspa si apare rugina sub vopsea), probabil toti fac o treaba proasta si nu merita costul.

mai ales ca unii nu dau factura si garantia verbala este de 1 an.

Link către comentariu

Ca sa ma fac mai bine inteles: lacul are rol principal estetic în sensul că, spre deosebire de vopseaua pe baza de apă, atunci când vorbim de powder coat, vopseaua simpla este chiar mai rezistentă, lacul putând să se degradeze mai repede în timp. Astfel, lacul se aplica doar daca se doreste obținerea unui aspect foarte lucios. Este ceea ce mi-au spus cei de la firma unde am vopsit jantele. De asemena, powder coat-ul e mai indicat pentru jante din aluminiu. Oțelul rugineste daca nu e tratat chimic. Scuze de OT.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

S-au mai linistit putin lucrurile la munca si incep sa imi ocup timpul liber...:))

Primul propiect 2018...anulare EGR...

Imi facusem de ceva timp 2 flanse sa il anulez mecanic...dar nu am avut timp :(

large.20171114_094847.jpg.d113d85aed5634781f7b9ffaa6c7c457.jpglarge.20171114_094825.jpg.d7a97a77b1075bd84956b6cc84229bba.jpg

Se intelege cam tot din poze... :)

large.20180109_173624.jpg.9da655a6a1ef00c361fac1abbe7895d6.jpglarge.20180109_175237.jpg.584dbea64de390722f35aecc55063294.jpglarge.20180109_175247.jpg.55afdbc110e3f4e38cda372f9896dddf.jpglarge.20180109_174152.jpg.eea28b8e1c2581d6ca64130e5299dd08.jpglarge.20180109_174559.jpg.3d2cdcb1361cf290a21862460d100588.jpglarge.20180109_174614.jpg.bee5dd89ad2ffd4232c7842b33a62ab1.jpglarge.20180109_172639.jpg.7c14861e15e79cd1d2630917935b3b09.jpg

La EGR nu cred ca vor fi probleme ca am folosit aluminiu...dar trebuie sa urmaresc ce se intampla la Turbo...ca acolo sunt temperaturi mai maricele...

 

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu

La turbo trebuia garnitura din tabla de cupru sau material pe azbest care rezista la temperatura, gen la galeria de evacuare.

Link către comentariu

urmeaza sa dai galeria jos sa o cureti :P 

tablita aia de pe turbo se gaseste si pe original de cumparat si cred ca vine cu garnitura cu tot.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!