Jump to content

Ce-i lipseste Passat-ului cel mai mult si il lasa in planul 2?


McLaren F1
 Share

Postare recomandată

Faptul ca la Clasa Medie Audi,BMW si Mercedes au motoare de top in jur de 350 de cai (S4,M3,C32) Passat se multumeste doar cu un W8 de 275 de cai la 6000 de turati pe minut...cu 0-100 in 6.5 fata de acel fascinant 5.15 de la BMW M3 chiar mai bun decat acel 6.1 de la Phaeton sau 5.3 de la M5!!!Avand un cosum cu 7 litri la suta mai mic W8-ul.

Sper ca asta va fi primul pas alui Passat si cred ca zvonurile ca W12 ar gasi un loc sub capota lui nu e ceva imposibil.

P.S. Cred ca V10TDi cu 313 cai ar merge pe Passat (fiind destul de greu) ar fi comparabil cu S4,M3 si C32///AMG ...si e diesel...si ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passatul face parte din modelele "clasice" ale grupului. Pentru latura sport exista Audi si Seat.

Passatul W8 se pare ca nu a fost un succes asa mare cum s-au asteptat "specialistii" de la VW.

In primul rand caroseria si suspensia Passatului sunt mai dificil de setat pentru o putere mai mare (pastrand bineinteles un nivel scazut al pretului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai normal ca da!!! Da cine e fraier sa ia un Passat la 275 de cai cand poate un Audi S4!!!Lui Passat i trebuie un motor pe BENZINA de pe 345-365 de cai sa aiba si el succes ,in Romania stiu pe unu care a luat motor de M3 pe Passat W8!!!Si sa stii ca ar merge mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca la Clasa Medie Audi,BMW si Mercedes au motoare de top in jur de 350 de cai (S4,M3,C32) Passat se multumeste doar cu un W8 de 275 de cai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa teoria lui Hitler despre Beetle....VW-aului nu i va strica nimic daca o sa puna un super motor pe o masina.

(Americanii de la Ford Mondeo la fel,ce lasa Mondeo singurul care se mai bate cu VW Passat acuma...) si Citroen C5 sau Chrysler Neon,Renault Laguna...dar zic ca va fi batuta de astea....sa vdedem...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...
Pai ti-ai raspuns singur la intrebare...in grupul VAG, Volkswagen este marca care se adreseaza "poporului"....daca vrei sportivitate iei Audi, eventual Seat

pfff ma omoriti cu seaturile voastre care au doar motorul bun ...... nu mai bagati seat in categoria vw audi bmw.....chiar daca poarta motorul lor ...fara bmw bineintales

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Post-ul ala era din 2003 :lol: :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai bagati seat in categoria vw audi bmw.....chiar daca poarta motorul lor ...fara bmw bineintales

nu numai ca poarta motorul lor :lol: .. ci sunt si din acelasi grup :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Post-ul ala era din 2003 :D :icon_thumright:

:rolleyes: Haha, de mult nu am mai ras asa de bine.

Acuma sa va zic o treaba. M-am tot uitat pe internet dupa passaturi W8. La pretul de 10.000euro iti iei unu super dotat. Problema la el e taxa de inmatriculare care bate spre 5000 euro. Daca ar fi taxa mica la orice ora as da passatul meu, o diferenta si sa am un W8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da frate W8 este super avion, MIG 24 ca tehnologie e mai tare ca si un porsche, si din cate stiu eu W8 este fabricat doar de VAG nu mai exista nici o firma care sa aibe in palmares un motor W, de nu pe toti ii duce capul.

Modificat de dsf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa mai zici de w16 de pe Bugatti veyron. Si eu cred ca au limitat totusi motorul de w8 la passat ca nu il ducea sasiu. Trebuia umblat la sasiu. Dar au facut totusi motorul sa arate ca stiu sa faca si ceva mai sofisticat. Cum au facut si cul cel w16 de 1001 CP de pe veyron. Numai cum se aude

.... :D ..si cum
. Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare model de masina isi are locul lui pe piata si se adreseaza unui anumit sector de clienti. Cu titlu de exemplu: este ca si cum am spune ca Skoda Superb nu este "vreun fel" de Audi A6 desi pot fi considerate ca facand parte din aceeasi clasa din punctul de vedere al dimensiunilor.

Modificat de ionutctn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prolema este ca la Passat nu ar fi cererea asa de mare pt W8-uri (sau W16-uri :blah_:) si nu prea renteaza sa ti o linie de productie pt masinile cu acest tip de motorizare. Dupa cum sa zis si in posturile anterioare cine vrea putere si sportivitate isi cumpara Audi, BMW sau Mercedes ca la marcile astea au priza pitipoancele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima serie de Audi e mortala intr-adevar, dar eu sunt indragostit de B5,5-ul meu, si daca as avea bani seriosi, as investi intr-un w8, chiar variant, imi place ideea de lup in blana de oaie. Cand vezi cate un audi, mercedes bmw pe strada, din start te astepti sa poata multe, dar cand vezi un passatzel, mai ales break...zici ca eeh e doar un passat ..mai vechi :) . Insa cum am mai zis sunt indragostit de el...si as lua unul w8 la fel numai asa din dragoste pentru vw. De aia au si facut motorul asta. Daca as fi vrut distinctie, sprotivitate..da ..audi mercedes, bmw... :)

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stiu ce consum are mititelu', dar iti dai seama ca as sta la volanul lui numai cu bani in buzunar, deocamdata 7,2% calare pe AWX de 130 CP e super de ajuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pina la motoare mari, cred ca trebuie schimbat tot passat-ul.....

Cu 1 tona pe fata si 600kg pe spate (rezervorul de juma si soferul), nu te apropi de BMW si Mercedes.Repartitia greutati este departe de o stabilitate si siguranta perfecta.Numai cu un motor mare cred ca obtii aceleasi performante ca un Pontiac Transam din 74.Motor de 350cp, punte spate de camion(pickup), arcuri lamelare spate.Daca intri in curba de 90* cu 60 la ora,derapezi imediat, suparavirezi si gata.

Pentru mine asta este o mare dezamagire la passat.Nu ma astept sa fac drifting, dar unele stingacii se pot *anula* cit de cit.Bine, si electronica.....

Ar mai fi dar sant marunte....

Dani ab

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tama, aia e blasfemie.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pina la motoare mari, cred ca trebuie schimbat tot passat-ul.....

Cu 1 tona pe fata si 600kg pe spate (rezervorul de juma si soferul), nu te apropi de BMW si Mercedes.Repartitia greutati este departe de o stabilitate si siguranta perfecta.Numai cu un motor mare cred ca obtii aceleasi performante ca un Pontiac Transam din 74.Motor de 350cp, punte spate de camion(pickup), arcuri lamelare spate.Daca intri in curba de 90* cu 60 la ora,derapezi imediat, suparavirezi si gata.

deci in primul rand daca nu sti passat W8 are tractiune integrala (daca sti ce e aia) deci nu e nici un fel de probleme in curbe, fata de un bmw sau mercedes care au tractiune spate si cand iei curba cu viteza mare te trzesti ca te depaseste spatele.

si in al doilea rand nu baga frate mertanul la masini sport, mertanul prin definitia lui este o masina de lux, ptr oameni la cravata, cancelari, pensionari etc. faci o confuzie mare daca compari metanul cu bmw-ul la sportivitate si tinuta de drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva si-a batut joc de masinuta "Mit AUTOGAS ANLAGE LPG". Asa se respecta in Germania un W8?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( Aia nu sunt nemti sunt ori turci arabi , ori din estul europei. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci in primul rand daca nu sti passat W8 are tractiune integrala (daca sti ce e aia) deci nu e nici un fel de probleme in curbe, fata de un bmw sau mercedes care au tractiune spate si cand iei curba cu viteza mare te trzesti ca te depaseste spatele.

si in al doilea rand nu baga frate mertanul la masini sport, mertanul prin definitia lui este o masina de lux, ptr oameni la cravata, cancelari, pensionari etc. faci o confuzie mare daca compari metanul cu bmw-ul la sportivitate si tinuta de drum.

Stiu ca are transmisie integrala, dar asta nu inseamna ca masina are si tinuta sportiva.Cind ai ocazia priveste mai in amanunt un BMW sau Mercedes, urmareste cum este asezat motorul, vezi ce distanta este de la prima axa catre fata masini, vezi sistemul de suspensie indenpentent spate, incearca sa vezi in ansamblu fiecare componenta, asezarea ei mai exact. Compara cu passat-ul, virtual sa zicem, in minte. Este evident ca are centru de greutate mai jos.Si asezarea greutati pe axe este alta.Este cu totu altceva.Dar cum am spus , nu este important cit de sportiv ar fi un passat , cit siguranta ce rezulta de aici.Mercedes clar ca este gindita ca masina de comfort, calitate si siguranta.Dar asta nu exclude faptu ca are si calitati sportive, cum are BMW-ul. Defapt chiar seamana.

Cit priveste efectul de supravirare, nu este mai mare ca efectul de subvirare de la masinile cu tractiune fata. In cursele sportive, raliuri de orice fel, si tot ce inseamna sport, transmisia pe fata nu este prezenta decit in cursele DTM la clasele de serie, adica masini de serie.Restu cuprinde numai transmisie spate si integrala. Si idealul sigurantei si comfortului este clar 4x4.

Si daca tot sti tu ce inseamna transmisie integrala, poate ne spui cite pinioane conice sant in total. Binenteles ca la passat 4motion. Sau spune-mi alte detalii de la sistemul asta.Ma gindesc ca ai ceva practica in mecanica si corelata cu datele teoretice si tehnice, este simplu.Eu nu vreau si nu trebuie sa dovedesc la nimeni nimic, asa ca respunsul la intrebare este ptr tine.

Bafta Dani ab

Dani ab

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dani ab, ai perfecta dreptate, tehnologic vorbind, Mercedes si BMW sunt mult peste VW, cu toate ca in ultimii ani s-au schimbat multe, ca drept dovada vin si cei de la VW tare din urma, pe alocuri le-au luat-o inainte: tehnologia tsi la benzinare, cutia DSG, doar astea imi vin in minte acum. Insa, sa revenim la Passat B 5.5,acesta il putem compara cu seria 3, 2001-2005 sau C Klasse 2001-2005. Ce mari motorizari diesel sa zicem, au avut cele doua: seria 3- 2000d de 136 si 150 cp, C Klasse- 2200 cdi de 136 si 150 cp. Iar Passat-ul a avut vestitul 1.9 tdi de 90,101, 110, 116, 131 si 150 cp, in 2004 au bagat si un 2000 tdi de 136 cp. Daca Passat-ul este o masina asa nesigura, atunci de ce Mercedes si BMW sunt masinile care ocupa primul loc in topul accidentelor grave si f. grave din Romania? Iti spun eu tractiunea spate si starea drumurilor de la noi. Si n-oi fi eu asa novice in ale condusului, mai merg si sportiv cateodata, chiar des si de 3 ani apoape nu mi s-a aprins niciodata ESP-ul ca ar fi derapat masina. Passat-ul l-am luat in 2006 din Germania, am plecat de acasa hotarat sa-mi iau ori Seria 3 din 2002-2003 ori C-Klasse din 2002-2003 si m-am intors cu Passat din 2004-2005 si nu-mi pare rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramaneti ON TOPIC. Nu e topic de versus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cine a zis ca Pasat-ul ramane in planul2? Din punctul meu de vedere passatul e mai bun dect audi (care se strica mult mai des decat un passat si are si consumul mai mare ex 1.9 tdi,Piesele fiind cu intre 10-20% mai scumpe) .Am avut si passat b5,b5.5 pana in 2004 si audi A4.A6 pana in 2004 BMW 320D 2002 Mercedes C220 cdi 2002 si vreau sa spun ca tot passatul mi se pare mai fiabil si mai confortabil .Parca te intelegi mai bine cu passatul decat cu audi cat despre bmw seria 3 este cam "nasol" pana la m3 unde iti iei motor si nu caroserie si confort .bmw 320 troncane f tare motorul este "ca sa fie" si lent raspunde tarziu nu are "zvac" precum un pompe duze iar in spate sa iti iei adio sa stai confortabil acelasi lucru se intampla si cu mercedes C Klasse pana la ultimul model de C .Un seria 5 intradevar "bate" pe passat, A4/A6 cam din foarte multe puncte de vedere dar ar trebui sa aibe un motor de 2.5,3.0 litri ca sa simti ca ai masina .deci in concluzie tot la Passat raman ca fiind cea mai fiabila masina dintre cele 4 de aceeasi talie VW,Audi,BMW,MB . daca nu le-as fi avut pe toate nu as fi comentat.Despre Seat nu comentez nimic el fiind pe langa Skoda.care este o clasa mult inferioara celor mentionate mai sus .Eu nu vad sa ii lipseasca ceva unui vw Passat Extra full deoarece are tot ce ii trebuie poate chiar si optiuni mai multe decat la celelalte modele si nu uitati VW!, Passat este masina poporului German! urmata de Bmw.Mercedes.Audi

Aceasta Este o parere Strict Personala! Iar comentariile care pot veni ulterior nu sunt luate in consideratie.

Modificat de castravete
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!