Jump to content

Volant cu masa dubla la T4 cu 2.5 tdi


1octav
 Share

Postare recomandată

De cand am luat masina se aude o bataie la motor, la relanti. Dupa 20 si ceva de mii de km am schimbat pompa servo, pompa vacuum, distributia de 2 ori (nu erau aliniate rolele la nu stiu ce curea), fulia cu amortizor de la accesorii, alternator si altele chestii, rulment presiune si disc ambreiaj. Cert este ca volant cu masa dubla, cea care face zgomotul asta suparator, este foarte scumpa. Am gasit o varianta mai ieftina, pe filiera Istanbul, la 350e (fata de 2100 lei cat costa aici, in medie).

Stie cineva daca merita sa trec pe volant cu masa simpla, daca ma va tine la fel ca asta (care probabil este cea originala)? Sau e mai bine sa iau tot cu masa dubla?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DE tinut tine si cea cu masa simpla, insa e mai zgomotoasa cu mult si o sa te saturi de ea. Sigur ca e o varianta de compromis relativ buna. La 1.9 TD-ul meu, nu cred ca a avut cu masa dubla, insa, de cand am schimbat ambreiajul e mult mai zgomotoasa...dar nu am ce face pana la urmatorul schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu face prostia.. stiu 2 cazuri care au mers pe volant cu masa simpla si a cedat dupa cateva mii de km. Daca bine stiu si userul vw-raz-van a incercat si nu l-a tinut mult. Un volant cu masa dubla si un kit de ambreiaj nou original tin aprox 400 000km daca ii sa conduci corect. Eu zic ca merita investitia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

S-a mai discutat despre acest versus (DMF vs SMF).

Cautati pe forum si veti gasi discutiile respective. :icon_thumright:

LE:

Uite una dintre ele:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multam fain, m-am convins si... am cumparat.

Sa vedem acum si dupa montaj ce parere am.

post-50270-0-78109700-1301315310_thumb.j

post-50270-0-68154200-1301315317_thumb.j

post-50270-0-87979600-1301315323_thumb.j

Modificat de 1octav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luk! Ar trebui sa mearga excelent! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O ultima intrebare si ma culc: chestia aia din poza e volant + placa presiune sau e doar volant? Caci am o vaga impresie ca daca tot schimb volant, ar trebui sa schimb si placa de presiune (ambreajul si rulmentul de presiune le-am schimbat acum doua luni maxim).

Modificat de 1octav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai totul in poza in afara de rulment de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ales o solutie mai de porc asa, am reparat volant la un nene in galati, a costat 5mil, i-a schimbat arcurile si rulmentul, suprafata unde calca discul nu era afectata si am pus kit de ambreiaj nou luk, am facut 15mii de atunci din care vreo 8000 cu platforma dupa mine,deocamdata e perfect, sa vedem cat o sa tina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine m-a costat ~ 530$ + drumul pana la Istanbul :) Daca sunt amatori, pot sa aduc pe la 450e, daca sunt amatori.

Si daca vrea cineva disc ambreiaj, am deja unul aproape nou si asta din kit, nou... ca abia am schimbat discul si rulmentul acum 2 luni.

Modificat de 1octav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat placa de presiune si volant... ambreajul este mult mai moale acum si intra mai bine, motorul este ceva mai silentios, totul e ok dupa 500 km de la "schimbare".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Desi nu a scazut consumul cum imi spusese un amic, motorul este mult mai silentios acum si ambreajul este acum ca al unei masini normale, nu mai este tare ca la Dacia. Deja am facut 3000 km cu noul ambreiaj si totul e ok deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

salut octav,

ai facut bine ca ai schimbat tot kitul,mie mi s-a rupt arborele cotit,de la un lt 3,5 tdi,din cauza volantei.am mers prea mult cu ea asa.acum am 200 000 km cu kitul nou,si merge super

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti, eu am avut un T4 cu motor de 2,4 din anul 1998, 8+1 locuri. Avea vreo 400.000 reali, am tras trailer cu el si dupa aproximativ 10.000 km, a cedat volant si a inceput sa bata. Am vazut ca este scumpa si.. am cautat o volant de 2,4 cu masa simpla, s-a potrivit la fix, mersul masinii nu s-a schimbat cu absolut nimic, nu a devenit mai zgomotoasa si a tras la fel. Aceasta este experienta mea. Mentionez ca volant cu masa simpla am luat-o cu ambreiaj si placa de presiune, toate au fost sh si m-au costat 300 lei. Am vandut masina si acum tipu face Italia, la fiecare 2 saptamani, cu oameni si o remorca.. Greu de crezut dar adevarat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Gata, ieri a decedat... dupa 80mii km in 1 an jumate, din care peste 50% tractat platforma, ieri cand am ajuns acasa a inceput sa faca zgomot si s-a dezechilibrat destul de rau ca da trepidatii si in motor, am luat kit nou complet pe care il montez maine, sa vedem cat tine si asta. 2050lei tot kitul... (sunt cel care am scris mai sus ca am reparat volant, dar mi-am pierdut parola la cont)

Modificat de adypos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre 200-si 300 mii si schimba si rulmentul de presiune dac nu lai schimbat data trecuta ca nu tine 500-600 de mii !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfat dar l-am schimbat si data trecuta si l-am luat si acum sa-l schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
dorin_sebastian2005

salut am si  eu un vw t4 2,5 tdi acv si dupa ce i-am facut un soft si cateva plecari de pe loc am auzit ca a inceput sa imi sune si mie volant ma gandeam ca stie careva ce volant cu masa simpla se potriveste ca vreau sa imi fac si un disc de kevlar . ms mult 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se cheama 4 p   de la valeo  ... e kit cu volant cu masa simpla   pt asa ceva  ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

stie cineva cum se regleaza ambreiajul la caravelle ,2,5 tdi an 1998? acum prinde foarte jos pedala

Modificat de geo08vga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi intai daca nu ai probleme cu prinderea pompei de ambreiaj din masina, cum au avut cam toti posesorii de T4. Verifica daca pompa nu se duce lateral in momentul cand apesi ambreiajul. Daca da, solutia este inca o tabla la 90 de grade care sa tina pompa nemiscata cand apesi ambreiajul. Gasesti pe forumul englezesc detalii tehnice. Am patit si eu recent asta si acum prinde cu muuuuult mai sus ca inainte. Uite aici linkul cu reparatia de 10 lire sau cum sa iti faci singur o tabla cu 3 gauri: http://www.vwt4forum.co.uk/showthread.php?t=149237&highlight=clutch

Modificat de misumat1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!