Jump to content

ULEI IN VASUL DE EXPANSIUNE


bogdanodobescu
 Share

Postare recomandată

bogdanodobescu

mi s-a aprins in bord martorul de la apa si cand m-am dus la vasul de expansiune si am desfacut capacul, am gasit o pelicula de ulei pe interiorul capacului si deasupra antigelului... am curatat tot dar dupa un timp scurt a aparut iar ulei in vasul de expansiune. am verificat si in motor uleiul dar e curat... am inteles ca la motoarele diesel este un racitor de ulei sau termoflot care ar putea fi spart,dar a mea e pe benzina si nu cred ca are racitor de ulei. ati mai intalnit cazuri similare? ce sfat imi dati/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cosminbej

    10

  • bogdanodobescu

    7

  • Carmina

    4

  • B0gdy-

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

sincer sper sa nu am dreptate, dar din ce stiu eu e groasa las-o in parcare e garnitura de chiulasa, dk mai mergi q ea asa risti sa blochezi motorul. o seara buna si sper sa nu fii vb aiurea aia e strict ce stiu eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminstoleru

salut,din cate stiu eu motoarele diesel au termoflot si dupa cum spui tu ca ai gasit o pelicula de ulei in vasul de expansiune ceea ce este destul de grav e foarte posibil sa fie de la acest termoflot car are rol de racire a uleiului sau posibil sa i vreo conducta infundata ceva si iti trimite uleiul in alta parte dar asta trebuie in instalatia de racire.Tine-ma si pe mine la curent cu problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta mea cu masina din semnatura va pot spune urmatoarele:

- la mine a intrat apa in ulei - problema a fost garnitura de chiulasa si nu termoflotul si mecanicul mi-a spus ca daca intra apa in ulei e garnitura de chiulasa iar daca intra ulei in apa e termoflotul . Acum nu stiu daca masina ta are termoflot , dar daca spui ca uleiul e curat si nu creste nivelul lui inseamna ca iti intra ulei in apa . Daca ai termoflot eu zic 100 % de aici ai problema .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salut,

Din cate stiu,problema ta,vine de la garnitura de chiulasa,precum au spus si colegii de sus.Garnitura costa aproximativ 150ron,iar manopera injur de 400ron,la un service normal,nu reprezentante.De asemenea verifica si uleiu de pe joja,iar daca creste,e nasol.Daca creste,inseamna ca apa s-a amestecat cu uleiu,atunci proprietatile uleiul scad,este lesne de inteles.Sfatul meu,este sa verifici exact,daca ai ulei in vasu de antigel si apoi daca da,sa treci imediat la schimbarea garniturii de chiulasa si bineinteles si a uleiului din motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

motorul e pe benzina

Modificat de bogdanodobescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e usor sa faca lumea confunzie. Ai pus intrebarile si lumea a crezut ca e vorba de masina ta din semnatura...Mai bine spui exact care este motorul cu probleme ca sa fie clar. banuiesc ca nici macar nu este o skoda fabia 1?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

intr-adevar nu e masina din semnatura dar masina cu problema e o fabia 1 motor 1.4 BENZINA.

Modificat de bogdanodobescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce motor si ce an sa ne uitam si noi daca are termoflot sau nu...N-am un cleste de scos vorbele din gura ca era tare bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

deci: skoda fabia 1, tipul 6Y SCAZFX01, an 2002, 1397 cmc, 44kw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai termoflot, care este foarte rar la benzinare dar exista unele. Asa ca, garnitura de chiulasa, chiulasa fisurata sau bloc motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea are termoflot si chiar l-am dus la verificat atunci cand am avut apa in ulei . Modelul meu de termoflot costa 700 ron si am preferat sa dau 10 ron si un drum in plus sa fiu sigur ca nu el este problema si pana la urma problema la mine a fost garnitura de chiulasa . Daca nu ai termoflot raman variantele spuse de divinewind .

Bafta si spune-ne si noua cum ai rezolvat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde se infileteaza filtrul de ulei ai un radiator de ulei in care iti intra 2 furtune(e mai greu de vazut)accea piesa se numeste radiator ulei,iti circula prin ea ulei si antigel.SE DUCE DACA NU PUI ANTIGEL BUN G12,SAU DIN DIFERITE MOTIVE LOVITURI SAU MAI STIU EU CE...sper sa nu fie garnitura de chiulasa avea alte simptome daca era garn chiulasa.MAI multe nu iti pot spune nu am date concludente despre masina ta

tu ai cod de motor AZE, AZF..deci pica ceea ce am scris mai sus,nu ai accel radiator de ulei pe masina...filtrul de ulei vine prins direct pe blocul motor..deci cauza e in alta parte :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

daca ar fi doar garnitura de chiulasa ar fi bine. m-a sfatuit cineva sa verific si planeitatea chiuloasei ca s-ar putea sa nu fie plana dar din cate stiu chiulasa se deformeaza atunci cand e demontata sau montata gresit... :vaidecapulmeu: :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificata si planeitatea ei atunci cand se schimba garnitura. Sa-ti spun ca e bine sa te uiti si la prezoanele de la chiulsa care se deformeaza in timp?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot se va desface motorul ar fi foarte bine sa se verifice planeitatea ,sa se verifice in ce stare sunt semeringurile de la supape, iar prezoanele de la chiulasa schimbate , ca si pret ajungi pana in 250 ron piesele + manopera .

Modificat de aurelian08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

ar fi bine daca numai 250 lei m-ar ajunge... totusi mi-e teama sa nu fie altceva stricat... chiulasa sau bloc motor fisurat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am desfacut si eu azi busonul de la baia de ulei cu gandul sa mai scot putin ulei. Era nivelul putin peste maxim pe joja si m-am gandit ca am pus prea mult. Cand am desfacut busonul putin... surpriza! La inceput a curs doar apa limpede, cam 50 grame, apoi a inceput sa curga ulei. Am si crema galbuie pe busonul de umplere. Antigelul in vas a scazut si el putin. Sigur e ciupita garnitura. Intrebarea mea e acum: pot sa mai merg 500 km pana o bag in service? Ca-s in alt oras. Si inca ceva. De ce apa aia care s-a lasat pe fundul baii de ulei e curata? Nu era normal sa fie rozalie de la antigel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca in vasul de expansiune nu ai ulei....iti urez drum bun.....ce ai gasit in buson e de la condens (drumuri scurte)...acum ai ocazia sa-ti dispara condensul daca faci un drum de 500 km....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, crema de pe buson o fi de la condens. Dar apa din ulei nu cred. Uleiul e clar contaminat. Am umplut un borcan si se lasa la fund ulei de culoare mai deschisa, amestecat cu spuma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma, tind sa cred ca apa din ulei e doar condens (desi e foarte ciudat). Pana nu sunt sigur ca e ciupita garnitura, nu desfac motorul. Momentan nu se misca apa in borcan cand o turez si nu am spuma pe joja. Pana acum am facut un drum de aprox. 150 km si nu s-a modificat nivelul de antigel in borcan si nici nivelul de ulei pe joja. Si maioneza de pe busonul de umplere a disparut; inainte de a pleca la drum am incalzit-o bine si am lasat-o vreo 10 minute sa mearga fara busonul de umplere pus, sa iasa vaporii aia. In weekend o sa fac un drum de vreo 700 km. In distanta asta sigur aflu daca e dusa garnitura de chiulasa sau nu. Ar trebui sa scada vizibil antigelul. In vasul de expansiune am ceva urme de negreala pe pereti, ca un fel de funingine umeda, dar foarte putina. Cred ca e normal, la un vas de 10 ani care nu a fost spalat niciodata. Apa pare curata. Sa vad cum se manifesta de-acum incolo. Sper din tot sufletul sa nu trebuiasca schimbata garnitura de chiulasa. Nu e vorba numai de cheltuiala, dar trebuie sa gasesc si un meserias in care sa am incredere. Multumesc lui Carmina pentru sfaturile date prin PM si telefon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

salutare. am revenit cu informatii legate de motorul de 1.4 AZF de la fabia cu problema cu uleiul in vasul de expansiune. am dat jos chuiloasa, am verificat planeitatea la un meserias, e ok. am pus garnitura noua, am schimbat uleiul, am spalat vasul de expansiune cu benzina ca se depusesera urme de ulei pe peretii acestuia si pe tijele de la plutitorul din interior si imi clipea becul in bord ca si cum nu aveam nivel de lichid de racire. am spalat instalatia de racire cu "radiator flush" care m-a costat 10 lei recipientul. acum becul nu se mai aprinde in bord dar cand am facut testul cu vag-ul am observat o problema la sonda de temperatura a apei. am inteles ca una buna e in jur de 120 ron dar parca e prea scump si am adoptat varianta unui coleg forumist care si-a reparat singur sonda schimband termistorul din interiorul sondei. am dat comanda de piesa si acum astept sa vina ca sa o montez. va voi tine la curent cu ce am mai facut. see ya.

am uitat sa mentionez ca a incercat mecanicul vreo 2 ore sa regleze culbutorii dar nu a reusit. ii regla pe toti iar cand mai invartea o tura motorul, acestia erau foarte stransi... ii regla iar, si dupa inca o tura invartita la motor acestia erau prea largi :angry: pana si-a dat seama ca tachetii sunt hidraulici si se regleaza singuri. e bine de stiut ;)

Modificat de bogdanodobescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

un cost al manoperii si al pieselor in ceea ce priveste chuiloasa? ai facut operatiiunile in service in Husi?, te rog ceva detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare! Am un VW Bora 2001, motor 1.9 tdi, cod AJM. am schimbat de circa 3 luni garnitura de chiulasa (pierdeam antigel care intra in ulei). am mers ok circa 5000 km cand am inceput sa pierd ulei. nu am depistat pe unde(insa erau urme de scurgeri pe motor) . am schombat uleiul, am mers 20 km, iar cand am ajuns acasa in vasul de expansiune gasesc un amestec de antigel si ulei (un lichid foarte vâscos).

Care crede-ti ca ar fi problema? S-a ovalizat chiulasa(garnitura e schimbata de 5000 km ), termoflotul ? 

Veniti va rog cu cateva sfaturi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(insa erau urme de scurgeri pe motor)

Parerea mea:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!