Jump to content

Nu mai porneste - 2.5 TDI


mursielagro13
 Share

Postare recomandată

mursielagro13

Pompa de motorina nu se mai aude, am verificat releu (masurat) si este bun.Am pus pompa pe direct si merge, se aude dar tot nu porneste masina.

Am masurat si nu ajunge curent la siguranta de la pompa, siguranta nu este arsa.

A avut cineva problema asta?Nu stiu ce sa-i fac.. eroare imi da asa:

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 8D0 907 401 D

Component and/or Version: 22.5l/4VT EDC 0000SG D62

Software Coding: 02013

Work Shop Code: WSC 06335

2 Faults Found:

00550 - Start of Injection Regulation

17-00 - Control Difference

00741 - Brake Pedal Monitoring

27-00 - Implausible Signal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

io as zice sa vezi prima data ce se intampla la intrerupatoarele de la pedala de frana sau cablaj,sunt doua si daca nu se sincronizeaza nu da semnal cum ca ii pedala apasata si de aceea s-ar putea sa nu iti porneasca,din cate stiu la tine tre sa apesi pedala de frana sa il poti porni.

00741-stop lamp switch/brake pedal positib (BPP)switc-signal correlation---wiring,both positions synchronised,stop lamp switch,BPP switch

00550-start of injection-control--wiring,fuel injection timing solenoid,injector needle lift sensor,air in fuel system,fuel level low,pump timing

bafta

Modificat de DKODEVL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mursielagro13

sal

nu e nevoie sa apas pedala de frana, are cutie manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mursielagro13

nu cred ca are legatura..daca e pe liber nu trebuie sa calc ambreiajul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A doua eroare se refera la reglajul incorect a avansului la injectie,verifica cureaua mica,reglajul static si daca nu este dereglat,cred ce e pompa de injectie.

Ps pompa din rezervor nu tre sa impinga motorina in fata,la modelul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mursielagro13

salut

poti sa-mi spui te rog cum sa verific avansul la injectie si reglajul static?

pompa ce face daca nu impinge? inainte se auzea cand puneam contactul si acum nu se mai aude..

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sant de parere ca ar fi mai bine sa mergi la un mecanic bun,eu nu vreau sa faci ceva gresit,si sa te coste in plus la urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mursielagro13

ok, ms oricum...probabil iti imaginezi ca m-am saturat de mecanici care imi spun: trebuie schimbata pompa de combustibil, aa mai este si pompa de injectie..aa uite am gasit si releul asta ars...crezi ca ma aflu pe acest forum sa incerc sa rezolv problema cat mai ieftin sau sa caut mecanic?

nu te-ar fi invinuit nimeni ca ai dat un sfat, daca faceam ceva gresit eu eram vinovat, doar ti-am pus 3 intrebri..daca nu poti sa imi raspunzi nu e problema, mai caut si poate ma ajuta cineva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten cu aceiasi motorizare doar ca e cu cutie automata . A patil la fel , nu mai pornea masina . A dus-o la service si s-a constatat ca pompa de injectie a fost baiul . Din cate stiu eu la acest model pompa de combustibil muta motorina dintr-un compartiment in altul , sper sa nu gresesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mursielagro13

am inteles, eu am fost la un service mi-a zis ca e de la releul la pompa, am zis sa mai merg si in alta parte si mi-a spus ca e pompa de injectie, era un baiat de treaba acolo mi-a zis sa nu o schimb la ei ca e f scump (oricum nu aveam de gand cand am auzit pretul :D ) si mi-a recomandat el un service care se ocupa numai de asa ceva, undeva pe centura...am mers acolo si mi-a spus baiatul ca el nu crede ca ar fi de la pompa de injectie, ca mai repede e ceva pe partea electrica dar daca vreau o verifica, ma costa 8 mil, asa ca am zis sa vin sa incerc si aici pe forum daca a mai avut cineva problema asta..nu sa fac incercari pana raman fara bani..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa intelegi de ce nu pot sa-ti dau sfaturi de la distanta,in primul rand ca sa verifici avansul static ai nevoie de niste scule speciale si sa ai experienta,ca sa decizi daca este p. de injectie defecta se pot face cateva verificari,dar si pt asta ai nevoie de cateva scule de service,dar in final ca sa stii sigur ca e pompa de inj. ,tre sa o dai jos si sa o duci la o reprez. bosch,unde costa aprox. 400ron verificarea.Din cele spuse de tine eu nu vreau sa te dezamagesc,dar din experienta mea cred ca va fi pompa de vina.Cea ce a relatat colegul mai sus referitor la functia pompei in rezervor la motorul de 2,5,este perfect adevarat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari,

asi dori sa achizitionez un Passat V6 TDI sau un A6 2.5 TDI.

Indiferent de alegere, am aflat ca aceste motoare V6 fabricate pana in anul 2005 au probleme la arborele cu came, maiapoi fiind folosit titanul in fabricarea acestuia.

acum intrebarea mea e in ce consta aceasta problema a arborelui cu came si daca aceasta problema apare chiar daca regimul de functionare a motorului este unul decent. (adica schimbatul vitezelor se face inlimitele normalului (RPM), nu ai tot timpul dupa tine remorca de 2 tone... chestii de genu')

in cazul in care am postat in topicul gresit, imi cer scuze! si astept o redirectionare.

cu respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele la care codul motor incepe cu litera B sant de generatie noua si nu mai sant probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pompa din rezervor nu face presiune de min 2.5 bar nu iti va porni

si ar mai fi o problema poate (pompa de inalta presiune are o reductie care face legatura intre pompa si axul cu came de obicei din cate stiu eu se rupe si mai ales la motoarele 2.5)

daca nu sti unde sa cauti eu zic sa te informezi pt ca in orasul tau tre sa fie un baiat destept si priceput in trenuri din astea mai grele care sa te ajute si de obicei este iti zic eu,numa tre sa il cauti, ca asa la palavre si idei se poate sta zile intregi

(nu vreau sa supar pe nime)

iti doresc multa bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te intereseaza cel din profilul meu???

salutari,

asi dori sa achizitionez un Passat V6 TDI sau un A6 2.5 TDI.

Indiferent de alegere, am aflat ca aceste motoare V6 fabricate pana in anul 2005 au probleme la arborele cu came, maiapoi fiind folosit titanul in fabricarea acestuia.

acum intrebarea mea e in ce consta aceasta problema a arborelui cu came si daca aceasta problema apare chiar daca regimul de functionare a motorului este unul decent. (adica schimbatul vitezelor se face inlimitele normalului (RPM), nu ai tot timpul dupa tine remorca de 2 tone... chestii de genu')

in cazul in care am postat in topicul gresit, imi cer scuze! si astept o redirectionare.

cu respect!

Ce zici, te-ar interesa cel din profilul meu???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mursielagro13

nu trebuie neaparat in orasul meu ca masina este la bucuresti. problema e ca am fost pana acum cu ea la doi mecanici si nu am rezolvat nimic...as vrea sa merg undeva sa o faca dar nu stiu unde....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mursielagro13

Problema rezolvata temporar,masina porneste acum, am dus masina la un service sa-i faca o constatare, mi-a spus sa las masina acolo pentru maine ca nu mai avea timp sa se uite la ea ieri, ma sunat astazi sa vin la service sa vorbim ca a pornit masina.

mi-a zis baiatul de acolo ca in rezervor are doua pompe, una sa mute combustibil dintr-un compartiment in altul si alta sa impinga motorina in fata, defecta ar fi aia care impinge motorina, a zis ca el a inversat 2 fire de la pompa aia si este pe direct...mai multe informatii nu mi-a dat..

sfatul lui a fost sa cumpar o pompa sh ca masina se poate opri in orice moment..

pompa noua costa 15 mil fara tva

problema este ca se schimba si foarte greu pompa respectiva,zicea ca trebuie dat jos rezervorul, automat si puntea spate cu cardanul, tobe..manopera 5-6 mil la ei..iar foarte mult...o sa merg asa pana tace de tot.. :D mi-a zis ca nu se poate sa se incalzeasca firele sau ceva de genul asta, sa stau linistit in privinta asta, e posibil doar sa ma lasa in orice moment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pompa din rezervor nu face presiune de min 2.5 bar nu iti va porni

si ar mai fi o problema poate (pompa de inalta presiune are o reductie care face legatura intre pompa si axul cu came de obicei din cate stiu eu se rupe si mai ales la motoarele 2.5)

daca nu sti unde sa cauti eu zic sa te informezi pt ca in orasul tau tre sa fie un baiat destept si priceput in trenuri din astea mai grele care sa te ajute si de obicei este iti zic eu,numa tre sa il cauti, ca asa la palavre si idei se poate sta zile intregi

(nu vreau sa supar pe nime)

iti doresc multa bafta

Pompa de injectie la 2,5 este angrenata de curea dintata,cel de pe axul cu came este pompa de vacum,pompa de inalta presiune este la comonrail,2,5 v6 nu sa fabricat numai cu pompa rotativa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,ai dreptate este vorba de pompa de vacum,din graba ma gandeam la altceva si am scris o prostie,ms pt corectie domnu director :)

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare tuturor.

am un a4, 1.9 tdi, 96 kw, AWX, 2003 si de vreo trei saptamani am o problema : am pornit masina, am mers vreo 300 m si motorul s-a oprit. nu am reusit sa o mai pornesc nicicum. invartea , doar atit. pus vagcom, rezultat : releu pompa alimentare defect. OK. schimbat releul J17 parca, a pornit cam greoi prima data, apoi la sfert, cum se zice. releul respectiv era sub ECU , in doua degete de apa. cum a reusit, habar nu am. insa rezolvat cu releul, pornire f. buna, pina ieri dimineata, cind in intersectie se opreste motorul. dau la automat, invarte si nimic, parca am ramas in pana prostului - fara motorina.

am verificat releul pompei, primeste si transmite curent / tensiune, dar nu ajunge la pompa de alimentare din spate - nu biziie. Precizez ca am verificat pompa pe direct si functioneaza, numai ca mi se pare ca nu are tensiune in mufa...

verificat toate sigurantele din partea laterala a bordului.

am facut si 2 scanari cu vag si nu da nicio eroare ....

o idee, solutii ...

mersi anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara contin uitatea firului intre releu si pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am alimentat azi pompa de motorina pe direct cu alta baterie. a pornit, a functionat ca lumea, dar cind am pus mufa pompei inapoi la locul ei, relantiul a scazut si s-a oprit. am masurat tensiunea care vine in mufa si nu e constanta de 12 v cit da acumulatorul, ci variaza : ba 10 v, 4 v, 12 v, asa aleator ....

stiti cumva care este traseul de curent de la releul pompei la mufa pompei si pe unde trece ?

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba releul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar e nou, are 7 zile ....

mi-am adus aminte ca acum citiva ani buni, am avut o masina combi an 1991, diesel simplu. la ea am patit acelasi lucuru : nu se alimenta cu motorina .cauza : un fir sarit de pe electrovalva. pus firul inapoi pe papucul respectiv si gata nu am mai avut probleme cu ea. sa fie oare la fel si acum ? unde este pozitionata electrovalva la a4 ?

mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!