Jump to content

Probleme relanti 1.6 16V


tudor_85
 Share

Postare recomandată

Intai incearca cu o benzina mai buna, baga si tu de 98 data viitoare si vezi daca se mai calmeaza si apoi incepem sa descoasem mai bine problema daca nu se rezolva. Am patit-o si eu sa-mi mearga aiurea de la benzina, dar nu in asa hal totusi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in timpul mersului, chiar daca la relanti trepida masina,nu era nici o problema tragea foarte bine.Acum vad ca porneste(dar cred ca de la prea multe chei se aude sunetul ala ascuti metalic de la electromotor(bendix)

Si o singura grija, se poate opri in timpul mersului?

Modificat de al3xandru1228
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un sfat: daca invarte prea mult pana porneste, nu tine demarorul activ foarte mult timp. Mai bine da-i prima cheie scurta ca si cum ar trebui sa porneasca la sfert si la a 2-a cel mai probabil ca asa va porni. Asa fac multe benzinare, poti gasi prin topic-urile de-aici multe exemple. 

 

Sunt sigur ca ai vrut sa zici de bendixul electromotorului. :P Electromotoarele grupului VAG, la fel din cate am vazut eu, cand au probleme au de la nu-stiu-ce bucsa care e foarte ieftina de inlocuit, bucsa care produce un carait la pornire, dar de obicei dupa ce se incalzeste motorul bine...nu mai face asa la o alta pornire. 

 

Da, se poate opri motorul in mers. Chiar in aria asta e un topic in care se discuta despre problemele care determina oprirea motorului in mers. De obicei vinovatul este vreun senzor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR ai curatat?Curatarea corecta a clapetei(mai ales daca are intradevar mizerie) se face cu ea data jos.Numai bine!

PS:Tamponul este efectul mersului neregulat al motorului.

salut, am si eu o intrebare, Egr unde se afla la un motor AZD, langa ce componenta?

 

Dragilor, ma simt obligat sa il citez inca o data pe AlBundy. curatarea EGR la motoarele pe benzina este pistol cu apa. Efectele "benefice" sunt strict de natura placebo, egr si conducta fiind curate si doar un pic murdarite. Curatati clapeta in cazul in care sunt fluctuatii si este depusa calamina pe acolo, verificati pierderile de vacuum si faceti o adaptare de clapeta si egr. Renuntati la ideea de curatare EGR, asta se face la motoarele pe motorina unde chiar apar depuneri si este recomandata chiar si o "ardere" a galeriei de admisie.

 

Ca si corectie, la PS: de mai sus. Nu este defectat de mersul neregulat, ala este fortat daca tamponul cutiei de viteze este distrus sau pe duca si asta este primul care cedeaza din diverse motive, debreierea violenta "zmucitul" masinii si alte chestii care produc socuri destul de puternice.

 

That-s it.

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o postare privind variatia turatiei la relanti.Astazi am inlocuit alternator de la masina cu unul de la dezmembrari si s-a mai atenuat variatia de la relanti, dar putin si nu a disparut fiind nevoit sa pun alternatorul masinii inapoi (nu se justifica 300 lei doar pentru o atenuare a variatiei relantiului aproape insesizabila).

 

Din toata treaba asta am constat ca fulia alternatorului de la dezmembrari se invartea mai usor de cea a alternatorului meu. A inlocuit cineva pana acum rulmentii alternatorului? Cam cat de suor trebuie sa se invarta un alternator? Cam cat de usor, (ochiometric) ar trebuie sa se invarta fulia la o rasucire cu mana? Este cam subiectiva parea dar poate cineva a schimbat rulemntii alternatorului si se invarte mai usor. Alternatorul de la dezmembrari se vedea clar ca este mai uzat decat al meu, dar fulia se invartea mai usor si mai mult timp. Va multumesc.

 

Aceasta variatie apare dupa ce motorul ajunge la temp de 90 grade, iar relantiul la 650-700 RPM specific AZD-ului.

 

 

L.E Alternatorul de pe masina este de 90A, cel de la dezmembrari era tot de 90A luat de pe un motor SDI.

Modificat de slasher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

vin si eu cu o intrebare.

 

Nu ar trebui daca scot furtunasul de vacuum din capul regulatorului de presiune ca motorul sa mearga oscilant la relanti?

Eu daca il scot am urmatoarele simptome:

 - motorul merge la fel la relanti poate o mica oscilatie dar fooarte putin sesizabila

 - in sarcina trage mult mai bine mai ales in turatii inalte

 

Care ar fi explicatia? Asa trebuie sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
knight_dan25

revin cu o intrebare pt " slasher" ?

aceleasi simptome le am si eu la aceeasi masina cu a ta

azd

ai rezolvat problema?

ai incercat sa schimci egr-ul cu altul care functineaz bine sa vezi daca asta e p?

eu am scos mufa de la egr si merge bine relantiul dar oare e bine daca stam asa cu mufa scoasa

mersi anticipat de raspuns !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa cureti EGR-ul...dar BINE de catre unul care stie ce face...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul meu nu se poate adapta......am verificat si firele care duc de la ECU la EGR si sunt OK, in concluzie trebuie sa schimb EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi care e treaba cu el...la un mecanic bun...mai stiu pe cineva care dupa o curatare la coltul blocului a schimbat EGR-ul...care era bun initial...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am scos de cel putin trei ori pana acu si l-am curatat dar nu a avut niciun efect :(.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdan moraru...si atunci toti cei care isi curata egrul (la benzinare ca despre asta vbim aici) sunt prosti?Totul e placebo?Atunci cum iti explici ca dupa curatare motorul merge rotund si se rezolva problema lipsei de putere(simptom des intalnit al unui egr care lucreaza prost) sau a fluctuatiilor de relanti.Calamina care se mai depune prin egr blocheaza uneori tija si astfel egrul nu mai deschide/inchide cat ar trebui.

La un motor care merge "rotund" chiar daca are tamponul de la baterie uzat,nu se observa nici o miscare a motorului la relanti.Daca motorul merge prost(cu intreruperi) e logic sa se miste din tampoane.Tampoanele preiau socul.Chiar si cu tampoanele mentionate de tine inlocuite,motorul daca nu merge constant,tot va misca aiurea sub capota.Daca nu crezi,incearca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari am si eu un golf 4 cod :azd si am vestitele probleme adica trepidat relanti si fara vlaga dar  in urma cu 4 luni am schimbat egr +galerie admisie (care era topita ,cica sau produs detonari in interior si sa topit ) in fine schimbat cele 2 piese dupa multe drumuri la serviceuri si plus multi nervi sa hotarat sa schimbam cele de mai sus ,bun si facut cumparat egr nou si galerie sh montate pe masina adaptate ,multe zambete din partea tuturor si plecat acasa ,dar dupa o saptamana au revenit trepidatiile nu la fel de puternice dar exista si se simte mai ales in scaunul meu si ce am mai observat ,ca dupa ce ii dau talpa adica schimb peste 5000 ture de la semafor la semafor se simt mai puternic vibratiile si joaca si mai tare relantiul  :sly: si mai are o chestie ciudata toate luminile scad si cresc odata cu topaiala la relanti +ca daca geamurile sunt inchise dar eu dau doar din buton sa le inchid scad iarasi toate luminile ...si ca si eroare imi da aceeasi eroare si cu egr vechi si cu cel nou adica: 16786 - EGR System: Excessive Flow   P0402 - 35-10 - - - Intermittent..ce ar mai putea avea???? si daca imi puteti recomanda un mecanic care sa nu sara direct la schimbat piese si mai degraba la verificat mai in amanunt 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca mai bine cauti un forumisti bun cu diagnoza sa te ajute...

Vezi ca ai vreo 2-3-4 prin Bucuresti...cauta la intalniri in B...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Detin un Golf4 1.6 SR(AKL) de 101cp si de saptamana a luat-o razna... La prima pornire imi sta relantiul la 1100rpm si cand accelerez imi da suturi si da in nas masina ...toate astea urmate de un consum mare.


Face asa cam 2km apoi isi revine, aveti idee de la ce ar putea fi? S-a mai confruntat cineva cu problema asta?

Modificat de Taucher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat VAG-ul si nimic ...nici o eroare. Oficial pot spune ca e o porcarie de motor, cu toate ca a avut seriviceurile la VW Germania pana in martie anul curent...

Modificat de Taucher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand ai masina? Ai facut ceva la ea in ultimul timp?

Aprindere, clapeta, EGR (daca are), verifica sonda lambda, senzor temp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc daca era sonda ar fi trebuit sa dea ceva... inclusiv in bord. Pe tester am verificat-o si lucreaza in parametrii normali. Nu da nici o eroare nici la senzor. Masina are 1luna de cand e la mine si in tara.

 

Dupa un drum facut azi ,am obervat ca faza cu suturile la acelerare e permanenta doar ca nu mai face chiar asa urat ca la prima pornire. Atunci cand o calc intai da 2-3 suturi si apoi dupa 3000rpm se accelereaza constant.

Modificat de Taucher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda daca e imbatrinita nu da eroare tot timpul...

Verifica presiune in rampa...aprindere...

Tre sate duci la cineva care stie diagnoza...nu numai coduri de eroare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, o sa incerc sa ii curat contactii in prima instanta. ...e posibil sa fie cumva si senzorul ECT chiar daca nu da eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul e dus.... si cred ca mai e ceva pe langa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am refacut o scanare azi si mi-a dat aceste erori

 

             Address 01: Engine      


4 Faults Found:

00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19)
            31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)                   (asta stiu ca e debitmetrul)
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
            03-10 - No Signal - Intermittent
00668 - Supply Voltage Terminal 30  
            36-10 - Open Circuit - Intermittent

 

Aveti idee la ce se refera?

Modificat de Taucher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu ceva probleme cu relantiul, de 2 zile. Azi tocmai am facut revizia schimbat toate filtrele inclusiv de aer. La revizie nu au vrut sa curete clapeta si egr, ziceu ca au mai facut si a mers chair rau. Ce mi s-a parut ca atunci cand se mai impiedica pedala de aceleratie pare sa mearga mai usor si in gol. Mai vad.

Motor 1.6 akl .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat debitmetrul si nimic ...lafel merge. In continuare nici o eroare pe tester. Nu mai stiu ce sa-i fac....

 

L.E. Am uitat sa precizez, cand il accelerez si la relanti, pe loc ...imi da intreruperi pe la 1000-2000rpm.

Modificat de Taucher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19)

            31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Asta e debitmetrul...ala e senzorul de temp a aerului aspirat.

Ai probleme la debitmetru,senzorul de care am zis mai sus si senzorul de la axele cu came.

Verifica mufa,cablaj...fa un log in mers la debitmetru la cineva care stie sa foloseasca o interfata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!