Jump to content

Probleme relanti 1.6 16V


tudor_85
 Share

Postare recomandată

am avut si eu aceiasi problema si dupa ce am schimbat prima sonda (ngk) merge perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
FlorentinPavel

Am curatat clapeta de acceleratie si am stricat masina.

I-am facut adaptare fara VAGCOM (inutil) si cu VAGCOM (a reusit), dar cand revine la ralanti nu se stabilizeaza si da in nas.

La scanare a iesit un senzor Evac, e pe canistra de carbon, care nu a dat erori la scanari anterioare.

Stie cineva ce senzor e, cum se cheama, Evac si nimic mai mult ? Interesant cum a inceput sa dea simptome diupa curatarea clapetei de acceleratie.

1,6 16 v, BCB, din 2004.

Am dat cautare pe forum "senzor G2/G62" si apare ca nu exista asa ceva.

Modificat de FlorentinPavel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.Am un g4 1.9 tdi ASZ,iar cand o pornesc si o las la relanti motorul incepe sa trepideze,precizez ca porneste la sfert de cheie si nu scoate fum negru,iar cand merg cu ea si o accelerez se simte vibratii in masina.Ce ar putea sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca apesi ambreiajul se site vreo modificare?Daca da,e volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se simte nici o modificare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut. imi cer scuze anticipat daca problema mea nu se incadreaza in acest topic. am un vw bora 1.6 16v AZD. masina a fost achizitionata in aug 2011. In momnetul in care am cumparat-o avea o problema cu sonda lambda. in acest weekend m-am hotarat sa schimb sonda si pentru siguranta mea am schimbat si distributia. dupa toate aceste modificari, a aparut o trepidatie atunci cand masina este la relanti. aceasta trepidatie nu se regaseste si in variatia turometrului, dar se simte destul de tare, inclusiv gazele evacuateproduc un zgomot ciudat. daca m-ati putea ajuta cu o idee de unde sa pornesc cu verificarile?! multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreo bobina arsa si iti merge in 3 pistoane, sau cel mai probabil distributia facuta de un papucar. Mergi la o diagnoza si vezi daca ai erori, in special de missfire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult...ma gandeam totusi sa nu trebuiasca ceva setari schimbate din cauza ca am schimbat sonda, vreo adaptare ceva. incerc sa merg la un tester sa vedem ce spune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am si eu urmatoarea problema: Cand l-as masina nepornita vreo 12 ore afara, cand dau sa pornesc, porneste dar subturata sau chiar se opreste, o ia la a doua cheie. Am descoperit furtunul de vine din servo si intra in clapeta de acceleratie spart, am pus banda pana il schimb şi tot imi face probleme la pornire. Am crezut k acest furtun este problema, dar mi-a zis cineva k are treaba doar k franarea. Va rog sa ma ajutati daca stiti ceva...... Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VCDS Version: Beta 11.2.0

Data version: 20110305

Saturday,18,August,2012,21:28:11:37412

Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75

76

Mileage: 134720km/83711miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 036 906 034 CN

Component: MARELLI 4MV 3957

Coding: 00031

Shop #: WSC 01317

VCID: 60C5D124C883

VWZ6Z0A3603446

1 Fault Found:

16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl

Part No: 1C0 959 799

Component: 1F Komfortgerát HLO 0001

Coding: 00259

Shop #: WSC 01317

VCID: F4ED2D74EC7B

Subsystem 1 - Part No: 1C1959801A

Component: 1F Tőrsteuer.FS KLO 0003

Subsystem 2 - Part No: 1C1959802A

Component: 1F Tőrsteuer.BF KLO 0002

Subsystem 3 - Part No: 1C0959811A

Component: 1F Tőrsteuer.HL KLO 0002

Subsystem 4 - Part No: 1C0959812A

Component: 1F Tőrsteuer.HR KLO 0002

1 Fault Found:

00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 56: Radio Labels: 1J0-035-15x-56.lbl

Part No: 1J0 035 152 F

Component: Radio BNO 0005

Coding: 00001

Shop #: WSC 01317

VCID: 214394208309

No fault code found.

End ---------------------------------------------------------------------

Modificat de nfo11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

Possible Causes

Leakage in Intake and/or Exhaust System

Catalyst faulty

Oxygen Sensor(s) faulty

Oxygen Sensor(s) Control faulty

Possible Solutions

Check Intake and Exhaust System for Leaks

Check Catalyst

Check Oxygen Sensor(s)

Check Oxygen Sensor(s) Control

Perform Oxygen Sensor(s) Aging Check

00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220): Implausible Signal

Possible Symptoms

Door Locks not working properly

Possible Causes

Wiring/Connectors from/to Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) faulty

Voltage Supply for Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) faulty

Door Lock Mechanics are stiff/partially seized

Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) faulty

Possible Solutions

Check Wiring/Connectors from/to Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)

Check Voltage Supply for Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)

Check Door Lock Mechanics/Operation

Check Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva un manual in limba ronana vcds sau stie unde il pot gasi....

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut

Care este valoare normala a relantiului? eu am 1,6 16v (nu stiu daca conteaza).

la mine cand se incazeste sta pe la 750 rot/min.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e OK dpmdv. daca relantiul creste cand pornesti A/C aproape de 950 rot/min e din nou OK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca am postat unde trebuie dar sambata cand sa duc masina la spalatorie am vrut sa o pornesc si nu a mai luat`o cu o zii inainte am mers cu ea fara nici o problema, acum nu se mai auzea pompa, am sunat un mecanic si mi`a spus sa desfac capacul ala de la pompa si sa bat in capul la pompa cu coada la surubelnita in timp ce cineva da la automat, am facut asa si a pornit, am batut de 2-3 ori in ea, mecanicul mi`a spus ca o sa imi mai faca probleme si ca o sa trebuiasca sa o schimb... acum vad ca merge bine porneste impecabil nici nu stiu ce sa fac imi e c`am frica sa mai parasesc orasul sa nu raman in drum cu ea, nu ar trebuii sa mai dea semne inainte sa moara de tot? am inteles ca se schimba doar motorasul ala la ea nu tot ansamblul ala cu plutitor si ce mai e pe acolo... are careva idee cat costa una noua? ca eu am gasit cu tot cu plutitor cea ce nu ma intereseaza...

Modificat de Maryan_MRN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o problema asemanatoare am si eu ....dimineata cand scad sub 5 grade temperaturile ..nu porneste din prima cheie ..adica porneste..dar se opreste imediat in secunda 2 .dau a 2 cheie ...merge fara probleme ...o trepidatie din aia micuta am observat si eu la relantii ....doar cand este rece..atat.

mai am sa ii schimb bujiile si sa ii fac o recalibrare a clapetei , care din cate am inteleles se face electric ...alte solutii ar mai fii de verificat pana la "mica revizie" ?

precizez ca pe calculator nu am nici un fel de eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care este relantiul corect la 1.6 16 valve ? de ce cand apas frana de vro 5-6 ori se accelereaza masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wi7ardo asa imi facea si mie masina pana am schimbat senzorul de temperatura a lichidului de racire, precizez ca in VAG-COM nu aparea absolut nicio eroare....am dat 50 lei pe el OEM.

Modificat de slasher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care este relantiul corect la 1.6 16 valve ? de ce cand apas frana de vro 5-6 ori se accelereaza masina ?

Posibil sa ai pierderi de vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe unde se poate face aceasta pierdere de vacum, adica ce piese ar trebuii verificate daca tin sau nu vacum, daca sunt fisurate, taiate ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

EGR ai curatat?Curatarea corecta a clapetei(mai ales daca are intradevar mizerie) se face cu ea data jos.Numai bine!

PS:Tamponul este efectul mersului neregulat al motorului.

salut, am si eu o intrebare, Egr unde se afla la un motor AZD, langa ce componenta?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Dupa un drum de 150 de km,in care masina a mers foarte bine,cand am dat sa parchez turometrul a inceput sa aiba fluctuatii. Apoi am dat sa pornesc din nou masina si nu a mai pornit.Urca putin acul la turometru pe la 100 si apoi murea si tremura masina. Dupa cateva ore, am pornit dar la relanti avea fluctuatii,(se tura/subtura)si masina parca vroia sa se opreasca(tremura).In mers nu face probleme,doar la relanti.Astazi dimineata am pornit si a luat-o din prima fara probleme si a mers normal.Nici un martor aprins in bord.Singurl lucru ma gandesc ca poate am pus benzina de la petrom.Din ce cauza sa fi facut?,stiu ca sunt mai multe variante(bujii,clapeta,debitmetru de aer,pompa de benzina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!