Jump to content

Probleme relanti 1.6 16V


tudor_85
 Share

Postare recomandată

regulator presiune rampa.Nu mai merge fara furtun acolo nu e bine.Pune degetul pe furtunasul care intra in el..trebuie sa faca vid.Verifica tubulatura de la servofrana.E posibil sa traga aer fals pe acolo si automat ..merge prost relantiul.Cum e pedala de frana?tare--moale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pun degetul face vid si incep iar fluctuatiile relantiului, dar mai nou apare o fluctuatie mult mai mare la relanti.....frana este ok, adica este un pic moale dar tine f bine, desi la Skoda care o detin este mai tare pedala....

o poza cu supapa respectiva. Am si trei filmulete dar nu le pot uploada dar am gasit un filmulet in care apare un golf care face exact ca masina mea.

post-61370-0-57790700-1317146990_thumb.j

Modificat de slasher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Maine o sa incercam sa masuram vacuum-ul. Totusi nu cred ca e de la regulatorul de presiune benzina. O sa incercam sa masuram si presiunea in rampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala e un regulator de presiune,daca se duce nu prea mai merge ok masina.La mine daca scot furtunul..merge prost si se balbaie motorul..pt ca terminatia cealalta a furtunului intra in admisie,si cu furtunul scos trage aer fals.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si clapeta...tot asa face...... nu mai are nimeni idei sau propuneri?

Modificat de slasher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti. Doar o intrebare am. E normal ca la pornire (la rece) acul de la turometru sa ajunga pana in 2000 ture ? Dupa asta coboara la 800ture unde sta constant.

Stiu ca la motoarele astea e normal sa se tureze putin la pornire, insa chiar la 2000rpm....mi se pare cam mult si nu stiu daca sa-mi fac griji sau nu sau daca e doar un efect al timpului rece. Mentionez ca recent am schimbat sonda lambda cu una noua NGK (cu 5fire).

Modificat de undan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,,am si eu probleme cu variatia motorului la relanti,,,a reusit cineva sa ii dea de cap?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam 99% dintre noi :) .Se curata clapeta de acc si se adapteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Variatia la ralanti poate avea mai multe cauze.

@robert_vwgolf

Ai facut vreun test? Ce erori ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai totul a inceput de cand m-a lasat masina in drum din cauza egr-ului,am gasit un egr la cineva l-am pus pe masina iar masina a pornit,merge dar au aparut variatiile la relanti,,masina trage nu merge ciudat,,am curatat egr-ul pe care l-am cumparat ,am curatat si clapeta dar in zadar,,ce nu am facut nu am adaptat clapeta dupa ce am curatat-o

sa fie oare din cauza filtrului sport?

am cateva modificari la ea,,am marit diametrul esapamentului e inlocuit cap coada borla admisie sport catalizator sport si ma gandesc ca poate de aici se trage

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un golf 4 1.6 AZD.De 2 luni de zile am probleme cu niste trepidatii la relanti(intre 600-800), iar masina nu mai trage.Am schimbat filtrul de aer, de benzina si sonda lambda.Imi sta aprins si check-ul in bord...Am incercat sa scot mufa de la supapa EGR, dar nu e nicio diferenta in mers.Sa incerc si cu mufa de la debitmetru?

Am pus-o si la tester si imi apare eroarea "amestec prea sarac". help me :)

Modificat de CostiPreda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si nu inteleg de ce ai schimbat sonda lambda? Aveai vreo eroare legata de ea? Amestec prea sarac inseamna prea mult aer sau prea putina benzina. As merge pe prima varianta deocamdata:

1. Curata si adapteaza clapeta de admisie

2. Verifica sa nu ai vreun furtun spart pe unde ar putea sa traga aer fals

3. Curata senzorul MAP de pe galeria de admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat sonda lambda pt ca mi-a aparut pe tester ca asta ar fi fost de vina...am fost cu ea la o gramada de mecanici si nu ii da nimeni de cap :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza si posteaza exact codurile de eroare.

Amestec sarac poate avea multe cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul in care scade brusc turatia si chiar se opreste motorul puteti verifica senzorul de turatie. La mine 2 din cele 3 fire erau aproape rupte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu i-a dat nimeni de cap?eu merg cu masina asa si acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Ai verificat sa nu traga aer fals pe undeva? Verifica de la un capat la celalalt furtunul (conducta) de vacuum care intra in corpul servofrana. Vezi si garnitura de sub clapeta de aer...aia dintre corpul clapetei si galerie. Fa si adaptarea clapetei. Curata senzorul IAT.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-ai bagat in ceata,multumesc voi incerca si asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti, legat de oscilatii, la mine au disparut dupa ce am schimbat senzorul G2/G62, motivul pentru care l-am schimbat era faptul ca acul din bord care indica temperatura motorului. Costul senzorului 20 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa mai iei vreo 2 de 20RON sa-l ai de rezerva in portbagaj :))

S-ar putea sa schimbi senzorul inaintea uleiului ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine e de vina catalizatorul...are ceva spart in el...o sa caut unul pe la dezmembrari...aveti idee cat costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am Un golf 4 1.6 16V 105 Cai motor tip AZD... si am niste probleme zic eu grave.. ,am aprinse EPC ESP si cheku sunt aprinse in bord,daca o accelereez la maxim nu se accelereaza decat pana la 2500 de turati nu stiu ce are am curatat clapeta de acceleratie... ce probleme am sa imi zica cineva concret ca sa stiu ce pot sa fac.MULTUMESC ANTICIPAT

Modificat de neckerman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare sa vezi ce erori ai stocate si pe urma se poate discuta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a zis mecanicu ca am clapeta de acceleratie stricata si EGR ... eu am curatat clapeta arata ca noua.... asta 2 ar fi cea mai grava problema... acuma nici la relanti nu ma sta...

Modificat de neckerman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!