Jump to content

Probleme relanti 1.6 16V


tudor_85
 Share

Postare recomandată

Salut, am un golf 4, 1.4, sunt foarte multumit de masina dar am o mica galopare la ralanti, este foarte fina, in acul de la turatii nu se vede..se simte destul de rar in scaun, nu conteaza ca e motorul rece, sau cald, sau ca merg cu ea ca un nebun sau calm, de cate ori masina sta, cu motorul pornit, se simte aceasta mica galopare..si inca o chestie ciudata, vara cand o pornesc dimineata pleaca socul automat (sta turata la 1000+ pt cateva minute, ca si cand motorul e rece), din cate stiu eu asta ar trebui sa se intample iarna (motor rece, e normal), dar mie imi face vara, cei drept nu mereu.

masina are schimbat de curand:

-filtre (toate)

-tot kit-ul de distributie

-fise, bujii (avea inecari cand acceleram brusc, datorita unei fise arse)

-pus tester pe ea, nare nici un fel de erori..

din cate vad eu aici, se tot discuta de valva EGR..credeti ca e posibil sa fie si la mine tot de acolo?

Modificat de isidore
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand fa o curatare a clapetei de admisie + adaptare cu vag-com pentru variatiile de relanti. Pentru turatia la pornire e absolut normal. Temperatura de functionare a motorului este mult mai mare decat orice caldura ar fi afara. Deci e absolut normal sa se tureze mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oke, am sa-ti urmez sfatul..

cat despre turatia la pornire, inteleg ce vrei sa spui, numai ca nu inteleg de ce nu face si iarna cand sunt -10 grade? iarna, dimineata cand o pornesc nu se supra tureaza la fel de mult ca vara (iarna se duce la 1000 rpm in cap, vara la 1200-1300)..asta mi se pare suspect..ar tebuii sa conteze si temperatura de afara, nu?

Modificat de isidore
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi de vina senzorul g2/g62. Vezi ca exista un topic pe tema asta poate gasesti o rezolvare acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand fa o curatare a clapetei de admisie + adaptare cu vag-com pentru variatiile de relanti. Pentru turatia la pornire e absolut normal. Temperatura de functionare a motorului este mult mai mare decat orice caldura ar fi afara. Deci e absolut normal sa se tureze mai mult.

spune-mi si mie te rog ce inseamna aceasta adaptare a egr-ului. poate daca o fac si eu dispar acele variatii de turatii la relanti.

Dupa cum am scris mai sus, codul motorului este AUS. Adaptarea se face exact la fel pt orice tip de motor, adica valorile sunt aceleasi pentru toate motoarele??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal .....mane si eu am avut cam aceleasi simptome, probleme cu masina mea cea din semnatura ....si sunt fericit k am rezolvat-0 in sfarsit.Mie si in mers cand o acceleram blana imi dadea in nas ,imi taia alimentarea

rezolvarea la mine a fost schimbarea filtrului de benzina ....era un filtru mai ieftin si pana mea de la mizerie si apa ce mai e prin benzina din romania (o tara de tot r...) acum merge perfect ...n stiu sper si la tine sa fie aceiasi rezolvare.

multa bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ignition ON

Engine OFF

Battery voltage at least 11.5 V

[select]

[01 - Engine]

[Meas. Blocks - 08]

Select Group 074.

[Go!]

MVB 074.1: Min Position in Volts

MVB 074.2: Max Position in Volts

MVB 074.3: Potentiometer voltage

MVB 074.4: Adaption status: (Run/OK/etc)

[switch to Basic Settings]

MVB 074.4: Adaption status: (Run) then it should change to (ADP OK)

[switch to Measuring Blocks]

[Close Controller, Go Back - 06]

Special Notes:

For ECU's using ME 7.5, the coolant temp needs to be between 10 and 50

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa inteleg ca adaptarea se face la fel indiferent de tipul motorului??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic merge mai pe la toate benzinarele cu EGR dupa 2000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am un Golf 4,1,6,16v 2001 cod motor AUS,si am urmatoarea problema care nu-mi da pace. Atunci cand merg cu masina mai ales la urcari, imi taie acceleratia si ramane intr-o turatie anume ,adica nici nu se opreste motorul, dar nici nu se mai accelereaza ,trebuind sa cobor intr-o treapta inferioara pentru a-si revenii.Aceasta situatie ma dispera mai ales ca i-am curatat clapeta de acceleratie,am schimbat EGR-ul,filtrul de benzina,de aer si bujiile,Nu-mi apare nicio eroare. A mai patit cineva asa ceva? Va rog luminati-ma si pe mine. Multumesc mult pentru raspunsuri.

Modificat de Giany P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema ciudata la relanti.....in sensul ca atunci cand se incalzeste motorul variaza turometrul si evident relatiul. Acul de la turometru cade cam 2 milimetri apoi urca, dar aceasta chestie se intampla rapid; cand turometrul cade si face acei 2 milimetri in jos am fluctuatii ale intensitatii luminii de la faruri; daca dau faza lunga si pornesc ventilatorul de la clima parca isi revine.....dac pornesc AC-ul problema dispare complet. Cat timp motorul este rece si 10 min dupa ce a ajuns apa la 90 grade totul este normal dupa care apare aceasta fluctuatie. Bujii, filtre de aer si combustibil schimbate, clapeta curata si adaptata......poate fi de la EGR? sau de la alternator.....am citit nus pe unde, si spunea cineva ca ii variaza relatiul si totodata si intenstitatea luminii.

Modificat de slasher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca mai degraba daca ai sa faci o scanare pe canalele de missfire o sa gasesti ceva neplaceri pe acolo.Cam ceva asemanator aveam si eu.Totul curatat,adaptat,etc,fara erori pe motor.Dar pe cilindrul 4 aveam missfire...alta bobina,alta viata.Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@slasher

Am si eu aceeasi problema, am discutat-o aici insa nu am reusit sa o rezolv. Am curatat, EGR, clapeta, adaptat. Am fost la 2 service-uri de alternatoare si au zis ca sunt nebun, ca alternatorul incarca, dar ca ar fi de la relanti, nu de la alternator. Incearca o chestie care la mine a mai ameliorat din problema simtitor. Desfa bornele de la baterie da-le cu un smirghel foarte fin si curata-le cu WD40. Acelasi lucru il faci si cu bornele bateriei si cu bornele masinii. Mie operatia asta mi-au facut-o la unul din service-uri pt. ca au constatat o pierdere de 0.4V intre bornele de la baterie si borna alternatorului.

Mai verifica ceva, sunt curios, la mine daca stai la relanti cu farurile aprinse si aeroterma pe 2(indiferent daca a inceput sau nu variatia aia), cu motorul cald si turezi masina pe loc, imi creste intensitatea farurilor si aeroterma sufla mai tgare. Cand revine la relanti, scad la loc. La tine face la fel? La fel, mi s-a zis ca sunt nebun, ca ce, e normal ca daca turezi alternatorul sa incarce mai mult. Pai o fi normal dar nu sa varieze si farurile, si viteza la aeroterma.

Acum, dupa toate incercarile de mai sus, mai variaza foarte fin (abia daca se misca turometrul, insa se simte vibratia in caroserie si numai dupa vreo ora de la inclazirea masinii la 90 de grade. Nu stiu ce are.

Modificat de gabyte00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca nu am incercat ce ai spus tu....dar pot spune ca atunci cand turometrul cade (2mm) si apare acea variatie, lumina de la faruri creste in intesitate si revine la normal atunci cand turometrul revine la pozitia normala initiala; deci cumva scade turatia creste intensitatea luminii....cel putin asa vad eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa face si a mea, dar am descoperit ca face si ce am zis mai sus. Ai fost pe la un service sa-ti verifici incarcarea alternatorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa ma duc zille astea la un service sa vad cum incarca alternatorul......ms pt sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog sa revii cu detalii dupa ce te duci. Ma intereseaza si pe mine rezolvarea acestei probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat daca incarca alternatorul si nu prea incarca cum trebuie, cu toti consumatorii porniti (AC, Radio, Faruri) scotea fix 13.91V...fara consumatori 14.03, 14.05.........concluzia este ca trebuie sa schimb ......nu stiu ce inca. Bateria este noua are 2 luni de zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba incarca foarte bine. Nu trebuie sa scada sub 13.8V cu toti consumatorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda...inseamna ca respectivul nu prea stia ce vorbeste....pana la urma inseamna ca nu trebuie sa schimb nimic....am sa ma mai duc la un electrician sa vad ce spune si am sa curat si EGR-ul (desi nu da nicio eroare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deobicei da eroare daca e intrerupere de circuit ... nu daca functioneaza in parametrii ideali cum s-ar zice... si eu am problema cu tremuratul la relanti, maine trebuie sa schimb distributia si voi vedea si daca nu era la punct... masina are 180.000 km si astazi am aflat ca nu s-a schimbat niciodata distributia, de mirat ca a rezistat atat... revenind la problema.. am curatat clapeta de acceleratie dar nu a dat semne de imbunatatire ... tot tremura la relanti cand sta apa la 90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum de te-a tinut pe tine 180k si la mine s-a rupt la 50k? Schimb-o urgent ca altfel desfaci motorul daca se rupe si te costa cat 4 kituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crede-ma ca nici mie nu mi-a venit sa cred... am cumparat masina la 150.000 si am zis ca ar fi timpul sa o schimb crezand ca fostul proprietar a schimbat-o la 90.000 si inca stateam linistit ... azi cand am fost la mecanic sa imi faca un pret si mi-a zis ca nu a fost schimbata niciodata.. am fost de urgenta sa dau comanda de piese :)) maine dimineata o schimb.. revin cu detalii despre subiectul principal...daca asta a fost problema relantiului meu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat distributia astazi si intradevar nu a fost schimbata niciodata, norocul meu ca nu s-a rupt pana acum si nici nu vroiam sa risc sa se intample asta.

Se pare ca nu mai am trepidatii la relanti, iar mecanicul a spus ca distributia era pusa la puct deci nu era asbsolut nici o problema ... nu stiu pe cine sa mai dau vina :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!